Ik heb gezocht op RTL Gemist, maar ik kan 'm niet meer terugvinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
huh, dan heb ik dat gemist... wanneer was dat???
Hebben ze die aflevering überhaupt wel uitgezonden dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op RTL Gemist, maar ik kan 'm niet meer terugvinden.
Volgens hebben ze die aflevering er niet op gezet. Wat een prutsers.
De aflevering was volgens mij ergens vorige week. Op RTL8 dan.
In ieder geval wel op RTL8, op RTL4 weet ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hebben ze die aflevering überhaupt wel uitgezonden dan?
Ik vond het al zo vreemd, Mick die crashte en vervolgens is er niks meer van te zien
Dan heb je niet goed gekeken meidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat Janet een kind met Jack wil, heeft in feite niets te maken met haar binden aan Jack.
De reden is Liberty en wel om de reden dat hij de broer is van Brad, dus dat zou de beste match kunnen zijn (vandaar haar wanhoopsaktie).
Oh, vertel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken meid
Dat zou best kunnen, maar dat is niet de reden waarom ze een kind wilde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk tegen Jack gezegd dat een kind bindend is..
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
Reid heeft echt aantrekkingskracht, wat is dat toch met mannen die zich al een hork gedragen...
Reid is echt zo een man waarmee je ene moment ruzie aan het maken bent, om het daarna meteen weer goed te maken met heftige sex.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
Reid heeft echt aantrekkingskracht, wat is dat toch met mannen die zich al een hork gedragen...
dat ja. Ik zou m echt doen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:22 schreef Axia het volgende:
[..]
Reid is echt zo een man waarmee je ene moment ruzie aan het maken bent, om het daarna meteen weer goed te maken met heftige sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Dat issie zeker.. en dat zou ik doen ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:22 schreef Axia het volgende:
[..]
Reid is echt zo een man waarmee je ene moment ruzie aan het maken bent, om het daarna meteen weer goed te maken met heftige sex.
Daar zit een luchtje aan ja.. zoiets dacht ik dus ook. we wachten af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:31 schreef sherezade het volgende:
Is Reid niet gewoon stiekem gay dat hij zich zo af reageerd op Luke?
ja ben benieuwd, ik wil Jack & Carly bijelkaar zien..het duurt me te lang nu en begint me te irriterenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:41 schreef Miam het volgende:
[..]
Daar zit een luchtje aan ja.. zoiets dacht ik dus ook. we wachten af.
Jack & Carly vind ik vrij oninteressant, zo langdraderig dat het niet meer leuk is om naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ben benieuwd, ik wil Jack & Carly bijelkaar zien..het duurt me te lang nu en begint me te irriteren
Dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:31 schreef sherezade het volgende:
Is Reid niet gewoon stiekem gay dat hij zich zo af reageerd op Luke?
Dat zou me ook niks verbazen...quote:]
Ja ik denk dat Janet zwanger raakt van Dusty![]()
![]()
![]()
en dit weer verzwijgd voor Jack blabla same old story
Wij weten het allemaal heh?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Henry en Babs.![]()
Een nieuw komisch duo is geboren!
Ik weet heel veel over de resterende afleveringen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wij weten het allemaal heh?!![]()
Wij hoeven niet meer te lezen op de fansite.![]()
Ssssspannend!!!!!!!!!!!!
I know. Maar ik bedoel het in het algemeen. Al die vragen die er rijzen hier. Je hebt toch alles al gezien, net als ik?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet heel veel over de resterende afleveringen.
Maar ik had het eigenlijk over de aflevering die gisteravond op RTL8 was, en zometeen op RTL4.
Ik heb niet alles gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I know. Maar ik bedoel het in het algemeen. Al die vragen die er rijzen hier. Je hebt toch alles al gezien, net als ik?
Ow, okay, dan is het toch nog een beetje nieuw voor jou. Ik verwacht echter niet dat er voor jou veel nieuwe wendingen zullen zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien.
Ik heb een periode gehad dat ik helemaal fan was van Luke en Noah en ik heb dus ook alle scenes van hen gezien. Dan krijg je vaak ook iets mee van andere verhaallijnen.
Andere dingen heb ik op soapcentral.com gelezen en ik heb de allerlaatste aflevering gezien.
Dus er zijn wel dingen gebeurd in ATWT de laatste maanden die ik niet had verwacht.
hell yeahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:10 schreef Miam het volgende:
Kan ik ook ergens afleveringen kijken via internet welke nog niet zijn uitgezonden in NL?
Ik kijk ze hier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:10 schreef Miam het volgende:
Kan ik ook ergens afleveringen kijken via internet welke nog niet zijn uitgezonden in NL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door NouMooiNiet op 05-08-2011 18:21:56 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Madame_Paon op 05-08-2011 18:23:43 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Fixed.
^ doe mn quotes ook maar even editten![]()
Done.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:27 schreef Madame_Paon het volgende:
ThunderBitch, wil jij dan ook nog even jouw bericht aanpassen?
Post #88.
oke, probeer het vanavond ff! Thanksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik kijk ze hier!
http://soapaliens-atwt.hy(...)eringen_uit_Amerika/
Als het je puur om Reid gaat, staat die verhaallijn ook YouTube:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef Miam het volgende:
[..]
oke, probeer het vanavond ff! Thanksik wil MEER Reid!
oh das handy! Casey vind ik dan weer niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als het je puur om Reid gaat, staat die verhaallijn ook YouTube:
http://www.youtube.com/user/happyinchintz72
Ik vind Reid niks aantrekkelijks hebben ... geef mij maar Casey.
hawwwtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:49 schreef roos85 het volgende:
Iedereen is gek op Reid'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |