Omdat Jack de broer van Brad is, zodat het kind niet alleen Liberty's halfbroertje of -zusje is, maar ook haar neef of nicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Janet niet gewoon een kind van Dusty wil?
Waarom perse van Jack terwijl ze in love is met Dusty, en ook weet dat Jack eigenlijk nog steeds wel in love is met z'n ex .. Dit is toch jezelf moeilijk maken voor niets![]()
Kortom wat een leipe verhaallijn van dat zwanger willen worden
Ze wil een kind van Jack om zich aan Jack te bindenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Janet niet gewoon een kind van Dusty wil?
Waarom perse van Jack terwijl ze in love is met Dusty, en ook weet dat Jack eigenlijk nog steeds wel in love is met z'n ex .. Dit is toch jezelf moeilijk maken voor niets![]()
Kortom wat een leipe verhaallijn van dat zwanger willen worden
Dat heb ik ook een tijdje gehadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef scrub_nurse het volgende:
o sorry dan heb ik dat gemist,helaas kan ik t minder kijken dan een tijdje geleden aangezien mijn werktijden gewijzigd zijnen ik op de een of andere manier rtlgemist niet kan kijken omdat ik een melding krijg dat ik microsoft silver moet downloaden maar dat staat er al lang op
en ik kan m dus ook niet opnieuw downloaden omdat ie er al opstaat
ohja, ik was Brad eigenlijk alweer vergetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:20 schreef roos85 het volgende:
Ze wil een kind van Jack om zich aan Jack te binden
Maar ook omdat Jack een broer is Brad (de vader van Liberty), dus Janet denkt dat als zij en Jack samen een kind krijgen dat kind dan de perfecte beenmerg donor is..
Mick leefde weer toen Alison hem kuste (quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
Is Mick nou al gereanimeerd? volgens mij is dat nog niet geweest
huh, dan heb ik dat gemist... wanneer was dat???quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mick leefde weer toen Alison hem kuste (! ), maar voor de rest is hij niet meer in beeld geweest.
Wel vreemd.
Ik heb gezocht op RTL Gemist, maar ik kan 'm niet meer terugvinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
huh, dan heb ik dat gemist... wanneer was dat???
Hebben ze die aflevering überhaupt wel uitgezonden dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op RTL Gemist, maar ik kan 'm niet meer terugvinden.
Volgens hebben ze die aflevering er niet op gezet. Wat een prutsers.
De aflevering was volgens mij ergens vorige week. Op RTL8 dan.
In ieder geval wel op RTL8, op RTL4 weet ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hebben ze die aflevering überhaupt wel uitgezonden dan?
Ik vond het al zo vreemd, Mick die crashte en vervolgens is er niks meer van te zien
Dan heb je niet goed gekeken meidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat Janet een kind met Jack wil, heeft in feite niets te maken met haar binden aan Jack.
De reden is Liberty en wel om de reden dat hij de broer is van Brad, dus dat zou de beste match kunnen zijn (vandaar haar wanhoopsaktie).
Oh, vertel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken meid
Dat zou best kunnen, maar dat is niet de reden waarom ze een kind wilde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk tegen Jack gezegd dat een kind bindend is..
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef roos85 het volgende:
Reid heeft echt aantrekkingskracht, wat is dat toch met mannen die zich al een hork gedragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |