Oh ja is dat nuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef roos85 het volgende:
En Janet bepaald even dat zij en Jack een kind gaan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
Je bekijkt de zaak verre van objectief. Of althans, misschien bekijk je het objectief, maar je uitingen hier zijn verre van dat ;-) Maakt natuurlijk helemaal niet uit, is juist leuk dat iedereen zo zijn mening heeft. Maar als je aan een echt objectief iemand zou vragen wie er as we speak het meest oneerlijk is, denk ik toch echt dat de meter naar Janet uitslaat. Maar dat is slechts mijn idee en meningquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.
Ik heb ook met kromme tenen gezeten b.v. toenJanet zo aan het zeuren was over de zwangerschap van Libby.
Het heeft hooguit te maken met eigen waarden en normen die misschien zwaarder tellen of gewoon rationeel dingen bekijken, daar waar het nodig is.
Carly heb ik langer kunnen volgen, en het predicaat 'onbetrouwbare homewrecker' is al vergeven aan haar. Ik baseer mijn mening niet alleen op 1 of een paar uitzendingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:40 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Je bekijkt de zaak verre van objectief. Of althans, misschien bekijk je het objectief, maar je uitingen hier zijn verre van dat ;-) Maakt natuurlijk helemaal niet uit, is juist leuk dat iedereen zo zijn mening heeft. Maar als je aan een echt objectief iemand zou vragen wie er as we speak het meest oneerlijk is, denk ik toch echt dat de meter naar Janet uitslaat. Maar dat is slechts mijn idee en mening
Maar ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen! Ga op vakantie dus heb de timer ingesteld! Wel een spannende cliffhanger zo voordat ik wegga (de aflevering van gisteravond nog gezien!).
Ik vind het wel meevallen. Ze had allang en stevig van bil kunnen gaan. Janet lijkt me iemand die alles zou doen, niet voor zichzelf, maar voor haar kind. Maar als de situatie zo zou zijn dat ze weer met Jack zou zijn, zou ze niet achter zijn rug om met Dusty gaan. Ze zit nu in een moeilijke situatie en probeert er het beste van te maken. Ze heeft het al die tijd alleen moeten doen, en dan bedoel ik zonder Jack, die kampeerde bij zijn ex. Serieus, ze heeft vanaf het begin (bij de dood van Jack) heel veel geduld gehad met Jack EN met Carly. Geen enkele ex zou bij mij zoveel ruimte krijgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Je vergeet dat het hier om deze situatie gaat, en in deze situatie doet Janet echt de meeste dingen fout.
Ja, ze heeft een misstap begaan, dat kan gebeuren, maar in de uitzending laatst zoende ze Dusty alweer. En dit keer heeft ze geen excuus, want Jack steunt haar.
En iemand een kind opdringen, terwijl je zelf vreemdgaat, en dan alleen maar zodat het een donor kan zijn voor Liberty, vind ik immoreel.
En hypocriet is ze in ieder geval wel.
Lily vs Mollyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij slaat op verschillende verhaallijnen:
- Liberty tegen haar ziekte
- Carly vs Janet
- Dusty vs Jack
- Holden vs Damian
- Reid vs Luc
Dat laatste gaf Janet toch toe? dat een kind als bindmiddel dient?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
intressante discussie Janet vs Carly... Tja carly is idd een mannenverslindster en kan moeilijk van de mannen van iemand anders afblijven. Ik vind alleen in deze specifieke sitiuatie dat Janet fout bezig is en Carly niks te verwijten valt. Ook Jack is fout bezig door haar steeds op te zoeken, hij zou meer tijd in zijn eigen huwelijk moeten steken ipv in Carly. En dat hele baby gedoe, mij werkt dat behoorlijk op de wekker, ik heb het idee dat het namelijk niet alleen is om Liberty te helpen. Just my 2ct
Dan moet je toch beter kijken. Carly heeft er alles aan gedaan om Jack naar zich toe te trekken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
intressante discussie Janet vs Carly... Tja carly is idd een mannenverslindster en kan moeilijk van de mannen van iemand anders afblijven. Ik vind alleen in deze specifieke sitiuatie dat Janet fout bezig is en Carly niks te verwijten valt. Ook Jack is fout bezig door haar steeds op te zoeken, hij zou meer tijd in zijn eigen huwelijk moeten steken ipv in Carly. En dat hele baby gedoe, mij werkt dat behoorlijk op de wekker, ik heb het idee dat het namelijk niet alleen is om Liberty te helpen. Just my 2ct
Voor Libberty hoofdzakelijk. Een kind zou bij haar altijd welkom zijn, dat zou voor het kind niet veel verschil maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat laatste gaf Janet toch toe? dat een kind als bindmiddel dient?
misschien wel misschien niet...als je van iemand houdt en je hebt er kinderen mee is het altijd moeilijk om die persoon los te laten wat dus in haar het geval is maar ook net zo goed van Jack....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter kijken. Carly heeft er alles aan gedaan om Jack naar zich toe te trekken.
Zelfs toen ze wist dat haar dochter dezelfde trekjes vertoonde, is ze erin meegegaan.
Als Carly enig fatsoen had, had ze Jack allang naar huis gestuurd, maar het tegendeel is gebeurd.
ik denk ook uit wanhoop om haar veilige haventje te behouden om jack aan haar te binden maar diep in haar hart weet ze dat ze hem nooit heeft gehad voor 100% en dat het ook niet zal gebeuren..en dan nog natuurlijk die misstap met dustyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Je vergeet dat het hier om deze situatie gaat, en in deze situatie doet Janet echt de meeste dingen fout.
Ja, ze heeft een misstap begaan, dat kan gebeuren, maar in de uitzending laatst zoende ze Dusty alweer. En dit keer heeft ze geen excuus, want Jack steunt haar.
En iemand een kind opdringen, terwijl je zelf vreemdgaat, en dan alleen maar zodat het een donor kan zijn voor Liberty, vind ik immoreel.
En hypocriet is ze in ieder geval wel.
Nee ze gaf idd toe dat ze op die manier ook Jack aan zich kon binden, het was niet alleen vanwege Jack..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor Libberty hoofdzakelijk. Een kind zou bij haar altijd welkom zijn, dat zou voor het kind niet veel verschil maken.
Hier sluit ik me dus bij aan.. En het komt ook van beide af, Jack moet Carly en zijn kinderen ondertussen toch ook goed genoeg kennen dat ze dit soort acties uitvoerenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
misschien wel misschien niet...als je van iemand houdt en je hebt er kinderen mee is het altijd moeilijk om die persoon los te laten wat dus in haar het geval is maar ook net zo goed van Jack....
Dat is ook zo en dat geloof ik ook, maar zij heeft hem en de kinderen ook achtergelaten en is met Simon de wijde wereld ingetrokken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
misschien wel misschien niet...als je van iemand houdt en je hebt er kinderen mee is het altijd moeilijk om die persoon los te laten wat dus in haar het geval is maar ook net zo goed van Jack....
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef sherezade het volgende:
ik hoop dan ok dat Lily en holden niet meer bijelkaar komen
Omdat Jack de broer van Brad is, zodat het kind niet alleen Liberty's halfbroertje of -zusje is, maar ook haar neef of nicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Janet niet gewoon een kind van Dusty wil?
Waarom perse van Jack terwijl ze in love is met Dusty, en ook weet dat Jack eigenlijk nog steeds wel in love is met z'n ex .. Dit is toch jezelf moeilijk maken voor niets![]()
Kortom wat een leipe verhaallijn van dat zwanger willen worden
Ze wil een kind van Jack om zich aan Jack te bindenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Janet niet gewoon een kind van Dusty wil?
Waarom perse van Jack terwijl ze in love is met Dusty, en ook weet dat Jack eigenlijk nog steeds wel in love is met z'n ex .. Dit is toch jezelf moeilijk maken voor niets![]()
Kortom wat een leipe verhaallijn van dat zwanger willen worden
Dat heb ik ook een tijdje gehadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef scrub_nurse het volgende:
o sorry dan heb ik dat gemist,helaas kan ik t minder kijken dan een tijdje geleden aangezien mijn werktijden gewijzigd zijnen ik op de een of andere manier rtlgemist niet kan kijken omdat ik een melding krijg dat ik microsoft silver moet downloaden maar dat staat er al lang op
en ik kan m dus ook niet opnieuw downloaden omdat ie er al opstaat
ohja, ik was Brad eigenlijk alweer vergetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:20 schreef roos85 het volgende:
Ze wil een kind van Jack om zich aan Jack te binden
Maar ook omdat Jack een broer is Brad (de vader van Liberty), dus Janet denkt dat als zij en Jack samen een kind krijgen dat kind dan de perfecte beenmerg donor is..
Mick leefde weer toen Alison hem kuste (quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
Is Mick nou al gereanimeerd? volgens mij is dat nog niet geweest
huh, dan heb ik dat gemist... wanneer was dat???quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mick leefde weer toen Alison hem kuste (! ), maar voor de rest is hij niet meer in beeld geweest.
Wel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |