abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100277809

Laatste topic: ATWT #44 James Stenbeck never dies!

Tijdschema van ma t/m vrij

RTL 8:
's Avonds na de film een nieuwe aflevering.

RTL 4:
Vanaf 17:05 uur (is de HH van RTL 8)

RTL 4:
Vanaf 9:05 uur (is de HH van RTL om 17:05/RTL8)

Gemiste afleveringen
http://www.rtl.nl/compone(...)urns/index_video.xml

[ Bericht 2% gewijzigd door static op 09-08-2011 18:09:52 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_100277897
En Janet bepaald even dat zij en Jack een kind gaan krijgen :')
pi_100277930
:D TT
know'm sayin?
word? word.
pi_100277974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef roos85 het volgende:
En Janet bepaald even dat zij en Jack een kind gaan krijgen :')
Oh ja is dat nu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_100277992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef alors het volgende:
:D TT
:D

Hij slaat op verschillende verhaallijnen:

- Liberty tegen haar ziekte
- Carly vs Janet
- Dusty vs Jack
- Holden vs Damian
- Reid vs Luc

:P
pi_100278756
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

I tell it like it is. Ik heb geen echte favorieten en kan dus redelijk objectief de zaak bekijken.
Ik heb ook met kromme tenen gezeten b.v. toenJanet zo aan het zeuren was over de zwangerschap van Libby.
Het heeft hooguit te maken met eigen waarden en normen die misschien zwaarder tellen of gewoon rationeel dingen bekijken, daar waar het nodig is.
Je bekijkt de zaak verre van objectief. Of althans, misschien bekijk je het objectief, maar je uitingen hier zijn verre van dat ;-) Maakt natuurlijk helemaal niet uit, is juist leuk dat iedereen zo zijn mening heeft. Maar als je aan een echt objectief iemand zou vragen wie er as we speak het meest oneerlijk is, denk ik toch echt dat de meter naar Janet uitslaat. Maar dat is slechts mijn idee en mening :)

Maar ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen! Ga op vakantie dus heb de timer ingesteld! Wel een spannende cliffhanger zo voordat ik wegga (de aflevering van gisteravond nog gezien!).
Leven, ja!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:00:00 #7
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100279574
Pff ik word een beetje gek van die hypocriete Janet, nu wil ze dat Carly uit de buurt van Jack blijft, maar wel zelf steeds om Dusty heen hangen..
Damian die dood is, maar er is toch bewijs van niet. Zou molly daar mee te maken hebben gehad??
*O* en Carly die nog even uithaalt naar Janet dat ze eerst naar haar zelf moet kijken *O*
Be happy with the little things in life
pi_100282444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:40 schreef Fruitmix het volgende:

[..]

Je bekijkt de zaak verre van objectief. Of althans, misschien bekijk je het objectief, maar je uitingen hier zijn verre van dat ;-) Maakt natuurlijk helemaal niet uit, is juist leuk dat iedereen zo zijn mening heeft. Maar als je aan een echt objectief iemand zou vragen wie er as we speak het meest oneerlijk is, denk ik toch echt dat de meter naar Janet uitslaat. Maar dat is slechts mijn idee en mening :)

Maar ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen! Ga op vakantie dus heb de timer ingesteld! Wel een spannende cliffhanger zo voordat ik wegga (de aflevering van gisteravond nog gezien!).
Carly heb ik langer kunnen volgen, en het predicaat 'onbetrouwbare homewrecker' is al vergeven aan haar. Ik baseer mijn mening niet alleen op 1 of een paar uitzendingen.
Carly is altijd al een mannenverslindster geweest en die heeft dingen gedaan, ook zonder aanwijsbare legitieme reden, waarvoor men vroeger al met pek en veren door de straat gesleurd zou worden.

Ik ben het wel met je eens over de manier waarop ik mij verwoord, ik wind er geen doekjes om, want dat is zo vermoeiend geworden, dus misschien komt het er dan een beetje heftig uit.
Ik vind het ook leuk dat er verschillende meningen zijn, anders zou ik helemaal geen reden zien om iets te schrijven.
Over oneerlijkheid gesproken. Carly heeft een verleden vol van oneerlijkheid.
Janet, gelukkig ook geen heilige, anders zou ik haar echt saai vinden, heeft een misstap begaan, en niet omdat ze er naar op zoek is gegaan, en ze heeft er heel veel moeite mee. Ze heeft de nijging om zelfstandig te willen zijn en komt daardoor sneller alleen te staan.
Ze heeft een trots, wat ook niet altijd positief werkt in dit kader.
Als je je eenzaam en verraden voelt, ben je zwakker voor lieve gevoelens van het andere geslacht.

Ook Dusty is niet als een malle aan de gang gegaan. Dit was onvermijdelijk.
Je kunt ook stellen dat Janet haar eigen geluk opoffert om haar kind (we weten dat Janet blind is op haar kind) van de dood te redden.
Een ding is Janet zeker niet, en dat is egoïstisch.
Voor mij zou het ondenkbaar zijn dat mijn man op de bank van zijn ex slaapt. WTF, ik heb er geen woorden voor. Probeer je dat eens voor te stellen.

Er zijn momenten geweest dat ik Carly wel leuker vond, maar dan komt weer dat moment dat ze haar oude gewoontes weer oppakt en ik dan weer afhaak.
Het heeft mij zelfs gespeten dat Jack indertijd niet gekozen heeft voor Julia. Ik vond ze geweldig samen. Helaas moesten de schrijvers dat verpesten omdat Carly zo nodig weer in beeld moest komen.

Ook Lily heeft voor mij afgedaan (gelukkig was het niet de oude Lily ;) ). Two-timer.

Dusty begon me gegeven moment ook te irriteren toen hij steeds weer de confrontatie met iedereen wilde opzoeken, maar hij is een non-emo-hunk met een hart van goud, en daar hou ik van.

Zelfs Holden is verworden tot een watje.

Toen Janet in de serie kwam was het een verademing. Bam, in your face, maar oh wat is ze lief, meelevend en vooral mooi en sexy.

Emily kon ik ook snel schieten, wat een egocentrisch gedrocht is dat.

Meg,.... ach Meg, ik had er heel veel van verwacht, maar achter een kerel aanlopen en jezelf zo goedkoop weggeven, nee, dat viel bar tegen.

Paul, beetje raar, maar ook wel een kerel die niet met zich laat sollen, echter loopt hij steeds in dezelfde val omdat hij niet leert van zijn fouten. Maar ik stond vaak wel aan zijn kant.

Brad kon ik eerst schieten omdat hij Jack dwars zat, maar later mocht ik hem wel. Hij was de liefde trouw, en daar hou ik ook van.
Henry, I love that guy (vooral door zijn van de afgelopen tijd, nu en tot het end).

Reid, so sexy.
Noah, beetje zeikertje.
Margo, een moeder uit duizenden met al haar fouten.
Thom, vooral vroeger, sexy.
Jack, een goede man, maar laat zich teveel bespelen en dat is jammer. Er zijn momenten geweest dat hij zijn rug recht hield, toen vond ik hem geweldig. Had vooral met hem te doen tijdens het gedoe met Brad. Heb menig traantje weggepinkt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:27:54 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100282938
Je vergeet dat het hier om deze situatie gaat, en in deze situatie doet Janet echt de meeste dingen fout.
Ja, ze heeft een misstap begaan, dat kan gebeuren, maar in de uitzending laatst zoende ze Dusty alweer. En dit keer heeft ze geen excuus, want Jack steunt haar.
En iemand een kind opdringen, terwijl je zelf vreemdgaat, en dan alleen maar zodat het een donor kan zijn voor Liberty, vind ik immoreel.
En hypocriet is ze in ieder geval wel.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:06:18 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100284569
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Je vergeet dat het hier om deze situatie gaat, en in deze situatie doet Janet echt de meeste dingen fout.
Ja, ze heeft een misstap begaan, dat kan gebeuren, maar in de uitzending laatst zoende ze Dusty alweer. En dit keer heeft ze geen excuus, want Jack steunt haar.
En iemand een kind opdringen, terwijl je zelf vreemdgaat, en dan alleen maar zodat het een donor kan zijn voor Liberty, vind ik immoreel.
Ik vind het wel meevallen. Ze had allang en stevig van bil kunnen gaan. Janet lijkt me iemand die alles zou doen, niet voor zichzelf, maar voor haar kind. Maar als de situatie zo zou zijn dat ze weer met Jack zou zijn, zou ze niet achter zijn rug om met Dusty gaan. Ze zit nu in een moeilijke situatie en probeert er het beste van te maken. Ze heeft het al die tijd alleen moeten doen, en dan bedoel ik zonder Jack, die kampeerde bij zijn ex. Serieus, ze heeft vanaf het begin (bij de dood van Jack) heel veel geduld gehad met Jack EN met Carly. Geen enkele ex zou bij mij zoveel ruimte krijgen.
Als hij bij haar op de bank wil crashen, had hij bij haar moeten blijven.
Dat stuk alleen al, vind ik ongehoord. Ben benieuwd wie het zou pikken, behalve Carly dan. ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:09:48 #11
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100287701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

:D

Hij slaat op verschillende verhaallijnen:

- Liberty tegen haar ziekte
- Carly vs Janet
- Dusty vs Jack
- Holden vs Damian
- Reid vs Luc

:P
Lily vs Molly
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:43:36 #12
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100289616
intressante discussie Janet vs Carly... Tja carly is idd een mannenverslindster en kan moeilijk van de mannen van iemand anders afblijven. Ik vind alleen in deze specifieke sitiuatie dat Janet fout bezig is en Carly niks te verwijten valt. Ook Jack is fout bezig door haar steeds op te zoeken, hij zou meer tijd in zijn eigen huwelijk moeten steken ipv in Carly. En dat hele baby gedoe, mij werkt dat behoorlijk op de wekker, ik heb het idee dat het namelijk niet alleen is om Liberty te helpen. Just my 2ct
pi_100289753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
intressante discussie Janet vs Carly... Tja carly is idd een mannenverslindster en kan moeilijk van de mannen van iemand anders afblijven. Ik vind alleen in deze specifieke sitiuatie dat Janet fout bezig is en Carly niks te verwijten valt. Ook Jack is fout bezig door haar steeds op te zoeken, hij zou meer tijd in zijn eigen huwelijk moeten steken ipv in Carly. En dat hele baby gedoe, mij werkt dat behoorlijk op de wekker, ik heb het idee dat het namelijk niet alleen is om Liberty te helpen. Just my 2ct
Dat laatste gaf Janet toch toe? dat een kind als bindmiddel dient? :')
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:47:58 #14
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100289826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dan moet je toch beter kijken. Carly heeft er alles aan gedaan om Jack naar zich toe te trekken.
Zelfs toen ze wist dat haar dochter dezelfde trekjes vertoonde, is ze erin meegegaan.
Als Carly enig fatsoen had, had ze Jack allang naar huis gestuurd, maar het tegendeel is gebeurd.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:49:00 #15
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100289893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat laatste gaf Janet toch toe? dat een kind als bindmiddel dient? :')
Voor Libberty hoofdzakelijk. Een kind zou bij haar altijd welkom zijn, dat zou voor het kind niet veel verschil maken.
pi_100290711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan moet je toch beter kijken. Carly heeft er alles aan gedaan om Jack naar zich toe te trekken.
Zelfs toen ze wist dat haar dochter dezelfde trekjes vertoonde, is ze erin meegegaan.
Als Carly enig fatsoen had, had ze Jack allang naar huis gestuurd, maar het tegendeel is gebeurd.
misschien wel misschien niet...als je van iemand houdt en je hebt er kinderen mee is het altijd moeilijk om die persoon los te laten wat dus in haar het geval is maar ook net zo goed van Jack....
pi_100290845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
ik denk ook uit wanhoop om haar veilige haventje te behouden om jack aan haar te binden maar diep in haar hart weet ze dat ze hem nooit heeft gehad voor 100% en dat het ook niet zal gebeuren..en dan nog natuurlijk die misstap met dusty
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:06:45 #18
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100290938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Voor Libberty hoofdzakelijk. Een kind zou bij haar altijd welkom zijn, dat zou voor het kind niet veel verschil maken.
Nee ze gaf idd toe dat ze op die manier ook Jack aan zich kon binden, het was niet alleen vanwege Jack..

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

misschien wel misschien niet...als je van iemand houdt en je hebt er kinderen mee is het altijd moeilijk om die persoon los te laten wat dus in haar het geval is maar ook net zo goed van Jack....
Hier sluit ik me dus bij aan.. En het komt ook van beide af, Jack moet Carly en zijn kinderen ondertussen toch ook goed genoeg kennen dat ze dit soort acties uitvoeren
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:54:30 #19
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100293678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat is ook zo en dat geloof ik ook, maar zij heeft hem en de kinderen ook achtergelaten en is met Simon de wijde wereld ingetrokken.
Maar kinderen zijn belangrijk in een relatie, dat ben ik met je eens.
En Jack is me ook een beetje tegengevallen met zijn moraal. Maar het blijft een soap, en de verhaallijnen zoals ze bedacht zijn, moeten natuurlijk ook een beetje kloppen.

[ Bericht 9% gewijzigd door ThunderBitch op 03-08-2011 22:59:52 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:29:33 #20
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100298166
Na deze aflevering is Lily's walgelijkheidgehalte weer een stuk hoger dan dat van Janet.
Lily. :r :r :r
Toen ik een jaar geleden op YouTube las dat ze deze Lily "fake Lily" noemden, vond ik dat echt zielig voor Noelle Beck. Het is niet makkelijk om een rol over te nemen die iemand anders 25 jaar gespeeld heeft.
Maar toen was Lily hier in Nederland nog niet zo'n hypocriet kreng. Nu snap ik heel goed dat ze jaar zo noemden.
Ik vind wel dat Noelle niks te verwijten valt. Die doet ook maar gewoon wat in het script staat, en de scriptschrijvers schrijven Lily de laatste maanden nou eenmaal als een enorme bitch.
De schrijvers hebben het personage verpest.

Natuurlijk heeft Carly veel meer walgelijke dingen gedaan dan Janet. Da's ook logisch, want ze zit er al veel langer in. Maar Lily zit er nog langer in en die heeft toch een stuk minder uitgespookt dan Carly.
Het ergste vond ik nog dat ze haar kinderen liet geloven dat ze doodging, zodat ze met Jack kon trouwen, terwijl ze allang te horen had gekregen dat ze fout gediagnosticeerd was.
Ze heeft het wel een paar keer proberen te vertellen, maar dan nog. Zoiets laat je je kinderen niet geloven. Dan maar niet op een goed moment. Da's stukken beter dan ze laten denken dat je stervende bent (dat rijmt).

Maar in deze situatie gedraagt Carly zich een stuk beter dan Janet.
pi_100304158
Zometeen maar weer eens kijken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_100304848
Wow, wat een psycho die Janet :{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_100311656
Lily is inderdaad irritant geworden.
En Molly vond ik altijd schattig met Jake. *; Toen die 2 gingen trouwen...zo romantisch O+
pi_100312263
ik hoop dan ok dat Lily en holden niet meer bijelkaar komen })
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:00:23 #25
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100312523
Behoorlijk laag van Janet dat ze Liberty's ziekte gewoon even in de discussie gooit om haar zin te krijgen.

Ik heb zin in lijstjes.

- Liberty vs haar leukemie: team Liberty natuurlijk!
- Carly vs Janet: team Carly.
- Dusty vs Jack: team Dusty (die is tenminste eerlijk, Jack liegt zichzelf voor)
- Holden vs Damian: team Holden.
- Reid vs Luke: gelijkspel.
- Lily vs Molly: team Molly.

En dan te bedenken dat ik een jaar geleden nog een stronthekel aan Dusty had. Hij bemoeide zich enorm met de relatie van Meg en Paul en met Craig en Lucy.
Maar hier vind ik hem wel leuk. Zeker nu hij dat schapenkapsel niet meer heeft.

:')! Hier met de prachtige Kristen Connolly, oftewel Josie. Ik mis Josie.
pi_100313042
omg ja dat kapsel hahahah dat was ik alweer vergeten

hij speelde zeker nog naast atwt in de 10 geboden van Mozes?
pi_100313996
Schapenkapsel _O-
pi_100316113
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef sherezade het volgende:
ik hoop dan ok dat Lily en holden niet meer bijelkaar komen })
pi_100319452
Carly *O*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:19:01 #30
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_100319795
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Janet niet gewoon een kind van Dusty wil?
Waarom perse van Jack terwijl ze in love is met Dusty, en ook weet dat Jack eigenlijk nog steeds wel in love is met z'n ex .. Dit is toch jezelf moeilijk maken voor niets :?
Kortom wat een leipe verhaallijn van dat zwanger willen worden
Be sure to wear some flowers in your hair
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:19:58 #31
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100319824
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
Waarom perse van Jack terwijl ze in love is met Dusty, en ook weet dat Jack eigenlijk nog steeds wel in love is met z'n ex .. Dit is toch jezelf moeilijk maken voor niets :?
Omdat Jack de broer van Brad is, zodat het kind niet alleen Liberty's halfbroertje of -zusje is, maar ook haar neef of nicht.
pi_100319843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ze wil een kind van Jack om zich aan Jack te binden :')

Maar ook omdat Jack een broer is Brad (de vader van Liberty), dus Janet denkt dat als zij en Jack samen een kind krijgen dat kind dan de perfecte beenmerg donor is..
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:21:14 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100319860
* op handen zitten gaat ik neem me voor om niet te spoileren, maar ik Milalaa ik snap wat je bedoelt hoor..
En wat Roos zegt op die manier is de kans op een match vele malen groter
pi_100320470
Reid O+
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:12:11 #35
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_100321297
en hoe zit het met Jacob dan,dat is toch ook een halfbroertje? daar hoor je niemand over :')
pi_100321482
Jawel, Katie had Jacob laten testen maar die is schijnbaar geen match.
pi_100321582
Wat is Reid toch (stiekem) een schatje O+

Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. al ben ik wel een beetje Damian - Lilly moe
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:23:54 #38
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_100321591
o sorry dan heb ik dat gemist,helaas kan ik t minder kijken dan een tijdje geleden aangezien mijn werktijden gewijzigd zijn ;( en ik op de een of andere manier rtlgemist niet kan kijken omdat ik een melding krijg dat ik microsoft silver moet downloaden maar dat staat er al lang op :? en ik kan m dus ook niet opnieuw downloaden omdat ie er al opstaat _O-
pi_100321635
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef scrub_nurse het volgende:
o sorry dan heb ik dat gemist,helaas kan ik t minder kijken dan een tijdje geleden aangezien mijn werktijden gewijzigd zijn ;( en ik op de een of andere manier rtlgemist niet kan kijken omdat ik een melding krijg dat ik microsoft silver moet downloaden maar dat staat er al lang op :? en ik kan m dus ook niet opnieuw downloaden omdat ie er al opstaat _O-
Dat heb ik ook een tijdje gehad :') maar ineens doet ie het weer...
Gebruik je Google Chrome? een andere browser kan helpen!
pi_100322286
die melding krijg ik ook als ik rtl gemist open in bestuurprogramma 64 bit dan moet je hem in 32bit openen
pi_100322300
Het viel mij vandaag op dat het haar van Dusty weer richting schaap gaat, gauw maar weer langs de kapper gaan hoor.
Lily heb ik altijd irritant gevonden, maar met deze actrice kan ik er helemaal niet meer naar kijken.
Die vervangende actrice eerder (die wel een zus van Brooke Shields leek), die vond ik ook niks trouwens, maar nog wel prettiger dan Noelle
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:54:29 #42
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100322379
Martha Byrne vind ik sowieso irritant ... :X .. ook in interviews.
Toen Martha Lily speelde, vond ik Lily irritant en liet ze constant over zich heen lopen.
Nu Noelle Lily speelt, is Lily verschrikkelijk: hyprocriet en een kreng.
De schrijvers hebben er gewoon een totaal ander personage van gemaakt met die recast.
pi_100322771
Reid is echt lekker. :9
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:15:50 #44
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_100325663
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef Miam het volgende:
Reid is echt lekker. :9
qft!!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_100325959
Reid heeft echt aantrekkingskracht, wat is dat toch met mannen die zich al een hork gedragen...
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:27:49 #46
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_100326083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:20 schreef roos85 het volgende:

Ze wil een kind van Jack om zich aan Jack te binden :')

Maar ook omdat Jack een broer is Brad (de vader van Liberty), dus Janet denkt dat als zij en Jack samen een kind krijgen dat kind dan de perfecte beenmerg donor is..
ohja, ik was Brad eigenlijk alweer vergeten O-)
(dat van dat binden slaat natuurlijk nergens op als ze zich eigenlijk stiekem veel liever aan Dusty zou willen binden.. maar goed.. das Janet)
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_100327307
Is Mick nou al gereanimeerd? volgens mij is dat nog niet geweest
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:59:37 #48
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100327352
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
Is Mick nou al gereanimeerd? volgens mij is dat nog niet geweest
Mick leefde weer toen Alison hem kuste ( :')! ), maar voor de rest is hij niet meer in beeld geweest.
Wel vreemd.
pi_100327676
straks maar even terug kijken dan...zal nu wel weer een reeks van sleur afleveringen worden
Jack/ Carly versus Dusty/ janet en maar afwachten wanneer nu iemand van het clubje nu voor zijn/haar gevoelens uitkomt en de knoop doorhakt :') :') :')
pi_100327847
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Mick leefde weer toen Alison hem kuste ( :')! ), maar voor de rest is hij niet meer in beeld geweest.
Wel vreemd.
huh, dan heb ik dat gemist... wanneer was dat???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')