abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100295668
Meldplicht haha, ik ben heel zover nog niet maar als ik hier een tijdje niets stuur zie ik ook berichten staan hoe t gaat dus meld me ook maar elke x
Vanmiddag waren de weeën weer goed heftig, en nu weer minder dus wisselt elkaar lekker af hier.
Voel me echt een oma, totaal geen energie meer erdoor, mn hele lichaam doet pijn, van mn kleine teen tot mn hoofd.wallen tot op mn knieën, mis mn hond, mis mn huis, mis mn bed, mn badkamer, wc, alles.
Zo einde klaagpost !!!

het is half 12 en ik heb zin in een broodje kroket !
pi_100297275
Miss j jij hebt alle recht om te klagen hoor.

Ik heb even een vraag aan de al bevallen moeders die een knip hebben gehad. Ik heb dus een knip gehad en ik zag net dat er een hechting geknapt was en dat de wond daardoor open staat. Moet ik daarmee naat het ziekenhuis? Kan zuks opnieuw gehecht worden? Ik weet dat ik het morgen aan de kraamhulp kan vragen maar ik schrok nogal en hoop op een ervaringsdeskundige.
pi_100297463
Is bij mij na 3 dagen gebeurd en toen kon het niet meer opnieuw gehecht worden, gaat vanzelf dicht.
pi_100297643
Maar word dat dan niet heel lelijk?
pi_100297721
Ik pm je ff (don't worry, geen foto :D)
pi_100299264
webkim O+

een kloppend boontje O+
pi_100303628
Miss Jones, ik vind het nogal meevallen met je klagen hoor! als ik hoor wat je allemaal mee moet maken is het niet meer dan normaal dat je je zo voelt.
Het lijkt me echt enorm heftig al zo'n behoorlijke tijd aan een stuk weeën die dan weer afnemen en dan weer toenemen terwijl je weet dat je meisje toch echt nog een heel aantal weken moet blijven zitten.. Ook snap ik dat je je hond mist en je huis mist. Het is erg vervelend om zo uit je eigen vertrouwde omgeving weg te moeten.

hier wel even een klaagpost van mij (ook al gaat het eigenlijk nergens over)
Vannacht niet echt goed geslapen en sowieso veel te kort (van half 2 tot half 5) daarvoor allemaal liggen woelen en daarna kon ik ook niet meer slapen, en de tijd dat ik sliep, werd ik natuurlijk ook nog een keer wakker om te moeten plassen..
Om half 7 dus maar m'n bed uit gegaan, maar ik ben wel ontzettend moe, moe, moe.. hoop dat ik dadelijk hier in m'n luie stoel nog even m'n ogen kan sluiten voor ik naar de gyn moet.

Ik denk dat dat ook de reden is dat ik zo slecht geslapen heb (in combinatie met de warmte), ik ben echt heel benieuwd hoe het met ons babytje gaat, en ik ben zo bang dat ie weer voor is gaan lopen op de groei ofzo en dat er dus besloten gaat worden dat ik moet worden ingeleid, of nog erger dat ze me vandaag al daar houden. Ik ben voor m'n gevoel nog helemaal niet klaar om te bevallen, ik heb nog wat dingen die ik van te voren nog zou willen doen eigenlijk..

Maar goed, misschien valt het ook wel heel erg mee.
Ik heb in ieder geval om 10.50 een afspraak dus daarna zullen we meer weten..

Verder is m'n buik nog gewoon rustig (behalve een zeer beweeglijke baby er in.. O+)
Ik hou jullie vanmiddag nog even op de hoogte over wat de gyn te zeggen had.. Ik weet niet precies hoe laat dat zal zijn, want ik ga daarna eerst nog even naar de prenatal om een paar voedingsbh's te scoren
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:09:08 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100303660
MJ, jij mag uiteraard klagen! En idd, je hebt vervroegd meldplicht hier! :P

Hilliebillie succes vandaag! Hoop dat alles goed is!

Laatste dagje werken *O* Dan lekker weekend! Moet er alleen morgen vroeg uit voor bloedprikken, dat kan maar tot 9.45....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100303689
Hillie, succes vanmiddag!

Miss J, respect voor jou, je doet het zo super goed :)

Nog 1 dag werken en dan is t weekend voor mij *O* dan kan ik de babykamer gaan poetsen en inrichten, want daar staat ie al sinds maandag op te wachten :(
pi_100303943
*O* BJ 37 weken!!

Miss J, ik heb juist enorm respect voor jou hoe je de situatie draagt!! Ik zou nú al enorm trots op je zijn als je mijn mama zou worden!

:* voor de slechte slapers, de kwalers, de heerlijk-in-hun-vellers, de in-spanning-zitters en iedereen die m kan gebruiken!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100304013
hilliebillie, veel succes straks. :*

Hier ook nog maar een dagje werken en dan weekend. *O* Morgen moet ik om 8 uur in het ziekenhuis zijn voor een glucose test. De VK vertelde me dat ik daar wel een aantal uur/ de ochtend voor uit moet trekken. Ik ben benieuwd of de uitslag dan direct bekend is. En daarna gaan we vrienden bezoeken in Duitsland. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100304021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:38 schreef Poppedein het volgende:
*O* BJ 37 weken!!

Miss J, ik heb juist enorm respect voor jou hoe je de situatie draagt!! Ik zou nú al enorm trots op je zijn als je mijn mama zou worden!

:* voor de slechte slapers, de kwalers, de heerlijk-in-hun-vellers, de in-spanning-zitters en iedereen die m kan gebruiken!
Ik sluit me aan bij deze post :)

Hilliebillie, ze zullen je vast niet willen 'houden' als je dat zelf liever niet hebt (tenzij het natuurlijk een spoedgeval wordt). Inleiden is zo slecht nog niet trouwens. Het is volgens mij goed onder controle te houden en wanneer je het niet trekt kan je om pijnstilling vragen. Jij gaat vanmiddag gewoon nog die beha's kopen :*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:54:32 #113
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100304136
@BJ, 37 weken !! *O*
Wat fijn voor je dat je het gehaald hebt, nu mag je thuis bevallen!

@Miss J, ik volg je verhaal op de voet, wat een onzekerheid en wat moet je een boel doorstaan.
Veel sterkte voor de komende tijd met de verplichtte rust. ;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 09:15:44 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100304463
BJ je hebt het gehaaaald *O*

Miss J, je bent een supervrouw, eigenlijk verwoordt Poppedein zoals ik het ook voel :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_100304484
VT, volgens mij mag opnieuw hechten niet na zo'n periode. Hier ontstoken hechtingen, en je voelt het litteken nog wel een beetje. Maar lelijk genezen valt reuze mee.

BJ, 37 weken *O*
Op naar de 42

MJ, weer een nachtje verder met baby in je buik. Blijven zitten kleintje! :*

Hilliebillie succes straks!

Soempie, ook succes morgen, en plezier in duitsland. Hier duurde de uitslag van de suikercurve een kleine week, maar dat was met buisjes bloed, dat gaat via het lab..

Hier lekker verkouden, wel om geslapen, maar hoop dat het wel snel beter wordt. Mijn buik protesteert al tegen dat genies :P
pi_100304526
@SB Ik wil geen draaipoging meer omdat dat dan met 36 a 37 weken gebeurd. En ik heb bij mijn vriendin gezien dat dat best met veel kracht gebeurd. En ik wil dat liever niet. Hij ligt zoals ie nu ligt waarschijnlijk goed en niet zonder reden zo. En ik ben op internet gaan lezen en daar heb ik (net als in mijn omgeving) veel slechte verhalen gehoord over het draaien. Dus iik ga erop vertrouwen dat de natuur zijn werk doet en de kleine man zelf nog gaat draaien en anders wil ik in overleg toch liever een stuitbevalling proberen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100304657
MJ; ik sluit me hier ook bij de rest aan hoor :) ik vind dat je het reuzeknap doet!!! Het overkomt je allemaal maar; en je hebt geen enkele keuze.. je moet het allemaal maar ondergaan; je leven radicaal omgooien, je toekomstbeeld werd van de een op de andere dag omgegooit... ik heb alleen maar diep respect voor jou! en af en toe mopperen of klagen moet kunnen hoor! gewoon doen; dat is juist goed...
ook ik blijf aan je denken :*

Hillibillie: succes bij de gyn vandaag. Ik hoop dat alles goed is met jullie kindje. En wat een rotnacht heb je achter de rug zeg! :* en je bent al 38 weken toch inmiddels??? *O*

en ff voor mezelf dan :) *O* *O* *O* jeeeeeeujjjj 37 weken gehaald al!! mag thuis bevallen :D
ben LLMer! (heb ik de vorige keer allemaal niet gered natuurlijk).
Elke dag/ week extra kan mijn kindje lekker sterker worden... en de eerste week heb ik al bijna binnen O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 09:36:20 #118
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100304875
@BJ, ga je al langzaam geloven dat je meisje ook wel eens tot 39/40 weken kan blijven zitten? ;)
pi_100304918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:36 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, ga je al langzaam geloven dat je meisje ook wel eens tot 39/40 weken kan blijven zitten? ;)
dat zou toch super zijn!! een klein krachtpatsertje wil ik! :D denk wel dat het dan lange weken gaan worden voor mij; maar ben echt blij met elke dag :D
kan ook nog 42 worden natuurlijk ;)
pi_100305041
Ik zal me rot lachen als ze tot 42. blijft zitten _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 augustus 2011 @ 10:04:49 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100305461
BJ *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_100305548
MJ een :* en succes voor jou! Je doet het heel goed!

Hier de laatste dag en dan weer weekend, ik kijk er zo naar uit tegenwoordig :D en dus ook al naar mijn verlof over 9 weken :') :')
Sliep gisteravond om 21 uur al! :X

*O* Voor BJ en de andere LLM!
pi_100306159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:09 schreef flugeltje het volgende:
Toch probeer ik het nog een klein beetje voor mezelf te houden. (behalve dan de vrienden die het meest dichtbij staan, m'n directe collega en m'n moeder :P )
Maar dan wel op Fok! melden, dat vind ik dan weer een beetje apart :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:33:42 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100306203
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Maar dan wel op Fok! melden, dat vind ik dan weer een beetje apart :)
Hier leest verder niemand waarvan ik niet wil dat ze het weten mee.... Dus kan ik lekker m'n gang gaan.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100307580
Gisteren weer goed gekeurd bij de vk.
Glucosetest was goed.
Wel een groeiecho op 19 september.
pi_100307796
Fijn meissie! Altijd lekker zo'n stempel ;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:36:01 #127
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100308036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn meissie! Altijd lekker zo'n stempel ;)
Dat :) Voelen jullie je ook altijd zo trots als je weer goedgekeurd bent? Nooit gedacht dat ik me nog ooit trots zou voelen vanwege een keurige bloeddruk of een grote baarmoeder :D
Oude (on)bekende.
pi_100308261
hoi hier

Kom nog eens piepen... druk bezig met de meiden hun kamer en daarna met zoon zijn kamer in orde maken.. nog +/- 7 weekjes dus we moeten wel doorwerken...
intussen ook spijtig nieuws gekregen. schoonvader heeft vorige week de strijd opgegeven na 5 jaar vechten...

Ik zag dat ik bijna in top 10 sta (plaats 11) dus voor de kersverse mama's en papa's proficiat en voor de nieuwe zwangere welkom en proficiat *O*
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_100308403
Ai Lujaxa, sterkte met je schoonvader! :*

*O* voor alle LLM's, stickers etc!

Mevr Mus, ik voel me ook altijd helemaal trots als ik weer goedgekeurd ben :)

Na vandaag nog maar 1 weekje werken!!!! :o
Tralalalaaa
pi_100308823
Ik sta bij de vlos ook altijd met 5 minuten weer buiten. Sommige vrouwen zitten zo een half uur binnen. Wat doen die dan toch allemaal vraag ik me altijd af. Bloeddruk meten, hartje luisteren of je nog vragen hebt en klaar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100308864
Als ik ben goedgekeurd voel ik me ook weer trots :)
pi_100308894
Waah TAP nog maar 1 weekje! Dat gaat echt snel! Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ook heb straks :D Nog even 1 weekje bikkelen dus! *O*
pi_100309026
Het gaat echt hard hoor, Jipster! Zo roep je dat je blij bent dat je kunt roepen dat je nog maar 4 weken hoeft te werken, want dat klinkt zoveel beter dan 5, en zo ben ik nog maar 4,5 werkdag verwijdert van m'n verlof!! *O*
Tralalalaaa
pi_100309134
Ben je dan 36 weken of stop je bij 34? Hopelijk heb je nog een rustig laatste weekje, en geen deadlines, vervangersstress etc!
pi_100309167
Ohja, overigens vind ik voedingsBH's echt onflatteus. Ik had er al een paar in huis maar nog nooit aangetrokken, maar vanochtend zat er een spin in mn mooie bh'tje die ik gisteren ook aan had gehad en die had er ook spinnenrag achtergelaten :') Ik heb nog maar een paar BH's die goed zitten (mn borsten zijn wel wat groter geworden met mn zwangerschap, namelijk!) maar ik kon die andere niet vinden. Dus maar zo'n voedingsBH gepakt en aangetrokken, maar het is echt niet flatteus. Alsof mn tieten enorm uit elkaar staan :'(
Die gaat thuis dan ook gelijk uit om niet meer aangetrokken te worden tot het echt nodig is straks met voeden enzo :')

@ Jipster, ik ben dan 35 weken, ik stop 5 weken voor de uitgerekende datum :)

HOLY CRAP aanstaande zondag ben ik gewoon 34 (!) weken alweer!!!
Tralalalaaa
pi_100312451
Hier ben ik weer. Gelukkig goedgekeurd door de gyn.. Het buikje loopt wel wat voor op gemiddelde maar wel binnen de normen en hij zit weer op de lijn die die eerst volgde, dus vorige week was gewoon een foutieve meting waarschijnlijk (aangezien de gyn met voelen ook niet zo'n groot buikje voelde als gemeten). De gyn heeft nu ook weer gevoeld en gaf ook weer aan dat er echt geen 9-ponder in m'n buik groeit (hij gokt 8 of net iets meer, maar geeft aan dat dat moeilijk te schatten is) dus ik ben helemaal blij en opgelucht!!

Daarna voedingsbh's gaan kopen, wat een ramp zeg.. Inderdaad erg onflatteus en vormeloos. En in heel de prenatal maar 1 die past.. Die ze ook niet nog een exemplaar hadden helaas.. Andere modellen waren allemaal niet goed.. Heb verschillende maten en modellen geprobeerd maar helaas..
Ik wacht de geboorte nog even af of m'n tieten niet gaan ontploffen en dan bestel ik de zelfde nog op internet (of evt een maat groter mocht dat nodig zijn)

Ik hen vanmorgen voor ik naar de gyn ging gelukkig nog heel ff op de bank kunnen slapen en voel me gelukkig niet meer zo brak nu..
Nu even wat was wassen en de vaatwasser inruimen @ huize puinzooi :)
pi_100317979
hoihoi ;)

allemaal weer goedgekeurd; fantastisch!!! :)

MJ; hoe is het nu met jou? wordt je BBM nog regelmatig gemeten? en blijft dat een beetje stabiel?
ik hoop zo ontzettend dat het meisje nog even bij je blijft!

@Vlindur; haha ja als ik tot 42 weken rondloop hebben jullie allemaal de dikste lol denk ik.. :D maar uiteindelijk zou dat voor ons kindje beter zijn...
Maar ik teken ook voor 39 weken ofzo hoor :) ook prima...

jaaah TAP het gaat SNEL! echt waar!
heb je alles lekker vooor mekaar inmiddels?

hier alles ok vandaag hoor; oma is hier en we hebben lekker een paar uur met Evie de tuin gespeeld. In dr zwembadje enzo.. leuk!! en nu is oma boodschappen doen, Evie slaapt nog, dus ik zit ff lekker te relaxen op de bank.. heerlijK!
morgen 1 dagje alleen, en dan is het alweer weekend...
pi_100318075
ik heb ook een sticker

ze gaf toe dat ze polle erg wild vond, meneer koppelduikelt de godganse dag :P
pi_100318128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook een sticker

ze gaf toe dat ze polle erg wild vond, meneer koppelduikelt de godganse dag :P
haha :D wat een gezelligerd :D
die van mij is meer van het nacht en avondwerk momenteel... pfffff
pi_100318158
gezellig.. ;( ik word er gaar van! ellebogen knietjes kopstoten en gewoon compleet omkeren he.
ADHDér in de dop
pi_100318302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig.. ;( ik word er gaar van! ellebogen knietjes kopstoten en gewoon compleet omkeren he.
ADHDér in de dop
o ja, dat is niet fijn... dat gevoel dat je ff helemaal uitgerekt wordt...
ik heb dat nu af en toe ook, van die steken onder mijn ribben, of veeeeeer onderin mijn kruis, dat je heeeeeel ff denk dat er zo een arm naar buiten komt ;) haha
pi_100319046
beweeglijke baby: check. Hij zit met z'n hoofdje vast zei de gyn. en toch is ie nog de hele binnenkant aan het verbouwen.. billen van links naar rechts, dan voel ik ineens weer iets enorm tegen m'n darmen aan drukken (spartelende voetjes of zo. En inderdaad het gevoel dat er elk moment een armpje naar buiten kan komen heb ik hier ook ja.. of het gevoel dat de baby er door de voorkant van m'n buik uit wil komen, als ie een mes had binnen zou die van binnenuit een keizersnee maken hoor, volgens mij zo lijkt ie ooit naar buiten te komen..

lopen gaat daardoor af en toe wat moeilijker, maar ik vind het wel gezellig hoor zo met z'n tweetjes..
ik ga dat wel missen hoor denk ik zo'n bewegende baby in de buik.
De gyn maakte er bij mij ook een opmerking over ja dat ie zo lekker beweeglijk was.. O+
pi_100319590
VT, opnieuw hechten gaat niet, bovendien, het is niet zo'n ramp. Bij mij heeft het beide keren sowieso een stukje opengestaan en dat geneest vanzelf.

Voedingsbh's: dames er is meer in de wereld dan de prenatal. Ik heb/had hele mooie, met beugel, van Anita en die zaten net zo goed en mooi als normale bh's. En de prijs viel mij reuze mee, maar dat komt wrs. omdat ik door grotere borsten ook aan duurdere bh's gewend ben.

BJ, je heb het gewoon gehaald die 37 weken! Woei!

Hillibilie, inleiden is echt geen ramp hoor. Hier twee keer ingeleid en ik teken er voor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100320787
*O* voor alle goedgekeurde dames

*O* voor BJ en haar mijlpaal van 37 weken!

*O* voor het meisje van MissJones die nog steeds zoet binnen zit

*O* voor MissJones zelf omdat ze het zo goed doet :*

*O* dat het bijna weekend is

*O* dat de kinderopvang geregeld is!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:58:17 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100320977
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Is dat anders echt zo'n groot verschil dan? :o
Bij 9 weken zal de teststreep over het algemeen donkerder zijn dan de controlestreep ja ;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:00:16 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100321027
Mijn favoriete voedingsbh komt van de hunkemoller!
pi_100321162
ook een soort voedingsbh:

ik vond trouwens bij prenatal ook best wel wat leuke voedingsbh's trouwens.

deze bijvoorbeeld

pi_100321438
Die heb ik ook gepast Kyara, vond ik ook zo leuk. Zat alleen voor geen meter! Ik ben het met Aventura eens: hunkemöller :Y
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:22:50 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100321567
Daar hebben ze dus bh's zonder beugel. Lekker zacht, wel zo prettig in bed. Ik heb ook een Anita met beugel, maar dat vind ik een lomp ding.
pi_100321640
Ik zal ook eens bij de hunkemuller kijken dan. Kijken of die voedingsbh's nog een beetje meerekken.
pi_100321870
Ik heb al sinds Rienk voedings bh's van Anita. Rete simpel, maar zitten prima. Droeg ze daarna ook gewoon door en nu heb ik er ook een aan :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100321872
En ik doe even mee met Kyara haar post: *O* :D

Bij hunkemöller pas ik trouwens de normale bh's al niet. :')

Ben nu ook uit m'n-normale- cup G gegroeid. :r Morgen dus weer naar een speciaalzaakje hier vlakbij. Daar heb ik wel heel mooie voedingsbh's gezien, maar haal er eerst nog een groei-bh bij. Die zijn pas ontzettend lelijk, maar ik heb echt geen zin om heel veel geld uit te geven aan een bh die ik maar even aan zal kunnen. :N

En ik heb nog een vraag over groeiecho's. Wanneer worden die aangevraagd? Bij een medische indicatie? Of?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100323229
naar mijn weten worden groeiecho's gemaakt als je zelf 'nogal dik' bent (mooi omschreven?) of als ze denken dat je baby te klein of te groot is?
pi_100323428
Groeiecho's worden wel steeds vaker standaard gedaan. Maar ik geloof dat het meestal wordt gedaan als een baby (te)groot of klein aanvoelt door de buik. Of ze een slechte schatting kunnen maken.
Of bij mij bij nr1, als de kleine nog niet ingedaald is bij 38 weken en de baby wat groot was op eerdere echo's. Maar dat zijn dan individuele situaties..
Ik krijg er deze keer eentje om de hoofdomtrek te meten, en daar mijn besluit ziekenhuis-thuisbevalling te kunnen maken. Maar dat is door de ervaring van bevalling nr 1..
pi_100323466
Zeau, weer bijgelezen, en ook meteen de helft van wat ik gelezen heb vergeten :')

@soempie, ik heb groeiecho gehad omdat de kans bestond dat de beeb achter bleef in groei door een trombose in t begin van de zwangerschap.
Verder denk ik dat KD's opmerking de lading redelijk dekt :)

Het is weekend voor mij *O*
pi_100323623
Soempie, hier vanwege medische indicatie groeiecho's.

Vorig kind was te klein (2425 gram) bij voldragen zwangerschap.
Met 32 weken groeiecho gehad en volgende week met 36 weken nog een keer. Maar ze doen de groeiecho's bij ons in het ziekenhuis gewoon standaard wel volgens mij omdat je al vanwege medische indicatie erheen moet.

MJ, klaag zoveel als je wilt (iedereen mag overigens van mij gewoon 'klagen' hoor). Je bent een bikkel en het is een hele zware situatie waarin je zit. :* gewoon omdat het kan!

BJ ik heb vannacht ook al voor je gejompeld maar ik die het gewoon nog een keer *O*
Op naar de 42 weken *O*

Hier is het nog steeds k*t met peren... Morgen weer dagje samen met dochter. Ben benieuwd of ik het compleet ga trekken. Gelukkig komen m'n tante en nichie wel even op bezoek. Dat zal de dag wat breken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 4 augustus 2011 @ 19:43:28 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100324297
Jippie, BJ heeft de 37 weken gehaald! *O*

En nog even een *O* voor alle stickers hier. En voor mezelf omdat ik weekend heb :P
pi_100324610
Volgens mij is mijn spruit verhuisd naar de linkerkant. Mijn buik is scheef O+
pi_100324965
Maaaruhhhh...... Ik kwam hier niet zomaar.... :)

Ik mag het nu eindelijk vertellen: IVETJE IS ZWANGER!!!

Morgen is het 12 weken, de ETA is 17 februari! En we mogen erin met sterretjes, het is een echte Fok! baby!
pi_100325070
Gefeliciteerd Tha_Duck!!!! *O*
pi_100325076
en Ivetje natuurlijk!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:08:25 #162
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_100325382
Dan roep ik ook maar even hier :) Natuurlijk moet het op fok, aangezien het een heuse fok!baby is :P
Inmiddels dus bijna 12 weken en het gaat eigenlijk perfect! Geen misselijkheid, geen stemmingswisselingen, alleen maar ontzettend moe. En begin inmiddels wel al bijna uit mijn broeken te groeien haha! De echo's zagen er prima uit, heb er nu 2 gehad want de 1e was bij 8 weken en toen konden ze de lengte nog niet goed bepalen. Verder hebben we de kraamhulp al geregeld en er is al een kamertje besteld en de kinderwagen en maxi cosi. Eindelijk krijg ik mijn stokke xplory! Met de kamer zijn we ook al een beetje begonnen (lees : hij is leeg), maar we gaan eerst komende zaterdag nog een weekje op vakantie en daarna beginnen we met schilderen en behangen. Alles loopt dus voorspoedig :)

Bedankt voor de felicitaties iig en jullie ook allemaal een goede zwangerschap gewenst!
To infinity…and beyond!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:12:24 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100325533
Van harte Tha_Duck en ivetje *O*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:12:56 #164
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100325560
Gefeliciteerd Tha_Duck & Ivetje!!!

Verder niet echt bijgelezen, heb het te druk met huilen, manlief uitkafferen etc.
Hormoontjes + K*Tweer + een terras wat door de regen NOG verder wegspoelt + eeuwige rugpijn *zucht*...

Maar voor de rest gaat het wel goed geloof ik :') ! Nog 4 nachies slapen... SEO *O*
pi_100325596
Gefeliciteerd Duck en Ivetje. Leuk man, een echte fok!-baby!

BJ, gefeli met je mijlpaal.

Wickie, volgens mij heb ik even gemist wat er aan de hand is met je...

MJ nog met beeb in buik. Het is toch logisch dat je al die dingen mist die je noemde? Daar mag je best van balen.

Hier vandaag een sticker bij de gyn, ben zo blij! Bloeddruk was keurig (130/80) en alles was prima met de kleine. Het opname-formulier is ingevuld. Tussen 7 en 13 september wordt de kleine gehaald. Spannend hoor. Ik dacht echt de exacte datum te horen, maar die heb ik niet gekregen. Volgende afspraak over 2 weken incl. een groeiecho op eigen verzoek. Dat is meteen mijn laatste werkdag en dan heb ik het dit keer volgemaakt!! (*trots is)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:27:41 #166
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100326079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:26 schreef Kyara het volgende:
Ik zal ook eens bij de hunkemuller kijken dan. Kijken of die voedingsbh's nog een beetje meerekken.
Ah ook effe onthouden. Maarre die koop je toch vlak voordat je moet bevallen of niet? Of zijn dat ook van die meegroeidingen dan?

En ik ben niet zo van de draagdoeken, omdat je altijd met zo'n "sjerp" zit die overblijft.
Maar heeft iemand ervaring met zo'n kant-en-klare sling? Het lijkt mij handig voor korte stukjes
Zoals hier op het plaatje

Morgen komt de kraamhulp voor een intakegesprek.
Wat komt ze in eigenlijk vertellen dan? Dat ze goed voor me gaat zorgen? :9

Wickie hoe komt dat dat je eerste beeb zo licht van gewicht was aan het eind van de zwangerschap. Zijn ze daarachter gekomen of zat/zit het gewoon in de genen?

Kyara, snel een foto nemen van je "scheve" buik _O-

Tha_Duck & Ivetje gefeliciteerd!!!! *O*

MissJones jou wens ik weer voor straks een rustige nacht toe en jij mag "klagen" wat je wilt. Kom op zeg je bent een bikkel en hier effe al je gevoelens uiten en lekker mopperen moet gewoon kunnen ^O^
Kunnen wij je "virtueel" lekker knuffelen ;) :* om je op te beuren :*
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:32:59 #167
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100326264
ThaDuck en Ivetje van harte gefeliciteerd! *O*

NTS even een knuffel voor jou!

TJ: er is een heel topic over draagdoeken, wellicht daar je vraag neerleggen?

Aoraki *O*
pi_100328788
Gefeliciteerd tha duck en ivetje!
Tralalalaaa
pi_100329059
Ivetje en Tha_Duck gefeli *O*
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_100329073
tha duck en Ivetje gefeliciteerd !
rustige dag gehad, nog steeds weeën maar geen hele zware meer.
ben alleen super moe, dus niet bij gelezen , en leg mn tel weer snel weg en ga slapen :O

:* voor jullie
pi_100329154
:* trug MJ. Rust maar goed uit ;)
pi_100329790
helluw; niet helemaal bijgelezen... maar groeiecho is hier standaard bij 30 weken inmiddels.. (bij mijn vorige zwangerschap was dat nog niet zo.).

Ivetje en Tha Duck gefeliciteerd!! en al 2 goede echo's wat heerlijk!!!

MJ slaap lekker!!!

TJ; een draagdoek is wel echt heel erg fijn met een kleintje hoor.. lekker knus en geborgen, knopen is echt niet moeilijk en je hoeft niet van die lange stukken over te houden. Kwestie van de goede maat kopen en goed afknopen.. :)
inderdaad ff in het betreffende topic kijken ....
(het is echt heerlijk voor zo;n kleintje, en ook met darmkrampjes en mamahonger is het ideaal...heb je wel even je handen vrij en kan je kindje toch lekker bij je zijn...)
pi_100329830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:27 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ah ook effe onthouden. Maarre die koop je toch vlak voordat je moet bevallen of niet? Of zijn dat ook van die meegroeidingen dan?

En ik ben niet zo van de draagdoeken, omdat je altijd met zo'n "sjerp" zit die overblijft.
Maar heeft iemand ervaring met zo'n kant-en-klare sling? Het lijkt mij handig voor korte stukjes
Zoals hier op het plaatje

[ afbeelding ]

Morgen komt de kraamhulp voor een intakegesprek.
Wat komt ze in eigenlijk vertellen dan? Dat ze goed voor me gaat zorgen? :9

Wickie hoe komt dat dat je eerste beeb zo licht van gewicht was aan het eind van de zwangerschap. Zijn ze daarachter gekomen of zat/zit het gewoon in de genen?

Kyara, snel een foto nemen van je "scheve" buik _O-

Tha_Duck & Ivetje gefeliciteerd!!!! *O*

MissJones jou wens ik weer voor straks een rustige nacht toe en jij mag "klagen" wat je wilt. Kom op zeg je bent een bikkel en hier effe al je gevoelens uiten en lekker mopperen moet gewoon kunnen ^O^
Kunnen wij je "virtueel" lekker knuffelen ;) :* om je op te beuren :*
Sjerp :') als er iets ondingen zijn, dan zijn t die kant en klare elastische troepdragers :P
een gewone draagdoek kan je gewoon knopen en als je de juiste maat hebt, dan hoef je niet eens stof over te houden, niets geen sjerp.
of bedoel je en ringsling?
pi_100329936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Sjerp :') als er iets ondingen zijn, dan zijn t die kant en klare elastische troepdragers :P
een gewone draagdoek kan je gewoon knopen en als je de juiste maat hebt, dan hoef je niet eens stof over te houden, niets geen sjerp.
of bedoel je en ringsling?
juistem, precies wat ik dus ook al zei ;)
zijn we het daar over eens :)
:D hoessie vandaag KD?
pi_100330073
ik heb net een 10 gekregen voor mn 'huiswerk' dus ik ben CONTENT
pi_100330289
Tha Duck en Ivetje gefeliciteerd *O*

Nts :* voor jou!

Tj ik zou je vraag inderdaad even verhuizen. Ikzelf zou voor een ringeling gaan. Die is goed af te stellen waardoor, zo'n sling niet wat bij pasgeborenen wel heel erg belangrijk is.

Waarom Mette zo klein was is weten ze niet. Ik denk dat ik tijdens de zwangerschap wel te veel stress heb gehad (stress op werk, mijn vader kreeg een hersenbloeding en later epileptische aanvallen). Voor de rest een goede zwangerschap gehad.
Deze baby is momenteel gewoon gemiddeld op groei en wordt waarschijnlijk ergens tussen de 3 en 3,5 kilo, ben daar echt enorm blij mee.

Aoraki *O* Wat goed zeg die sticker.
Antwoord op je vraag, dankzij dreumes ben ik nu lekker ziek (dreumes inmiddels weer helemaal beter) :')

MJ, weer een dag! Slaap zacht :*
pi_100330378
KD :D *O* *O* gefeliciteerd met je 10!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:29:57 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100332186
Ik vraag me echt wel eens af wat ze in mijn buik aan het doen is. Achter elkaar linksonder en dan rechtboven een soort stomp of iets? Alsof ze aan het juichen is ofzo! Het is wel echt leuk om te voelen, zit echt met een smile op de bank nu :) *insert hartje smiley*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:30:52 #179
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100332241
feli met je 10 KD!
pi_100332328
Vandaag doet Sjovannie me vooral pijn :(
Rechts boven in mn buik/baarmoeder raakt hij steeds iets wat gemeen zeer doet... Dus ik vraag hem nu vriendelijk of hij zich om wil draaien ;)
pi_100333193
ooo wat goed KD!! topstudentje!! :D gefeliciteerd!!

en Wicks; ik had dat ff gemist; maar wat goed nieuws dat dit kindje groter en zwaarder lijkt dan Mette!! :) heerlijk, ook vast een krachtpatsertje, net zo eentje als ik aan het broeden ben :D
pi_100343044
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Susie het volgende:
Ik vraag me echt wel eens af wat ze in mijn buik aan het doen is. Achter elkaar linksonder en dan rechtboven een soort stomp of iets? Alsof ze aan het juichen is ofzo! Het is wel echt leuk om te voelen, zit echt met een smile op de bank nu :) *insert hartje smiley*
Zo'n gevoel heeft m'n vrouw ook regelmatig, maar dan rechtsonder linksboven. De kleine ligt hoofdje rechtsonder dus we gokken dat 'ie zich soort van uitrekt.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:54:24 #183
348178 NotTheSame
pi_100343654
Mogguh!

Hier is de depri-bui weer overgewaaid! Nou de regenbui nog...
Wat had ik toch een medelijden met manlief gisteravond, hij kon ook echt even NIKS goed doen :') !
Ik maak me af en toe toch een beetje zorgen dat ik de beeb nog niet gevoeld heb. Maar ik weet ook gewoon echt niet wat ik moet voelen? Ja, ik voel af en toe wel iets, soms een soort van trillend spiertje, of steekjes in de buik en dan twijfel ik weer. Was em dat nou?
Nog 3 nachtjes slapen en dan de SEO, dan zal ik het eens vragen bij de vk.

Kleurdoos, gefeli met je 10!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:01:06 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100343768
NTS; dat trillende spiertje; dat klinkt als je beeb... ik zu het omschrijven als een vlinder die je in je handen houdt; en die dan met zijn vleugels tegen je handen aan klappert..

en ik dus
*Meld*

slechte nacht; weinig geslapen en nu moe moe moe... wish me luck; de komende 5 uur mag ik mijn dreumes weer entertainen... (en dan doen we maar weer samen een middagdutje).
pi_100343861
Tha Duck en Ivetje gefeliciteerd

KD, feli met je 10!

NTS, hoe het voelt verschilt, varieert nogal. een trillend spiertje klinkt wel bekend. Hier was het meer een vlindertje dat langs mijn buikwand ging. Ik wist het bij de 1e zeker bij de SEO, dat ik de kleine zag bewegen op het scherm en tegelijk het vlindertje voelde..

Wicks, fijn dat deze zwaarder is. Hebben ze toch even net wat meer reserve. En 7 pond is gewoon heerlijk gemiddeld ;)
pi_100345282
NTS bijna Seo *O*

BJ succes! Hier ook een slechte nacht en ben gesloopt. Tot overmaat van ramp viel Mette ook vanochtend en had ze een bloedneus, arm meisje. Net alle aangekoekte bloed verwijderd zodat ze weer kon ademen. Ze ligt alweer te slapen dus ik ga ook zo even een tukkie doen.

Oja ik moet straks echt weer rennies in huis halen, ik voel me net een verslaafde :D

[ Bericht 1% gewijzigd door wickie op 05-08-2011 10:30:29 ]
pi_100345421
Pfff die slechte nacht was landelijk volgens mij.
Hier ook lopen spoken vannacht :O

Fijn dat jullie nog met je dreumesjes mee kunnen slapen. Ik ga wel een middagdut doen als t_igger om 15.30 thuis is van zijn werk denk ik.
pi_100345990
Dank voor alle felicitaties :)
pi_100345993
wickie, als je echt veel rennies gebruikt, kun je ook nog een drankje, zoals Antagel halen. Dat werkt wat langer en beter dan rennies ;)
pi_100346217
ik ben teruggestapt in bed!
En per vandaag verplicht met zwangerschapsverlof! (althans ZW door zwangerschap) ivm luchtwegen..het schijnt allemaal erger te zijn dan t lijkt (op papier) en ik mag niet langer dan 15 minuten achtereenvolgend rechtop op een stoel zitten :')

aangezien ik intercedente ben..is dat niet handig..dus ik kan nu uitslapen met salaris
tralalala, dus ik ga zo even een muurtje schilderen, en t plafond in de keuken (omdat die spikkels heeft door een chocolademelkuitkoelkasttrekactie van mijn lieftallige wederhelft)

en elin is op het KDV

o wat ga ik vandaag genieten :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:59:11 #191
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100346571
Ivetje en Duck, gefeliciteerd *O*.

KD, stuudje met je 10 :D. Goed bezig. Minder goed bezig met je luchtwegen?
Al die slechte nachten, dat was echt landelijk. Hier ook :'). Vanochtend wat bijgeslapen maar nu misselijk. Wat dat betreft is genieten van zwangerschap nog ver weg hoor, poeh. ;(
pi_100346615
mwoah, ik krijg wat lastiger/geen adem als ik rechtopzit en polle drukt de boel dicht.. is niet altijd zo, ligt eraan hoe hij ligt.
als ik dan even ga lopen of liggen trekt ie wel bij.
Liggen op de werkvloer staat alleen zo raar :Px
pi_100346873
KD :') in de ZW en dan zo maar even een plafonnetje schilderen. Dat kan ook alleen in Z&G he, zulke acties.

Gefeliciteerd Ivetje en ThaDuck, fijn dat het allemaal zo voorspoedig loopt tot dusver! ^O^

Wickie, mij is ook verteld dat vloeibare maagzuurremmers beter werken dan tabletten, omdat het overal lekker tussendoor sijpelt ofzo. Nou werd ik van al die troep misselijk hoor, bij mij hielp alleen melk en vla.

En dan nog een welterusten voor straks voor wickie, p_iglet en iedereen die verder nog lekker een tukkie gaat doen. :z
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:09:28 #194
348178 NotTheSame
pi_100346901
Tjeej Kleurdoos, das nie zo fijn dan... Beterschap!
pi_100346968
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:08 schreef Webkim het volgende:
KD :') in de ZW en dan zo maar even een plafonnetje schilderen. Dat kan ook alleen in Z&G he, zulke acties.

Gefeliciteerd Ivetje en ThaDuck, fijn dat het allemaal zo voorspoedig loopt tot dusver! ^O^

Wickie, mij is ook verteld dat vloeibare maagzuurremmers beter werken dan tabletten, omdat het overal lekker tussendoor sijpelt ofzo. Nou werd ik van al die troep misselijk hoor, bij mij hielp alleen melk en vla.

En dan nog een welterusten voor straks voor wickie, p_iglet en iedereen die verder nog lekker een tukkie gaat doen. :z
nou idd, ik kan gewoon alles verder doen..dus tjah :') genieten dan maar

daar staat tegenover dat ik mij in mijn hele carriere 1 keer ziek heb gemeld (en dat was omdat Elin ziek was)
dus ik verdien t wel :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:18:48 #196
186094 Floria
Ghost of shark
pi_100347181
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net een 10 gekregen voor mn 'huiswerk' dus ik ben CONTENT
Beter content dan incontinent :Y
En wel kloterig van de ZW maar dit soort dagen zijn goud waard!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_100348082
hell yeah.
beetje eten, hangen, geen peuter die iets van me moet

(want momenteel moet elin een hoop, met de pinnetjes, met klei, tekeleeeen, sildereh! Ranja mewukkk)

en nu hoef ik alleen maar NIETS
pi_100348572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:18 schreef Floria het volgende:

[..]

Beter content dan incontinent :Y
En wel kloterig van de ZW maar dit soort dagen zijn goud waard!
Dat dacht ik ook toen ik dat las ja!
Doe rustig aan kd

Hier heerlijk geslapen vannacht! (en net wakker hihi) had het ook echt ff nodig!
Nu alleen de baby nog ff wakker kietelen want die heb ik nog niet gevoeld vandaag.. (duh ik sliep, maar ook toen ik vanmorgen m'n man liet voelen voor het werk was ie stil terwijl ie normaal wel op zijn hand reageert..) maar da komt zo wel goed, als ik in m'n luie stoel zit waarschijnlijk dan issie altijd druk.. :)

Nogmaals kd doe rustig aan (maar wel lekker dat je een dag kan doen en laten wat je wilt)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:15:39 #199
30252 Soempie
Procreating
pi_100348882
NTS, ik voel ook een soort trillend spiertje. Vanmorgen wel tien minuten achter elkaar. Denk dat het bij jou ook echt de baby is. :Y

Heb net de glucose test in het ziekenhuis achter de rug. Getver, wat is suikerwater smerig (vooral op een nuchtere maag). Had het eerste half uur de hele tijd het idee dat ik alles zo weer uit zo spugen.

KD, gefeli met je 10! Wat doe je? En geniet van je dag vandaag. :) Al klinkt het echt klote wat je hebt.
pi_100349016
Oh, glucosetolerantietest, gross he, dat drankje Soempie?! Ik kon het ook niet ineens achterover kloeken, dus heb het half kokhalzend beetje bij beetje binnengewerkt toen, iew! Moest jij ook op de poli blijven tot de volgende bloedafname? Ik wel toen, heb daar een beetje zitten breien. :X
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')