Ik sluit me aan bij deze postquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:38 schreef Poppedein het volgende:
BJ 37 weken!!
Miss J, ik heb juist enorm respect voor jou hoe je de situatie draagt!! Ik zou nú al enorm trots op je zijn als je mijn mama zou worden!voor de slechte slapers, de kwalers, de heerlijk-in-hun-vellers, de in-spanning-zitters en iedereen die m kan gebruiken!
dat zou toch super zijn!! een klein krachtpatsertje wil ik!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:36 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, ga je al langzaam geloven dat je meisje ook wel eens tot 39/40 weken kan blijven zitten?
Maar dan wel op Fok! melden, dat vind ik dan weer een beetje apartquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:09 schreef flugeltje het volgende:
Toch probeer ik het nog een klein beetje voor mezelf te houden. (behalve dan de vrienden die het meest dichtbij staan, m'n directe collega en m'n moeder)
Hier leest verder niemand waarvan ik niet wil dat ze het weten mee.... Dus kan ik lekker m'n gang gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar dan wel op Fok! melden, dat vind ik dan weer een beetje apart
Datquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn meissie! Altijd lekker zo'n stempel
hahaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook een sticker
ze gaf toe dat ze polle erg wild vond, meneer koppelduikelt de godganse dag
o ja, dat is niet fijn... dat gevoel dat je ff helemaal uitgerekt wordt...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig..ik word er gaar van! ellebogen knietjes kopstoten en gewoon compleet omkeren he.
ADHDér in de dop
Bij 9 weken zal de teststreep over het algemeen donkerder zijn dan de controlestreep jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is dat anders echt zo'n groot verschil dan?
Ah ook effe onthouden. Maarre die koop je toch vlak voordat je moet bevallen of niet? Of zijn dat ook van die meegroeidingen dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:26 schreef Kyara het volgende:
Ik zal ook eens bij de hunkemuller kijken dan. Kijken of die voedingsbh's nog een beetje meerekken.
Sjerpquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah ook effe onthouden. Maarre die koop je toch vlak voordat je moet bevallen of niet? Of zijn dat ook van die meegroeidingen dan?
En ik ben niet zo van de draagdoeken, omdat je altijd met zo'n "sjerp" zit die overblijft.
Maar heeft iemand ervaring met zo'n kant-en-klare sling? Het lijkt mij handig voor korte stukjes
Zoals hier op het plaatje
[ afbeelding ]
Morgen komt de kraamhulp voor een intakegesprek.
Wat komt ze in eigenlijk vertellen dan? Dat ze goed voor me gaat zorgen?![]()
Wickie hoe komt dat dat je eerste beeb zo licht van gewicht was aan het eind van de zwangerschap. Zijn ze daarachter gekomen of zat/zit het gewoon in de genen?
Kyara, snel een foto nemen van je "scheve" buik![]()
Tha_Duck & Ivetje gefeliciteerd!!!!![]()
MissJones jou wens ik weer voor straks een rustige nacht toe en jij mag "klagen" wat je wilt. Kom op zeg je bent een bikkel en hier effe al je gevoelens uiten en lekker mopperen moet gewoon kunnen![]()
Kunnen wij je "virtueel" lekker knuffelen![]()
om je op te beuren
juistem, precies wat ik dus ook al zeiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Sjerpals er iets ondingen zijn, dan zijn t die kant en klare elastische troepdragers
een gewone draagdoek kan je gewoon knopen en als je de juiste maat hebt, dan hoef je niet eens stof over te houden, niets geen sjerp.
of bedoel je en ringsling?
Zo'n gevoel heeft m'n vrouw ook regelmatig, maar dan rechtsonder linksboven. De kleine ligt hoofdje rechtsonder dus we gokken dat 'ie zich soort van uitrekt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Susie het volgende:
Ik vraag me echt wel eens af wat ze in mijn buik aan het doen is. Achter elkaar linksonder en dan rechtboven een soort stomp of iets? Alsof ze aan het juichen is ofzo! Het is wel echt leuk om te voelen, zit echt met een smile op de bank nu*insert hartje smiley*
nou idd, ik kan gewoon alles verder doen..dus tjahquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:08 schreef Webkim het volgende:
KDin de ZW en dan zo maar even een plafonnetje schilderen. Dat kan ook alleen in Z&G he, zulke acties.
Gefeliciteerd Ivetje en ThaDuck, fijn dat het allemaal zo voorspoedig loopt tot dusver!![]()
Wickie, mij is ook verteld dat vloeibare maagzuurremmers beter werken dan tabletten, omdat het overal lekker tussendoor sijpelt ofzo. Nou werd ik van al die troep misselijk hoor, bij mij hielp alleen melk en vla.
En dan nog een welterusten voor straks voor wickie, p_iglet en iedereen die verder nog lekker een tukkie gaat doen.
Beter content dan incontinentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net een 10 gekregen voor mn 'huiswerk' dus ik ben CONTENT
Dat dacht ik ook toen ik dat las ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:18 schreef Floria het volgende:
[..]
Beter content dan incontinent
En wel kloterig van de ZW maar dit soort dagen zijn goud waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |