Miss Jones, ik vind het nogal meevallen met je klagen hoor! als ik hoor wat je allemaal mee moet maken is het niet meer dan normaal dat je je zo voelt.
Het lijkt me echt enorm heftig al zo'n behoorlijke tijd aan een stuk weeën die dan weer afnemen en dan weer toenemen terwijl je weet dat je meisje toch echt nog een heel aantal weken moet blijven zitten.. Ook snap ik dat je je hond mist en je huis mist. Het is erg vervelend om zo uit je eigen vertrouwde omgeving weg te moeten.
hier wel even een klaagpost van mij (ook al gaat het eigenlijk nergens over)
Vannacht niet echt goed geslapen en sowieso veel te kort (van half 2 tot half 5) daarvoor allemaal liggen woelen en daarna kon ik ook niet meer slapen, en de tijd dat ik sliep, werd ik natuurlijk ook nog een keer wakker om te moeten plassen..
Om half 7 dus maar m'n bed uit gegaan, maar ik ben wel ontzettend moe, moe, moe.. hoop dat ik dadelijk hier in m'n luie stoel nog even m'n ogen kan sluiten voor ik naar de gyn moet.
Ik denk dat dat ook de reden is dat ik zo slecht geslapen heb (in combinatie met de warmte), ik ben echt heel benieuwd hoe het met ons babytje gaat, en ik ben zo bang dat ie weer voor is gaan lopen op de groei ofzo en dat er dus besloten gaat worden dat ik moet worden ingeleid, of nog erger dat ze me vandaag al daar houden. Ik ben voor m'n gevoel nog helemaal niet klaar om te bevallen, ik heb nog wat dingen die ik van te voren nog zou willen doen eigenlijk..
Maar goed, misschien valt het ook wel heel erg mee.
Ik heb in ieder geval om 10.50 een afspraak dus daarna zullen we meer weten..
Verder is m'n buik nog gewoon rustig (behalve een zeer beweeglijke baby er in..

)
Ik hou jullie vanmiddag nog even op de hoogte over wat de gyn te zeggen had.. Ik weet niet precies hoe laat dat zal zijn, want ik ga daarna eerst nog even naar de prenatal om een paar voedingsbh's te scoren