abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100295668
Meldplicht haha, ik ben heel zover nog niet maar als ik hier een tijdje niets stuur zie ik ook berichten staan hoe t gaat dus meld me ook maar elke x
Vanmiddag waren de weeën weer goed heftig, en nu weer minder dus wisselt elkaar lekker af hier.
Voel me echt een oma, totaal geen energie meer erdoor, mn hele lichaam doet pijn, van mn kleine teen tot mn hoofd.wallen tot op mn knieën, mis mn hond, mis mn huis, mis mn bed, mn badkamer, wc, alles.
Zo einde klaagpost !!!

het is half 12 en ik heb zin in een broodje kroket !
pi_100297275
Miss j jij hebt alle recht om te klagen hoor.

Ik heb even een vraag aan de al bevallen moeders die een knip hebben gehad. Ik heb dus een knip gehad en ik zag net dat er een hechting geknapt was en dat de wond daardoor open staat. Moet ik daarmee naat het ziekenhuis? Kan zuks opnieuw gehecht worden? Ik weet dat ik het morgen aan de kraamhulp kan vragen maar ik schrok nogal en hoop op een ervaringsdeskundige.
pi_100297463
Is bij mij na 3 dagen gebeurd en toen kon het niet meer opnieuw gehecht worden, gaat vanzelf dicht.
pi_100297643
Maar word dat dan niet heel lelijk?
pi_100297721
Ik pm je ff (don't worry, geen foto :D)
pi_100299264
webkim O+

een kloppend boontje O+
pi_100303628
Miss Jones, ik vind het nogal meevallen met je klagen hoor! als ik hoor wat je allemaal mee moet maken is het niet meer dan normaal dat je je zo voelt.
Het lijkt me echt enorm heftig al zo'n behoorlijke tijd aan een stuk weeën die dan weer afnemen en dan weer toenemen terwijl je weet dat je meisje toch echt nog een heel aantal weken moet blijven zitten.. Ook snap ik dat je je hond mist en je huis mist. Het is erg vervelend om zo uit je eigen vertrouwde omgeving weg te moeten.

hier wel even een klaagpost van mij (ook al gaat het eigenlijk nergens over)
Vannacht niet echt goed geslapen en sowieso veel te kort (van half 2 tot half 5) daarvoor allemaal liggen woelen en daarna kon ik ook niet meer slapen, en de tijd dat ik sliep, werd ik natuurlijk ook nog een keer wakker om te moeten plassen..
Om half 7 dus maar m'n bed uit gegaan, maar ik ben wel ontzettend moe, moe, moe.. hoop dat ik dadelijk hier in m'n luie stoel nog even m'n ogen kan sluiten voor ik naar de gyn moet.

Ik denk dat dat ook de reden is dat ik zo slecht geslapen heb (in combinatie met de warmte), ik ben echt heel benieuwd hoe het met ons babytje gaat, en ik ben zo bang dat ie weer voor is gaan lopen op de groei ofzo en dat er dus besloten gaat worden dat ik moet worden ingeleid, of nog erger dat ze me vandaag al daar houden. Ik ben voor m'n gevoel nog helemaal niet klaar om te bevallen, ik heb nog wat dingen die ik van te voren nog zou willen doen eigenlijk..

Maar goed, misschien valt het ook wel heel erg mee.
Ik heb in ieder geval om 10.50 een afspraak dus daarna zullen we meer weten..

Verder is m'n buik nog gewoon rustig (behalve een zeer beweeglijke baby er in.. O+)
Ik hou jullie vanmiddag nog even op de hoogte over wat de gyn te zeggen had.. Ik weet niet precies hoe laat dat zal zijn, want ik ga daarna eerst nog even naar de prenatal om een paar voedingsbh's te scoren
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:09:08 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100303660
MJ, jij mag uiteraard klagen! En idd, je hebt vervroegd meldplicht hier! :P

Hilliebillie succes vandaag! Hoop dat alles goed is!

Laatste dagje werken *O* Dan lekker weekend! Moet er alleen morgen vroeg uit voor bloedprikken, dat kan maar tot 9.45....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100303689
Hillie, succes vanmiddag!

Miss J, respect voor jou, je doet het zo super goed :)

Nog 1 dag werken en dan is t weekend voor mij *O* dan kan ik de babykamer gaan poetsen en inrichten, want daar staat ie al sinds maandag op te wachten :(
pi_100303943
*O* BJ 37 weken!!

Miss J, ik heb juist enorm respect voor jou hoe je de situatie draagt!! Ik zou nú al enorm trots op je zijn als je mijn mama zou worden!

:* voor de slechte slapers, de kwalers, de heerlijk-in-hun-vellers, de in-spanning-zitters en iedereen die m kan gebruiken!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100304013
hilliebillie, veel succes straks. :*

Hier ook nog maar een dagje werken en dan weekend. *O* Morgen moet ik om 8 uur in het ziekenhuis zijn voor een glucose test. De VK vertelde me dat ik daar wel een aantal uur/ de ochtend voor uit moet trekken. Ik ben benieuwd of de uitslag dan direct bekend is. En daarna gaan we vrienden bezoeken in Duitsland. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100304021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:38 schreef Poppedein het volgende:
*O* BJ 37 weken!!

Miss J, ik heb juist enorm respect voor jou hoe je de situatie draagt!! Ik zou nú al enorm trots op je zijn als je mijn mama zou worden!

:* voor de slechte slapers, de kwalers, de heerlijk-in-hun-vellers, de in-spanning-zitters en iedereen die m kan gebruiken!
Ik sluit me aan bij deze post :)

Hilliebillie, ze zullen je vast niet willen 'houden' als je dat zelf liever niet hebt (tenzij het natuurlijk een spoedgeval wordt). Inleiden is zo slecht nog niet trouwens. Het is volgens mij goed onder controle te houden en wanneer je het niet trekt kan je om pijnstilling vragen. Jij gaat vanmiddag gewoon nog die beha's kopen :*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:54:32 #113
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100304136
@BJ, 37 weken !! *O*
Wat fijn voor je dat je het gehaald hebt, nu mag je thuis bevallen!

@Miss J, ik volg je verhaal op de voet, wat een onzekerheid en wat moet je een boel doorstaan.
Veel sterkte voor de komende tijd met de verplichtte rust. ;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 09:15:44 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100304463
BJ je hebt het gehaaaald *O*

Miss J, je bent een supervrouw, eigenlijk verwoordt Poppedein zoals ik het ook voel :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_100304484
VT, volgens mij mag opnieuw hechten niet na zo'n periode. Hier ontstoken hechtingen, en je voelt het litteken nog wel een beetje. Maar lelijk genezen valt reuze mee.

BJ, 37 weken *O*
Op naar de 42

MJ, weer een nachtje verder met baby in je buik. Blijven zitten kleintje! :*

Hilliebillie succes straks!

Soempie, ook succes morgen, en plezier in duitsland. Hier duurde de uitslag van de suikercurve een kleine week, maar dat was met buisjes bloed, dat gaat via het lab..

Hier lekker verkouden, wel om geslapen, maar hoop dat het wel snel beter wordt. Mijn buik protesteert al tegen dat genies :P
pi_100304526
@SB Ik wil geen draaipoging meer omdat dat dan met 36 a 37 weken gebeurd. En ik heb bij mijn vriendin gezien dat dat best met veel kracht gebeurd. En ik wil dat liever niet. Hij ligt zoals ie nu ligt waarschijnlijk goed en niet zonder reden zo. En ik ben op internet gaan lezen en daar heb ik (net als in mijn omgeving) veel slechte verhalen gehoord over het draaien. Dus iik ga erop vertrouwen dat de natuur zijn werk doet en de kleine man zelf nog gaat draaien en anders wil ik in overleg toch liever een stuitbevalling proberen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100304657
MJ; ik sluit me hier ook bij de rest aan hoor :) ik vind dat je het reuzeknap doet!!! Het overkomt je allemaal maar; en je hebt geen enkele keuze.. je moet het allemaal maar ondergaan; je leven radicaal omgooien, je toekomstbeeld werd van de een op de andere dag omgegooit... ik heb alleen maar diep respect voor jou! en af en toe mopperen of klagen moet kunnen hoor! gewoon doen; dat is juist goed...
ook ik blijf aan je denken :*

Hillibillie: succes bij de gyn vandaag. Ik hoop dat alles goed is met jullie kindje. En wat een rotnacht heb je achter de rug zeg! :* en je bent al 38 weken toch inmiddels??? *O*

en ff voor mezelf dan :) *O* *O* *O* jeeeeeeujjjj 37 weken gehaald al!! mag thuis bevallen :D
ben LLMer! (heb ik de vorige keer allemaal niet gered natuurlijk).
Elke dag/ week extra kan mijn kindje lekker sterker worden... en de eerste week heb ik al bijna binnen O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 09:36:20 #118
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100304875
@BJ, ga je al langzaam geloven dat je meisje ook wel eens tot 39/40 weken kan blijven zitten? ;)
pi_100304918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:36 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, ga je al langzaam geloven dat je meisje ook wel eens tot 39/40 weken kan blijven zitten? ;)
dat zou toch super zijn!! een klein krachtpatsertje wil ik! :D denk wel dat het dan lange weken gaan worden voor mij; maar ben echt blij met elke dag :D
kan ook nog 42 worden natuurlijk ;)
pi_100305041
Ik zal me rot lachen als ze tot 42. blijft zitten _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 augustus 2011 @ 10:04:49 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_100305461
BJ *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_100305548
MJ een :* en succes voor jou! Je doet het heel goed!

Hier de laatste dag en dan weer weekend, ik kijk er zo naar uit tegenwoordig :D en dus ook al naar mijn verlof over 9 weken :') :')
Sliep gisteravond om 21 uur al! :X

*O* Voor BJ en de andere LLM!
pi_100306159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:09 schreef flugeltje het volgende:
Toch probeer ik het nog een klein beetje voor mezelf te houden. (behalve dan de vrienden die het meest dichtbij staan, m'n directe collega en m'n moeder :P )
Maar dan wel op Fok! melden, dat vind ik dan weer een beetje apart :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:33:42 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100306203
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Maar dan wel op Fok! melden, dat vind ik dan weer een beetje apart :)
Hier leest verder niemand waarvan ik niet wil dat ze het weten mee.... Dus kan ik lekker m'n gang gaan.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100307580
Gisteren weer goed gekeurd bij de vk.
Glucosetest was goed.
Wel een groeiecho op 19 september.
pi_100307796
Fijn meissie! Altijd lekker zo'n stempel ;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:36:01 #127
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100308036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn meissie! Altijd lekker zo'n stempel ;)
Dat :) Voelen jullie je ook altijd zo trots als je weer goedgekeurd bent? Nooit gedacht dat ik me nog ooit trots zou voelen vanwege een keurige bloeddruk of een grote baarmoeder :D
Oude (on)bekende.
pi_100308261
hoi hier

Kom nog eens piepen... druk bezig met de meiden hun kamer en daarna met zoon zijn kamer in orde maken.. nog +/- 7 weekjes dus we moeten wel doorwerken...
intussen ook spijtig nieuws gekregen. schoonvader heeft vorige week de strijd opgegeven na 5 jaar vechten...

Ik zag dat ik bijna in top 10 sta (plaats 11) dus voor de kersverse mama's en papa's proficiat en voor de nieuwe zwangere welkom en proficiat *O*
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_100308403
Ai Lujaxa, sterkte met je schoonvader! :*

*O* voor alle LLM's, stickers etc!

Mevr Mus, ik voel me ook altijd helemaal trots als ik weer goedgekeurd ben :)

Na vandaag nog maar 1 weekje werken!!!! :o
Tralalalaaa
pi_100308823
Ik sta bij de vlos ook altijd met 5 minuten weer buiten. Sommige vrouwen zitten zo een half uur binnen. Wat doen die dan toch allemaal vraag ik me altijd af. Bloeddruk meten, hartje luisteren of je nog vragen hebt en klaar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100308864
Als ik ben goedgekeurd voel ik me ook weer trots :)
pi_100308894
Waah TAP nog maar 1 weekje! Dat gaat echt snel! Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ook heb straks :D Nog even 1 weekje bikkelen dus! *O*
pi_100309026
Het gaat echt hard hoor, Jipster! Zo roep je dat je blij bent dat je kunt roepen dat je nog maar 4 weken hoeft te werken, want dat klinkt zoveel beter dan 5, en zo ben ik nog maar 4,5 werkdag verwijdert van m'n verlof!! *O*
Tralalalaaa
pi_100309134
Ben je dan 36 weken of stop je bij 34? Hopelijk heb je nog een rustig laatste weekje, en geen deadlines, vervangersstress etc!
pi_100309167
Ohja, overigens vind ik voedingsBH's echt onflatteus. Ik had er al een paar in huis maar nog nooit aangetrokken, maar vanochtend zat er een spin in mn mooie bh'tje die ik gisteren ook aan had gehad en die had er ook spinnenrag achtergelaten :') Ik heb nog maar een paar BH's die goed zitten (mn borsten zijn wel wat groter geworden met mn zwangerschap, namelijk!) maar ik kon die andere niet vinden. Dus maar zo'n voedingsBH gepakt en aangetrokken, maar het is echt niet flatteus. Alsof mn tieten enorm uit elkaar staan :'(
Die gaat thuis dan ook gelijk uit om niet meer aangetrokken te worden tot het echt nodig is straks met voeden enzo :')

@ Jipster, ik ben dan 35 weken, ik stop 5 weken voor de uitgerekende datum :)

HOLY CRAP aanstaande zondag ben ik gewoon 34 (!) weken alweer!!!
Tralalalaaa
pi_100312451
Hier ben ik weer. Gelukkig goedgekeurd door de gyn.. Het buikje loopt wel wat voor op gemiddelde maar wel binnen de normen en hij zit weer op de lijn die die eerst volgde, dus vorige week was gewoon een foutieve meting waarschijnlijk (aangezien de gyn met voelen ook niet zo'n groot buikje voelde als gemeten). De gyn heeft nu ook weer gevoeld en gaf ook weer aan dat er echt geen 9-ponder in m'n buik groeit (hij gokt 8 of net iets meer, maar geeft aan dat dat moeilijk te schatten is) dus ik ben helemaal blij en opgelucht!!

Daarna voedingsbh's gaan kopen, wat een ramp zeg.. Inderdaad erg onflatteus en vormeloos. En in heel de prenatal maar 1 die past.. Die ze ook niet nog een exemplaar hadden helaas.. Andere modellen waren allemaal niet goed.. Heb verschillende maten en modellen geprobeerd maar helaas..
Ik wacht de geboorte nog even af of m'n tieten niet gaan ontploffen en dan bestel ik de zelfde nog op internet (of evt een maat groter mocht dat nodig zijn)

Ik hen vanmorgen voor ik naar de gyn ging gelukkig nog heel ff op de bank kunnen slapen en voel me gelukkig niet meer zo brak nu..
Nu even wat was wassen en de vaatwasser inruimen @ huize puinzooi :)
pi_100317979
hoihoi ;)

allemaal weer goedgekeurd; fantastisch!!! :)

MJ; hoe is het nu met jou? wordt je BBM nog regelmatig gemeten? en blijft dat een beetje stabiel?
ik hoop zo ontzettend dat het meisje nog even bij je blijft!

@Vlindur; haha ja als ik tot 42 weken rondloop hebben jullie allemaal de dikste lol denk ik.. :D maar uiteindelijk zou dat voor ons kindje beter zijn...
Maar ik teken ook voor 39 weken ofzo hoor :) ook prima...

jaaah TAP het gaat SNEL! echt waar!
heb je alles lekker vooor mekaar inmiddels?

hier alles ok vandaag hoor; oma is hier en we hebben lekker een paar uur met Evie de tuin gespeeld. In dr zwembadje enzo.. leuk!! en nu is oma boodschappen doen, Evie slaapt nog, dus ik zit ff lekker te relaxen op de bank.. heerlijK!
morgen 1 dagje alleen, en dan is het alweer weekend...
pi_100318075
ik heb ook een sticker

ze gaf toe dat ze polle erg wild vond, meneer koppelduikelt de godganse dag :P
pi_100318128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook een sticker

ze gaf toe dat ze polle erg wild vond, meneer koppelduikelt de godganse dag :P
haha :D wat een gezelligerd :D
die van mij is meer van het nacht en avondwerk momenteel... pfffff
pi_100318158
gezellig.. ;( ik word er gaar van! ellebogen knietjes kopstoten en gewoon compleet omkeren he.
ADHDér in de dop
pi_100318302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig.. ;( ik word er gaar van! ellebogen knietjes kopstoten en gewoon compleet omkeren he.
ADHDér in de dop
o ja, dat is niet fijn... dat gevoel dat je ff helemaal uitgerekt wordt...
ik heb dat nu af en toe ook, van die steken onder mijn ribben, of veeeeeer onderin mijn kruis, dat je heeeeeel ff denk dat er zo een arm naar buiten komt ;) haha
pi_100319046
beweeglijke baby: check. Hij zit met z'n hoofdje vast zei de gyn. en toch is ie nog de hele binnenkant aan het verbouwen.. billen van links naar rechts, dan voel ik ineens weer iets enorm tegen m'n darmen aan drukken (spartelende voetjes of zo. En inderdaad het gevoel dat er elk moment een armpje naar buiten kan komen heb ik hier ook ja.. of het gevoel dat de baby er door de voorkant van m'n buik uit wil komen, als ie een mes had binnen zou die van binnenuit een keizersnee maken hoor, volgens mij zo lijkt ie ooit naar buiten te komen..

lopen gaat daardoor af en toe wat moeilijker, maar ik vind het wel gezellig hoor zo met z'n tweetjes..
ik ga dat wel missen hoor denk ik zo'n bewegende baby in de buik.
De gyn maakte er bij mij ook een opmerking over ja dat ie zo lekker beweeglijk was.. O+
pi_100319590
VT, opnieuw hechten gaat niet, bovendien, het is niet zo'n ramp. Bij mij heeft het beide keren sowieso een stukje opengestaan en dat geneest vanzelf.

Voedingsbh's: dames er is meer in de wereld dan de prenatal. Ik heb/had hele mooie, met beugel, van Anita en die zaten net zo goed en mooi als normale bh's. En de prijs viel mij reuze mee, maar dat komt wrs. omdat ik door grotere borsten ook aan duurdere bh's gewend ben.

BJ, je heb het gewoon gehaald die 37 weken! Woei!

Hillibilie, inleiden is echt geen ramp hoor. Hier twee keer ingeleid en ik teken er voor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100320787
*O* voor alle goedgekeurde dames

*O* voor BJ en haar mijlpaal van 37 weken!

*O* voor het meisje van MissJones die nog steeds zoet binnen zit

*O* voor MissJones zelf omdat ze het zo goed doet :*

*O* dat het bijna weekend is

*O* dat de kinderopvang geregeld is!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:58:17 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100320977
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Is dat anders echt zo'n groot verschil dan? :o
Bij 9 weken zal de teststreep over het algemeen donkerder zijn dan de controlestreep ja ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:00:16 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100321027
Mijn favoriete voedingsbh komt van de hunkemoller!
pi_100321162
ook een soort voedingsbh:

ik vond trouwens bij prenatal ook best wel wat leuke voedingsbh's trouwens.

deze bijvoorbeeld

pi_100321438
Die heb ik ook gepast Kyara, vond ik ook zo leuk. Zat alleen voor geen meter! Ik ben het met Aventura eens: hunkemöller :Y
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:22:50 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100321567
Daar hebben ze dus bh's zonder beugel. Lekker zacht, wel zo prettig in bed. Ik heb ook een Anita met beugel, maar dat vind ik een lomp ding.
pi_100321640
Ik zal ook eens bij de hunkemuller kijken dan. Kijken of die voedingsbh's nog een beetje meerekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')