abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:25:33 #51
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100278241
pfff, jullie gaan echt te hard om op iedereen te kunnen reageren hoor....

Bij mij ging het wel redelijk vandaag op het werk, ben ook wel wat meer in beweging geweest, dat scheelt denk ik wel (maar de enkels zie je nog steeds niet hoor)

Ik heb sinds week 20 beeb niet meer gezien, vind dat op zich jammer, maar ook weer niet zo dat ik een pretecho laat maken ofzo. Ik moet sind week 24 elke 3 weken naar de vk. Vrijdag moet ik weer bloedprikken en dan over 2 weken weer naar vk. Hopen dat de uitslagen goed zullen zijn! Ga ik wel vanuit eigenlijk!

Las dat het met MJ redelijk gaat? Meisje doet het in ieder geval goed en daar doe je het voor toch? Goed om te horen in ieder geval!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:26:58 #52
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100278302
lekker bezig BJ! Hahahaha!
pi_100278476
BJ :D

Iedereen met nesteldrang mag zich wel bij mij melden.. Ik heb nog steeds geen last van schoonmaakwoede (gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet komen :') ).
Dus wie zin heeft mag zich hier ook wel komen uitleven hoor :P
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100278525
Bj; bijna mag je thuis bevallen! Houd nog ff de benen bij elkaar ;-)

Menicole; spannend! Hoop dat hij nog gaat draaien!

Vanmiddag de extra controle-echo gehad vanwege vergrootte nierbekken. Het is idd maar minimaal vergroot, dus geen reden om ons zorgen over te maken. Met 32 weken nogmaals een echo om de stand van zaken te checken. Dacht dat de gyn alleen naar de nierbekkens ging kijken, maar heb er bijna een half uur gelegen en hij heeft een en ander nogmaals bekeken. Blijft toch mooi en bijzonder om te zien.

Ik neem na het zwangerschapsverlof nog 6 weken ouderschapsverlof en 2 weken vakantie op en daarna ga ik 28 uur werken. Mijn man werkt 32 uur, onregelmatig. We hebben een gastouder die flexibel is, zo fijn!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:34:13 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100278558
Chloor vond ik wat minder, maar ik kon met dettol aan de slag blijven O+ Vooral gecombineerd met marseillizeep...

Enne die grote schoonmaak van jezelf herken ik ook nog wel ja :D Al kon ik er niet meer bij met scheren en mocht Martijn dat taakje van me overnemen...

@MeNicole, ik hoop ook dat hij zelf nog gaat draaien.

Ik heb net moeders voor moeders gebeld, dacht eigenlijk dat ik niet zou mogen meedoen omdat ik medicijnen slik, maar het was geen enkel probleem zei ze dus ik ga maar weer een tijdje in een kannetje piesen :P

@Poezebeest, fijn dat er geen reden is tot zorg. Wel goed dat ze de boel ondanks de minimale afwijking toch goed monitoren.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100278693
Jeetje wat gaan jullie weer snel vandaag... Ik werkende vrouw kan het maar moeilijk bijhouden, dus voor iedereen die het nodig heeft een :*
pi_100278906
BJ, hopelijk weer een beetje afgekoeld na de sauna/wachtkamer van vanmorgen

Nicole, ik hoop voor je dat de kleine nog uit zichzelf draait. En waarom heb je geen zin in een draaipoging?

Bah ik moet mijn vent vanavond weer aan het schilderwerk zetten. Hij is gisteren vanuit zijn werk meteen met het plafond van de kinderkamer begonnen en het zag er vanmorgen (in fel zonlicht) echt prachtig uit. Maar ik heb net met wat diffuus licht (want zwaar bewolkt) weer gekeken en het is echt heeeeeeel erg vlekkerig. Hij gaat me niet lief vinden denk ik. (waarschijnlijk komt dat voornamelijk door de heel erg tactische manier die ik had om het te zeggen. Ik zei hem dat het plafond er niet uit ziet, dat was niet zo slim denk ik...)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:51:01 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100279193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef SummerBreeze het volgende:
BJ, hopelijk weer een beetje afgekoeld na de sauna/wachtkamer van vanmorgen

Nicole, ik hoop voor je dat de kleine nog uit zichzelf draait. En waarom heb je geen zin in een draaipoging?

Bah ik moet mijn vent vanavond weer aan het schilderwerk zetten. Hij is gisteren vanuit zijn werk meteen met het plafond van de kinderkamer begonnen en het zag er vanmorgen (in fel zonlicht) echt prachtig uit. Maar ik heb net met wat diffuus licht (want zwaar bewolkt) weer gekeken en het is echt heeeeeeel erg vlekkerig. Hij gaat me niet lief vinden denk ik. (waarschijnlijk komt dat voornamelijk door de heel erg tactische manier die ik had om het te zeggen. Ik zei hem dat het plafond er niet uit ziet, dat was niet zo slim denk ik...)
:')

Mannen hebben toch echt wel heel veel met ons te stellen hoor....
pi_100279469
Ach, hij schoot in de lach, dus ik denk dat-ie wel door heeft dat ik het niet zo lullig bedoelde. Hij kent me ook al langer dan vandaag en weet dat ik sowieso niet zo heel erg tactvol ben.
pi_100279703
Goedgekeurd!
8 weken zwanger van 1 boontje met kloppend hartje. <3
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:05:59 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100279863
Webkim O+

@SB, maar toch hebben ze flink wat met ons te stellen... ;)
pi_100279878
gefeliciteerd webkim *O*

En daar heb je ook wel helemaal gelijk in flugel
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:10:36 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100280058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:06 schreef SummerBreeze het volgende:
gefeliciteerd webkim *O*

En daar heb je ook wel helemaal gelijk in flugel

Ik kan mezelf nog een gevalletje 'zo ontzettend pissig omdat de meneer te lang doet over wat ik vraag' herinneren. Martijn trof me aan op de wc hier beneden, wc-pot eraf gesloopt en ik op m'n kont op de grond met een minikwastje de voegjes van grijs naar wit aan het schilderen :') Ik heb drie dagen amper kunnen lopen van de pijn in m'n bekken omdat ik uit kwaadheid dus zo een hele dag had gezeten :+
pi_100280251
Fijn webkim!

Hier ook weer een werkdag overleefd zonder in slaap te vallen.
pi_100280301
Wat heeeeerlijk Webkim! Nu is het echt!! Gefeliciteerd nogmaals
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100280326
Wat fijn webkim!

Nesteldrang??? Heeft iemand daar nog wat van over?? Ik heb er namelijk totaal GEEEN last van.

Wel moe :O Maar dat is waarschijnlijk ook niet zo gek aangezien we van 11 tot 17 door het archeon geslenterd hebben. :@
pi_100280536
Gefeliciteerd webkim! *O*.
pi_100280551
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou het topic nog terug in de reeks ;)
Ik dacht al dat ik gek geworden was :') Was jullie ineens kwijt.
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 18:31:18 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100280717
Is snurken tijdens de zwangerschap ook een goed teken?
Ik hoop het maar, dan word ik tenminste niet voor niets uit mn slaap gehouden door dat kabaal :(
F.K.A. SuperwormJim
pi_100280902
Ik moest lachen Jim. Geen idee. Hier wordt het niet herkend. :+.
pi_100280932
Hoi!!
Ik lees hier nog wel bijna dagelijks, maar merk dat ik niet echt puf heb om te reageren :o.. Gaat verder wel heel goed hier! Ik voel de baby al en ook vriendje heeft m gevoeld! Wel vroeg (18wk5d vandaag) maar ik heb geen spekkies, en ik weet zeker dat t niet mn darmen oid zijn. Echt zoo tof! Dus Soempie, dat wat jij voelt is vast ook de baby! Trillende spier lijkt t hier soms ook :).
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 18:40:01 #72
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100281054
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef PurpleDaisy het volgende:
Ik moest lachen Jim. Geen idee. Hier wordt het niet herkend. :+.
Misschien ben ik wel te gefixeerd aan het zoeken naar zwangerschapskwaaltjes. Ze heeft tot nu toe nog bijna nergens last van.
F.K.A. SuperwormJim
pi_100281137
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:40 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel te gefixeerd aan het zoeken naar zwangerschapskwaaltjes. Ze heeft tot nu toe nog bijna nergens last van.
Dat wil niets zeggen hoor. De een heeft het erger dan de ander. Bless her.
Ik heb trouwens ook niet veel te klagen op kotsmisselijk na (zonder te kotsen, thankgawd) als ik te lang wacht met eten.

Net terug van de vk trouwens. Prima intake gehad weer, alleen is m'n bloeddruk aan de lage kant. Over twee weken staat er weer een echo gepland. Spannend toch wel weer.

Nu nog even teruglezen, want jullie kleppen veul :7.
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 18:43:56 #74
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100281207
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:42 schreef PurpleDaisy het volgende:

[..]

Dat wil niets zeggen hoor. De een heeft het erger dan de ander. Bless her.
Ik heb trouwens ook niet veel te klagen op kotsmisselijk na (zonder te kotsen, thankgawd) als ik te lang wacht met eten.
Ik zou het zien als een soort 'bevestiging'. Ze is op dit moment in haar 6de of 9de week, volgende week vrijdag voor het eerst naar de verloskundige voor een echo. Nog nooit zo nerveus/onzeker geweest als nu. ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_100281244
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:43 schreef SuperwormJim het volgende:

Ik zou het zien als een soort 'bevestiging'. Ze is op dit moment in haar 6de of 9de week, volgende week vrijdag voor het eerst naar de verloskundige voor een echo. Nog nooit zo nerveus/onzeker geweest als nu. ;(
Ik snap het wel heel goed hoor. Mag ik trouwens vragen waarom er 3 weken tussen de mogelijke week zit? :@.
pi_100281503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef tweeoogje het volgende:
Hoi!!
Ik lees hier nog wel bijna dagelijks, maar merk dat ik niet echt puf heb om te reageren :o.. Gaat verder wel heel goed hier! Ik voel de baby al en ook vriendje heeft m gevoeld! Wel vroeg (18wk5d vandaag) maar ik heb geen spekkies, en ik weet zeker dat t niet mn darmen oid zijn. Echt zoo tof! Dus Soempie, dat wat jij voelt is vast ook de baby! Trillende spier lijkt t hier soms ook :).
Wat gaaf! En fijn om te lezen dat het goed gaat. :) Weet je al wat het wordt? Of wil je dat niet weten?

Hier heb ik vandaag helemaal niks gevoeld en hoop dat het volgende week allemaal wat duidelijker is. O+ Vandaag precies 18 weken. En ik ben druk begonnen met breien voor de baby. Heb het mezelf gister geleerd met een boekje voor 6-jarigen en het gaat best goed. *) Van Phildar echt zulke leuke tijdschriften met patronen verzameld.

SWJ, snurken doe ik ook. :@ :') En het schijnt er wel bij te horen. Heeft ze toch een kwaaltje.Verder hoop ik vooral dat ze kwaaltjes-vrij blijft. ;)

Ik weet totaal nog niet wat ik met m'n werk moet. Ik werk op het moment 4 dagen en 1 dag in de week studeer ik nog. Januari heb ik m'n laatste vak (precies als ik uitgerekend ben :') ). Daarna wil ik echt niet meer dan 3 dagen werken. 't Liefst zou ik zelfs lekker thuis blijven. Een vriendin van me doet dat ook en die heeft echt zo'n tof leven. Alleen gaat dat voor ons financieel gezien waarschijnlijk niet lukken. En soms schaam ik me er een beetje voor, dat ik het liefst - de eerste jaren in elk geval- huisvrouw word. :X

En ik krijg in totaal 3 echo's. Een voor de termijn en een voor de combinatietest gehad. 19 augustus de SEO.

Webkim, gefeliciteerd! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100281807
Oh is snurken een kwaaltje ja? :@. Weer wat geleerd. Ik bedenk me nu trouwens dat m'n neus wel heel scherp staat afgesteld tegenwoordig.
pi_100281989
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Is snurken tijdens de zwangerschap ook een goed teken?
Ik hoop het maar, dan word ik tenminste niet voor niets uit mn slaap gehouden door dat kabaal :(
Yep, is bij mij ook een zwangerschapskwaaltjes. Heb m'n man menig nacht wakker gehouden ( ben zelf ook een paar keer beneden gaan slapen als ik late dienst had de dag er op of vrij was zodat hij uitgerust naar z'n werk kon) daarna ben ik gaan zorgen dat hij eerder sliep als ik (erg gezellig niet meer tegelijk naar bed gaan maja..) en zo was het toch redelijk opgelost..

Hij had het gesnurk een keer opgenomen en was echt behoorlijk hard, snap hoed dat ie niet in slaap kon komen (als ie eenmaal slaapt wordt ie nergens meer wakker van, zal ie straks toch wel moeten als de baby er is..)
pi_100283168
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef tweeoogje het volgende:
Hoi!!
Ik vroeg me al af waar je was. Fijn dat alles goed gaat en echt super dat je de kleine al voelt en zelfs je vriend ook al! Spekkies komen vanzelf, kijk maar naar KD :D
pi_100283456
Ja, snurken kan erbij horen :@ . Gelukkig slaapt lief erdoorheen als hij al slaapt, als hij in slaap moet komen krijg ik een duw ( en word ik uiteraard boos :') )

Oef, vandaag had ik het een beetje lastig op mijn werk, ik was zo moe... Nog 9 dagen...

Webkim, fijn van de goede echo!
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 19:40:41 #81
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100283484
quote:
5s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:44 schreef PurpleDaisy het volgende:

[..]

Ik snap het wel heel goed hoor. Mag ik trouwens vragen waarom er 3 weken tussen de mogelijke week zit? :@.
Tuurlijk :)

Op 5 juni had mn vrouw d'r menstruatie. Haar cyclus is netjes 28 dagen (4 weken). Maar 3 weken later (26 juni) had ze bloedverlies (veel minder dan normaal, zonder de krampen, donkerder). We twijfelen nu achteraf of dat een innesteling of een menstruatie is geweest.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:48:50 #82
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100283822
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Tuurlijk :)

Op 5 juni had mn vrouw d'r menstruatie. Haar cyclus is netjes 28 dagen (4 weken). Maar 3 weken later (26 juni) had ze bloedverlies (veel minder dan normaal, zonder de krampen, donkerder). We twijfelen nu achteraf of dat een innesteling of een menstruatie is geweest.
Heb je daarna nog een test gedaan?

En hier ook een snurker hoor! :W Lief slaapt met oordoppen in :X En ik schrik zelf af en toe wakker van mijn eigen gesnurk! :D Neus zit gewoon veel voller....
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 19:51:27 #83
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100283941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef Susie het volgende:

[..]

Heb je daarna nog een test gedaan?

En hier ook een snurker hoor! :W Lief slaapt met oordoppen in :X En ik schrik zelf af en toe wakker van mijn eigen gesnurk! :D Neus zit gewoon veel voller....
We hebben vorige week woensdag en donderdag getest (ik kon het de eerste keer niet geloven), ze had namelijk op maandag ongesteld moeten worden. Daarvoor was de laatste test in mei geloof ik.
F.K.A. SuperwormJim
pi_100283992
Ik heb me net door m'n vrouw laten vertellen dat ik 200 dagen zwanger ben, nog 80 te gaan *O*
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:53:18 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100284012
En dat was dus positief neem ik aan?? Dan lijkt het me dat je je verder geen zorgen hoef te maken toch? En verder moet ze dan gewoon lekker blij zijn dat ze verder geen kwaaltjes heeft! Ik ben ook geen dag misselijk geweest en dat is alleen maar zeeeeeer fijn!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:53:46 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100284034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef Nirak het volgende:
Ik heb me net door m'n vrouw laten vertellen dat ik 200 dagen zwanger ben, nog 80 te gaan *O*
*O* ik dus ook! *O* :P
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 19:55:00 #87
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100284071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:53 schreef Susie het volgende:
En dat was dus positief neem ik aan?? Dan lijkt het me dat je je verder geen zorgen hoef te maken toch? En verder moet ze dan gewoon lekker blij zijn dat ze verder geen kwaaltjes heeft! Ik ben ook geen dag misselijk geweest en dat is alleen maar zeeeeeer fijn!
Hartstikke positief volgens mij :D :

F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:55:40 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100284104
Gezien die testen gok ik op de kortere termijn superwormjim ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:56:01 #89
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100284115
Nou idd! Nou dan! Geen zorgen maken en volgende week even afwachten hoe lang jullie onderweg zijn!
pi_100284203
Nouo, dat ziet er inderdaad behoorlijk positief uit superjim! TUurlijk is het spannend maar probeer ook vertrouwen te hebben. En laat je vrouw vooral genieten van het gebrek aan kwaaltjes!
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 19:58:15 #91
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100284226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Gezien die testen gok ik op de kortere termijn superwormjim ;)
Is dat anders echt zo'n groot verschil dan? :o
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:21:49 #92
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100285258
die kwaaltjes begonnen bij mijn vrouw ook maar later.

Voornaamste verschil was haar humeur, van week 8 tot week 14 was het echt elke dag opletten wat ik zei :D
pi_100285892
Snurker; *check* *check* dubbelcheck*; alleen is het hier T, dus geen zwangerschapskwaaltje, maar wel dusdanig vervelend dat T af en toe op de bank slaapt.. want ik moet er zo'n 3/4 keer uit om te plassen, ben onrustig, dus ik houd hem wakker; en hij mij ;)
(en aangezien ik al zooooooo moe ben steeds..)

Webkim! jaaaaaaaah een kloppend hartje!! wat goehoed!! nu is het nog echter zeg :D geniet er lekker van...

Aoraki; ook toe aan je verlof begrijp ik... knap dat je het zolang hebt volgehouden hoor :*

Tweeoogje; ik snap best dat je niet altijd de puf hebt om op alles en iedereen te reageren; maaar je mag wel af en toe ff komen updaten hoor ;) ik ben altijd heeeeel nieuwsgierig naar iedereen :D

Soempie lekker aan het breien ^O^ goed bezig!!! ik heb dat ooit ook gekund, zou nu niet meer weten hoe het moet! en goh huisvrouw...
neej dat is echt niet mijn ding; ik moet zeggen dat ik met mijn verlof uitblink als huisvrouw, maar als ik geen werk meer zou hebben zou ik gillend gek worden geloof ik...
(ik heb natuurlijk ook de allerleukste baan :D haha)

Pfff Piglet; jij hebt misschien geen nesteldrang; maar ik geloof dat ik een week niet meer kan lopen als ik zolang aan het slenteren ga nu.... respect hoor!!

Poezebeest; wat fijn dat de echo eigenlijk niet echt afwijkend was te noemen, toch weer een opluchting lijkt me :*

zooo, lekker met de beentjes omhoog op de bank met een bakkie brandnetelthee.. O+
net lekker gebadderd met mijn dreumes...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100287436
Soempie, volgende week is t vast wel duidelijker! Ik voelde 9 dagen geleden voor het eerst iets, en vandaag voor t eerst de hele dag door af en toe O+. We willen niet weten wat t wordt, spannend tot het eind dus!

Kyara, ik was er nog gewoon maar n beetje onzichtbaar :). K heb wel n buikje al hoor, maar geen spekkies waardoor ook vriendje de beeb nu al kan voelen denk ik.

BJ ja ik moet vaker updaten hè, maar dat vind ik ook weer zo suf, om dan soms even iets te zeggen. Vroegah kon ik heel goed forummen, misschien moet ik beter oefenen :D.

Over werken: ik ga sowieso 4 dagen werken en als het aan mij ligt 2 van die dagen 6 uur, heb lange reistijd en wil niet dat vriendje alles moet doen. Hij gaat ook 4 dagen werken :).

Dan nog even voor MJ: wat jij allemaal voor je kiezen krijgt zeg, pfff! Hopelijk blijf je meisje nog lekker een tijdje zitten :*
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:13:10 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100287879
Ga maar oefenen Tweeoogje, want wanneer je meldplicht hebt, zal je iedere dag je gezicht wel even moeten laten zien :P
pi_100291233
:o :D! Tegen die tijd ben ik hier vast meer (veul meer) te vinden. Ik fok niet op m'n werk, en daar ben ik danniet ;)
pi_100292254
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:34 schreef Beessie-Jen het volgende:

Soempie lekker aan het breien ^O^ goed bezig!!! ik heb dat ooit ook gekund, zou nu niet meer weten hoe het moet! en goh huisvrouw...
neej dat is echt niet mijn ding; ik moet zeggen dat ik met mijn verlof uitblink als huisvrouw, maar als ik geen werk meer zou hebben zou ik gillend gek worden geloof ik...
(ik heb natuurlijk ook de allerleukste baan :D haha)

In een post heb ik iets gezegd over breien en huisvrouw, dat maakt het dan ook wel heel erg. _O- En breien is niet zo moeilijk, blijkt. Ik kan alleen recht en averecht, minderen en meerderen en daar komt ik een heel eind mee voorlopig.

En ik ben niet zo'n poetser hoor. Heb orthopedagogiek gestudeerd (goed, nog 1 vak te gaan) en daar wil ik ooit wel iets mee gaan doen. Het lijkt me echt geweldig om thuis te zijn met kindjes en vanalles te ondernemen met ze. En verder lijkt het me heerlijk om meer tijd te hebben voor m'n eigen hobby's en sociale leven. Werk is op dit moment echt iets van: hm, dat moet ook nog. Ambitie heb ik vooral op heel andere vlakken. Uiteindelijk niet zo suf als het klinkt, hoop ik. ;)

Tweeoogje, echt spannend dat je nog niet weet of het een jongen of meisje wordt tot op de dag zelf. Ik wilde het eerst ook niet weten, maar m'n man wilde het juist wel weten. En ondertussen lijkt het me ook wel heel gaaf om te kunnen zeggen: er groeit een meisje/ jongetje in m'n buik. O+ Maar het lijkt me aan de andere kant ook nog steeds heel mooi om het niet te weten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100292576
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:21 schreef Beregd het volgende:
die kwaaltjes begonnen bij mijn vrouw ook maar later.

Hier ook later. Heb de eerste weken nog flink kunnen helpen met de verbouwing van ons huis. Pas later kwam de vermoeidheid en dergelijke. :Y

En die testen zien er goed uit. Toen ik na de eerste test voor de zekerheid nog een test had gedaan en dit later vertelde aan een vriendin, zei zij: gek, je moet vertrouwen op je lichaam en dat het allemaal wel goed zit. En nu nog denk ik over alles: het komt echt wel goed (met de bevalling, borstvoeding, echo's, etc). En mocht er iets mis zijn, dan komt het toch wel en dan zien we dan wel. Dus, ook aan jou: vertrouw er maar gewoon op en geniet er van. :)
pi_100292626
bij Evie wisten wij het ook niet... was ook best heel speciaal. Maar vind dit ook wel speciaal.. ik heb echt het gevoel mijn kindje iets beter te kennen.. echt al mijn meisje.., inclusief naam enzo.. we wachten nu echt op *insert name*.. ipv op ons kindje.. O+

en het thuis zijn met een kindje is ook heel leuk, en dingen samen doen ook, maar daar heb ik voor mijn gevoel ook nog steeds ruim voldoende tijd voor.. O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100294687
BJ nog 3 kwartier en dan mag je thuis met je benen wijd :% *O*
En dan maar hopen dat het kan en dat die kleine dan niet gaat poepen in het vruchtwater ofzo. Oja en het lijkt me echt supergrappig als je de 40 weken gaat halen ofzo. Vanaf nu is elke dag toch een beetje een verrassing, van wat zal er gebeuren.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')