abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100307796
Fijn meissie! Altijd lekker zo'n stempel ;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:36:01 #127
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100308036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn meissie! Altijd lekker zo'n stempel ;)
Dat :) Voelen jullie je ook altijd zo trots als je weer goedgekeurd bent? Nooit gedacht dat ik me nog ooit trots zou voelen vanwege een keurige bloeddruk of een grote baarmoeder :D
Oude (on)bekende.
pi_100308261
hoi hier

Kom nog eens piepen... druk bezig met de meiden hun kamer en daarna met zoon zijn kamer in orde maken.. nog +/- 7 weekjes dus we moeten wel doorwerken...
intussen ook spijtig nieuws gekregen. schoonvader heeft vorige week de strijd opgegeven na 5 jaar vechten...

Ik zag dat ik bijna in top 10 sta (plaats 11) dus voor de kersverse mama's en papa's proficiat en voor de nieuwe zwangere welkom en proficiat *O*
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_100308403
Ai Lujaxa, sterkte met je schoonvader! :*

*O* voor alle LLM's, stickers etc!

Mevr Mus, ik voel me ook altijd helemaal trots als ik weer goedgekeurd ben :)

Na vandaag nog maar 1 weekje werken!!!! :o
Tralalalaaa
pi_100308823
Ik sta bij de vlos ook altijd met 5 minuten weer buiten. Sommige vrouwen zitten zo een half uur binnen. Wat doen die dan toch allemaal vraag ik me altijd af. Bloeddruk meten, hartje luisteren of je nog vragen hebt en klaar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100308864
Als ik ben goedgekeurd voel ik me ook weer trots :)
pi_100308894
Waah TAP nog maar 1 weekje! Dat gaat echt snel! Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ook heb straks :D Nog even 1 weekje bikkelen dus! *O*
pi_100309026
Het gaat echt hard hoor, Jipster! Zo roep je dat je blij bent dat je kunt roepen dat je nog maar 4 weken hoeft te werken, want dat klinkt zoveel beter dan 5, en zo ben ik nog maar 4,5 werkdag verwijdert van m'n verlof!! *O*
Tralalalaaa
pi_100309134
Ben je dan 36 weken of stop je bij 34? Hopelijk heb je nog een rustig laatste weekje, en geen deadlines, vervangersstress etc!
pi_100309167
Ohja, overigens vind ik voedingsBH's echt onflatteus. Ik had er al een paar in huis maar nog nooit aangetrokken, maar vanochtend zat er een spin in mn mooie bh'tje die ik gisteren ook aan had gehad en die had er ook spinnenrag achtergelaten :') Ik heb nog maar een paar BH's die goed zitten (mn borsten zijn wel wat groter geworden met mn zwangerschap, namelijk!) maar ik kon die andere niet vinden. Dus maar zo'n voedingsBH gepakt en aangetrokken, maar het is echt niet flatteus. Alsof mn tieten enorm uit elkaar staan :'(
Die gaat thuis dan ook gelijk uit om niet meer aangetrokken te worden tot het echt nodig is straks met voeden enzo :')

@ Jipster, ik ben dan 35 weken, ik stop 5 weken voor de uitgerekende datum :)

HOLY CRAP aanstaande zondag ben ik gewoon 34 (!) weken alweer!!!
Tralalalaaa
pi_100312451
Hier ben ik weer. Gelukkig goedgekeurd door de gyn.. Het buikje loopt wel wat voor op gemiddelde maar wel binnen de normen en hij zit weer op de lijn die die eerst volgde, dus vorige week was gewoon een foutieve meting waarschijnlijk (aangezien de gyn met voelen ook niet zo'n groot buikje voelde als gemeten). De gyn heeft nu ook weer gevoeld en gaf ook weer aan dat er echt geen 9-ponder in m'n buik groeit (hij gokt 8 of net iets meer, maar geeft aan dat dat moeilijk te schatten is) dus ik ben helemaal blij en opgelucht!!

Daarna voedingsbh's gaan kopen, wat een ramp zeg.. Inderdaad erg onflatteus en vormeloos. En in heel de prenatal maar 1 die past.. Die ze ook niet nog een exemplaar hadden helaas.. Andere modellen waren allemaal niet goed.. Heb verschillende maten en modellen geprobeerd maar helaas..
Ik wacht de geboorte nog even af of m'n tieten niet gaan ontploffen en dan bestel ik de zelfde nog op internet (of evt een maat groter mocht dat nodig zijn)

Ik hen vanmorgen voor ik naar de gyn ging gelukkig nog heel ff op de bank kunnen slapen en voel me gelukkig niet meer zo brak nu..
Nu even wat was wassen en de vaatwasser inruimen @ huize puinzooi :)
pi_100317979
hoihoi ;)

allemaal weer goedgekeurd; fantastisch!!! :)

MJ; hoe is het nu met jou? wordt je BBM nog regelmatig gemeten? en blijft dat een beetje stabiel?
ik hoop zo ontzettend dat het meisje nog even bij je blijft!

@Vlindur; haha ja als ik tot 42 weken rondloop hebben jullie allemaal de dikste lol denk ik.. :D maar uiteindelijk zou dat voor ons kindje beter zijn...
Maar ik teken ook voor 39 weken ofzo hoor :) ook prima...

jaaah TAP het gaat SNEL! echt waar!
heb je alles lekker vooor mekaar inmiddels?

hier alles ok vandaag hoor; oma is hier en we hebben lekker een paar uur met Evie de tuin gespeeld. In dr zwembadje enzo.. leuk!! en nu is oma boodschappen doen, Evie slaapt nog, dus ik zit ff lekker te relaxen op de bank.. heerlijK!
morgen 1 dagje alleen, en dan is het alweer weekend...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100318075
ik heb ook een sticker

ze gaf toe dat ze polle erg wild vond, meneer koppelduikelt de godganse dag :P
pi_100318128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook een sticker

ze gaf toe dat ze polle erg wild vond, meneer koppelduikelt de godganse dag :P
haha :D wat een gezelligerd :D
die van mij is meer van het nacht en avondwerk momenteel... pfffff
pi_100318158
gezellig.. ;( ik word er gaar van! ellebogen knietjes kopstoten en gewoon compleet omkeren he.
ADHDér in de dop
pi_100318302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig.. ;( ik word er gaar van! ellebogen knietjes kopstoten en gewoon compleet omkeren he.
ADHDér in de dop
o ja, dat is niet fijn... dat gevoel dat je ff helemaal uitgerekt wordt...
ik heb dat nu af en toe ook, van die steken onder mijn ribben, of veeeeeer onderin mijn kruis, dat je heeeeeel ff denk dat er zo een arm naar buiten komt ;) haha
pi_100319046
beweeglijke baby: check. Hij zit met z'n hoofdje vast zei de gyn. en toch is ie nog de hele binnenkant aan het verbouwen.. billen van links naar rechts, dan voel ik ineens weer iets enorm tegen m'n darmen aan drukken (spartelende voetjes of zo. En inderdaad het gevoel dat er elk moment een armpje naar buiten kan komen heb ik hier ook ja.. of het gevoel dat de baby er door de voorkant van m'n buik uit wil komen, als ie een mes had binnen zou die van binnenuit een keizersnee maken hoor, volgens mij zo lijkt ie ooit naar buiten te komen..

lopen gaat daardoor af en toe wat moeilijker, maar ik vind het wel gezellig hoor zo met z'n tweetjes..
ik ga dat wel missen hoor denk ik zo'n bewegende baby in de buik.
De gyn maakte er bij mij ook een opmerking over ja dat ie zo lekker beweeglijk was.. O+
pi_100319590
VT, opnieuw hechten gaat niet, bovendien, het is niet zo'n ramp. Bij mij heeft het beide keren sowieso een stukje opengestaan en dat geneest vanzelf.

Voedingsbh's: dames er is meer in de wereld dan de prenatal. Ik heb/had hele mooie, met beugel, van Anita en die zaten net zo goed en mooi als normale bh's. En de prijs viel mij reuze mee, maar dat komt wrs. omdat ik door grotere borsten ook aan duurdere bh's gewend ben.

BJ, je heb het gewoon gehaald die 37 weken! Woei!

Hillibilie, inleiden is echt geen ramp hoor. Hier twee keer ingeleid en ik teken er voor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100320787
*O* voor alle goedgekeurde dames

*O* voor BJ en haar mijlpaal van 37 weken!

*O* voor het meisje van MissJones die nog steeds zoet binnen zit

*O* voor MissJones zelf omdat ze het zo goed doet :*

*O* dat het bijna weekend is

*O* dat de kinderopvang geregeld is!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:58:17 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100320977
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Is dat anders echt zo'n groot verschil dan? :o
Bij 9 weken zal de teststreep over het algemeen donkerder zijn dan de controlestreep ja ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:00:16 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100321027
Mijn favoriete voedingsbh komt van de hunkemoller!
pi_100321162
ook een soort voedingsbh:

ik vond trouwens bij prenatal ook best wel wat leuke voedingsbh's trouwens.

deze bijvoorbeeld

pi_100321438
Die heb ik ook gepast Kyara, vond ik ook zo leuk. Zat alleen voor geen meter! Ik ben het met Aventura eens: hunkemöller :Y
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:22:50 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100321567
Daar hebben ze dus bh's zonder beugel. Lekker zacht, wel zo prettig in bed. Ik heb ook een Anita met beugel, maar dat vind ik een lomp ding.
pi_100321640
Ik zal ook eens bij de hunkemuller kijken dan. Kijken of die voedingsbh's nog een beetje meerekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')