quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
dit type rijdt niet rond in Europa.. Er was er hier één van dit type als racetruck, heb ik uiteraard op de foto, maar dat is nog analoogquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik had een betere op verwacht en eigen pica's
Gooi anders ff de wikipedia omschrijving erbij ofzo. Ik lees de slowchat op altijd zodak later ook wat van auto's weetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit type rijdt niet rond in Europa.. Er was er hier één van dit type als racetruck, heb ik uiteraard op de foto, maar dat is nog analoog
wikipedia is een slechte bron als het om voertuiginformatie gaat. Vergeleken met BuzzyBee dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gooi anders ff de wikipedia omschrijving erbij ofzo. Ik lees de slowchat op altijd zodak later ook wat van auto's weet
echt welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens die kleine plaatjes in de OP kloppen ook voor geen meter meer.
Als er maar wat te halen is hè.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat "mod gezocht" loopt vele malen harder dan die slowchat hier
Shamelessquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent minder dan een newbie, leer er maar mee leven.
2 cilinderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef densmee het volgende:
[..]
[..]
wel netjes van een 4 naar een 1 cilinder en dan nog 100 km door vlammen
Nee, de kans dattie vol gas heeft gereden op de snelweg en dat er iets aan bonken is gegaan aan een bijna 30 jaar oude motorfiets is redelijk groot. En dattie daarna gewoon nog 100 km door is gereden is gewoon nalatigheid en/of willens en wetens iets aan gort rijden. Geen bedrijf die je daarmee gaat helpen of garantie gaat geven, no wayquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In het kader van particuliere verkoop heeft ie iig geen zaak. Maar de kans dat er al iets kapot was is natuurlijk wel groot aanwezig. Als bedrijf heb je in zo'n geval niet geleverd wat de koper in redelijkerwijs van het goed mag verwachten.
over een jaartje of watquote:
Als ie zelf aangeeft dat ie zolang heeft doorgereden ermee en hij verwacht nog wat terug is ie niet helemaal slim nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 cilinder
[..]
Nee, de kans dattie vol gas heeft gereden op de snelweg en dat er iets aan bonken is gegaan aan een bijna 30 jaar oude motorfiets is redelijk groot. En dattie daarna gewoon nog 100 km door is gereden is gewoon nalatigheid en/of willens en wetens iets aan gort rijden. Geen bedrijf die je daarmee gaat helpen of garantie gaat geven, no way
Als zelfs hij ooit in de OP komt wil ik toch zeker een rij hoger komen staanquote:
Zoals ik begreep belde hij meer om het te melden als om moeilijk te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als ie zelf aangeeft dat ie zolang heeft doorgereden ermee en hij verwacht nog wat terug is ie niet helemaal slim nee.
Mja, hij gaf ook aan dat de garage zei dat het probleem al langer zou spelen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als ie zelf aangeeft dat ie zolang heeft doorgereden ermee en hij verwacht nog wat terug is ie niet helemaal slim nee.
We maken een nieuw rijtje met aspirant newbie'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als zelfs hij ooit in de OP komt wil ik toch zeker een rij hoger komen staan
Hoelang struin jij hier al rondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als zelfs hij ooit in de OP komt wil ik toch zeker een rij hoger komen staan
Hoe vaak pas je die smiley nog aan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoelang struin jij hier al rond![]()
1 x geloof ik.quote:
ik heb een te klein scherm post bedoel jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1 x geloof ik.
Ipad he, soms klik je goed, soms klik je verkeerd en kom je er pas na de post achter.
stiekeme ipad patspost
De plaatjes zijn te klein!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb een te klein scherm post bedoel je
8 jaar, en nog steeds in de newbie lijst...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoelang struin jij hier al rond![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
8 jaar, en nog steeds in de newbie lijst...
De rest komt allemaal nog van de oude PTA-SC op tweakers toen Fok nog niet bestond...quote:
Vla behoor je ook niet te kunnen zuipen. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn appel-peer-banaan-vla is niet te zuipen :-(
Aah op die fiets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De rest komt allemaal nog van de oude PTA-SC op tweakers toen Fok nog niet bestond...
alles door de blenderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Vla behoor je ook niet te kunnen zuipen. Dat scheelt.
Tweakers 4 lifequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De rest komt allemaal nog van de oude PTA-SC op tweakers toen Fok nog niet bestond...
Dus geef het een jaar of 4, dan mag je misschien een klein plaatsje in de OP hebben, als je je gedraagt.quote:
Zuipschuitquote:
Niet eens, met de auto teruggereden.quote:
Leuk eh. Kamperen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prachtig, er komt echt een enorm smerige lucht onder het grondzeil vandaan. Een gevalletje van teveel vocht.
Daarnet nog drie druppels op de snelweg bij Den Haag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar de FOK! heeft het geregend deze week?
Ik mag hopen dat ie daar niet met zijn tent staat. Dan zou ik me om stank het allerlaatste druk makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarnet nog drie druppels op de snelweg bij Den Haag.
Er is daar niet iets in de buurt dat op een camping lijkt, het zal dus wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie daar niet met zijn tent staat. Dan zou ik me om stank het allerlaatste druk maken.
Tent opzetten in de stromende regen en anderhalve week laten staanquote:
Gras/modder smeur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Onder de tent ligt gelukkig wel plastic maar wat daaronder ligt is onbekend.
Alleen de eerste 2 dagen waren kut, verder goed weer gehad. Mag niet klagen, los van het vervellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef invine het volgende:
kamperen is alleen leuk als de zon schijnt en je tent in de schaduw staat
2X goed bezigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en ik doe het nooit meer.
Kamperen, dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en ik doe het nooit meer.
Ik heb mijn klokkie er ff voor gehouden, en dat is even groot als het zwarte stuk. Dus best een groot klokkie ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
Omdat mijn verjaardagscadeautje niet op tijd was (van mijn broers), hadden ze het wel op een A4-tje uitgeprint met wat tekst er omheen.
[ afbeelding ]
Zo op de foto, lijkt het een best groot klokkie toch?
misschien wel bruikbaar als winkelwagenmuntje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Maar om eerlijk te zijn vind ik het niet erg dat ie klein is.
Tering, wat een grote handen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Doen zoek je even op moto detail klokjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:41 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien wel bruikbaar als winkelwagenmuntje.
overigens als ik op moto detail zoek krijg ik alleen maar motortassen ed
nice, nog een mooie houder en je kunt aan Parijs Dakar meedoen met de alpquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Doen zoek je even op moto detail klokje.
Klik.
ik gebruik FFquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:18 schreef densmee het volgende:
[..]
nice, nog een mooie houder en je kunt aan Parijs Dakar meedoen met de alp
ook wel opvallend dit zag ik net op linkedin
[ afbeelding ]
Nee maar misschien komt er nog een formele inhuldiging op paleis het Loo. Dit is mijn eerste keer dat ik mod wordtquote:
Ja en dat ik dan kniel en geluidsdraakje me met zijn zwaard op mijn schouder mod slaatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Freezer het volgende:
Dat zou mooi zijn met zo'n bordes foto
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Freezer het volgende:
Wel eerst checken of het echt zijn zwaard is
Het zou niet helpen nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:29 schreef Freezer het volgende:
Ach ze kennen je.. jij hebt geen inzending nodig...
van stilstaan wordt een auto toch niet viezer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo weer thuis. Meteen de hogedrukspuit voor de dag gehaald om de auto te wassen, hij zag er zo verwaarloosd uit na 10 dagen rust.
Dat zou je nog verbazenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef densmee het volgende:
[..]
van stilstaan wordt een auto toch niet viezer?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Regen maakt vooral vies.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
De regem heeft hier de auto gewassen van de week
nou mijn auto wordt altijd schoner wat voor water er ook gebruikt wordtquote:
Het zat ook nog serieus in een best grote doosquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klein klokje voor kleine vrouw.
Haha ja dat zal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef densmee het volgende:
[..]
nou mijn auto wordt altijd schoner wat voor water er ook gebruikt wordt
Ik wilde een "grote doos" grapje maken maar laat toch maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Het zat ook nog serieus in een best grote doos.
Mijn vader en ik moesten allebei wel een beetje lachen toen we zagen wat er uit kwam.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ja leuk, ons belastinggeld vernaaien omdat jij te hard reed. Wees een vent en betaal gewoon als het terecht is...
Dat dus. Je moet bij de politiek zijn, niet bij de uitvoerders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ja leuk, ons belastinggeld vernaaien omdat jij te hard reed. Wees een vent en betaal gewoon als het terecht is...
Het enige is dat de tijd niet overeen komt met de tijd die ik er was. Ik ben die dag om kwart voor 8 begonnen in Hoofddorp die dag en ik ben om 3 voor 8 geflitst op de A5. Daar wringt de schoen een beetje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
quote:
Wat is het vreemdste dat je ooit in je kont hebt gestopt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef cofi het volgende:
Wbt de foto's moet ik je teleurstellen...ben een man.
Verder ben ik woonachtig in het mooie Nijmegen, 26 jaar oud, samenwonend met mijn vriendin, sinds kort werkzoekend en daardoor (met name de laatste tijd) een lurker....
Daarnaast ben ik al jaren geïnteresseerd in alles dat rijdt en ben ik de "trotse" eigenaar van een ford fiesta. Uiteraard met rotte wielranden
![]()
Na lange tijd heb ik nu eindelijk de grote stap durven zetten door "Hallo" in de SC te plaatsen. Mocht(en) je / jullie vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Dank jequote:
Als je tips zoekt is er ook een gay topic ergens dacht ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het vreemdste dat je ooit in je kont hebt gestopt?
jij kunt het wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je tips zoekt is er ook een gay topic ergens dacht ik![]()
was het een Batavus, een Koga Myata, of een ander fietsmerk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef cofi het volgende:
Een zadelpen......Was alleen niet opzettelijk
Klinkt meer als en soort duw.quote:
Je moet de zadelpen vervangen door een gummyknuppel. Trust me, zo'n zadelpen is hol van binnen en kan je anus aardig beschadigen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Koga heeft wel harde zadelpennen. Ik prefereer doorgaans Gazelle.
Valt me tegen! Gezien de status van Koga had ik verwacht dat de zadelpennen van lichter en zachter materiaal gemaakt zouden zijn, itt Gazelle, dat meer als een degelijk / hufterproof merk in de markt staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Koga is Fryskquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Noem je mij daar een hufter?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef cofi het volgende:
[..]
Valt me tegen! Gezien de status van Koga had ik verwacht dat de zadelpennen van lichter en zachter materiaal gemaakt zouden zijn, itt Gazelle, dat meer als een degelijk / hufterproof merk in de markt staat.
Dat vroeg ik niet, hufter.quote:
Ik heb een ultalight koga maar de zadelpen is volgens mij wel van metaal. Denk dat alu niet geschikt is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef cofi het volgende:
[..]
Valt me tegen! Gezien de status van Koga had ik verwacht dat de zadelpennen van lichter en zachter materiaal gemaakt zouden zijn, itt Gazelle, dat meer als een degelijk / hufterproof merk in de markt staat.
aluminium is een metaal...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb een ultalight koga maar de zadelpen is volgens mij wel van metaal. Denk dat alu niet geschikt is.
Ik ben tsopgier aan het kijkenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja ik realiseerde het me toen ik verzenden dee
Meneer? neem je me nou in de zeik of wat?quote:
Was toch geen mevrouw?? Mogen beleefdheidsvormen niet meer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meneer? neem je me nou in de zeik of wat?
Het kent een ander vermoeiingspatroon dan staal iig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef cofi het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij breekt het vrij snel.
Ok, dit onderwerp wordt nu te veel uitgemolken.
Beleefdheidsvormen? op FOK! ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef cofi het volgende:
[..]
Was toch geen mevrouw?? Mogen beleefdheidsvormen niet meer?
Ja, eikel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beleefdheidsvormen? op FOK! ?![]()
Nou nee, Cuijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef cofi het volgende:
En mevrouw Anne natuurlijk! Stel je toch voor dat ik deze personen uit de blauwe klasse in het echt tegen komals jullie beiden tenminste in Nijmegen wonen, wat ik opmaak uit de opmerking
![]()
Dan nodig je ze uit op een bbq? Er is og een vacature hier. Lijkt me iets voor jouquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef cofi het volgende:
En mevrouw Anne natuurlijk! Stel je toch voor dat ik deze personen uit de blauwe klasse in het echt tegen komals jullie beiden tenminste in Nijmegen wonen, wat ik opmaak uit de opmerking
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef cofi het volgende:
Gele ibiza?? Als je een onbekende idioot uitgebreid ziet zwaaien...
Ik las het...laat ik eerst maar eens inburgeren.... Een azielzoeker stelt zich ook niet direct kandidaat als burgermeester. No offence intendedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan nodig je ze uit op een bbq? Er is og een vacature hier. Lijkt me iets voor jou
"houdt je smoel, hufter" is ook een beleefdheidsvormquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beleefdheidsvormen? op FOK! ?![]()
en als ie tegen je oprijdt weet je ook wie het isquote:
Ehm, tegen mijn auto.. ofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef lipje het volgende:
[..]
en als ie tegen je oprijdt weet je ook wie het is
er wordt wel met twee woorden gesproken, zoals "dat is correct, meneer"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef cofi het volgende:
Zou het eerder een onbeleefdheidsvorm noemen.
Kun je niet tegen mij(n auto) oprijden, mevrouw??quote:
of tegen de brommer....................anders krijg ik een hoogwerker naar mijn hoofd geslingerdquote:
ben je je gare Feest zat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef cofi het volgende:
[..]
Kun je niet tegen mij(n auto) oprijden, mevrouw??
Moet ik even toestemming vragen aan Sounddragon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef cofi het volgende:
[..]
Kun je niet tegen mij(n auto) oprijden, mevrouw??
Danku.quote:
Naja, vanuit financieel oogpunt is het gunstiger dat iemand ter tegenaan rijdt, dan dat hij blijft rijden.quote:
en een ander scheurpatroon, een andere treksterkte en een ander prijsniveau.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het kent een ander vermoeiingspatroon dan staal iig.
Heb je een no-claim beschermer??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet ik even toestemming vragen aan Sounddragon.
Ik drink zwart zonder suikerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Danku.
Ik duld geen concurrentie! Maar toch welkom
wel kans op een permanent rijverbodquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef lipje het volgende:
[..]
wel kans op een permanent rijverbod
Ook als je het slim aanpakt !?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef lipje het volgende:
[..]
wel kans op een permanent rijverbod
probeer eens met schot en slagroomquote:
Neh, dan liever warme chocolademelk met witte rum en slagroomquote:
Niet zeuren, vanochtend regende het pijpenstelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef cofi het volgende:
En een regen begin van de avond, niet normaal!!
Viel hier volgens mij wel mee... Hele dag wel ok weer, maar vanavond stortte het echt evenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet zeuren, vanochtend regende het pijpenstelen.
Vanmiddag 27 graden?? Beter als je thuis komt, dan zo warm als je op je werk zit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vertrok met regen in Noord-Holland, kwam met 27 graden aan thuisHad het liever andersom gehad.
Ik ontken allesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Verzekeringsfraude online voorbereiden is nooit een goed idee?
niet gezien, wel een stel doorweekte fietstersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet zeuren, vanochtend regende het pijpenstelen.
En terecht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef lipje het volgende:
[..]
niet gezien, wel een stel doorweekte fietsters
had jij je tent niet achter je auto hangen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En terecht.
Nog leuker: in de regen langs mensen die op fietsvakantie zijn rijden. Droog, in de auto.
Die mensen kwamen we tegen op de heenreis. En ja, gelukkig konden we weer een grote tent lenenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef lipje het volgende:
[..]
had jij je tent niet achter je auto hangen?
In gebrek aan beter. De gevangenisseries zijn beter op National Geographic.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef cofi het volgende:
En nu "Is it real? The Da Vinci Code" op National Geographic kijken en dan slapen.
quote:
Inderdaad, met een taalfout weliswaar, maar wel beleefdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
"houdt je smoel, hufter" is ook een beleefdheidsvorm
Die lijkwagen wilde je toxh vanaf? Weet niet of dat gaat lukken met die 2 tonner maar die bromfiets help je er vast mee naar het oud ijzerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
En nee, we gaan niet botsen met de Ibiza
Het lijkt verdomme wel een ander materiaal...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef lipje het volgende:
[..]
en een ander scheurpatroon, een andere treksterkte en een ander prijsniveau.
Succes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef cofi het volgende:
Nu nog een manier vinden om posts te definitief te verwijderen
Landbouw voertuigen zijn vaak wat versnellingen uitgeschakeld als het voorheen een auto was toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:00 schreef ook_gek het volgende:
Even terug komen op dienst domeinen.
Alexxxxx volgende maand in de gaten houden. Staan nu een stuk of 5 hele oude landrovers, landbouw voertuigen zo goed als nieuw!
Dus wie weet.
definitief verwijderen kunnen wij ook niet; we veranderen de zichtbaarheidsstatus van een post, voor ons is hij dan na een F5 ook weg, maar FA/A's kunnen ze dan nog gewoon zien en evt terugzetten, net zoals bullshitnotes verwijderd kunnen worden en andersomquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:00 schreef ook_gek het volgende:
Even terug komen op dienst domeinen.
Alexxxxx volgende maand in de gaten houden. Staan nu een stuk of 5 hele oude landrovers, landbouw voertuigen zo goed als nieuw!
Dus wie weet.
De zichtbaarheidsstatus veranderen zou voldoende moeten zijn als je niet meer opgespoord wilt worden door derden... De kans dat je baas toevallig A/FA is, is vrij klein.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
definitief verwijderen kunnen wij ook niet; we veranderen de zichtbaarheidsstatus van een post, voor ons is hij dan na een F5 ook weg, maar FA/A's kunnen ze dan nog gewoon zien en evt terugzetten, net zoals bullshitnotes verwijderd kunnen worden en andersom
Moet verboden worden van die pauperwagens die dusdanig zijn aangepast dat ze niet normaal aan het verkeer kunnen deelnemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje aan de laagrijders: heeft het zin om zo stom schuin over drempels te rijden als mijn laagste punt in het midden van mijn auto zit?
ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje aan de laagrijders: heeft het zin om zo stom schuin over drempels te rijden als mijn laagste punt in het midden van mijn auto zit?
Drempels zouden verboden moeten wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Moet verboden worden van die pauperwagens die dusdanig zijn aangepast dat ze niet normaal aan het verkeer kunnen deelnemenGa je je wagen verlagen jong
het is voor jou echt moeilijk om te posten zonder te trollen hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Moet verboden worden van die pauperwagens die dusdanig zijn aangepast dat ze niet normaal aan het verkeer kunnen deelnemenGa je je wagen verlagen jong
er zou subsidie moeten komen op het verwijderen van die dingenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Drempels zouden verboden moeten worden.
Eveneens flitspalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
er zou subsidie moeten komen op het verwijderen van die dingen
Haaiquote:
Mijn psycholoog zegt dat het bij mij ongeneeslijk isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het is voor jou echt moeilijk om te posten zonder te trollen he
De oplossing:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
daar zijn we mooi klaar mee danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn psycholoog zegt dat het bij mij ongeneeslijk is
Je ging toch zelfmoord plegen? Hoezo ongeneeslijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn psycholoog zegt dat het bij mij ongeneeslijk is
Ik? Nahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je ging toch zelfmoord plegen? Hoezo ongeneeslijk?
neen, verlagen doe je om de wegligging te verbeteren, airride heeft exact het tegenovergestelde effectquote:
Nog maar 4 uurtjes en dan weekend johquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet weer aan de slag; nog 4 uurtjes..![]()
Leeturr
Maar je kunt dan tenminste wel fatsoenlijk een drempel overquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neen, verlagen doe je om de wegligging te verbeteren, airride heeft exact het tegenovergestelde effect
Hebbie het tegen mij. Volgens mij staat er niets boeiends daarzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
Heb je je abo nou nog niet?
Gelukkig maar trouwens. Best fijn forum zo, dat ABO.
njet, morgen ook nog arbeitenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog maar 4 uurtjes en dan weekend joh.
quote:Surf en Mail heeft een Fair Use Policy. U hebt nu 80% verbruikt. Bij bereiken van de FUP wordt uw snelheid de rest van de maand verlaagd. Zie kpn.com/fairuse
Wacht ff, dit kan dus niet: er is een FUP, en je kunt er 80% van bereiken??quote:
Ow ok. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
njet, morgen ook nog arbeiten
FUP = 10x het gemiddelde gebruik van alle gebruikers.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wacht ff, dit kan dus niet: er is een FUP, en je kunt er 80% van bereiken??
Marketingtermen. Concrete cijfers krijg je niet. Voor hetzelfde geld rekenen ze ook de abo's zonder internetbundel mee, of whatever.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
FUP = 10x het gemiddelde gebruik van alle gebruikers.
Ik kan prima met het verkeer mee, alleen in woonwijken enzo doe ik extra voorzichtig voor de kinderen (drempels). En ga jij eerst maar een auto kopen voordat je andere gaat afzeikenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt vandaag, kutdrempels hier in die woonwijken. Ik kan niet meer naar mijn neef zonder mijn uitlaat tegen de grond te schuiven.quote:
Drempels nemen is ook een kunst, en als je schade rijdt terwijl je niet hééééél laag bent, kun je gewoon claimen, zeker als het vers aangelegde drempels zijn. Ik heb ook mijn cat er wel eens onderuit gereden, en dat terwijl ik normaal gewoon elke drempel normaal over kom.. mooie pro forma van de garage om de hoek, briefje erbij, cashen, en effe een andere van de sloop vissen; moet bij mij toch op maat gelast wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weinig van gemerkt vandaag, kutdrempels hier in die woonwijken. Ik kan niet meer naar mijn neef zonder mijn uitlaat tegen de grond te schuiven.
Blijft mooiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer wel een beetje normaal parkeren graag. Dank u wel![]()
ik zie het probleem.... het is een Renault.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+Roosendaal.aspx
Dit was net gebeurd toen ik langs kwam rijden. De geur van rubber en andere ellende kon je gewoon ruiken. Gelukkig waren er al genoeg mensen gestopt zodat ik van m'n welverdiende middag kon genieten
Alleen snap ik weer eens niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen
Die bocht kun je vrij makkelijk met 130km/h nemen. Advies is 90km/h.
Renault rijden is niet verstandigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zie het probleem.... het is een Renault.
(en te hard remmen IN de bocht is niet verstandig)
door Barca waargenomenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Renault rijden is niet verstandig
Ze schijnen bij een ongeluk 1 van de veiligere auto's te hebben. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Renault rijden is niet verstandig
je ziet het, als je m op zijn zijkant parkeert kan de brandweer je er mooi uitknippenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ze schijnen bij een ongeluk 1 van de veiligere auto's te hebben. Dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ze schijnen bij een ongeluk 1 van de veiligere auto's te hebben. Dat dan weer wel.
als je een renault hebt sta je wel altijd vóóraan in de file.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Fransen moeten het gewoon houden bij stokbroden bakken en druiven in flessen douwen, auto's hebben ze nooit kunnen makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef Alfisti het volgende:
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
Ik wou zeggen nice maar dat is misschien ook niet helemaal waarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
De Lincoln is door de APK, en zo goed als verkocht
Als je een testopstelling van EuroNCAP neemt die in werkelijkheid 99% van de keren niet voorkomt wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jeh, mixed feelings.. voor de derde keer zo goed als probleemloos; eerste keer bij de RDW met de invoer met vlag en wimpel, vorige jaar helemaal niks, dit jaar hebben ze een remschijf afgedraaid en er lekt een schokbreker aan de voorkant (aantekening); zoek hem net op bij Rockauto; kost 15¤ ex overvliegen hierheenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen nice maar dat is misschien ook niet helemaal waar
Goeie trouwens, ik moet die van de kanarie nog even doen van de weekquote:
was die remschijf zo krom dat het verschil tussen links en rechts te groot werd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, mixed feelings.. voor de derde keer zo goed als probleemloos; eerste keer bij de RDW met de invoer met vlag en wimpel, vorige jaar helemaal niks, dit jaar hebben ze een remschijf afgedraaid en er lekt een schokbreker aan de voorkant (aantekening); zoek hem net op bij Rockauto; kost 15¤ ex overvliegen hierheen![]()
Ach ja, nu kan de Astra weer opgeknapt gaan worden, kan ik mijn oortjes weer gaan verneuqen met de audio, en er komt wat ruimte voor een 2e brommer erbij, is ook weer leuk
Nee, ingelopen, maar die schijven zijn gemiddeld ietsje dikker als de schoteltjes die jij onder je wannabe Patrol hebt, dus die kun je nog afdraaien, net als vroegahh, toen jij nog moest leren fietsenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
was die remschijf zo krom dat het verschil tussen links en rechts te groot werd?
wannabe Patrol? ik ben blij dat ik niet dat slagschip heb. nog vaker tanken en wegenbelasting betaal ik nu ook al voldoendequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ingelopen, maar die schijven zijn gemiddeld ietsje dikker als de schoteltjes die jij onder je wannabe Patrol hebt, dus die kun je nog afdraaien, net als vroegahh, toen jij nog moest leren fietsen
Ik, altijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef densmee het volgende:
wie trekt hier wielbout/moeren na (aan een personen auto)?
Ik dacht dat je een andere auto ging kopen, voor erbij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, mixed feelings.. voor de derde keer zo goed als probleemloos; eerste keer bij de RDW met de invoer met vlag en wimpel, vorige jaar helemaal niks, dit jaar hebben ze een remschijf afgedraaid en er lekt een schokbreker aan de voorkant (aantekening); zoek hem net op bij Rockauto; kost 15¤ ex overvliegen hierheen![]()
Ach ja, nu kan de Astra weer opgeknapt gaan worden, kan ik mijn oortjes weer gaan verneuqen met de audio, en er komt wat ruimte voor een 2e brommer erbij, is ook weer leuk
Volvo kopen? Altijd van een oud vrouwtje geweest, niet duur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere auto ging kopen, voor erbij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Altijd, hoezo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef densmee het volgende:
wie trekt hier wielbout/moeren na (aan een personen auto)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |