Thank godquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zijn er toch gekke mensen op de ze wereld.
Ga eerst eens shoarma bakken voor ons jy luie vrouw.quote:
Wie weet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders viel er voor ons niets te lachen.
The icecube mutation.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat leuk vind?
Ijsklontjes wel lekker
In de bloteeeeeeeee koooooooooooooooooooooooooont, daar word je toch blij vanquote:
Ik heb nu, as we speak de discography van Bowie in de download hangen.quote:
Als je lam bent is het altijd lachen om mee te zingen op hun repetoirquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de bloteeeeeeeee koooooooooooooooooooooooooont, daar word je toch blij van.
quote:
staan veel goede nummers op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu, as we speak de discography van Bowie in de download hangen.
Klopt jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je lam bent is het altijd lachen om mee te zingen op hun repetoir
Pijpen beffen likken lekker naaien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja
Dikke lul band heeft ook van die epische faalnummers
True, maar:quote:
quote:
David bowie is bejaard en heeft kindjes die komt nooit meer naar Nederland, leave itquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Brand brand brand in het bordeel, rennen met je stijve pik want de boel staat in de fik *insert # brandweersirenes"
DAt wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
True, maar:
"Als grote fans begonnen Bert Koops en Henk Oosting in navolging van Normaal eigen nummers in het Drents te componeren, die in de begindagen sterk leken op het repertoire van de beroemde Achterhoekse band. Koops was dusdanig idolaat van Normaal dat destijds zijn uitspraak was doorspekt van Achterhoekse invloeden en accenten." bron: wikipedia.
NOU EN ZIJN MUZIEK IS TIJDLOOS DFGDSFGHJSRTIOJHOGISJHIOSTHquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
David bowie is bejaard en heeft kindjes die komt nooit meer naar Nederland, leave it
Hij komt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:07 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
NOU EN ZIJN MUZIEK IS TIJDLOOS DFGDSFGHJSRTIOJHOGISJHIOSTH
David B.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:07 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
NOU EN ZIJN MUZIEK IS TIJDLOOS DFGDSFGHJSRTIOJHOGISJHIOSTH
Kom in mn armenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:08 schreef Gaspanic het volgende:
Hierbij wil ik graag de wesp bedanken die het geweldige idee had om mij gisterenmiddag in m'n voorhoofd te steken. Thanks wesp, nu kan ik niet slapen want het steekt
graag gedaan schatjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:08 schreef Gaspanic het volgende:
Hierbij wil ik graag de wesp bedanken die het geweldige idee had om mij gisterenmiddag in m'n voorhoofd te steken. Thanks wesp, nu kan ik niet slapen want het steekt
Ik zou hem doodmaken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:08 schreef Gaspanic het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
![]()
Nevermind......
en dan wel aan nirvana denken hè....
Haha.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
![]()
Nevermind......
en dan wel aan nirvana denken hè....
Ik denk 't ook jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:12 schreef Gaspanic het volgende:
Misschien heb ik nu wel een wespennest in m'n hoofd
Weet je ook waar dat over gaat ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:10 schreef monkyyy het volgende:
Oh I wish I was in the land of cotton
Old things they are not forgotten
Look away, look away, look away Dixieland
Oh I wish I was in Dixie, away, away
In Dixieland I take my stand to live and die in Dixie
Cause Dixieland, that's where I was born
Early Lord one frosty morning
Look away, look away, look away Dixieland
Glory, glory hallelujah
Glory, glory hallelujah
Glory, glory hallelujah
His truth is marching on
So hush little baby
Don't you cry
You know your daddy's bound to die
But all my trials, Lord will soon be over
Glory, glory hallelujah
Glory, glory hallelujah
Glory, glory hallelujah
His truth is marching on
His truth is marching on
Vertel.quote:
Nee joh, vooral zeggen. Say, say say. zoals Paul M en Michael J al zeiden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen volgens mij
David bowie danst wel beter jaquote:
Henry Winklerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:11 schreef MajorTom. het volgende:
David bowie en de fonz in dezelfde video
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:15 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nee joh, vooral zeggen. Say, say say. zoals Paul M en Michael J al zeiden...
De M van menstruatie?quote:
Ik word hier wel een beetje blij van, wat een gezellige clipquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:18 schreef Crack_ het volgende:
Euyj is Amerika nou failliet of zijn ze gered?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik word hier wel een beetje blij van, wat een gezellige clip
Lekker Radio 10 Gold nummertjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Luister die, ik ben nog nooit zo blij geworden van een liedje als met die![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben New York geruild voor Suriname. Wat ook wel weer een faaltje is.quote:
Ja dag, zie je al een stukje nederland in amerika? Das niksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hebben New York geruild voor Suriname. Wat ook wel weer een faaltje is.
In New York zijn zeker nog Nederlandse invloeden terug te vinden. Zo stamt Broadway af van Breede Weg en Brooklyn van Breukelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dag, zie je al een stukje nederland in amerika? Das niks
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BAAABYYY, LOVE REALLY HURTS WITHOUT YOUUUUU
Ook wel een fijn Radio 10 Gold nummertje.quote:
Sinds wanneer zijn mods zo.......... ????quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:25 schreef Monopoly het volgende:
Here we go! [x3]
Hard abuse it, concentrate it, deton-deton-detonate it
Deton-deton-detonate it
I can beat it, smash it, patch it, blow it, fix it, hard abuse it
Pull it, pump it, kick it, kill it, push it, pump it, detonate it
Stomp it, squeeze it, crush it, tear it, glue it, stick it, concentrate it
Force it, rhyme it, climb it, drive it, fuck it, fuck it, fuck it!
[2x]
Force it, rhyme it, climb it, drive it
Here we go! [x3]
De-de-de-de-de-de-detonate it
De-de-de-de-de-de concentrate it
De [?x]
De-de-de, concentrate it, detonate it
Force it, rhyme it, climb it...
Fuck it!
Here we go! [x3]
De [?x]
Detonate it
De-de-de-de-de-de detonate it
De-de-de-de-de-de hard abuse it
De-de-de, hard abuse it, detonate it
Hij is geen mod joh, hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Hij faked.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mods zo.......... ????
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is geen mod joh, hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Hij faked.
Ik zocht die track al eeuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:25 schreef Monopoly het volgende:
Here we go! [x3]
Deton-deton-detonate it
Force it, rhyme it, climb it, drive it, fuck it, fuck it, fuck it!
[2x]
Here we go! [x3]
De [?x]
De-de-de, concentrate it, detonate it
Force it, rhyme it, climb it...
Fuck it!
Here we go! [x3]
De [?x]
Detonate it
De-de-de-de-de-de hard abuse it
De-de-de, hard abuse it, detonate it
Ik dacht al. Modinflatie ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is geen mod joh, hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Hij faked.
Michael Bolton performing How Am I Supposed To Live Without You.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook wel een fijn Radio 10 Gold nummertje.
En dan tegen het einde een zware stem met veel echo die vertelt dat we moeten blijven luisteren want er komt nog Michael Bolton, de Commodores en Elton John!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zocht die track al eeuwenThanks
Heerlijk voor late uurtjesquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trek LSDB.nl leeg johVeel live setjes om te rammen
Zou niet best wezen. Alhoewel, Danny heeft aangegeven dat sommige mods weigeren bepaalde taken uit te voeren, dus als Mono die zogenaamde "kutklusjes" wel wil uitvoeren, kan hij nog voor "kutklusjesmod" doorgaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik dacht al. Modinflatie ofzo
Whehehe, ik las dat topic ja vannachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou niet best wezen. Alhoewel, Danny heeft aangegeven dat sommige mods weigeren bepaalde taken uit te voeren, dus als Mono die zogenaamde "kutklusjes" wel wil uitvoeren, kan hij nog voor "kutklusjesmod" doorgaan.
Hij is wel lachen op zichquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:35 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Catscan mix.... toch maar niet klikken...
80mb van de 180mb, beperkingen op die downloadsitesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een fijne mix.Heb hem al geluisterd
Wie niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Heb toch geklikt. Maar erg origineel en creatief is het niet. Happy though. i like happy.
Ik zou ook wel mod willen zijn hoor. Als alles goed gaat komt er over een poosje een FOK! TV forum, en krijg ik wss. ook een kleurtje. Maar goed, heb ook veel reacties in dat topic gelezen over "hoe zwaar het wel niet is om mod te zijn", dan denk ik, come on. Ik ben ook mod geweest op een aantal fora, van redelijk grote sites, en je hebt er heus geen dagtaak aan. Helemaal niet als je nagaat dat er hier op FOK! 119 mods rondlopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehe, ik las dat topic ja vannacht
Mwoah, hoeft niet persé. Ik zou wel mod van ONZ willen zijn, nu heb ik wel wat tijd over ( vooral snachts), maar binnenkort gewoon druk enzo
Dikke orgie nu natuurlijk, pyjamapartyyy.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:46 schreef Dalando het volgende:
Ik had zo mijn muziek te luid komt de buurman in zijn badjas en zijn spijkerbroek komt ie naar mijn huis zo belt aan ja hallo wat de neuksecks komt de buurvrouw van de andere kant ook aan![]()
Interactivequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:49 schreef Dalando het volgende:
Forever young i want to be forever young
4 weet hetqquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:54 schreef The_Langolier het volgende:
Klinkt leuk maar niet zo leuk als....
Ik kan je niet verstaan mono ik zit happy hardcore te luisterenquote:
DIE PLAAT IS PAS LEKKERquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan je niet verstaan mono ik zit happy hardcore te luisteren
PLAS LEKKER? WAT?quote:
Hallo Monopoly, ik ben Dr. Flox. De afspraak is dat ik in iedere nachtbagger OP sta. Mijn diploma:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:56 schreef Monopoly het volgende:
Wie is Dokter Flox? Wat is de afspraak? Ik wil zijn diplomas graag eerst zien.
Duidelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hallo Monopoly, ik ben Dr. Flox. De afspraak is dat ik in iedere nachtbagger OP sta. Mijn diploma:
[ afbeelding ]
180 you meanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:59 schreef Dalando het volgende:
heerlijk als het met 80bpm door je headset knalt
Psycholoog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hallo Monopoly, ik ben Dr. Flox. De afspraak is dat ik in iedere nachtbagger OP sta. Mijn diploma:
[ afbeelding ]
Bij mij staat ie 80quote:
Raarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:02 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
bass D en King Matthew - Hold me now is GEEN 80bpm.
Even opnieuw er doorheen halenquote:
Die deinstalleerd. Waarom wordt je geen FOK!oloog?quote:
Nope. Wel Dora's avonturen voor mijn Logitech Techkidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:03 schreef Floxcie het volgende:
Heeft hier iemand ooit Mass Effect gespeeld?![]()
mijn schuld maar plugin doet bah. Hij is net klaar deinstalleren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De bassdrum doet veel te vaak boem om 80bpm te zijn.
Virtual dj?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
mijn schuld maar plugin doet bah. Hij is net klaar deinstalleren.
nope plugin voor Winampquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:07 schreef Floxcie het volgende:
BOEM BOEM BOEM, I WANT YOU IN MY ROOM.
Nice, word mooi weer straks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:08 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag naar Zwolle toe, aan het standje liggen met een zak wiet, en ik rijd mee in de auto met dikke subwoover
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:08 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag naar Zwolle toe, aan het standje liggen met een zak wiet, en ik rijd mee in de auto met dikke subwoover
Op z'n tijd is drugs niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mono wat leren ze je nou... Don't do drugs... Just do the music...
Jawel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op z'n tijd is drugs niets mis mee hoor
We verschillen eigenlijk dan bijna niet... Hertog jan, vrouwen, muzak, q-dance, happy hardcore, hardstyle, het enige waar we op verschillen is eigenlijk wel jouw smurfenkleurtje en roken/drugsquote:
Je bent jong en je moet genieten van het leven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
We verschillen eigenlijk dan bijna niet... Hertog jan, vrouwen, muzak, q-dance, happy hardcore, hardstyle, het enige waar we op verschillen is eigenlijk wel jouw smurfenkleurtje en roken/drugs
nachtapothekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:12 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben een H-U-S-T-L-E-R; ik ben een hustler, heb verdovende middelen en ben een dokter.
Levensgenieter jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent jong en je moet genieten van het leven.
Veelsteveel mensen zien drugs las iets engs en fouts...
Het is gewoon een hele fijne en chille ervaring om gewoon een keer goed stoned te zijn.
Ik normaal ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Levensgenieter jijIk moet ook nog werken naast het lui zijn
Terwijl jij in de coffeeshop zit speel ik meestal gamesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik normaal ook
Maar daarvoor zijn de weekenden uitgevonden, of hele luie zondagen waar je met een enorme kater wakker word, biertje open dopt en er nog een paar drinkt en dan in de coffeeshop zitten en helemaal naar de verdoemenis gaan
Bier. Dat is het enige wat je nu gewoon moet weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:15 schreef Floxcie het volgende:
Keizer... Wat moet ik daar van denken?
Dan hou ik het toch liever alleen bij een biertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik normaal ook
Maar daarvoor zijn de weekenden uitgevonden, of hele luie zondagen waar je met een enorme kater wakker word, biertje open dopt en er nog een paar drinkt en dan in de coffeeshop zitten en helemaal naar de verdoemenis gaan
Voor mij ook, maar zo eens in de zoveel tijd is dat wel chill vind ik hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan hou ik het toch liever alleen bij een biertje.![]()
heb nog nooit gerookt, en wil dat op zich best wel zo houden, vind het wel prima zo. Als ik m'n kop echt leeg wil hebben, zuip ik me wel lekker lam, Is ook wel is lekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar zo eens in de zoveel tijd is dat wel chill vind ik hoor.
Gewoon even je kop helemaal leeg, en dan maandag even doorzetten en daarna fris en fruitig de week door komen
QFT.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
heb nog nooit gerookt, en wil dat op zich best wel zo houden, vind het wel prima zo. Als ik m'n kop echt leeg wil hebben, zuip ik me wel lekker lam, Is ook wel is lekker.
Climax bij de muziek joh heeft niks met piemols te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Loop je te fappen op die beat ofzo?
Defqon, Decibel, allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:19 schreef Monopoly het volgende:
Climax op outdoor festivals, met vuurwerk en lekker dronken lasers, alles
Zag er ook wel vreet uit ja, wanneer is decibel nou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Decibel is nice.
Volgend jaar pak ik WISH outdoor, die was echt nice gezien de aftermovie
had gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:23 schreef Monopoly het volgende:
Kijk dan wat een geile aftermovie ditHarde piemel filmpje dit
![]()
Mono en ik zijn dan dat soort mensen dat naar de feesten gaan om lekker ff te raggen, even een avond alles vergeten en lekker luisteren naar de muzak met nog 35.000 mensen om je heen die hetzelfde doen... Stom dronken dan weer naar huis gaan natuurlijk met 2 wijven en mono is er ook blijkbaar nog ns stoned bij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, ik ga niet naar festivals, ben naar een lokaal festivalletje geweest, maar das zo'n boerending, daar ga je heen puur voor de gezelligheid, niet voor de muziek
ja precies, als je van die muziek houd scheelt dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mono en ik zijn dan dat soort mensen dat naar de feesten gaan om lekker ff te raggen, even een avond alles vergeten en lekker luisteren naar de muzak met nog 35.000 mensen om je heen die hetzelfde doen... Stom dronken dan weer naar huis gaan natuurlijk met 2 wijven en mono is er ook blijkbaar nog ns stoned bij...
Dit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mono en ik zijn dan dat soort mensen dat naar de feesten gaan om lekker ff te raggen, even een avond alles vergeten en lekker luisteren naar de muzak met nog 35.000 mensen om je heen die hetzelfde doen... Stom dronken dan weer naar huis gaan natuurlijk met 2 wijven en mono is er ook blijkbaar nog ns stoned bij...
Ja de muziek, de mensen om je heen, de chicks, de drank,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja precies, als je van die muziek houd scheelt dat wel natuurlijk.
Ik ga veel te wening naar feestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit!
Ik heb afgelopen Fusion Of Dance nog gehosseld. En die hardstyle stage was episch. Heb nog gefilmd, maar die kabel van mijn pc/telefoon is naar de ratten, dus kan niet uploaden
Ja, dat hoort bij mij zeg maar bij de gezelligheidsfactor, maar echt losgaan ofzo dat zie je mij niet gauw doen. ik ben een stille genieterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja de muziek, de mensen om je heen, de chicks, de drank,
Ochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat hoort bij mij zeg maar bij de gezelligheidsfactor, maar echt losgaan ofzo dat zie je mij niet gauw doen. ik ben een stille genieterhihi.
Teringballetje ik ga er heen met een neefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toevallig ga ik daar niet heen nee
Sla je Qlimax over?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het de komende tijd ook rustig aan. In December naar Fusion of Dance indoor in de ijsselhallen in Zwolle. Tof feest. En daarna in Februari naar Deutschland voor een tof feest inde Turbinehallen in Oberhausen
dat doe ik ook wel, maar 't is niet dat ik keihard mee schreeuw of keihard sta te springen / stampen, ik vermaak me sowieso welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
OchKlaarkomen zonder geschreeuw is ook niet leuk
Gewoon even dronken worden met je matties om je heen is ook wel chill
Kut, nu heb ik ook weer hongerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef pratende-paal het volgende:
hallooo, ben ik weer, pizza was heerlijk!!!
Jammer johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:33 schreef BBQSausage het volgende:
Fuck, kom er net achter dat ik mijn slaaptijd verkeerd heb ingepland. Heb nu maar 5 uur slaap.Gaat lastig worden
op zich wel sterke lijn, maar het staat niet in de planingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:32 schreef Dalando het volgende:
Mono, http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/13088 ?
Ik heb geen zin om daar met pizza's te gaan smijten want dat zie ik mezelf wel doen. Ik ben tot veel in staat als ik bezopen ben
edit: het is niet eens in italië
alsnog nee
Ik ga geen kaartjes daar voor halen
Gewoon ziekmelden, bier inslaan en zuipen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik over een paar uurtjes weer lekker verrot, in een prima FOK! stemming
Vakantiebaantje, krijg ik keihard ontslag als ik me ziekmeld.. Wil ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon ziekmelden, bier inslaan en zuipen.
Hmm: Dronken worden en dan gaan bezorgen, moet jij ns opletten hoe snel dat gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vakantiebaantje, krijg ik keihard ontslag als ik me ziekmeld.. Wil ik niet
Dan lig ik straks voor iemands deurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm: Dronken worden en dan gaan bezorgen, moet jij ns opletten hoe snel dat gaat.
"'wassap, doe jij de rest ff? grooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan lig ik straks voor iemands deur
Precies, "post ligt in mn tas, zoek et maar uit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
"'wassap, doe jij de rest ff? grooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |