Thank godquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zijn er toch gekke mensen op de ze wereld.
Ga eerst eens shoarma bakken voor ons jy luie vrouw.quote:
Wie weet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders viel er voor ons niets te lachen.
The icecube mutation.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat leuk vind?
Ijsklontjes wel lekker
In de bloteeeeeeeee koooooooooooooooooooooooooont, daar word je toch blij vanquote:
Ik heb nu, as we speak de discography van Bowie in de download hangen.quote:
Als je lam bent is het altijd lachen om mee te zingen op hun repetoirquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de bloteeeeeeeee koooooooooooooooooooooooooont, daar word je toch blij van.
quote:
staan veel goede nummers op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu, as we speak de discography van Bowie in de download hangen.
Klopt jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je lam bent is het altijd lachen om mee te zingen op hun repetoir
Pijpen beffen likken lekker naaien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja
Dikke lul band heeft ook van die epische faalnummers
True, maar:quote:
quote:
David bowie is bejaard en heeft kindjes die komt nooit meer naar Nederland, leave itquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Brand brand brand in het bordeel, rennen met je stijve pik want de boel staat in de fik *insert # brandweersirenes"
DAt wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
True, maar:
"Als grote fans begonnen Bert Koops en Henk Oosting in navolging van Normaal eigen nummers in het Drents te componeren, die in de begindagen sterk leken op het repertoire van de beroemde Achterhoekse band. Koops was dusdanig idolaat van Normaal dat destijds zijn uitspraak was doorspekt van Achterhoekse invloeden en accenten." bron: wikipedia.
NOU EN ZIJN MUZIEK IS TIJDLOOS DFGDSFGHJSRTIOJHOGISJHIOSTHquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
David bowie is bejaard en heeft kindjes die komt nooit meer naar Nederland, leave it
Hij komt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:07 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
NOU EN ZIJN MUZIEK IS TIJDLOOS DFGDSFGHJSRTIOJHOGISJHIOSTH
David B.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:07 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
NOU EN ZIJN MUZIEK IS TIJDLOOS DFGDSFGHJSRTIOJHOGISJHIOSTH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |