Climax bij de muziek joh heeft niks met piemols te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Loop je te fappen op die beat ofzo?
Defqon, Decibel, allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:19 schreef Monopoly het volgende:
Climax op outdoor festivals, met vuurwerk en lekker dronken lasers, alles
Zag er ook wel vreet uit ja, wanneer is decibel nou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Decibel is nice.
Volgend jaar pak ik WISH outdoor, die was echt nice gezien de aftermovie
had gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:23 schreef Monopoly het volgende:
Kijk dan wat een geile aftermovie ditHarde piemel filmpje dit
![]()
Mono en ik zijn dan dat soort mensen dat naar de feesten gaan om lekker ff te raggen, even een avond alles vergeten en lekker luisteren naar de muzak met nog 35.000 mensen om je heen die hetzelfde doen... Stom dronken dan weer naar huis gaan natuurlijk met 2 wijven en mono is er ook blijkbaar nog ns stoned bij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, ik ga niet naar festivals, ben naar een lokaal festivalletje geweest, maar das zo'n boerending, daar ga je heen puur voor de gezelligheid, niet voor de muziek
ja precies, als je van die muziek houd scheelt dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mono en ik zijn dan dat soort mensen dat naar de feesten gaan om lekker ff te raggen, even een avond alles vergeten en lekker luisteren naar de muzak met nog 35.000 mensen om je heen die hetzelfde doen... Stom dronken dan weer naar huis gaan natuurlijk met 2 wijven en mono is er ook blijkbaar nog ns stoned bij...
Dit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mono en ik zijn dan dat soort mensen dat naar de feesten gaan om lekker ff te raggen, even een avond alles vergeten en lekker luisteren naar de muzak met nog 35.000 mensen om je heen die hetzelfde doen... Stom dronken dan weer naar huis gaan natuurlijk met 2 wijven en mono is er ook blijkbaar nog ns stoned bij...
Ja de muziek, de mensen om je heen, de chicks, de drank,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja precies, als je van die muziek houd scheelt dat wel natuurlijk.
Ik ga veel te wening naar feestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit!
Ik heb afgelopen Fusion Of Dance nog gehosseld. En die hardstyle stage was episch. Heb nog gefilmd, maar die kabel van mijn pc/telefoon is naar de ratten, dus kan niet uploaden
Ja, dat hoort bij mij zeg maar bij de gezelligheidsfactor, maar echt losgaan ofzo dat zie je mij niet gauw doen. ik ben een stille genieterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja de muziek, de mensen om je heen, de chicks, de drank,
Ochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat hoort bij mij zeg maar bij de gezelligheidsfactor, maar echt losgaan ofzo dat zie je mij niet gauw doen. ik ben een stille genieterhihi.
Teringballetje ik ga er heen met een neefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toevallig ga ik daar niet heen nee
Sla je Qlimax over?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het de komende tijd ook rustig aan. In December naar Fusion of Dance indoor in de ijsselhallen in Zwolle. Tof feest. En daarna in Februari naar Deutschland voor een tof feest inde Turbinehallen in Oberhausen
dat doe ik ook wel, maar 't is niet dat ik keihard mee schreeuw of keihard sta te springen / stampen, ik vermaak me sowieso welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
OchKlaarkomen zonder geschreeuw is ook niet leuk
Gewoon even dronken worden met je matties om je heen is ook wel chill
Kut, nu heb ik ook weer hongerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:29 schreef pratende-paal het volgende:
hallooo, ben ik weer, pizza was heerlijk!!!
Jammer johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:33 schreef BBQSausage het volgende:
Fuck, kom er net achter dat ik mijn slaaptijd verkeerd heb ingepland. Heb nu maar 5 uur slaap.Gaat lastig worden
op zich wel sterke lijn, maar het staat niet in de planingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:32 schreef Dalando het volgende:
Mono, http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/13088 ?
Ik heb geen zin om daar met pizza's te gaan smijten want dat zie ik mezelf wel doen. Ik ben tot veel in staat als ik bezopen ben
edit: het is niet eens in italië
alsnog nee
Ik ga geen kaartjes daar voor halen
Gewoon ziekmelden, bier inslaan en zuipen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik over een paar uurtjes weer lekker verrot, in een prima FOK! stemming
Vakantiebaantje, krijg ik keihard ontslag als ik me ziekmeld.. Wil ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon ziekmelden, bier inslaan en zuipen.
Hmm: Dronken worden en dan gaan bezorgen, moet jij ns opletten hoe snel dat gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vakantiebaantje, krijg ik keihard ontslag als ik me ziekmeld.. Wil ik niet
Dan lig ik straks voor iemands deurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm: Dronken worden en dan gaan bezorgen, moet jij ns opletten hoe snel dat gaat.
"'wassap, doe jij de rest ff? grooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan lig ik straks voor iemands deur
Precies, "post ligt in mn tas, zoek et maar uit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
"'wassap, doe jij de rest ff? grooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |