Het is een extreem saaie kut-soap. Nu hebben alle series wel iets soapigs, maar die zijn meestal 590 miljard keer spannender.quote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef Young_David het volgende:
Nou ja ... Mad Men is dan ook een geniale serie.
Tja, ik kon Boardwalk Empire dan weer niet uitstaan, terwijl bij Mad Men de kwaliteit er van alle kanten afspat (oké, behalve bij January Jones).quote:Op maandag 19 september 2011 10:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een extreem saaie kut-soap. Nu hebben alle series wel iets soapigs, maar die zijn meestal 590 miljard keer spannender.
Spanning is niet het enige wat ik zoek in een serie. Als dat je verwachtingen waren voor mad men zit je er flink naast ja, hoewel het welzeker zijn momenten heeft hier en daar.quote:Op maandag 19 september 2011 10:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een extreem saaie kut-soap. Nu hebben alle series wel iets soapigs, maar die zijn meestal 590 miljard keer spannender.
quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef Gwywen het volgende:
Welverdiend. Waarin een kleine man groot kan zijn.![]()
[ afbeelding ]
Zowel Mad Men als The West Wing wonnen in hun eerste seizoen de Emmy voor beste drama serie, dus dat zou geen argument hoeven zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 11:47 schreef ems. het volgende:
Vooralsnog zou ik mad men ook laten winnen van boardwalk en GoT. GoT vind ik nog te kort draaien om te winnen.
Voor de mensen die het uitreiken misschien niet, voor mij welquote:Op maandag 19 september 2011 13:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zowel Mad Men als The West Wing wonnen in hun eerste seizoen de Emmy voor beste drama serie, dus dat zou geen argument hoeven zijn.
Ik denk ik ook wel, als ze de kwaliteit van het eerste seizoen kunnen vasthouden. Eigenlijk maakt het me zo weinig uit. Ik vind het allebei topseries en /care welke er beter zou zijn.quote:Ik denk dat ik GoT zou verkiezen boven Mad Men
Daarnaast is in praktisch elke tv show de acteur veel ouder dan het karakter dat ze spelen. Echt niets nieuws.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef s0k het volgende:
[..]
De kid-characters worden in de tv-serie al ouder neergezet dan in het boek. Daarnaast kan een actrice echt wel een paar jaar jonger spelen. In the o.c. waren ze ook niet allemaal 17.
Mad Men is voor duffe wijven, Boardwalk Empire voor echte mannen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Spanning is niet het enige wat ik zoek in een serie. Als dat je verwachtingen waren voor mad men zit je er flink naast ja, hoewel het welzeker zijn momenten heeft hier en daar.
Vooralsnog zou ik mad men ook laten winnen van boardwalk en GoT. GoT vind ik nog te kort draaien om te winnen.
quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht natuurlijk!quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
GoT is wel fantasy he? Het is uberhaupt verrassend dat ze nominaties hadden, zelfs ondanks de sterkte van de serie. Het genre is te 'besmet' met series die scenarios hebben die van een zo lage kwaliteit zijn dat alleen die-hards er naar willen kijken.quote:Op maandag 19 september 2011 10:16 schreef pberends het volgende:
En Mad Men won van GoT en Boardwalk Empire![]()
.
in die tijd? o_Oquote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
in die wereld en in die tijd was dat heel normaal...
Ik vond het geniaal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:06 schreef Pek het volgende:
Cersei was wel wat bot tegen Sansa: "Did you bleed yet?"
Sean Bean.. oftewel Ned Stark is dood, waarom in hemelsnaam zijn stem gebruiken voor dit.quote:
Het schijnt de stem van Stephen Dillane, aka Stannis Baratheon te zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef invine het volgende:
Sean Bean.. oftewel Ned Stark is dood, waarom in hemelsnaam zijn stem gebruiken voor dit.
ziet er vreselijk slecht uit, nee dank jequote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef DustPuppy het volgende:
Gaat er hier nog iemand die RTS spelen die morgen uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |