Ja Pete zei al zoiets, ik ben nu bezig met die show in de pitcher met Mosaic, jullie en wijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef cleany het volgende:
haha Mosaic...zwakk screamo
ik heb nog met de gitarist in Ten Threats gezeten.....en heel kort met de bassiste.
Laat ff weten hoe het wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:27 schreef withxhonor het volgende:
Bane en Casey Jones vanavond! heb er zin an! waar ik minder zin in heb is de dikke anderhalf uur heen en daarna ook weer terug.
Ik las het op hun facebookquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef withxhonor het volgende:
rustig en casey jones trok dat niet zo goed, geloof ik.
en bane maakte er een leuk feestje vandat was tof!
Post zelf dan wat volgens jou goed is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:33 schreef ViezeFur het volgende:
gadverdamme, ik zie allemaal vieze straight-edge bands
Die nieuwe van TRC vind ik tof.quote:
Is dit niet gewoon punkrock?quote:
Mwoah. Ik vind het meer richting hardcore dan punk. Maar punk mag ook in dit topicquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon punkrock?
is 3/4 van de hardcore die hier gepost wordt niet gewoon middelmatige metal?quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon punkrock?
quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
is 3/4 van de hardcore die hier gepost wordt niet gewoon middelmatige metal?
is punkrock niet gewoon opgevoerde pop met matige zangers?quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
Hehe. En dat is Modern Life is War in ieder geval niet!quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
3/4 wel.quote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef cleany het volgende:
[..]
is punkrock niet gewoon opgevoerde pop met matige zangers?
Dit, hardcore punk is de shit tenminste.quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef ViezeFur het volgende:
hier, dit is veel beter dan die vieze straight-edge battieb0ys,
Counterparts is een leuk bandje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:37 schreef QuanCore het volgende:
Voor de liefhebbers van melodic-hardcore: nieuwe album van Counterparts is uit(gelekt).
Hier een voorproefje:
quote:AVAILABLE DATES:
19.04.
20.04.
21.04. n/a (East Germany)
22.04. Poznan – Minoga (Poland)
23.04.
24.04.
25.04.
26.04.
27.04.
28.04.
29.04. n/a (Belgium)
30.04.
01.05.
02.05.
03.05. n/a (Spain)
04.05. n/a (Spain)
05.05. n/a (Spain)
06.05. n/a (Spain)
mm...ik ken Risk It niet, maar voor 7 Seconds kom ik eigenlijk m'n bed niet uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef maniack28 het volgende:
7 Seconds en Risk It zijn wat mij betreft al bevestigd voor Groez. Kreeg mail van bookingagency, 29/04 Belgium n/a is wel heel opvallend
[..]
Ik zou ook lekker blijven liggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:58 schreef cleany het volgende:
[..]
mm...ik ken Risk It niet, maar voor 7 Seconds kom ik eigenlijk m'n bed niet uit.
Iknowz iknowz! En geen dank!quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Tering, wat een goede muziek is het toch.
Bedankt voor links naar deze bands, zit echt goede shit tussen!
30/4 is Baroeg - Rotterdam bevestigd,quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef maniack28 het volgende:
7 Seconds en Risk It zijn wat mij betreft al bevestigd voor Groez. Kreeg mail van bookingagency, 29/04 Belgium n/a is wel heel opvallend
[..]
quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
30/4 is Baroeg - Rotterdam bevestigd,
ligt er aan waar je van houdt...bovendien zijn dit pas 32 namen. Voor mij staan er 9 interessante namen bij.quote:
3e keer Groezrock inmiddels.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:28 schreef Orbeatle het volgende:
Parkway Drive speelt ook altijd overal heel de tijd op elk festival...
Ben wel redelijk klaar met die band...
Echt?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:23 schreef QuanCore het volgende:
Verse op Groez? Wat geweldig. Hopelijk ook een show in NL want zoals de line-up van Groezrock nu eruit ziet, sla ik deze editie voor het eerst in 4 jaar over.
Eens (al heeft Groezrock bijna altijd een zwakline-up naar mijn mening) beter word Moshvalley weer in leven geroepen!quote:Op donderdag 15 december 2011 01:23 schreef QuanCore het volgende:
Verse op Groez? Wat geweldig. Hopelijk ook een show in NL want zoals de line-up van Groezrock nu eruit ziet, sla ik deze editie voor het eerst in 4 jaar over.
niet mee eens GR heeft de laatst 5/6 jaar alleen maar super line-ups gehad, waarbij je vaak moet kiezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:04 schreef MarsX het volgende:
[..]
Eens (al heeft Groezrock bijna altijd een zwakline-up naar mijn mening) beter word Moshvalley weer in leven geroepen!
schijnbaar...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef maniack28 het volgende:
Whut? Defeater EN Verse? En Make Do and Mend EN Rancid?
Nope, voor dit soort werk moet je meestal bij Interpunk zijn. Descendents merch kan je misschien nog ergens anders vinden, maar Screeching Weasel en TBR merch denk ik niet dat je dat ergen anders kunt vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef MPrimitive het volgende:
al een tijdje aan het overwegen om wat merch te kopen op interpunk maar vroeg me ineens af of er eigenlijk ook niet zoiets is in Nederland ( of belgië/duitsland ). ben vooral op zoek naar merch van Teenage Bottlerocket, Descendents, Screeching Weasel en dat soort werk.
Iemand hier die misschien een website weet?
Ligt eraan wat voor zalen jullie kunnen vullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef cleany het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor zalen waar wij zouden kunnen spelen of kent iemand iemand die punk/metal/hardcore shows doet en ons zou kunnen helpen aan optredens?
Bedankt alvast!
Op het moment zijn er weinig shows te krijgen. Plus dat we geen kiddo's meer zijn die nog goede contacten hebben met de lokale kroegjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor zalen jullie kunnen vullen.
Vaak helpt het al om gewoon de lokale rock/alternatieve/metal kroeg (indien zij een podium hebben) aan te spreken.
Kleine zaaltjes mailen dat jullie bijvoorbeeld wel willen openen. En natuurlijk veel netwerken op concerten enzo
At The Drive-In weer bij elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:05 schreef On het volgende:
Refused is weer bij elkaar.
http://officialrefused.com.preview.binero.se/
Fucking vet! Kan het nog steeds niet gelovenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:05 schreef On het volgende:
Refused is weer bij elkaar.
http://officialrefused.com.preview.binero.se/
klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Fucking vet! Kan het nog steeds niet geloven
Kans is groot dat ze op Groezrock komen trouwens!
Nee maar kan er wel een showtje regelen als jullie willen (bij beiden).quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij doet MarsX shows in The Pitcher nu of niet? Of was het Flinty's?
Cool, graag!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef MarsX het volgende:
[..]
Nee maar kan er wel een showtje regelen als jullie willen (bij beiden).
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef On het volgende:
http://www.groezrock.be/dead?gr=dead
Refused zit er wel in voor Groezrock gok ik.
lekker bezig met een "weekender"!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef MarsX het volgende:
Kom mijn band checken!
https://www.facebook.com/WeAreTheDoctors
Shows:
vrijdag 20 januari + Kersed Kids + 1 more @ Innocent, Hengelo
http://www.innocent.nl/
Damage: 4 euro
zaterdag 21 januari + Fokkum @ Huize Spoorloos, Emmen
http://www.anticorpos.nl/
Damage: ¤3,-
zondag 22 januari + Aglio @ De Vinger, Den Haag
http://devinger.com/
Damage: ¤3,-
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef cleany het volgende:
en Dillinger Escape Plan, Face To Face, Evergreen Terrace, Heideroosjes, The Wonder Years ook getuige het filmpje van Refused:
Da's een tijd geleden. Ik voel me opeens best oud.quote:
Over defeater is inderdaad discussie, maar over verse ook?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:35 schreef cleany het volgende:
Ik geloof dat de organisatie Verse en Defeater weer gaat afzeggen...flinke aderlating.
ja vanwege edgebreak of zo...vaag.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:25 schreef MarsX het volgende:
[..]
Over defeater is inderdaad discussie, maar over verse ook?
quote:Live and let live... geen enkel individu is identiek en zal per definitie dus nooit gelijkgestemd zijn aan een ander. In feite moeten we dus ieder maar ons eigen festivalletje hebben....
Ik heb nog steeds de illusie dat hardcore voor iedereen en door iedereen is. Waar ruimte is voor discussie, maar zeker ook voor wederzijds begrip vanwege het feit of iemand wel of niet straight edge is, of vegan, of de oorlog support...
ik zag het inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 10:30 schreef maniack28 het volgende:
Dit schreef ik er gister over, imo echt weer typies huiliesgedrag:
[..]
Ik zie ze wel op Groezrock.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef MarsX het volgende:
[..]
Hehe, kansloos. Wil Verse wel graag zien, toch wel één van me favoriete bands.
Rare Aziaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef QuanCore het volgende:
Haha, ik ben geen van beiden.
Heb geen inkt in mijn lichaam, metaal door mijn huid en geen gaten in mijn oren. Draag vaker pakken dan bandshirts en zie meer hardcore bands in 1 jaar tijd dan de gemiddelde emo hxc kid in heel zijn leven. Waar val ik onder : D?
Het lijkt nog steeds teveel op Pennywisequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef vingerplant het volgende:
Ik trek Pennywise met Zoli best goed, ben benieuwd naar het album en of ik het ook 40 minuten trek
Is dit niet leuker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef vingerplant het volgende:
Ach, Pennywise heeft me met hun eerste 4 albums veel luisterplezier gegeven. Als ik eerlijk ben: de laatste 3 cd's met de oude zanger ken ik niet eens. Misschien dat Zoli wat nieuw leven in de band blaast.
Een nieuwe Ignite mag altijd (en het is er inderdaad tijd voor; zou dit jaar moeten uitkomen), maar ik verwacht er niet teveel van. Kan het alleen maar meevallen
Verdorie, hoe wist je datquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef tomttt het volgende:
[..]
Is dit niet leuker?
http://www.rollingstone.c(...)rag-my-body-20120328
nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef tomttt het volgende:
[..]
Is dit niet leuker?
Inmiddels in de preorder staan. Jammer dat dit topic nauwelijks nog punk bevat en deze mannen blijkbaar niet gewaardeerd worden. Ben benieuwd of de mennekes van de metalbandjes in dit topic over 15 jaar nog met net zoveel hart en ziel muziek maken als de leden van HWM (solo of met band) nu nog doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef tomttt het volgende:
[..]
Is dit niet leuker?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef Froggiefied het volgende:
http://www.gigposters.com/posters/TN_101591.JPG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Hier wat filmpjes van de Parelquote:TIEL - Metalband Why We Fight heeft zaterdag in thuishaven Tiel popconcours De Parel van de Betuwe gewonnen.
Ook de drie andere finalisten vielen in de prijzen: het charmante Pyrolysis won zilver, King Nothing brons en Onslow de publieksprijs.
Bij Why We Fight speelt ijzersterk: de recht-door-zee-hardcoremetal (een snoeiharde mix van punk en metal) die deze vijfmansgroep produceert, stoomt, stuwt en vlamt. Dat leden van Pyrolysis, King Nothing en Onslow tijdens deze set, al dan niet in een Why We Fight-shirt gehuld, uit hun dak gaan, tekent wat dat betreft de Parel-finale van 2012: het gaat geen van de finalisten om winnen, maar om de muziek.
Dat Why We Fight uiteindelijk tot winnaar wordt bekroond, is geen verrassing, evenmin als dat de band ter plekke wordt toegevoegd aan de line-up van Appelpop 2012.
Ja, ik ben geweest.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef QuanCore het volgende:
Zitten hier mensen die op Groezrock zijn geweest? Na 4 jaar geen Groez meer voor mij, alhoewel ik de reunie van Verse graag had willen meemaken.
quote:A lot of bands that come around, they do their thing, they tell you how much they care, they write their songs, they write their lyrics, [and a] couple of years later, they disappear. They disappear, they don't go to shows, they don't support new bands, they don't buy demos, they don't give a fuck about me or you. But for some reason, we give them the mighty dollar to come back and play for us, a fake shell of what they once were. And yes, I'm talking about Refused. If you wanna support Refused, that's up to you, but I don't support that shit!
Ik ben bij Verse na 2/3 nummers weggelopen. Op plaat megatof, live een aanfluiting.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:13 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Ja, ik ben geweest.
Verse en Gorilla Biscuits waren sowieso de beste optredens van Groezrock.
Zoals elk jaar trouwens de beste optredens op de Etnies stage zijn.
Verse was echt insane, ben echt blij dat ik ze nu live gezien heb. En Gorilla Biscuits was misschien nog wel iets vetter. Behalve dan dat ik meer met Verse heb dan met GB.
Naar Refused mocht ik niet, want dat zei Scott Vogel:
[..]
Mensen die sarcasme niet vattenquote:Op zondag 13 mei 2012 02:34 schreef froebelmeister het volgende:
Ik vond Verse nogal saai. GB was voor mij wel het hoogtepunt. En als je Scott Vogel (of wie dan ook) nodig hebt om voor je te bepalen of je een band goed mag vinden, dan doe je iets verkeerd.
Ik vind 7 Seconds meer punkrock klinken dan hardcore of ben ik de enige die dat vindt?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:41 schreef froebelmeister het volgende:
Ik heb refused trouwens wel overgeslagen. Terror ook. Ik houd namelijk van echte hardcore en stond dus bij 7seconds.![]()
Ben je nu serieus?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef maniack28 het volgende:
Froebel, je bent een huillie...
Overigens was Verse niet te pruimen. Ik luister eigenlijk alleen maar naar ("nieuwe") hardcore en dat is voor mij passie, inspiratie, emotie, melodie. Alles waar ik vind dat hardcore voor moet staan had Verse niet. Inspiratieloze bende blowende apen, zo zagen ze eruit
Ik denk dat ie serieus is ja en ik ben het met hem eens.quote:
Maargoed, als je dit over Verse zegt weet je waarschijnlijk weinig over de band én historie van de band en ken je waarschijnlijk Have Heart ook nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef maniack28 het volgende:
Froebel, je bent een huillie...
Overigens was Verse niet te pruimen. Ik luister eigenlijk alleen maar naar ("nieuwe") hardcore en dat is voor mij passie, inspiratie, emotie, melodie. Alles waar ik vind dat hardcore voor moet staan had Verse niet. Inspiratieloze bende blowende apen, zo zagen ze eruit
More Than Lifequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Ook ben ik wel is benieuwd welke bands die "nieuwe" hardcore met passie, inspiratie, emotie, melodie dan wel zijn?
Hmmm uiterst vreemd dan, want smaak heb je wel degelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:44 schreef cleany het volgende:
[..]
More Than Life
The Carrier
Killing The Dream
Defeater
The Effort
Dead Swans
Modern Life Is War
etc.
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef QuanCore het volgende:
Verse hoort daar absoluut tussen, alleen zwaar triest dat ze uit elkaar moesten gaan omdat iemand "broke edge". Maarja, heel de hardcore scene kan af en toe triest zijn, getuige dit topic.
Kan begrijpen dat zo een optreden niks is voor de gemiddelde hardcore liefhebber die Verse minder goed kent.
Hoho....deze uitspraken vallen me zwaar tegen van je...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef QuanCore het volgende:
Maarja, heel de hardcore scene kan af en toe triest zijn, getuige dit topic.
Kan begrijpen dat zo een optreden niks is voor de gemiddelde hardcore liefhebber die Verse minder goed kent.
Is dan echt een verschil van mening, ik stond vooraan en het was de meest intense show waar ik geweest ben tot nu toe. Misschien niet perfect, maar voor hun was het voor het eerst dat ze na hun reünie weer in Europa speelden. De ontvangst was voor hun denk ik ook even afwachten, na wat er in Amerika is gebeurd. Maar dat hele verhaal ken je wel neem ik aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef cleany het volgende:
[..]
Hoho....deze uitspraken vallen me zwaar tegen van je...
Ik ken Verse niet minder goed...hoe ken ik Verse minder goed? Ik zou niet weten hoe, maar ik weet wel dat toen ik daar stond, de zanger aan het ouwehoeren was en ze een paar matig nummers speelden of niet goed iig. Was ook een nieuwe bij volgens mij. Anyhow...dat betekent nog niet dat ze misschien verder geen goede set hebben gedaan, maar het viel me dusdanig tegen dat ik weg ging.
amen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef leeroy het volgende:
Opzich hé... Is het gewoon allemaal kanker herrie..
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Wat een typisch huilie topic vol typische huilie hardcore mensen zeg
[..]
Maargoed, als je dit over Verse zegt weet je waarschijnlijk weinig over de band én historie van de band en ken je waarschijnlijk Have Heart ook niet
Ik stond vooraan... en als ik een cijfer moet geven tussen een 1 en een 10 krijgt deze show van Verse een 3.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:15 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Is dan echt een verschil van mening, ik stond vooraan en het was de meest intense show waar ik geweest ben tot nu toe. Misschien niet perfect, maar voor hun was het voor het eerst dat ze na hun reünie weer in Europa speelden. De ontvangst was voor hun denk ik ook even afwachten, na wat er in Amerika is gebeurd. Maar dat hele verhaal ken je wel neem ik aan.
Ook snap ik echt niet hoe mensen kunnen zeggen dat ze als blowende apen op het podium stonden. Maarja als je achteraan staat kan je het waarschijnlijk ook niet zo goed zien.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Haha, de meeste bands ken ik daar wel van. Maar wat tof Together in Zeist, dat wist ik nog helemaal niet!Grote kans dat ik inderdaad even kom kijken, wel voor een biertje maar niet voor een discussie haha. Die is eindeloos en dan zitten we waarschijnlijk er met kerst nog
Nee, misschien a.s. vrijdag wel naar DB's (MCB, SHSS en meer). Zaterdag gaat MDAM me helaas niet lukken.. maar die komen in september met Title Fight en La Dispute in de Sugarfactory, dus dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:35 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Gaan mensen hier nog naar toe?
Trash Talk + OFF!
http://www.effenaar.nl/agenda/7193
Terror + BWP + Naysayer
http://www.dynamo-eindhov(...)utality-will-prevail
Het was een van hun eerste show, zo niet de eerste sinds lange tijd dus dat is altijd even wennen. Daarnaast is het niet zo dat je meestal naar HC shows gaat voor de sfeer en het vermaak? Als ik van perfecte live muziek wil genieten ga ik wel naar Keane ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:28 schreef cleany het volgende:
[..]
Hoho....deze uitspraken vallen me zwaar tegen van je...
Ik ken Verse niet minder goed...hoe ken ik Verse minder goed? Ik zou niet weten hoe, maar ik weet wel dat toen ik daar stond, de zanger aan het ouwehoeren was en ze een paar matig nummers speelden of niet goed iig. Was ook een nieuwe bij volgens mij. Anyhow...dat betekent nog niet dat ze misschien verder geen goede set hebben gedaan, maar het viel me dusdanig tegen dat ik weg ging.
Dat is niet DIY..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:54 schreef jeunessegaspillee het volgende:
En waarom is Terror een flutband? En ik vind niet dat hij de plank mis slaat, Refused noemt zich the shape of punk to come en vragen vervolgens 20k voor een show.
Ik ga voor de saamhorigheid en de uitstraling van de band. Ik blijf bij mijn eerdere statement dat de jongens er nu niet echt positief uit zagen. Zet je boodschap kracht bij of kom gewoon niet weer samen...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:07 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Het was een van hun eerste show, zo niet de eerste sinds lange tijd dus dat is altijd even wennen. Daarnaast is het niet zo dat je meestal naar HC shows gaat voor de sfeer en het vermaak? Als ik van perfecte live muziek wil genieten ga ik wel naar Keane ofzo.
Ik zou alles verkopen om de tijd terug te draaien en bij die show te zijn. Maarja, kan niet.quote:
Wat heeft dat nou weer met DIY te maken?quote:
Niks, maar het is wel een hippe term waardoor je in 1 klap superhardcore bent.quote:
Nou, gelukkig maar dat we niet allemaal met dezelfde motivatie naar een concert gaan. De een hecht waarde aan de uitstraling en achtergrond van de band en de ander gaat alleen naar de show om te moshen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga voor de saamhorigheid en de uitstraling van de band. Ik blijf bij mijn eerdere statement dat de jongens er nu niet echt positief uit zagen. Zet je boodschap kracht bij of kom gewoon niet weer samen...
Toch, ieder zijn mening, dus als anderen het wel cool vonden dan ben ik enorm gelukkig voor ze.
En om af te sluiten:
Het heeft meer met de geschiedenis van punk te maken. Het was de kernterm van een nieuw tijdperk waarbij mensen het heft en hun lot zelf in handen namen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Niks, maar het is wel een hippe term waardoor je in 1 klap superhardcore bent.
Leuk, maar m'n vraag heb je niet beantwoord. Wat heeft het met DIY te maken?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:04 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
dan doe je toch een show voor 5 euro of voor niks ofzo, 20k is gewoon niet hardcore punk.
Ik weet waar DIY voor staat..quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het heeft meer met de geschiedenis van punk te maken. Het was de kernterm van een nieuw tijdperk waarbij mensen het heft en hun lot zelf in handen namen.
Hardcore punk is DIY. ik dacht dat je je vraag wel zelf kon beantwoorden..quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Leuk, maar m'n vraag heb je niet beantwoord. Wat heeft het met DIY te maken?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:38 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
Hardcore punk is DIY. ik dacht dat je je vraag wel zelf kon beantwoorden..
Dit dus. Ik ben bekend met DIY, hoe en wat, maar Froggiedinges kwam ineens lopen mekkeren dat een bepaald bedrag niet DIY was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Snap heel dit DIY verhaal ook niet zo goed.
Als Refused alles zelf regelt en 20k krijgt is dat toc nog steeds DIY?
Mekkeren? volgens mij zat ik gewoon een beetje mee te praten en een grapje te maken, maar blijkbaar nemen jullie het zo serieus. het is niet de DIY mentaliteit van refused. klaar nu?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben bekend met DIY, hoe en wat, maar Froggiedinges kwam ineens lopen mekkeren dat een bepaald bedrag niet DIY was.
Teringquote:
Leuke nummers, maar wat een verschrikkelijke clipsquote:
Die eerste vind ik wel tofquote:
quote:
quote:
http://s3.fatwreck.com/498.htmlquote:01Aug, 2012
In Memoriam: Tony Sly
It is with great sorrow that we must say goodbye to Tony Sly of No Use For A Name. We received a call earlier today of his passing, and are devastated. We have lost an incredible talent, friend, and father – one of the true greats. Fat Mike had this to say: “One of my dearest friends and favorite song writers has gone way too soon. Tony, you will be greatly missed.”
Nice. Toffe band. En de Aloys is om de hoek!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:11 schreef QuanCore het volgende:
Ik ben de hardcore scene helemaal uit, maar toch wel stiekem heel erg verheugd toen ik dit hoorde:
http://www.error-error.com/?p=11489
Counterparts dan toch eindelijk naar Europa. 22 oktober aftrap in Cafe Aloys te Eindhoven.
The Tidal Sleep komen naar Incubate volgende maand, met o.a. New Lows, Full Of Hell, Together, Toxic Shock en Midnight Soulsquote:
Het is verhuisd naar de Dynamo. De bandavond bestaat nu uit 5 bands.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nice. Toffe band. En de Aloys is om de hoek!
Ja leuke band aanrader, tof livequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef EddySpaghetti het volgende:
[..]
The Tidal Sleep komen naar Incubate volgende maand, met o.a. New Lows, Full Of Hell, Together, Toxic Shock en Midnight Souls
Allemaal op dezelfde dag?quote:
Zal 'em eens in de gaten houden. Axe to Fall heb ik nog steeds niet gehoord en staat ook nog steeds op de wishlist.quote:
Als ik jou was zou ik de Tivoli, ACU, Boothill Saloon en Db's in de gaten houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef Crocodi1e het volgende:
HalloWeet iemand hier toevallig of er toffe Punk evenementen in de buurt van Utrecht zijn? Woon zelf ca. 30 minuten treinreizen van het station bij Hoog Catharijne af dus daarom in de buurt van Utrecht. Ben zelf namelijk nog nooit naar dat soort events/concerten etc geweest maar zou het wel willen
Bvd
you're in for a treat:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef OMG het volgende:
[..]
Zal 'em eens in de gaten houden. Axe to Fall heb ik nog steeds niet gehoord en staat ook nog steeds op de wishlist.
Gaaf. Ook dat nummer van het nieuwe album klinkt lekker. Jaren geleden kon ik de hele dag door naar Jacob's gekrijs luisteren, maar de vocals van het nieuwe spul liggen toch ook lekker in het gehoor.quote:
Had 'em al op m'n wishlist staan. Klinkt weer goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef cleany het volgende:
Nieuwe Propagandhi aan het luisteren...geen straf!
https://www.facebook.com/Propagandhi?sk=app_178091127385
Spelen we dit jaar nog een show mee als het goed is.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef maniack28 het volgende:
Zo... die 18 miles band is dik... Staan ook op blanktv... gaat hard.
Marsx, doe jij btw nog shows in Haarlem?
uh...Counterparts en consorten is op 26 Februari hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef maniack28 het volgende:
Up! Hardcore/punk is niet dood toch?
Naast 23 februari Counterparts+Landscapes heb ik voor jullie nog 2 toffe shows in regio Utrecht in de aanbieding:
Vr 8 Maart, Bastions + Battle For Paris + Asylum @ ACU, Utrecht
http://www.facebook.com/events/395951910486654
Za 9 maart, Backfire + 18 Miles + Asylum + For Blood And Vengeance @ Peppel Zeist
http://www.facebook.com/events/565400120152628/
En die nieuwe 18 Miles is hard, check hem hier:
http://18miles.bandcamp.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |