Ja Pete zei al zoiets, ik ben nu bezig met die show in de pitcher met Mosaic, jullie en wijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef cleany het volgende:
haha Mosaic...zwakk screamo
ik heb nog met de gitarist in Ten Threats gezeten.....en heel kort met de bassiste.
Laat ff weten hoe het wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:27 schreef withxhonor het volgende:
Bane en Casey Jones vanavond! heb er zin an! waar ik minder zin in heb is de dikke anderhalf uur heen en daarna ook weer terug.
Ik las het op hun facebookquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef withxhonor het volgende:
rustig en casey jones trok dat niet zo goed, geloof ik.
en bane maakte er een leuk feestje vandat was tof!
Post zelf dan wat volgens jou goed is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:33 schreef ViezeFur het volgende:
gadverdamme, ik zie allemaal vieze straight-edge bands
Die nieuwe van TRC vind ik tof.quote:
Is dit niet gewoon punkrock?quote:
Mwoah. Ik vind het meer richting hardcore dan punk. Maar punk mag ook in dit topicquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon punkrock?
is 3/4 van de hardcore die hier gepost wordt niet gewoon middelmatige metal?quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon punkrock?
quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
is 3/4 van de hardcore die hier gepost wordt niet gewoon middelmatige metal?
is punkrock niet gewoon opgevoerde pop met matige zangers?quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
Hehe. En dat is Modern Life is War in ieder geval niet!quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
3/4 wel.quote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef cleany het volgende:
[..]
is punkrock niet gewoon opgevoerde pop met matige zangers?
Dit, hardcore punk is de shit tenminste.quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef ViezeFur het volgende:
hier, dit is veel beter dan die vieze straight-edge battieb0ys,
Counterparts is een leuk bandje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:37 schreef QuanCore het volgende:
Voor de liefhebbers van melodic-hardcore: nieuwe album van Counterparts is uit(gelekt).
Hier een voorproefje:
quote:AVAILABLE DATES:
19.04.
20.04.
21.04. n/a (East Germany)
22.04. Poznan – Minoga (Poland)
23.04.
24.04.
25.04.
26.04.
27.04.
28.04.
29.04. n/a (Belgium)
30.04.
01.05.
02.05.
03.05. n/a (Spain)
04.05. n/a (Spain)
05.05. n/a (Spain)
06.05. n/a (Spain)
mm...ik ken Risk It niet, maar voor 7 Seconds kom ik eigenlijk m'n bed niet uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef maniack28 het volgende:
7 Seconds en Risk It zijn wat mij betreft al bevestigd voor Groez. Kreeg mail van bookingagency, 29/04 Belgium n/a is wel heel opvallend
[..]
Ik zou ook lekker blijven liggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:58 schreef cleany het volgende:
[..]
mm...ik ken Risk It niet, maar voor 7 Seconds kom ik eigenlijk m'n bed niet uit.
Iknowz iknowz! En geen dank!quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Tering, wat een goede muziek is het toch.
Bedankt voor links naar deze bands, zit echt goede shit tussen!
30/4 is Baroeg - Rotterdam bevestigd,quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef maniack28 het volgende:
7 Seconds en Risk It zijn wat mij betreft al bevestigd voor Groez. Kreeg mail van bookingagency, 29/04 Belgium n/a is wel heel opvallend
[..]
quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
30/4 is Baroeg - Rotterdam bevestigd,
ligt er aan waar je van houdt...bovendien zijn dit pas 32 namen. Voor mij staan er 9 interessante namen bij.quote:
3e keer Groezrock inmiddels.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:28 schreef Orbeatle het volgende:
Parkway Drive speelt ook altijd overal heel de tijd op elk festival...
Ben wel redelijk klaar met die band...
Echt?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:23 schreef QuanCore het volgende:
Verse op Groez? Wat geweldig. Hopelijk ook een show in NL want zoals de line-up van Groezrock nu eruit ziet, sla ik deze editie voor het eerst in 4 jaar over.
Eens (al heeft Groezrock bijna altijd een zwakline-up naar mijn mening) beter word Moshvalley weer in leven geroepen!quote:Op donderdag 15 december 2011 01:23 schreef QuanCore het volgende:
Verse op Groez? Wat geweldig. Hopelijk ook een show in NL want zoals de line-up van Groezrock nu eruit ziet, sla ik deze editie voor het eerst in 4 jaar over.
niet mee eens GR heeft de laatst 5/6 jaar alleen maar super line-ups gehad, waarbij je vaak moet kiezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:04 schreef MarsX het volgende:
[..]
Eens (al heeft Groezrock bijna altijd een zwakline-up naar mijn mening) beter word Moshvalley weer in leven geroepen!
schijnbaar...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef maniack28 het volgende:
Whut? Defeater EN Verse? En Make Do and Mend EN Rancid?
Nope, voor dit soort werk moet je meestal bij Interpunk zijn. Descendents merch kan je misschien nog ergens anders vinden, maar Screeching Weasel en TBR merch denk ik niet dat je dat ergen anders kunt vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef MPrimitive het volgende:
al een tijdje aan het overwegen om wat merch te kopen op interpunk maar vroeg me ineens af of er eigenlijk ook niet zoiets is in Nederland ( of belgië/duitsland ). ben vooral op zoek naar merch van Teenage Bottlerocket, Descendents, Screeching Weasel en dat soort werk.
Iemand hier die misschien een website weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |