Battlestar Galactica remake is gefloptquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ooh, dank je. Ik was de naam daarvan kwijt
[..]
Een reboot a la Thundercats en Battlestar Galactica bedoel je ?
Hmm. Kan potentie hebben.
BSG 2003 was een van SF channels meest succesvolle series ooit. Hoezo geflopt ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Battlestar Galactica remake is geflopt
Inderdaad, totaal geen flop, geweldige serie. Caprica is wel geflopt (of gecancelled) helaas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
BSG 2003 was een van SF channels meest succesvolle series ooit. Hoezo geflopt ?
Maar voor nostalgisch effect:
Of ben ik nu in de war met de remake van V?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
BSG 2003 was een van SF channels meest succesvolle series ooit. Hoezo geflopt ?
Maar voor nostalgisch effect:
Vond ik ZELF geen flop, maar het zou kunnen. V is ook gecancelled.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of ben ik nu in de war met de remake van V?
Kan ik me weinig van herinneren. Denk dat ik daar net te jong voor was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Tong, je mist hier de beste
Kapitein Zeppos!
Bij Ja zuster Nee zuster ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jaja Ampex banden waren duur
Ik kan me er ook niet veel van herinneren, maar vond het wel erg spannend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik me weinig van herinneren. Denk dat ik daar net te jong voor was.
Duits was mijn beste en favoriete vak. Door de Duitse kinder-TV waar ik mee opgroeide was het als een tweede taal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, net dit topic ontdekt en heb als kind véél, héél veel TV gekeken
Ken je Pan Tau?
Tsjechische jeugdseries en films waren toen geweldig. Olek en Bolek. Zwiebel en de 12 beren. Hexana.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Er was ook een serie op de Duitse zenders, een koning met zijn hofhouding uit de sprookjeswereld die in onze wereld terecht was gekomen, ook Tsjechisch, net als Pan Tau. Kom er alleen niet op hoe de naam van die serie was.
Ik begreep later pas dat het geen fantasietaaltje is maar Italiaansquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef Karina het volgende:
Dit was ook altijd leuk, niet echt een kinderserie denk ik, maar wel grappig:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |