quote:
Ik heb hem gevonden en ben met de laatste afleveringen bezig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een voorbeeld van een tv serie die zo terug op tv mag komen. Net zoals
en
Als ik die laatste serie nog eens te pakken kan krijgen dan ben ik ook wel bereid om iemand zijn kont te kussen.
Als deze tv-serie op tv was (zat toen nog op de basisschool) en ik zag dat David Banner in de Hulk begon te veranderen, dan rende ik altijd snel naar het tv toestel toe en zette het volume heel laag, daarna vlug achter de bank gaan zitten en wel voorzichtig kijken wat er ging gebeuren.quote:
Geweldige rol is een beetje overdrevenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:32 schreef rubbereend het volgende:
en later een geweldige rol in the king of queens
Eén van de mooiste nummers ooit. En één van de mooiste series ooit.quote:
In nederland uitgezonden als Het Kolob Mysterie.quote:
Er zit hier in Amsterdam een eetcafé dat ernaar vernoemd is (lekkere garnalenkroketten hebben ze daar).quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Tong, je mist hier de beste
Kapitein Zeppos!
Niet Amsterdam maar gent in deze clip, Kaptein Zeppos met zijn Ampfibivoertuigquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zit hier in Amsterdam een eetcafé dat ernaar vernoemd is (lekkere garnalenkroketten hebben ze daar).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |