jaja Ampex banden waren duurquote:
Je hebt weer een blik opengetrokken zie ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog een serie waar Tong bang voor was, Dr Who!
Natuurlijk, op zondagmiddag op de Belg geloof ik, geweldig spannend en je moeder die maar mopperde: Wat een onzin, wat een onzin, maar zelf amerikaanse soaps keekquote:
Zelfs nog nooit van gehoord! En ik keek (en kijk) ook heel veel tv.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, net dit topic ontdekt en heb als kind véél, héél veel TV gekeken
Ken je Pan Tau?
Als ik me goed herinner liep het op de Duitse TVquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs nog nooit van gehoord! En ik keek (en kijk) ook heel veel tv.
Je kan de joetoep gewoon direct plakkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Radobe het volgende:
[youtube]http://youtu.be/3o1XazhZ_es[/youtube]
silas
quote:
quote:
Ja die wel, en die doet me dan weer aan deze denken:quote:
Heb de box hier liggen, de herinnering was beterquote:
Ik heb ze ook allemaal. En behalve de dramatische special effects: het verhaal an sich is nog steeds goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb de box hier liggen, de herinnering was beter
Er wordt al jaren gesproken over een re-make maar die is helaas in de koelkast gezet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:01 schreef Karina het volgende:
Met David Cassidy![]()
nu niet meer zo leuk volgens mij
Blake's Seven was ik ook een fan van, later ooit teruggekeken, het ziet er niet uit inderdaad, net als de oude Star Trek's, maar het verhaal is inderdaad nog steeds interessant.
Met de Kelly family , maar die riekten teveelquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er wordt al jaren gesproken over een re-make maar die is helaas in de koelkast gezet.
Ooh, dank je. Ik was de naam daarvan kwijtquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef Radobe het volgende:
aaah ik snapte dr al geen hol van!
enge serie!!
Een reboot a la Thundercats en Battlestar Galactica bedoel je ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:45 schreef Karina het volgende:
Er zou ook een remake komen van Buck Rogers, of dat er ooit van komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |