abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:02:01 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100202623




The Bold & the Beautiful is een soap die sinds 1987 op de buis is.
Het speelt zich af in Los Angeles.
Het draait vooral om de familie Forrester, mode en de core four: Ridge, Brooke, Stephanie en Eric.
Die 4 acteurs spelen ook allemaal al sinds het begin mee.

Hoe is de situatie op dit moment?
Eric is ervan overtuigd dat Donna vreemd is gegaan.
Ridge en Brooke staan op het punt te gaan trouwen.
Phoebe en Rick hebben een auto-ongeluk gehad. Phoebe heeft dit niet overleefd.

Vorige delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:59:16 #2
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100207528
Stephanie. :r :r :r
Rick gewoon vertellen dat hij dood moest in plaats van Phoebe.
En nu ook nog eens gaan beweren dat hij het met opzet gedaan heeft.
:r

Echt, waarom vonden de schrijvers het nodig om Phoebe dood te laten gaan terwijl ze bij Rick in de auto zat?
Rick, het zwarte schaap.
Hij kan nu ook geen kant op.
Als hij niks zegt, denken al die Forresters dat hij het expres gedaan heeft en dat het hem niks kan schelen.
Als hij de waarheid vertelt, denken de Forresters dat hij Phoebe de schuld wil geven, die zich nu niet meer kan verdedigen. Maar het wás ook Phoebes schuld!

Wat een kutsituatie.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100211295
ja en daarbij is het nu wel weer maar een kwestie van geduld om weer toe te zien dat het huwelijk van Ridge & Brooke weer een sniet doorgaat, Taylor en Ridge troost bijelkaar zoeken en uiteindelijk weer bijelkaar komen en dat Ridge uiteindelijk weer Taylor laat vallen en toch weer voor Brooke kiest :Z :Z :Z
pi_100213031
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Stephanie. :r :r :r
Rick gewoon vertellen dat hij dood moest in plaats van Phoebe.
En nu ook nog eens gaan beweren dat hij het met opzet gedaan heeft.
:r

Echt, waarom vonden de schrijvers het nodig om Phoebe dood te laten gaan terwijl ze bij Rick in de auto zat?
Rick, het zwarte schaap.
Hij kan nu ook geen kant op.
Als hij niks zegt, denken al die Forresters dat hij het expres gedaan heeft en dat het hem niks kan schelen.
Als hij de waarheid vertelt, denken de Forresters dat hij Phoebe de schuld wil geven, die zich nu niet meer kan verdedigen. Maar het wás ook Phoebes schuld!

Wat een kutsituatie.
ik vond het allemaal maar een beetje ''simpel''

Eric die Stephanie het verteld alsof het een zakelijke boodschap is die hij aan haar moest doorgeven, :')

Taylor die vervolgend 3 uur later wordt ingelicht en die op de slaapkamer gaat zitten kniezen ipv naar haar dochter toe te gaan :') :') :') :') :')

Ik ben zelf moeder maar als er iets met mijn kinderen zou gebeuren zou je me kunnen wegbrengen en ging ik halsover kop naar het ziekenhuis....

En Brooke die vervolgens een diepgaand gesprek heeft met Rick ...ik heb haar nog meer hysterisch en harder zien huilen in het verleden als haar relatie weer eens met Ridge op de klippen liep

Je zou bijna gaan denken dat ze een hond hebben laten inslapen ipv hun (klein) dochter

Steffy daarentegen ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ :Y
pi_100215726
Terwijl ik naar een zeer emotionele Steffy keek, moest ik ook een beetje mee snotteren boven mijn bordje met steak. :'(
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:30:00 #6
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100219856
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Stephanie. :r :r :r
Rick gewoon vertellen dat hij dood moest in plaats van Phoebe.
En nu ook nog eens gaan beweren dat hij het met opzet gedaan heeft.
:r

Echt, waarom vonden de schrijvers het nodig om Phoebe dood te laten gaan terwijl ze bij Rick in de auto zat?
Rick, het zwarte schaap.
Hij kan nu ook geen kant op.
Als hij niks zegt, denken al die Forresters dat hij het expres gedaan heeft en dat het hem niks kan schelen.
Als hij de waarheid vertelt, denken de Forresters dat hij Phoebe de schuld wil geven, die zich nu niet meer kan verdedigen. Maar het wás ook Phoebes schuld!

Wat een kutsituatie.
Tsja, the shoe is on the other foot.
Begrijp je de twist?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:35:39 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100219986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, the shoe is on the other foot.
Begrijp je de twist?
Wat?
Ik begrijp dat Rick wraak aan het nemen was op vooral Ridge, en dus wat slechte dingen gedaan heeft, en dat is blijkbaar onvergeeflijk.
Maar alle verschrikkelijke dingen die Ridge, Felicia, Thorne en Stephanie ooit gedaan hebben, zijn allang vergeven en vergeten.
Deze serie houdt er echt een vreemde moraal op na.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:49:00 #8
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100220249
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat?
Ik begrijp dat Rick wraak aan het nemen was op vooral Ridge, en dus wat slechte dingen gedaan heeft, en dat is blijkbaar onvergeeflijk.
Maar alle verschrikkelijke dingen die Ridge, Felicia, Thorne en Stephanie ooit gedaan hebben, zijn allang vergeven en vergeten.
Deze serie houdt er echt een vreemde moraal op na.
Wat hebben ze dan gedaan wat zo onvergeeflijk is. Rick heeft helemaal geen reden om zo verknipt te reageren.

Wat ik met name bedoel, is het feit dat hij Ridge beschuldigd van een poging tot moord op hem, en iedereen dit ook heeft willen doen geloven.
Nu moet hij (ook 'onschuldig') hetzelfde lot ondergaan, al is het in zijn geval (Rick) doelbewust gedaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:53:17 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100220310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat hebben ze dan gedaan wat zo onvergeeflijk is. Rick heeft helemaal geen reden om zo verknipt te reageren.

Wat ik met name bedoel, is het feit dat hij Ridge beschuldigd van een poging tot moord op hem, en iedereen dit ook heeft willen doen geloven.
Nu moet hij (ook 'onschuldig') hetzelfde lot ondergaan, al is het in zijn geval (Rick) doelbewust gedaan.
Teveel om op te noemen. Felicia die Owen een paar ton biedt om Donna te verleiden; Thorne die look-a-likes inhuurt om zijn vaders huwelijk op de klippen te laten lopen; Stephanie die een man die ze niet kent op Brooke afstuurt, wat een verkrachter blijkt te zijn.
En dat is alleen maar van de afgelopen tijd.

En doelbewust?
Rick wou niet dat Phoebe bij hem in de auto stapte. Rick probeerde de auto onder controle te houden, al is dat nogal lastig als iemand er steeds met d'r handen aanzit. Rick heeft, terwijl hij behoorlijk gewond was, dat hele stuk gelopen om hulp te halen, in de hoop dat Phoebe het nog zou halen.
Phoebe krabde hem in zijn gezicht terwijl hij een auto aan het besturen was. Phoebe was degene die niet met haar handen van het stuur af kon blijven. Phoebe is dood door haar eigen stomme schuld.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:03:24 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100220463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[quote]Teveel om op te noemen. Felicia die Owen een paar ton biedt om Donna te verleiden; Thorne die look-a-likes inhuurt om zijn vaders huwelijk op de klippen te laten lopen; Stephanie die een man die ze niet kent op Brooke afstuurt, wat een verkrachter blijkt te zijn.
En dat is alleen maar van de afgelopen tijd.
Dat is peanuts. Je moet niet vergeten dat Donna op een smerige en illegale manier Eric geschaakt heeft. Actie/reactie.

quote:
En doelbewust?
Rick wou niet dat Phoebe bij hem in de auto stapte. Rick probeerde de auto onder controle te houden, al is dat nogal lastig als iemand er steeds met d'r handen aanzit. Rick heeft, terwijl hij behoorlijk gewond was, dat hele stuk gelopen om hulp te halen, in de hoop dat Phoebe het nog zou halen.
Phoebe krabde hem in zijn gezicht terwijl hij een auto aan het besturen was. Phoebe was degene die niet met haar handen van het stuur af kon blijven. Phoebe is dood door haar eigen stomme schuld.
Met doelbewust bedoel ik het feit dat Rick opzettelijk anderen heeft doen geloven dat Ridge hem heeft willen vermoorden. Hij heeft zelfs zijn verlamming gefaked. Hij was zelfs van plan om de zus van Phoebe te versieren. Kijk, dat vind ik voor een jonge knul wel erg gestoord.

Natuurlijk is het zo dat Phoebe door het lint ging, maar dat is juist het 'mooie' ervan. Hij heeft daadwerkelijk een dooie op zijn geweten, terwijl hij er niet veel aan kon doen.
Hij had natuurlijk wel zo slim kunnen zijn om de auto te stoppen, want met een vrouw in een auto zitten/rijden die zo para is, vraag je om moeilijkheden. Het ergste vond ze nog dat hij haar zus wilde versieren (ook had ze hem net ook aan het werk gezien met een van de modellen), tsja, als je een vrouw gek wil zien, dan is dat vooral in een auto waar je haar niet in bedwang kunt houden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:08:12 #11
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100220521
Dat maakt het nog steeds niet Ricks schuld.
En hij heeft nogal wat uitgehaald de laatste tijd, maar je moet niet vergeten dat bijvoorbeeld Stephanie en Thorne ook genoeg uitgehaald hebben.
Ik vind het gewoon nogal krom dat het ene personage alles mag doen en nog wordt gezien als een heilige, en de andere dan meteen een slecht persoon is.
Óf ze zijn allebei slecht, óf ze zijn geen van beiden slecht.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:11:47 #12
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100220571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat maakt het nog steeds niet Ricks schuld.
En hij heeft nogal wat uitgehaald de laatste tijd, maar je moet niet vergeten dat bijvoorbeeld Stephanie en Thorne ook genoeg uitgehaald hebben.
Ik vind het gewoon nogal krom dat het ene personage alles mag doen en nog wordt gezien als een heilige, en de andere dan meteen een slecht persoon is.
Óf ze zijn allebei slecht, óf ze zijn geen van beiden slecht.
Ik zeg niet dat het zijn schuld is, ik zeg alleen dat hij een beetje dom was om te blijven rijden, EN hij weet nu hoe het voelt als anderen ten onrechte denken dat je iemand iets hebt willen aandoen , vals beschuldigt ofwel de schijn tegen hebt.
Ach, zo gaat het nou eenmaal in een soap. Rick mag ik sowieso niet, vind het een raar kind, die zich wil laten gelden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:15:53 #13
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100220629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

EN hij weet nu hoe het voelt als anderen ten onrechte denken dat je iemand iets hebt willen aandoen , vals beschuldigt ofwel de schijn tegen hebt.
Maar het grote verschil is dat Phoebe niet meer leeft, en Rick nog wel.
Phoebe was toch zijn ex. Het is al lastig genoeg om om te moeten gaan met de dood van iemand waar je om geeft, en als mensen je dan ook nog gaan verwijten dat je het expres gedaan hebt, wordt het nog veel lastiger.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:18:29 #14
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100220661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar het grote verschil is dat Phoebe niet meer leeft, en Rick nog wel.
Phoebe was toch zijn ex. Het is al lastig genoeg om om te moeten gaan met de dood van iemand waar je om geeft, en als mensen je dan ook nog gaan verwijten dat je het expres gedaan hebt, wordt het nog veel lastiger.
Klopt, het is een harde les.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:20:51 #15
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100220696
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, het is een harde les.
:{
Jij noemt de dood van je ex en daarbij daar ook nog de schuld van krijgen een les?
Dan wil ik niet weten hoe Stephanie haar les moet leren. Dat zal dan wel een stuk meer zijn dan de dood van één iemand, met alles wat Stephanie op haar geweten heeft.

En inderdaad: actie-reactie.
De streken van Rick waren een reactie op hoe hij (en Brooke) behandeld werd(en) door vooral Ridge.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:22:36 #16
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100220725
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:{
Jij noemt de dood van je ex en daarbij daar ook nog de schuld van krijgen een les?
Dan wil ik niet weten hoe Stephanie haar les moet leren. Dat zal dan wel een stuk meer zijn dan de dood van één iemand, met alles wat Stephanie op haar geweten heeft.
De les om mensen te willen doen geloven dat Ridge hem wilde vermoorden.
Nu is er ECHT iemand dood, en hij wordt ervoor aangekeken.
Stephanie vecht als het om haar kinderen, man of bedrijf gaat.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:25:12 #17
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100220758
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]


En inderdaad: actie-reactie.
De streken van Rick waren een reactie op hoe hij (en Brooke) behandeld werd(en) door vooral Ridge.
Ga toch weg, dan zal een substantieel deel van de wereld boos zijn. Rick is een over het paard getild ventje die een toontje lager moet zingen.
Zeker vergeten dat Ridge een vroeger schietincident waar Rick bij betrokken was, op zich heeft genomen?!
Hoezo Brooke behandeld, Brooke is zelf de grootste intrigante die alles deed om Ridge te krijgen, al was het ten kosten van anderen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:29:33 #18
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100220813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ga toch weg, dan zal een substantieel deel van de wereld boos zijn. Rick is een over het paard getild ventje die een toontje lager moet zingen.
Zeker vergeten dat Ridge een vroeger schietincident waar Rick bij betrokken was, op zich heeft genomen?!
Hoezo Brooke behandeld, Brooke is zelf de grootste intrigante die alles deed om Ridge te krijgen, al was het ten kosten van anderen.
Ik vind Brooke ook walgelijk, hoor. Maar Rick lijkt te denken dat Ridge zijn moeder heel veel heeft aangedaan, terwijl Brooke de meeste dingen heeft uitgespookt.
En over het paard getild? Rick is pas president van Forrester Creations geworden nadat hij tijdelijk verlamd raakte. Uit medelijden dus. Ridge daarentegen krijgt al jaren alles gedaan van Eric. Het is niet voor niets dat Thorne hem ook niet kan uitstaan.
Die zelfingenomen blik van Ridge ook altijd. :r
Ik snap heel goed dat Rick én Thorne het maar een kwal vinden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:38:11 #19
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100220935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[quote]Ik vind Brooke ook walgelijk, hoor. Maar Rick lijkt te denken dat Ridge zijn moeder heel veel heeft aangedaan, terwijl Brooke de meeste dingen heeft uitgespookt.
Ik weet ook niet waar hij het vandaan haalt. Toen ik het hoorde vond ik het nergens op slaan. Ridge en Brooke waren aan elkaar gewaagd. Ze hebben beiden hun relaties om zeep geholpen.

quote:
En over het paard getild? Rick is pas president van Forrester Creations geworden nadat hij tijdelijk verlamd raakte. Uit medelijden dus. Ridge daarentegen krijgt al jaren alles gedaan van Eric. Het is niet voor niets dat Thorne hem ook niet kan uitstaan.
Die zelfingenomen blik van Ridge ook altijd. :r
Ik snap heel goed dat Rick én Thorne het maar een kwal vinden.
[Nouja, Rick heeft in het buitenland toch zogenaamd zo goed werk gedaan, en hij vond dat hij het verdiende, ten koste van Ridge en natuurlijk ook Thorne.
Er is inderdaad wrijving geweest tussen Ridge en Thorne, dat klopt, maar ze zijn er altijd wel uit gekomen en ook dat zal wel ook weer een keer de kop opsteken.
Het is een feit dat Ridge het boegbeeld was en tsja hij is erg gedreven en voor zover ze wisten was hij de oudste zoon en heeft hij lange tijd zij aan zij gewerkt met Eric.
Rick vond het indertijd ook prima dat Thorne ontslagen werd, dus zo een hoge pet heeft hij ook niet op van Thorne. Ik vind Rick echt een koekoeksjong.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:44:50 #20
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100221019
Conclusie: Ridge en Brooke zijn allebei verschrikkelijk.
En helaas ook allebei de hoofdrolspelers.
Ik wou dat ze de rollen wat beter gingen verdelen, en dus niet alles om de core four zou draaien.
Jackie bijvoorbeeld hoort bij de vaste cast, maar is bijna nooit te zien en doet ook eigenlijk nooit iets.

Ik vind het eigenlijk "heiligenschennis" dat ze dezelfde muziek gebruikten bij die scene waar Ridge het huis in kwam lopen met het nieuws dat Phoebe dood was, als bij de scene waar Brooke, Donna, Bridget en Nick zien dat Storm zelfmoord gepleegd had.
Die scenes met Storm waren wat mij betreft stukken indrukwekkender.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:47:02 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100221052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Conclusie: Ridge en Brooke zijn allebei verschrikkelijk.
En helaas ook allebei de hoofdrolspelers.
Ik wou dat ze de rollen wat beter gingen verdelen, en dus niet alles om de core four zou draaien.
Jackie bijvoorbeeld hoort bij de vaste cast, maar is bijna nooit te zien en doet ook eigenlijk nooit iets.

Ik vind het eigenlijk "heiligenschennis" dat ze dezelfde muziek gebruikten bij die scene waar Ridge het huis in kwam lopen met het nieuws dat Phoebe dood was, als bij de scene waar Brooke, Donna, Bridget en Nick zien dat Storm zelfmoord gepleegd had.
Die scenes met Storm waren wat mij betreft stukken indrukwekkender.
Ik heb alleen problemen met Ridge waar het gaat om Brooke, eigenlijk. Hij laat zich teveel ringeloren.
Geen idee over de muziek, niet opgelet.
Ik ga mijn nu maar tukken, het is al laat, voor straks welterusten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:50:08 #22
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100221095
Welterusten. :W

De muziek die speelde toen Ridge "instortte" toen hij het huis weer binnenkwam nadat Phoebe in zijn armen was gestorven, was dezelde als deze:


Maar dat met Storm was wat mij betreft veel indrukwekkender.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 02:57:51 #23
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100221196
Het zit Taylor ook nooit mee. Had ze eindelijk een man die stapelgek op haar was en haar niet als tweede keus zag (zoals Ridge), maken de schrijvers ervan dat ze helemaal niet verliefd was op Rick, maar nog steeds op Ridge.
Phoebes dood, Brooke de biologische moeder van Jack, Darla's dood, huwelijk met Nick kapot doordat ook hij verliefd was op Brooke, etc.
Hebben die schrijvers nou echt zo'n hekel aan dat personage dat ze er alles aan doen om haar doodongelukkig te maken?

Wat het extra erg maakt, is dat deze scenes een jaar na de dood van Hunter Tylo's zoon zijn opgenomen.

quote:
Actress Hunter Tylo's Son Drowns
BY MARK GRAY AND TIM NUDD

Update Friday October 19, 2007 06:00 PM EDT
Originally posted Friday October 19, 2007 05:15 PM EDT


The 19-year-old son of The Bold and the Beautiful actress Hunter Tylo has died.

Michael Tylo, Jr. drowned and was pronounced dead at 11:55 p.m. on Thursday in Henderson, Nev., according to the Clark County Coroner, Michael Murphy.

"It has already been determined that this was an accident," Murphy tells PEOPLE. "Looking at the report, it appears that he fell in the pool after having some sort of medical event. It says on the report that he had a seizure disorder."

The death, first reported by TMZ.com, occurred at a residence, and Michael Tylo was discovered by an unidentified family member, says Murphy.

"We are doing a toxicology report, but that is standard with all bodies that come to us," adds Murphy. "That information won't be available for several weeks. With this already having a cause of death, like a medical condition, it appears pretty evident that this is reason for him falling in the pool."

No Comment from Her Show

A rep for The Bold and the Beautiful tells PEOPLE, "Hunter is not commenting at this time. But I can confirm that her son Michael, who is 19, died yesterday in Henderson, Nevada."

Tylo has been through difficult family times before.

In 1998, she and her husband Michael were told that their infant daughter, Katya, had a rare cancer of the right eye called retinoblastoma. Doctors removed the eye and began chemotherapy, but later in the year tumors were detected in Katya's other eye. To the amazement of her doctors, those tumors soon inexplicably disappeared. Katya recovered and wears a prosthetic right eye.

At the time, Tylo told PEOPLE that she relied on the power of prayer for strength.

"If I'm having a rough day," she said, "I remember this psalm that says, 'Revive me, O Lord.' It really helps. It's better than any beauty treatment."

Bron: http://www.people.com/people/article/0,,20153313,00.html
Het moet vast verschrikkelijk moeilijk zijn geweest om deze scenes, zo kort na de dood van je eigen zoon, te moeten spelen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100224447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik vind Brooke ook walgelijk, hoor. Maar Rick lijkt te denken dat Ridge zijn moeder heel veel heeft aangedaan, terwijl Brooke de meeste dingen heeft uitgespookt.
En over het paard getild? Rick is pas president van Forrester Creations geworden nadat hij tijdelijk verlamd raakte. Uit medelijden dus. Ridge daarentegen krijgt al jaren alles gedaan van Eric. Het is niet voor niets dat Thorne hem ook niet kan uitstaan.
Die zelfingenomen blik van Ridge ook altijd. :r
Ik snap heel goed dat Rick én Thorne het maar een kwal vinden.
Brooke is denk het het walgelijkste personage van de hele serie, alle forrester mannen versleten Pa Forrester inc zonen en het wordt nog erger in de toekomst...en nog wordt haar een hand boven het hoofd gehouden :r :r :r :r
  woensdag 3 augustus 2011 @ 18:38:21 #25
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100280992
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Stephanie. :r :r :r
Rick gewoon vertellen dat hij dood moest in plaats van Phoebe.
En nu ook nog eens gaan beweren dat hij het met opzet gedaan heeft.
:r

Echt, waarom vonden de schrijvers het nodig om Phoebe dood te laten gaan terwijl ze bij Rick in de auto zat?
Rick, het zwarte schaap.
Hij kan nu ook geen kant op.
Als hij niks zegt, denken al die Forresters dat hij het expres gedaan heeft en dat het hem niks kan schelen.
Als hij de waarheid vertelt, denken de Forresters dat hij Phoebe de schuld wil geven, die zich nu niet meer kan verdedigen. Maar het wás ook Phoebes schuld!

Wat een kutsituatie.
En dat is dus ook precies wat er gebeurd is.
Stephanie. :r :r :r :r :r
Eric. *O* *O* *O*
Brooke (in deze situatie) *O* *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100319369
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En dat is dus ook precies wat er gebeurd is.
Stephanie. :r :r :r :r :r
Eric. *O* *O* *O*
Brooke (in deze situatie) *O* *O*
Stephanie gaat deze situatie natuurlijk weer gebruiken om ridge en Brooke uitelkaar te drijven met als doel Ridge en Taylor bijelkaar te krijgen
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:38:53 #27
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100321963
Walgelijke, waardeloze, verschrikkelijke, afschuwelijke bitch die Stephanie is. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Nog even alle dingen die Rick heeft uitgehaald opnoemen om te zorgen dat Ridge ook denkt dat Rick Phoebe vermoord heeft.
En hoe durft Rick te zeggen dat Phoebe verantwoordelijk is? Phoebe IS ook verantwoordelijk. Ze is dood door haar eigen stomme schuld.

Taylor. *O* *O* *O*
Die is tenminste niet zo verschrikkelijk als de rest.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100323197
Het is weer als vanouds. Brooke en Stephanie, oftewel, de gekwelde vrouw en haar kwelgeest. Ridge zal wel weer weggaan bij Brooke, om zich weer te voegen bij Taylor. En laat een gebroken Brooke achter, die natuurlijk weer een flinke trap nakrijgt van heks Stephanie.

Inderdaad: :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r enz.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:53:59 #29
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100363391
Ik heb het vandaag niet gekeken. Ik ben er wel weer klaar mee.
Ik wist dat dit met Phoebe eraan zat te komen, en met belangrijke gebeurtenissen kijk ik wel weer even, maar ze werken het op zo'n walgelijke manier uit, dat ik het echt niet meer hoef te zien.
13.gif
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100366565
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het vandaag niet gekeken. Ik ben er wel weer klaar mee.
Ik wist dat dit met Phoebe eraan zat te komen, en met belangrijke gebeurtenissen kijk ik wel weer even, maar ze werken het op zo'n walgelijke manier uit, dat ik het echt niet meer hoef te zien.
[ afbeelding ]
ik kijk meestal in het weekend alle afleveringen van de week terug online dan hoef ik me niet zo op te regen als ik dadelijks die 20 minuten moet zien
pi_100414851
ik ben nog op vakantie, ik heb nog net gezien dat Eric Donna en Owen zag zoenen enzo...maar die waren dus dubbelgangers, ingehuurd door Felicia?
Goeiedag zeg waar halen ze het toch allemaal vandaan :P

en waar is Donna nu? Huilend op een heel klein zolderkamertje? :X
pi_100418678
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:01 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ben nog op vakantie, ik heb nog net gezien dat Eric Donna en Owen zag zoenen enzo...maar die waren dus dubbelgangers, ingehuurd door Felicia?
Goeiedag zeg waar halen ze het toch allemaal vandaan :P

en waar is Donna nu? Huilend op een heel klein zolderkamertje? :X
Nee, ingehuurd door Thorne.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:09:19 #33
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100492223
Als ik die beschrijving van de komende aflevering lees, ben ik blij dat ik weer gestopt ben met kijken.
Stephanie :r :r :r :r :r. Ridge :r. Thorne :r :r. Felicia :r :r.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:48:07 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_100500088
Wat leuk, die inhoudelijke discussie! ^O^

Mooie TT O+ En idem OP, thanks Madame Paon.
pi_100526603
Hmm, staat Eric niet op de foto van de cast?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 00:35:54 #36
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100536025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef kissaa het volgende:
Hmm, staat Eric niet op de foto van de cast?
John McCook was er wel ... maar hij staat volgens mij helemaal achteraan, in het midden. Twee of drie rijen achter Katherine Kelly Lang zie je z'n hoofd volgens mij. :P
Ook een coole facepalm van een crewlid daar rechts achterin. :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Madame_Paon op 10-08-2011 00:51:56 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100579396
Je hebt gelijk.
En Taylor staat links voor hem.

Thanks!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:27:17 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100593689
Inderdaad een mooie TT..Gisteren 8 afleveringen van The Bold op I-net terug gekeken. ik was niet thuis.. Stephanie is inderdaad :r
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:24:45 #39
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100660744
Als ik de omschrijving van de aflevering vandaag lees, ben ik echt zo blij dat ik niet kijk.

quote:
Stephanie is vastbesloten Rick aan de schandpaal te nagelen, maar Brooke doet er alles aan om haar zoon te beschermen. Rick neemt Eric in vertrouwen, maar krijg een onverwachte reactie.
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Rick misdraagt zich één maand lang behoorlijk, en dat heeft hij ook toegegeven, en hij wordt meteen op de ergste manier mogelijk gestraft? Stephanie, Brooke, Ridge, Felicia en Thorne doen dit al jáááren en hebben nog lang niet zo veel shit over zich heen gekregen.
Brooke heeft, in tegenstelling tot de anderen, wel wat erge dingen meegemaakt, maar nog lang niet zo erg als Rick nu. En dat voor één maand in vergelijking met al die jaren dat die andere personages zich enorm misdragen.
Als de show personages op deze manier straft, moet Stephanies hele familie uitgemoord worden om haar te straffen voor alles wat ze uitgehaald heeft.
Maar dat gebeurt natuurlijk niet, want het is Stephanie. :r :r :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:34:17 #40
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100663505
Stephanie aard naar haar vader want die was ook altijd verschrikkelijk tegen zijn dochters. Want ze werd door haar vader geslagen en kreeg geen liefde van hem.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:02:19 #41
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100664564
Rick heeft anders ook genoeg meegemaakt, en die krijg nu wel weer een enorme lading shit over zich heen.
Die vreemde moralen die de makers er op na houden ...
Als je Brooke/Ridge/Stephanie/Felicia/Thorne heet, mag je alles flikken, maar als je iemand anders bent, is het meteen supererg als je je ook maar één maand gedraagt zoals zij zich al jaren gedragen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100819796
In de SBS-periode heb ik the Bold een tijdje niet meer gevolgd. Bij de aflevering van vanavond zag ik een aantal kleine kinderen, ik neem aan dat ze van Brooke waren. Ik zag twee meisjes, waarvan ik weet dat Brooke nog een dochtertje heeft. Ik vraag me af van wie dat andere meisje is, misschien van Thorne?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:05:02 #43
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100819994
Thorne heeft een dochtertje Alexandra dat meisje met dat lang blonde haartjes.. Brooke heeft buiten Rick en Bridget ook RJ en Hope met krullend haar en Felicia heeft een zoontje Dino.
pi_100880458
}) Ik zag net de uitzending van woensdag ....
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:10:22 #45
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100899174
Weet Eric nu eindelijk wat Thorne heeft uitgespookt? Of nog steeds niet?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:05:39 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100908787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet Eric nu eindelijk wat Thorne heeft uitgespookt? Of nog steeds niet?
ik zet het in spoiler voor degene die misschien niet gezien hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:27:48 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_100909766
En rick en steffy _O- _O- O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:46:28 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100920579
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:27 schreef Marrije het volgende:
En rick en steffy _O- _O- O+
Ik denk dat ze dat doet omdat ze zich op een of andere manier vereenzelvigt met Phoebe o.i.d. of puur vanuit een schuldgevoel. Creepy eigenlijk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:26:49 #50
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_100928176
Ja, creepy, maar ik vind het geweldig :@
Spannend ook nu met Ridge zijn eisen _O-
En wat is het motief van Rick? Zo moeder zo zoon oO<
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:34:03 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100929967
Rick vind het maar niks dat zijn moeder en Ridge een relatie hebben ! Pam is er weer })
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:41:17 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100930225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:26 schreef Marrije het volgende:
Ja, creepy, maar ik vind het geweldig :@
Spannend ook nu met Ridge zijn eisen _O-
En wat is het motief van Rick? Zo moeder zo zoon oO<
Ja, die werkt ondertussen ook de hele familie af.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:42:48 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_100930285
Hoorde je Donna gisteren, 'bye pammie' _O-
Ik vind het wel weer vermakelijk. En van mij mag Stephanie een relatie aangaan met Massimo, lijkt me een leuk stel dat aan elkaar gewaagd is. En dan even opletten hoe snel Eric jaloers wordt.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:43:40 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100930330
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:


Ja, die werkt ondertussen ook de hele familie af.
Op zo'n manier aard Rick naar Brooke 8)7
pi_100930600
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Rick vind het maar niks dat zijn moeder en Ridge een relatie hebben ! Pam is er weer })
Donna als gillende keukenmeid in lingerie. _O-
pi_100930829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, die werkt ondertussen ook de hele familie af.
De makers van the bold proberen gewoon alle combinaties uit. Ik zal er niet vreemd van opkijken als Bridget iets met Thomas krijgt. Alleen homosexualiteit in the bold zie ik niet zo snel gebeuren, bijvoorbeeld Brooke met Taylor of zoiets. Ik denk dat deze soap meteen ten ondergaat.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:01:51 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100930994
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef miep63 het volgende:


Donna als gillende keukenmeid in lingerie. _O-
Ja dat zag ik _O- _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:03:43 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_100931088
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef miep63 het volgende:


De makers van the bold proberen gewoon alle combinaties uit. Ik zal er niet vreemd van opkijken als Bridget iets met Thomas krijgt. Alleen homosexualiteit in the bold zie ik niet zo snel gebeuren, bijvoorbeeld Brooke met Taylor of zoiets. Ik denk dat deze soap meteen ten ondergaat.
Homo is uit den boze in Amerika..Terwijl Stephanie in het echt Lesbisch is! Niks mis mee hoor..
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:52:36 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100934931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef miep63 het volgende:

[..]

De makers van the bold proberen gewoon alle combinaties uit. Ik zal er niet vreemd van opkijken als Bridget iets met Thomas krijgt. Alleen homosexualiteit in the bold zie ik niet zo snel gebeuren, bijvoorbeeld Brooke met Taylor of zoiets. Ik denk dat deze soap meteen ten ondergaat.
Ik zie het al voor me, Brook en Stephanie, of Donna en Stephanie met Eric een trio. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:53:17 #60
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_100934956
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Op zo'n manier aard Rick naar Brooke 8)7
In ieder geval wat dit betreft.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:04:13 #61
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_101378020
bij welke jaar zijn ze nu?
januari 2009?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_101378676
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Op zo'n manier aard Rick naar Brooke 8)7
Nou, Eric is ook niet bepaald monogaam.
pi_101381910
Wie zal nou uit de zaak moeten? Stephanie of Rick?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:00:14 #64
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101389394
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef Anonymousz het volgende:
bij welke jaar zijn ze nu?
januari 2009?
Volgens mij wel.

Gebeurt er eindelijk een keer iets? Want ik heb het nu alweer een tijdje niet meer gekeken.


quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef miep63 het volgende:
Wie zal nou uit de zaak moeten? Stephanie of Rick?
Ik mag toch hopen dat Stephanie moet oprotten. Wat een walgelijk wijf. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:36:59 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101391506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:23 schreef kissaa het volgende:


Nou, Eric is ook niet bepaald monogaam.
Nee dat is ook zo..ik hoop dat Stephanie ook mag vertrekken ..Niet uit de soap natuurlijk. Maar uit het bedrijf.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:48:02 #66
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_101395348
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Volgens mij wel.

Gebeurt er eindelijk een keer iets? Want ik heb het nu alweer een tijdje niet meer gekeken.

dan je
Ik heb al een half jaar niet meer gezien :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 1 september 2011 @ 05:16:33 #67
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101438896
Naast Jacqueline MacInnes Wood (Steffy) die nu in The Final Destination 5 te zien is, is Texas Battle (Marcus) nu ook in een andere serie te zien:
Death Valley

*O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 3 september 2011 @ 13:35:12 #68
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101524097
Wat deed Robin daar nou? Die vrouw van dr phill. Dat ging helemaal nergens over.
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:05:56 #69
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101525787
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:35 schreef Marrije het volgende:
Wat deed Robin daar nou? Die vrouw van dr phill. Dat ging helemaal nergens over.
Bij Jackie? ik ken haar niet.. maar is zij zijn echte vrouw?
pi_101528347
ik was al aan het denken van waar ken ik die vrouw van _O-
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:44:29 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101529547
Ja, daar is hij nog steeds mee getrouwd, 2 zonen en één daarvan heeft een dochtertje dus ze zijn ook al opa en oma. Robin zit vaak in het publiek bij dr phill en mag dan af en toe ook wat zeggen. Zo stom om haar in de bold te zien, vreselijk nietszeggend stukje ook.
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:38:35 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101640022
Wie die ontwerpen naar Jackie en Nick stuurt. . .ik denk PAM.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:17:21 #73
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101652831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:38 schreef Marrije het volgende:
Wie die ontwerpen naar Jackie en Nick stuurt. . .ik denk PAM.
Ik denk Katie..Omdat ze ergt vind voor Nick dat ie in de problemen zit.
pi_101653916
Ik denk Stephanie n.a.v. die meeting tussen Jacky en Stephanie.
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:44:38 #75
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_101654790
Zucht.. deze soap wordt alsmaar erger en gewoon raar..
Even een korte preview van wat er nu afspeelt in US.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kotsmisselijk ben ik ervan geworden eigenlijk :r Sinds 2010 is het eigenlijk al zo erg.
En dan kijk ik B&B al heel lang.. de jaren 90 met Sheila, Sally etc. kan gewoon niet meer evenaart worden.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:56:59 #76
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101655637
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef Sk00p het volgende:
Zucht.. deze soap wordt alsmaar erger en gewoon raar..
Even een korte preview van wat er nu afspeelt in US.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kotsmisselijk ben ik ervan geworden eigenlijk :r Sinds 2010 is het eigenlijk al zo erg.
En dan kijk ik B&B al heel lang.. de jaren 90 met Sheila, Sally etc. kan gewoon niet meer evenaart worden.
Daarom kijk ik ook niet meer.
Toen ze zelfs de dood van Phoebe op zo'n walgelijke manier gingen uitwerken, was ik er echt klaar mee.
Daarvoor had je een keer in de zoveel tijd periodes waarin hele mooie scènes te zien waren, zoals bij de dood van Storm. Dat was mijn reden om het steeds weer te gaan kijken. Maar dat is nu dus ook niet meer het geval.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:06:27 #77
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_101656150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Daarom kijk ik ook niet meer.
Toen ze zelfs de dood van Phoebe op zo'n walgelijke manier gingen uitwerken, was ik er echt klaar mee.
Daarvoor had je een keer in de zoveel tijd periodes waarin hele mooie scènes te zien waren, zoals bij de dood van Storm. Dat was mijn reden om het steeds weer te gaan kijken. Maar dat is nu dus ook niet meer het geval.
Dat is gewoon hun manier om een paar Emmy's in de wacht te slepen. De laatste paar jaar is dat nog gelukt ook. Te triest gewoon! Ik vraag me echt af waarom Y&R zo ondergewaardeerd wordt. De verhalen zijn beter, er is variatie etc. Het verhaal met Ashley wat we nu te zien krijgen was volgens mij uit 2009, is gewoon geweldig! De hele cast is gewoon beter eigenlijk. Bij B&B is het gewoon van goed naar troep gegaan.
Niet dat ik B&B nu loop te bashen, maar ik ben gewoon teleurgesteld,
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:15:48 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101656615
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Dat is gewoon hun manier om een paar Emmy's in de wacht te slepen. De laatste paar jaar is dat nog gelukt ook. Te triest gewoon! Ik vraag me echt af waarom Y&R zo ondergewaardeerd wordt. De verhalen zijn beter, er is variatie etc. Het verhaal met Ashley wat we nu te zien krijgen was volgens mij uit 2009, is gewoon geweldig! De hele cast is gewoon beter eigenlijk. Bij B&B is het gewoon van goed naar troep gegaan.
Niet dat ik B&B nu loop te bashen, maar ik ben gewoon teleurgesteld,
Ik heb precies hetzelfde.
The Young & The Restless is gewoon duizend maal beter.
Bij The Bold & The Beautiful gaat het alleen maar om Brooke, Ridge, Stephanie en Eric en het acteerwerk is regelmatig tenenkrommend. Veel te veel liefdesscènes en er gebeurt eigenlijk nooit iets.
Ik snap niet waarom deze soap nog steeds bestaat. :X
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:10:17 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_101745931
Wel weer grappig dat iedereen verdacht is gemaakt ivm de lijn van Forrester.
Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen qua relaties en banden (erg vervlochten).
Ik verdenk op dit moment die gast, vriendje van Donna, al moet ik zeggen dat ik vader Massimo ooit weer terug verwacht, al lijkt me dit niet direct iets voor hem (gezien zijn bloedlijn met Ridge).

Vind het toch wel spannend om te weten wie het was/is. Toch wel goed in elkaar gesleuteld.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:22:52 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101747862
Ik ook en ik denk dat het iemand is die niet op de door Jacky getoonde foto's staat.
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:28:43 #81
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101748055
Thorne denk ik, want hij is nooit bij Erik in de picture ...wel Ridge en Rick.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:40:49 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101757142
Nou het is katie niet. Daarvoor reageerde nick te verbaasd.

Stormy seas.
Klinkt behoorlijk verknipt.
Klinkt toch echt als Pam.
pi_101760273
In de periode dat the bold nog door sbs werd uitgezonden, heb ik 'm eigenlijk niet meer gevolgd. Ik weet niet of hij nog leeft, want misschien is hij het wel. En verder blijft het natuurlijk soap, remember de wederopstanding van Taylor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:36:19 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101762339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef miep63 het volgende:
In de periode dat the bold nog door sbs werd uitgezonden, heb ik 'm eigenlijk niet meer gevolgd. Ik weet niet of hij nog leeft, want misschien is hij het wel. En verder blijft het natuurlijk soap, remember de wederopstanding van Taylor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101947922
En ja hoor. Zodra Brooke Ridge weer eens wil verrassen met een nieuwe negligé staat Stephanie voor haar neus. Maar ja dan is Susan Flannery ook weer eens gelukkig.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:22:33 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101948073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:19 schreef miep63 het volgende:
En ja hoor. Zodra Brooke Ridge weer eens wil verrassen met een nieuwe negligé staat Stephanie voor haar neus. Maar ja dan is Susan Flannery ook weer eens gelukkig.
Goed gezegd miep63..zat ik ook aan te denken toen Brooke zei hmm jij zei dat je zo terug bent tegen Ridge..Toen dacht ik al Stephanie komt binnen. En net wat ik dacht. _O-
  donderdag 15 september 2011 @ 18:34:09 #87
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_101984427
Ik haat dat huilerige nepstemmetje van Steffy :r
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:35:11 #88
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102069289
quote:
Zoon 'Brooke Logan' is pornoster

AMSTERDAM - De zoon van Katherine Kelly Lang, beter bekend als Brooke Logan uit The Bold and the Beautiful, speelt in homo-erotische films.

Het komt wel vaker voor dat de kinderen van acteurs en actrices hetzelfde beroep kiezen als hun ouders, maar deze carrière had Katherine Kelly waarschijnlijk niet voor ogen gehad voor haar 21-jarige zoon Jeremy Skott Snider.

Jeremy speelt namelijk in een pornofilm, zo weet RadarOnline te melden. Hij is in een filmpje op een erotische website te zien als Nick en bedrijft in de beelden seks met een andere man.

Jeremy's vader, die overigens in 1995 scheidde van Katherine Kelly, heeft in het verleden films geproduceerd voor Playboy. De appel valt blijkbaar in dit geval ook niet ver van de boom...
Bron
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:09:45 #89
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102070913
_O- Maar wel erg voor Katherine.

Heeft Ridge eigenlijk al ge-It'snotgonnahappend tegenover Rick?
Wacht, nu lijkt het net alsof er snot staat. :')
Heeft Ridge al op dramatische wijze geroepen dat het niet gaat gebeuren (en met dramatisch bedoel ik dus dramatisch acteerwerk)?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102075803
Ik snap niet dat die mensen nooit deuren achter hun kont dichtdoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*)
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:33:27 #91
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_102075836
Ik las het eerder ergens anders, maar dacht dat het maar een gerucht was.
Ben geen fan van Brooke, maar vindt het zeer jammer voor KKL
Ik kijk nu al een paar weken niet eigenlijk, zowel wat hier wordt uitgezonden als in Amerika.
Ik lees op forums wat er aan de hand is en als het me interesseert pik ik het wel weer op.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zondag 18 september 2011 @ 15:15:46 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102098179
Die zoon is niet half zo knap als ze moeder.
  zondag 18 september 2011 @ 19:45:31 #93
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102108629
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Marrije het volgende:
Die zoon is niet half zo knap als ze moeder.
Echt niet knap ..Katherine is veel mooier dan haar zoon.
pi_102127082
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Echt niet knap ..Katherine is veel mooier dan haar zoon.
Dan lijkt die jongen misschien op z'n vader?
  maandag 19 september 2011 @ 11:05:55 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102197317
Ik lees net dat de rol van Rick Forrester weer wordt overgenomen door acteur Jacob Young, die de rol van Rick al eerder speelde (1997-1999).



Rick #1 was zeker niet meer beschikbaar. :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:34:54 #97
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102197572
Rick nummer 1 was een tweeling en dat waren toen baby's. ;)
Jacob Young is de tweede die Rick heeft gespeeld toen hij boven de 12 was.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102213690
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik lees net dat de rol van Rick Forrester weer wordt overgenomen door acteur Jacob Young, die de rol van Rick al eerder speelde (1997-1999).

[ afbeelding ]

Rick #1 was zeker niet meer beschikbaar. :P
ik twijfel eraan of hij wel zo';n rol kan neerzetten, hij speelde destijds toch echt een watje met die hele amber-affaire
  woensdag 21 september 2011 @ 12:58:23 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102215252
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Echt niet knap ..Katherine is veel mooier dan haar zoon.
Ik dacht het nog even mild te brengen :D

als ze maar niet weer het personage omgooien met de komst van een nieuwe acteur. Ik vind Rick wel prima zoals ie nu is. Rick 1 hoef ik echt niet meer terug te zien, veel te flauwtjes. Het wat valse van deze rick bevalt me wel. Benieuwd hoe de volgende Rick bevalt.

Huh, dit is toch niet dezelfde als die blonde rick 1?
pi_102229743
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik lees net dat de rol van Rick Forrester weer wordt overgenomen door acteur Jacob Young, die de rol van Rick al eerder speelde (1997-1999).

[ afbeelding ]

Rick #1 was zeker niet meer beschikbaar. :P
Zal het wel jammer vinden.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:17:18 #101
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102269792
Wat zit Taylor nou moeilijk te doen dat Rick met haar dochter gaat.
Dat Rick wat met haar andere dochter had weerhield haar er ook niet van om daarna een relatie met hem te hebben.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:26:16 #102
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102273010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Marrije het volgende:
Wat zit Taylor nou moeilijk te doen dat Rick met haar dochter gaat.
Dat Rick wat met haar andere dochter had weerhield haar er ook niet van om daarna een relatie met hem te hebben.
Taylor hoeft niks te zeggen. Zij is zelfde als Steffy.
pi_102291420
Hoe ik tegenwoordig BB kijk: ik neem het op bij lounge tv en als ik zin heb kijk ik, weliswaar grotendeels keihard doorspoelen, voordeel van opnemen.
Scheelt me een hoop slijmscenes etcetera :D
pi_102308904
Die Stephanie :( . Soms heb ik echt de neiging om te zeggen: Hoepel toch op, mens.

Maar als ze weg zal vallen uit de serie, ga ik haar weer missen.
pi_102326126
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:52 schreef miep63 het volgende:
Die Stephanie :( . Soms heb ik echt de neiging om te zeggen: Hoepel toch op, mens.

Maar als ze weg zal vallen uit de serie, ga ik haar weer missen.
zij draagt de serie, als zij eruit zou zijn dan is er helemaal niks meer spannends aan
Dan blijven alleen nog maar die flikflooi scenes over :') tussen Brooke en Ridge
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:47:57 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102326698
Susan Flannery of Stephanie zoals ze in de soap heet , moet zeker blijven al is ze ver over de zeventig..Maar ze draagt de serie zeker!
pi_102335637
LOL the bold and the beautiful is gewoon incest soap :) Taylor is heel hypocriet. Ze noemde rick dezelde patroon als zijn moeder. Pardon? taylor deed precies dezelfde. Ze had nick, thorne, ridge net als brooke. Dus, taylor is net zo erg als brooke :)
LOS ANGELES IS BESTE STAD TER WERELD!
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:12:48 #108
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102343071
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:36 schreef LAboy het volgende:
LOL the bold and the beautiful is gewoon incest soap :) Taylor is heel hypocriet. Ze noemde rick dezelde patroon als zijn moeder. Pardon? taylor deed precies dezelfde. Ze had nick, thorne, ridge net als brooke. Dus, taylor is net zo erg als brooke :)
En ze had ook Rick *)
  zondag 25 september 2011 @ 10:31:58 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102353881
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:36 schreef LAboy het volgende:
LOL the bold and the beautiful is gewoon incest soap :) Taylor is heel hypocriet. Ze noemde rick dezelde patroon als zijn moeder. Pardon? taylor deed precies dezelfde. Ze had nick, thorne, ridge net als brooke. Dus, taylor is net zo erg als brooke :)
Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Brooke gaat er echt achteraan en is de initiator.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 25 september 2011 @ 11:18:41 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102354748
Ik vind ze ook niet net zo erg, bij brooke gaat het 9 van de 10 keer gewoon om de heb ipv de liefde.
  zondag 25 september 2011 @ 12:29:34 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102356498
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:31 schreef ThunderBitch het volgende:


Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Brooke gaat er echt achteraan en is de initiator.
Onzin Taylor begint ook zo te worden ..Waarom zou Brooke niet van Ridge houden?
pi_102356845
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En ze had ook Rick *)
Ja dat klopt. Alleen taylor moet eric nog krijgen. Als het gebeurt, is zij precies dezelfde als brooke. Brooke moet thomas ook nog krijgen! ;)
LOS ANGELES IS BESTE STAD TER WERELD!
  zondag 25 september 2011 @ 12:45:19 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102356932
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2011 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Onzin Taylor begint ook zo te worden ..Waarom zou Brooke niet van Ridge houden?
Taylor is niet achter de mannen aan gegaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 25 september 2011 @ 12:51:41 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102357137
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2011 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Onzin Taylor begint ook zo te worden ..Waarom zou Brooke niet van Ridge houden?
dat is dan de 1 van de 10 keer dat ze wel uit liefde heeft gekozen ipv voor de heb.
pi_102427414
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Brooke gaat er echt achteraan en is de initiator.
daarbij heeft Taylor geen relatie gehad met Eric in tegenstelling tot brooke...
Brooke heeft dus 2 kinderen van Eric, wat dus haar ex man is en nu weer haar schoonvader is,
Rick zijn vader is tevens zijn stieopa :') en zijn stiefvader Ridge is dus zijn oom :')

en ga zo maar door en door
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:58:41 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102430373
Erik is niet de biologische vader van Ridge, dat is Massimo de vader van Nick. Hij heeft en ziet Ridge als zijn zoon zijnde.

Eric is de vader van Rick en Bridget met Brooke.
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:49:27 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102431798
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik is niet de biologische vader van Ridge, dat is Massimo de vader van Nick. Hij heeft en ziet Ridge als zijn zoon zijnde.

Eric is de vader van Rick en Bridget met Brooke.
Maar dat is een biologisch gegeven. Ze wisten niet anders en het voelt ook vast niet anders.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_102465635
Ik vind deze verhaallijn wel interessant. Me dunkt dat Ridge geheel ontploft :)
pi_102501244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:03 schreef kissaa het volgende:
Ik vind deze verhaallijn wel interessant. Me dunkt dat Ridge geheel ontploft :)
He did :)
pi_102503818
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Erik is niet de biologische vader van Ridge, dat is Massimo de vader van Nick. Hij heeft en ziet Ridge als zijn zoon zijnde.

Eric is de vader van Rick en Bridget met Brooke.
Nee maar ook Bridget en Ridge hebben een relatie gehad, kortom Brooke en ridge zijn gewoon nasty...
en daarbij wisten ze het jaaaaren niet dat Massimo da biologische vader is van Ridge......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102504450
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee maar ook Bridget en Ridge hebben een relatie gehad, kortom Brooke en ridge zijn gewoon nasty...
en daarbij wisten ze het jaaaaren niet dat Massimo da biologische vader is van Ridge......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat kwam meer van Bridget af. Hij vond het niet echt kunnen en hij heeft toen ook voor Brooke gekozen. En je kon niet echt van een relatie spreken. Er is amper iets gebeurd toen, volgens mij zijn ze niet eens met elkaar naar bed geweest.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 29 september 2011 @ 16:27:24 #122
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102516947
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 01:28 schreef kissaa het volgende:

[..]

He did :)
Wat is er gebeurd?
Heeft hij al "It's not gonna happen!" tegen Rick geroepen?
Waarom is Ridge boos?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 29 september 2011 @ 16:55:05 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102518003
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef sherezade het volgende:


Nee maar ook Bridget en Ridge hebben een relatie gehad, kortom Brooke en ridge zijn gewoon nasty...
en daarbij wisten ze het jaaaaren niet dat Massimo da biologische vader is van Ridge......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me niks van herinneren dat Bridget en Ridge een relatie hebben gehad oO<
  donderdag 29 september 2011 @ 16:59:00 #124
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102518150
quote:
15s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik kan me niks van herinneren dat Bridget en Ridge een relatie hebben gehad oO<
Het staat wel op soapcentral.com

quote:
Brooke then went into labor and Bridget and Stephanie had to help with the delivery. Bridget then went home and kicked Deacon out of her house and told him never to come back. She then went searching for a new job at Insomnia, where her old friend, CJ Garrison managed. CJ was bitter towards the Forresters and refuse to give her a job. He finally did let her work there and allowed her to live in an apartment above Insomnia, right next to his. Since CJ and Bridget now worked together and were neighbors, they saw a lot of each other and began having feelings for each other. During this time CJ supported Bridget when she decided to enter medical school. They began dating, but not seriously. Soon after, Bridget met Mark MacLaine, her med school mentor. They began working very closely with each other, and developed feelings for each other, too. Mark stopped being her mentor so he could date her. Bridget was dating both Mark and CJ when they all found out that Mark and C.J. were brothers! Bridget did not want to come between brothers, but continued to see both of them. Bridget had also briefly been involved with Ridge after they learned that Ridge was not Eric Forrester's biological child, but that relationship had not led anywhere.
Dat was dan waarschijnlijk ergens in 2002 of 2003.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 29 september 2011 @ 17:05:47 #125
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102519715
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het staat wel op soapcentral.com

[..]

Dat was dan waarschijnlijk ergens in 2002 of 2003.
Maar er is niets noemenswaardigs gebeurd. Ze liepen een beetje om elkaar heen te draaien, en dan eigenlijk Bridget. Ik had er meer van verwacht toen, maar er is zip gebeurd.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_102520030
quote:
5s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd?
Heeft hij al "It's not gonna happen!" tegen Rick geroepen?
Waarom is Ridge boos?
Was gisteren te zien.

Ridge is erachter gekomen dat Steffie en Rick een relatie hebben. Hij kwam thuis en trof daar Brooke en Rick. Hij heeft een deel van het gesprek tussen Brooke en Rick gehoord.
En ja :D Ridge heeft inderdaad geroepen it's not gonna happen. Hij wilde hem aanvliegen. Rick is weggerend en in zijn auto gesprongen en weggescheurd.
Bleek Steffie ook in de auto te zitten.

Ridge er achteraan met Brooke.

:)

Spannend!
pi_102523713
Rick zal wel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 september 2011 @ 22:45:49 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102532556
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef miep63 het volgende:
Rick zal wel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 september 2011 @ 22:49:43 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102532736
Ik heb vandaag niet gekeken, ik zal morgen de hh kijken of via gemist.
Spannend!
  donderdag 29 september 2011 @ 22:52:42 #131
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102532909
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef Marrije het volgende:
Ik heb vandaag niet gekeken, ik zal morgen de hh kijken of via gemist.
Spannend!
Spannend is het wel.
pi_102540144
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het staat wel op soapcentral.com

[..]

Dat was dan waarschijnlijk ergens in 2002 of 2003.
Ik zie nu ook weer de naam Deacon _O- die heeft ook een rondje logan gehad dat was ik ookal weer vergeten .....
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:52:05 #133
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102543760
Bestaat er ook een award voor de slechtste acteur want ridge mag die wel hebben . Ik volg het niet maar zag wel die uitbarsting hoe slecht was die . :N :N
pi_102543971
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Brooke en Deacon hebben een dochter Hope *)
ja ik was het alweer helemaal vergeten, waarschijnlijk ook omdat Deacon helemaal uit the picture is...
leuk zo'n gezin waarvan ieder kind een andere vader heeft
pi_102558564
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja ik was het alweer helemaal vergeten, waarschijnlijk ook omdat Deacon helemaal uit the picture is...
leuk zo'n gezin waarvan ieder kind een andere vader heeft
Gebeurt in werkelijkheid ook. Kijk maar naar Willeke Alberti, die heeft 3 kinderen van 3 verschillende mannen.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:04:29 #137
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_102559786
Deacon moet trouwens echt terug komen!! Gewoon om voor een beetje opschudding te zorgen.
Het is een kwal, maar de acteur die hem speelt is echt goed! Ik geniet nu nog maar van hem in Y&R
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_102560562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:32 schreef miep63 het volgende:

[..]

Gebeurt in werkelijkheid ook. Kijk maar naar Willeke Alberti, die heeft 3 kinderen van 3 verschillende mannen.
dan is Willeke ook een skank
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:30:03 #139
251975 kissaa
fka: kissa
pi_103529059
Kijkt er niemand meer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:32:03 #140
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103529113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:30 schreef kissaa het volgende:
Kijkt er niemand meer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:48:39 #141
251975 kissaa
fka: kissa
pi_103529560
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:28:50 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103530374
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:48 schreef kissaa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:11:23 #143
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103533961
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:16:33 #144
251975 kissaa
fka: kissa
pi_103541732
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:11 schreef Haaibaaike het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet eens verbaasd ;)
pi_103553732
Die Ridge :X , ik krijg wat van die man.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:23:26 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103555468
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef kissaa het volgende:

Ik ben niet eens verbaasd ;)
Nee hé..Maar gun jij hem dood *)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:58:55 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103557113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:30 schreef kissaa het volgende:
Kijkt er niemand meer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik kijk, maar kom hier bijna nooit meer omdat ik de spoilers niet hoef te weten en daar juist over gepraat wordt...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:40:23 #148
251975 kissaa
fka: kissa
pi_103565924
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee hé..Maar gun jij hem dood *)
Rick?
Ik weet het niet, ben niet zo dood-wenserig. Maar ik mag hem niet!
pi_103569256
Die blonde vrouw die vandaag op de achtergrond te zien was bij Bridget en Owen lijkt verdomd veel op Darla. :o
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:02:56 #150
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103572296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Die blonde vrouw die vandaag op de achtergrond te zien was bij Bridget en Owen lijkt verdomd veel op Darla. :o
Jouw UI. _O-

Ik heb het nu al meer dan een maand niet gezien en ik eerlijk gezegd mis ik het ook totaal niet.

Ik ben wel blij dat ik deze prachtige scènes nog heb mogen zien:


Ik word telkens weer emotioneel als ik het kijk. Ook zo mooi in beeld gebracht.
Jammer dat zulke scènes zeer zelden te zien zijn bij B&B.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103575071
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Die blonde vrouw die vandaag op de achtergrond te zien was bij Bridget en Owen lijkt verdomd veel op Darla. :o
Wie weet.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:00:11 #152
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103576006
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Die blonde vrouw die vandaag op de achtergrond te zien was bij Bridget en Owen lijkt verdomd veel op Darla. :o
Zojuist weer terug gekeken een klein stukje.ik zag wel een blonde vrouw zitten maar of Darla het is betwijfel ik.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:41:38 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103577402
Is me niet eens opgevallen :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:46:39 #154
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103577571
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef Marrije het volgende:
Is me niet eens opgevallen :D
Daarom ging ik terug kijken maar kan geen Darla herkennen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Haaibaaike op 27-10-2011 13:05:57 ]
pi_103612177
@ Haaibaaike: het ging over Darla :)

quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Die blonde vrouw die vandaag op de achtergrond te zien was bij Bridget en Owen lijkt verdomd veel op Darla.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:05:15 #156
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103620921
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:05 schreef kissaa het volgende:
@ Haaibaaike: het ging over Darla :)

quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Die blonde vrouw die vandaag op de achtergrond te zien was bij Bridget en Owen lijkt verdomd veel op Darla.
:@ Oeps ik bedoelde Darla..hoe kom ik aan Donna _O- Maar kon Darla niet herkennen :N
pi_103663505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb het nu al meer dan een maand niet gezien en ik eerlijk gezegd mis ik het ook totaal niet.

Er is eindelijk weer wat aktie. Beetje Agatha Christie-achtig, zeg maar.
:9
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:39:00 #158
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103840565
Die thomas. Beetje een tegenvaller.

Donna was wel vermakelijk, met haar bezoekje aan pammie.
Dat plushe hondje, hij mist zn mammie :D
En die gebreide handboeien!

Eindelijk wen ik aan het idee dat zij met eric is :') Stephanie is wat onuitstaanbaarder geworden.
pi_103865442
Ik heb zo'n vermoeden dat Thomas achter de aanslagen zit,,,
  woensdag 2 november 2011 @ 09:49:50 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103865596
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:43 schreef sherezade het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Thomas achter de aanslagen zit,,,
Gisteren niet gekeken?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 2 november 2011 @ 10:09:03 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103866099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:43 schreef sherezade het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Thomas achter de aanslagen zit,,,
Ik denk ook dat Thomas gedaan heeft.
pi_103867096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Gisteren niet gekeken?
nee moet straks nog even terug kijken
  woensdag 2 november 2011 @ 11:47:04 #163
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103869023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee moet straks nog even terug kijken
Ok.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 2 november 2011 @ 19:03:13 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103885739
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef Marrije het volgende:
Stephanie is wat onuitstaanbaarder geworden.
Is dat mogelijk?
Wat heeft ze gedaan?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 2 november 2011 @ 19:16:06 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103886387
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is dat mogelijk?
Wat heeft ze gedaan?
ik vond haar wat zielig nadat eric hasr weeeer dumpte en weeeer naar donna ging, maar nu ze rick een klap in zn gezicht heeft gegeven is ze weer dezelfde heks als vanouds.
  woensdag 2 november 2011 @ 19:58:42 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103888572
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vond haar wat zielig nadat eric hasr weeeer dumpte en weeeer naar donna ging, maar nu ze rick een klap in zn gezicht heeft gegeven is ze weer dezelfde heks als vanouds.
Onee, ik heb ervan genoten. Hij had dat nog tegoed.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 2 november 2011 @ 20:02:38 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103888795
Ik ben pro rick
Arm schaap.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:03:59 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103888855
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef Marrije het volgende:
Ik ben pro rick
Arm schaap.
Ah, nou ik niet hoor. Toen hij jonger was misschien, in de tjid met Amber, maar sinds hij terugkwam, nee.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 2 november 2011 @ 20:05:12 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103888915
Juist de nieuwe rick heeft mijn sympathie.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:11:15 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103889278
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Marrije het volgende:
Juist de nieuwe rick heeft mijn sympathie.
Ow, weird, wat vind je er zo leuk aan? Ik vind hem geen fijn personage, rancuneus, hooghartig en een rare mond (wat uiterlijk betreft).
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 2 november 2011 @ 20:15:30 #171
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_103889526
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef Marrije het volgende:
Juist de nieuwe rick heeft mijn sympathie.
Kyle Lowder.. Ik zie hem helaas nog steeds als Brady van DOOL
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  woensdag 2 november 2011 @ 20:20:50 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103889822
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ow, weird, wat vind je er zo leuk aan? Ik vind hem geen fijn personage, rancuneus, hooghartig en een rare mond (wat uiterlijk betreft).
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
nou leuk, ik waardeer het wel dat ie wat rebels is, die oude rick was een watje van de bovenste plank, ook kwa uiterlijk veel braver. Vond dat ook geen combi met amber.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:21:51 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103889871
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Kyle Lowder.. Ik zie hem helaas nog steeds als Brady van DOOL
dat zegt me niks :)
  woensdag 2 november 2011 @ 20:24:22 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103890009
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou leuk, ik waardeer het wel dat ie wat rebels is, die oude rick was een watje van de bovenste plank, ook kwa uiterlijk veel braver. Vond dat ook geen combi met amber.
Ja, maar die vond ik dus daarom zielig (de oude), maar hij was wel lief.
En ik hou wel van rebels, maar het moet wel een beetje terecht zijn, voor mij dan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 2 november 2011 @ 20:26:16 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103890104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, maar die vond ik dus daarom zielig (de oude), maar hij was wel lief.
En ik hou wel van rebels, maar het moet wel een beetje terecht zijn, voor mij dan.
het zou mijn vriendje ook niet zijn, maar die brave hendrik ook niet
  woensdag 2 november 2011 @ 20:30:22 #176
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_103890291
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat zegt me niks :)
Was dan ook wel een tijdje geleden.. 2001-2005 volgens wikipedia, dat werd nog net hier uitgezonden, en niet lag erna werd het van de buis gehaald.

Oude Rick (Rick-Amber periode) is wel nog steeds mijn favoriet :D Hij kwam een beetje klungelig over, maar dat juist in combinatie met Amber maakte het een leuk stel.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  woensdag 2 november 2011 @ 20:33:05 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103890451
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zou mijn vriendje ook niet zijn, maar die brave hendrik ook niet
Eens.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 2 november 2011 @ 21:13:01 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103892862
Het wordt volgende week spannend..ik zeg niks erover :N
  woensdag 2 november 2011 @ 21:24:05 #179
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103893495
Deze Rick mag mijn vriendje wel worden. O-) Kyle Lowder. :9~
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103894602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ow, weird, wat vind je er zo leuk aan? Ik vind hem geen fijn personage, rancuneus, hooghartig en een rare mond (wat uiterlijk betreft).
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Kyle heeft echt een misselijke kop, maar ik moet zeggen dat hij de rol wel goed neerzet....
die andere acteur die Rick vertolkte in de Amber periode was echt een watje en ik denk ook niet dat hij deze rol zo overtuigend had kunnen neer zetten zoals Kyle dat nu doet...eerst kom ik hem niet uitstaan maar ben hem de laatste tijd als acteur wel steeds meer gaan waarderen.
Ik bedoel kijk maar naar de rest van de acteurs in de serie, kwalitatieve goede acteurs/ actrices zitten er niet in overvloed in
Als Ridge kwaad wordt schiet ik al spontaan in de lach
pi_103894654
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Het wordt volgende week spannend..ik zeg niks erover :N
ook niet in een spoiler ?? :* :* :* :* :*
pi_103894931
Dat zeikstemmetje van Steffy als ze bij Rick is/hem spreekt.. verschrikkelijk zeg. Om te kotsen.
pi_103895020
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Franneh het volgende:
Dat zeikstemmetje van Steffy als ze bij Rick is/hem spreekt.. verschrikkelijk zeg. Om te kotsen.
jup met name als ze nee zegt dat wordt dan verkracht in '' Neuhuwwwwwwwwwwwwwwwwww
  woensdag 2 november 2011 @ 21:59:15 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103895470
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef sherezade het volgende:

ook niet in een spoiler ?? :* :* :* :* :*
Nee dan moet ik in mijn nieuwe gids alles over typen van maandag tot vrijdag. Ik heb gelezen in mijn nieuwe gids wat er ongeveer gaat gebeuren :*
pi_103896190
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee dan moet ik in mijn nieuwe gids alles over typen van maandag tot vrijdag. Ik heb gelezen in mijn nieuwe gids wat er ongeveer gaat gebeuren :*
jammer dan moet ik maar afwachten
  donderdag 3 november 2011 @ 00:20:48 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_103902796
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

Kyle heeft echt een misselijke kop, maar ik moet zeggen dat hij de rol wel goed neerzet....
die andere acteur die Rick vertolkte in de Amber periode was echt een watje en ik denk ook niet dat hij deze rol zo overtuigend had kunnen neer zetten zoals Kyle dat nu doet...eerst kom ik hem niet uitstaan maar ben hem de laatste tijd als acteur wel steeds meer gaan waarderen.
Ik bedoel kijk maar naar de rest van de acteurs in de serie, kwalitatieve goede acteurs/ actrices zitten er niet in overvloed in
Als Ridge kwaad wordt schiet ik al spontaan in de lach
Hij brengt zeker leven in de brouwerij, dat dan weer wel.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_103905068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef sherezade het volgende:

[..]

jup met name als ze nee zegt dat wordt dan verkracht in '' Neuhuwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ja verschrikkelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij brengt zeker leven in de brouwerij, dat dan weer wel.
Ik vond Rick eerst niks, maar ik moet af en toe best lachen om zijn bijdehante grappen. :+
pi_104446071
Zag vandaag de scène waarbij Eric Stephanie ontslaat. Goed gespeeld!
Wat ik zo leuk vind aan deze soap is de humor. Zo leuk hoe Donna Erik wilde verleiden met honing en Stephanie weer eens in de kamer staat. _O- Hilarisch.
pi_104975369
Ik ben die hele Ridge spuugzat. Volgens mij kan Brooke beter weer scheiden, en nu wel definitief.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:22:01 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105107315
Rick :r
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_105136055
Ik hoop dat Ridge en Taylor dat bandje kunnen laten horen en dat Steffy Rick dumpt. Duurt nu wel lang genoeg. :(

Owen leek me wel leuk met Bridget samen.. waarom gaat hij dan nu flikflooien met Jackie? Die oude handen trouwens over zijn jonge rug. :+

Eat your heart out, Honeybear. 8-)
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:36:25 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105136391
Waar gaat het de laatste weken over? Ik kijk namelijk niet meer.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:31:48 #193
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105138078
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef Franneh het volgende:
[quote]Ik hoop dat Ridge en Taylor dat bandje kunnen laten horen en dat Steffy Rick dumpt. Duurt nu wel lang genoeg. :(
Ik zit er ook op te wachten, hoop niet dat er iets dramatisch gaat gebeuren.

quote:
Owen leek me wel leuk met Bridget samen.. waarom gaat hij dan nu flikflooien met Jackie? Die oude handen trouwens over zijn jonge rug. :+
Ik vond hem vrij snel een lekker hapje, dat lijf, die scherpe lijnen in het gezicht, die blauwe ogen. *zucht* <slap>, let go.

Jackie is veel te oud voor hem. Zelfs met Eric vond ik haar een beetje yakkie (al moet ik zeggen dat ze er voor haar leeftijd mooie benen heeft enzo)/
quote:
Eat your heart out, Honeybear. 8-)
_O- _O- _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:31:46 #194
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105148719
Vanaf maandag kun je vooraf kijken 24 uur kost euro 0.99.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:59:01 #195
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105149861
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanaf maandag kun je vooraf kijken 24 uur kost euro 0.99.
Kun je niet kijken op Lounge?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:05:10 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105150080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:

Kun je niet kijken op Lounge?
Ik dacht van wel maar dat kunnen wij niet krijgen waar ik woon.
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:40:10 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105151438
Ik vind owen dus 3 x niks, ik gun bridget wat beters.
  zondag 4 december 2011 @ 00:23:36 #198
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105153072
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik dacht van wel maar dat kunnen wij niet krijgen waar ik woon.
Oh, das balen, want daar wordt het op zaterdag en op zondag herhaald (van de hele week).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 4 december 2011 @ 19:15:07 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105177301
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef ThunderBitch het volgende:

Oh, das balen, want daar wordt het op zaterdag en op zondag herhaald (van de hele week).
Ik kijk maar op RTL8 of anders op RTLXL gemist.
pi_105177353
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef Franneh het volgende:
Ik hoop dat Ridge en Taylor dat bandje kunnen laten horen en dat Steffy Rick dumpt. Duurt nu wel lang genoeg.
Toch had ik niet verwacht dat bij Rick zo de vork in de steel zat. Dacht wel dat ie echt van Steffie hield. Bastard! :(
  zondag 4 december 2011 @ 19:42:58 #201
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105178507
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:

Toch had ik niet verwacht dat bij Rick zo de vork in de steel zat. Dacht wel dat ie echt van Steffie hield. Bastard! :(
Ja, vind het ook een gemene streek van Rick om Steffy te manipuleren alleen, omdat ie vreselijk hekel aan Ridge heeft.. }:|
  zondag 4 december 2011 @ 20:30:07 #202
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105180901
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik kijk maar op RTL8 of anders op RTLXL gemist.
OKay, maar moet je dan geen geld betalen?


quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toch had ik niet verwacht dat bij Rick zo de vork in de steel zat. Dacht wel dat ie echt van Steffie hield. Bastard! :(
Ik wist wel dat hij niet helemaal zuiver was op de graat.
Je kon het zien aan de manier waarop hij weleens keek (emotieloos) nadat zij een soort van liefdesmoment hadden (als hij haar aan het overreden was, bv.)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 4 december 2011 @ 21:39:17 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105185397
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar gaat het de laatste weken over? Ik kijk namelijk niet meer.
rick en steffie, jacky m
  zondag 4 december 2011 @ 23:10:53 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105191274
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef ThunderBitch het volgende:

OKay, maar moet je dan geen geld betalen?

Nee zo heet uitzendinggemist van RTL ! Hier een linkje http://www.rtl.nl/xl/
  zondag 4 december 2011 @ 23:16:42 #205
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105191603
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee zo heet uitzendinggemist van RTL ! Hier een linkje http://www.rtl.nl/xl/
ah okay.
thnx, ben ik ook weleens op terecht gekomen ja.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 4 december 2011 @ 23:25:38 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105192072
Daar kijk ik vaak naar The Bold op RTL8 uitzendinggemist.
pi_105195262
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Toch had ik niet verwacht dat bij Rick zo de vork in de steel zat. Dacht wel dat ie echt van Steffie hield. Bastard! :(
Ik twijfelde inderdaad ook hoor.. maar ja. :'(

(Zijn we hopelijk wel af van het Steffyzeikstemmetje als ze samen met Rick is)
pi_105202255
Ik vraag me af wat Owen in zijn schild voert, ik zie hem liever met Bridget samen dan met Jackie...

En ja Rick dat was wel te verwachten,,het is een smeerlap _O- maarja wat zet hij het weer goed neer ^O^
pi_105202558
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

OKay, maar moet je dan geen geld betalen?

[..]

Ik wist wel dat hij niet helemaal zuiver was op de graat.
Je kon het zien aan de manier waarop hij weleens keek (emotieloos) nadat zij een soort van liefdesmoment hadden (als hij haar aan het overreden was, bv.)
Daarvoor heb ik weer niet genoeg gekeken. Ik zie het sporadisch, helaas.
Hoe dan ook, het viel me toch een beetje tegen. Wel tof dat Ridge en Taylor een keer gelijk hebben. :P
pi_105202664
Ik zie nu de herhaling waarin Rick stiekem wordt opgenomen en Ridge de waarheid verteld. Wat krijg ik een hekel aan die vent! Ik sta zowaar een keer aan Ridge's kant. Wat heeft die zich in moeten houden! :9 Love it! Eigenlijk is het een heerlijke soap, had niet verwacht dat ik er zo in getrokken zou worden toen ik destijds (1,5 jaar terug ofzo) ben gaan kijken. O+ Jammer dat ik het niet zo vaak kan zien.
  maandag 5 december 2011 @ 16:07:06 #211
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_105212671
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daarvoor heb ik weer niet genoeg gekeken. Ik zie het sporadisch, helaas.
Hoe dan ook, het viel me toch een beetje tegen. Wel tof dat Ridge en Taylor een keer gelijk hebben. :P
Ja, ik heb ook weleens periodes overgeslagen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:20:34 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106079621
Stephanie aan het bloggen.
The new Stephanie Forrester. A.D.
After Donna.

:D _O-

En die loopse teven :o _O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:07:29 #213
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106080552
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:20 schreef Marrije het volgende:
Stephanie aan het bloggen.
The new Stephanie Forrester. A.D.
After Donna.

:D _O-

En die loopse teven :o _O-
Moest lachen toen ze loopse teven zei. _O- _O-
pi_106082531
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Moest lachen toen ze loopse teven zei. _O- _O-
Die blik van Stephanie daarna! _O-
Stephanie! ^O^
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:01:17 #215
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_106091731
Bill Spencer _O_
Eindelijk z'n entree
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_106095521
pff ik wil dat Taylor en Ridge weer bijelkaar komen O+ O+
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:51:16 #217
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106101305
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:36 schreef vencodark het volgende:

Die blik van Stephanie daarna! _O-
Stephanie! ^O^
Susan Flannery is een groot actrice ...erg onmisbaar in de serie. En vanavond dan, ze zette Eric en de Logan's wel voor schut. >:)
pi_106213437
Ugh, Rick is echt walgelijk! :r
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:24:42 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106417107
Nog meer soap!
Een echte soapfan? Geniet en leef mee met alle perikelen in de razend populaire soaps; The Bold & The Beautiful en As The World Turns.
The Bold & The Beautiful is elke werkdag te zien om 18:40 uur bij RTL 8.
As The World Turns is elke werkdag te zien om 22:15 uur bij RTL 8.
pi_106431833
Oeh, 18.40 is een veel betere tijd voor BB! Btw, is het nu al een jaar geleden dat SBS toen stopte met BB? :o Gaat snel!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:54:14 #221
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106596239
Niet vergeten vanaf vanavond 18.30 voortaan The Bold and The Beautiful :)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 januari 2012 @ 11:57:12 #222
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106596304
Echt niets op tv
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:13:08 #223
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106596747
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Echt niets op tv
Staat wel in de gids hoor. Anders kijk je naar www.RTLXL.nl
pi_106908251
Ik zag gister het einde van de aflevering, wie is dat lekkere hapje (met zwart haar en baard (8> ) die in het kantoor stond, een nieuw Forrester lid? :9
En is dat een vaste rol? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:35:01 #225
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_106908917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister het einde van de aflevering, wie is dat lekkere hapje (met zwart haar en baard (8> ) die in het kantoor stond, een nieuw Forrester lid? :9
En is dat een vaste rol? :)
vaste rol ja
hij heet bill spencer en haat de logans/eric mag hij ook niet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:44:48 #226
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_106909291
rtl gemist doet t niet meer ;(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:06:55 #227
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106910220
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

vaste rol ja
hij heet bill spencer en haat de logans/eric mag hij ook niet
Ow, heeft hij ook iets tegen de Logans? Spannend.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:07:26 #228
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106910244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister het einde van de aflevering, wie is dat lekkere hapje (met zwart haar en baard (8> ) die in het kantoor stond, een nieuw Forrester lid? :9
En is dat een vaste rol? :)
Hij is wel lekker ja. :Y
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:11:27 #229
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_106912624
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ow, heeft hij ook iets tegen de Logans? Spannend.
hij wilt samen werken met Stephanie dacht ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:14:10 #230
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106912740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister het einde van de aflevering, wie is dat lekkere hapje (met zwart haar en baard (8> ) die in het kantoor stond, een nieuw Forrester lid? :9
En is dat een vaste rol? :)
Bill Spencer JR ..hij wil Forrester Creations kopen :D
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:16:25 #231
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:17:58 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106912869
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

hij wilt samen werken met Stephanie dacht ik
Ow, ik vroeg me al af of hij persoonlijk iets te schaften had met de Longans.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_106912954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij is wel lekker ja. :Y
Ik zit even te googlen, maar hij lijkt op de foto's niet zo geweldig, behalve op een cap uit de serie:



Hij heeft een cynisch lachje, dat maakt hem wild aantrekkelijk :D

En deze zonder baard, als het goed is komt deze foto uit een andere serie, maar toch ff onder een spoiler...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:25:13 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106913151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ow, heeft hij ook iets tegen de Logans? Spannend.
nou tot zover he, want een nacht met donna ( :') ) ziet meneer wel zitten.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:26:45 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106913215
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:

Ow, ik vroeg me al af of hij persoonlijk iets te schaften had met de Longans.
Goed kijken hé..Hij gebruikt ze toch om Erik een hak te zetten, en gebruikt Stephanie ook.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:28:59 #236
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_106913291
quote:
ja en dan geeft hij een foutmelding..
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:29:06 #237
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106913298
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zit even te googlen, maar hij lijkt op de foto's niet zo geweldig, behalve op een cap uit de serie:

[ afbeelding ]

Hij heeft een cynisch lachje, dat maakt hem wild aantrekkelijk :D

En deze zonder baard, als het goed is komt deze foto uit een andere serie, maar toch ff onder een spoiler...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm......
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:30:45 #238
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106913357
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Goed kijken hé..Hij gebruikt ze toch om Erik een hak te zetten, en gebruikt Stephanie ook.
Ja, dat heb ik gezien. Hij wil het bedrijf in handen krijgen. Het was vanaf het begin al duidelijk dat hij niet deugde (eerder gesprek tussen Stephanie en zijn zus Caroline) daarom snap ik eigenlijk niet waarom Stephanie hem vertrouwde.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:49:27 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:54:46 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106914381
Omdat stephanie verblind door haat alleen aan zichzelf dacht, wraak nemen *O*
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:58:51 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106914546
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef Marrije het volgende:
Omdat stephanie verblind door haat alleen aan zichzelf dacht, wraak nemen *O*
......en aan haar kinderen...... (terecht overigens, wat mij betreft).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_106914671
Ik vind Bill Spencer eigenlijk heel onaantrekkelijk. Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat hij 'lekker' moet zijn. Ik vind er niets aan. Die geniepige oogjes van hem, zijn mond die op het eind van een zin regelmatig open blijft staan en onder die baard lijkt het alsof hij een pafferig gezicht heeft. Brrr!
Ik hou niet van die opgedofte mannen. :P

Er klopt iets niet ofzo. Zijn mond is te groot voor zijn gezicht. Doet me aan Ross van Friends denken. :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:03:37 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106914747
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

......en aan haar kinderen...... (terecht overigens, wat mij betreft).
niet echt want die zijn er alleen maar de dupe van, felicia en thorne wilden niet voor niets niet meewerken aan haar plan.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:08:11 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106919665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

niet echt want die zijn er alleen maar de dupe van, felicia en thorne wilden niet voor niets niet meewerken aan haar plan.
Ja, dat klopt, dat was een misrekening van haar, maar dat laat onverlet dat zij dat wel gedaan heeft met oog op haar kinderen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:47:16 #245
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_106921071
Jacky gedraagt als een jonge sloerie :r
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:52:42 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106921253
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
Jacky gedraagt als een jonge sloerie :r
Echt heh?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:54:01 #247
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_106921308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Echt heh?!
echt wagelijk
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_106921410
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
Jacky gedraagt als een jonge sloerie :r
Volgens mij is Owen ook een sloerie die haar gebruikt. Of zou het niet?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:17:09 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106922107
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, dat was een misrekening van haar, maar dat laat onverlet dat zij dat wel gedaan heeft met oog op haar kinderen.
dat was een leuke dekmantel maar daar trap ik niet in natuurlijk :D
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:18:17 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106922174
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Volgens mij is Owen ook een sloerie die haar gebruikt. Of zou het niet?
uiteraard
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:25:30 #251
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_106922496
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Volgens mij is Owen ook een sloerie die haar gebruikt. Of zou het niet?
ja hij ook ;(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:51:38 #252
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_106935800
Bill was in het begin dan nog wel leuk, maar dat is voor mij al voorbij.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_106937907
Ik vind Bill zum kotzen ....
pi_106944022
Humor in BB O+ Dat mis ik in alle andere soaps op tv. Dat tekenen van Jack. :P
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 19:25:14 #255
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107000652
Bill heeft hele dunne O beentjes zag ik vanavond. _O-
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:00:13 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107002245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:42 schreef vencodark het volgende:
Humor in BB O+ Dat mis ik in alle andere soaps op tv. Dat tekenen van Jack. :P
Welke Jack bedoel je?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:13:33 #257
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107002872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bill heeft hele dunne O beentjes zag ik vanavond. _O-
zijn bovenlichaam is hij breed en zijn benen zijn idd dun :D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107024005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Welke Jack bedoel je?
Euh, Nick bedoel ik. :P
Ik heb wel vaker gedacht dat ie Jack heette. :')
pi_107024064
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

zijn bovenlichaam is hij breed en zijn benen zijn idd dun :D
Het zag er noga sullig uit toen hij naar beneden liep. :') Beetje zo'n persoon die vroeger een nerd was en erg gepest maar er nu 'fantastisch' uitziet maar nog altijd zijn sulligheden heeft.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:23:33 #260
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107024459
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Euh, Nick bedoel ik. :P
Ik heb wel vaker gedacht dat ie Jack heette. :')
Ah, I.C.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:25:19 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107024508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:

Euh, Nick bedoel ik. :P
Ik heb wel vaker gedacht dat ie Jack heette. :')
Ja vencodark zo heet Nick ook in het echt, Jack Wagner is zijn naam..Ja je had het goed Jack :Y
pi_107024632
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja vencodark zo heet Nick ook in het echt, Jack Wagner is zijn naam..Ja je had het goed Jack :Y
Ah, dat verklaard het misschien. :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:07:19 #263
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107025747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:

Ah, dat verklaard het misschien. :)
Dat denk ik zekers.
pi_107026486
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bill heeft hele dunne O beentjes zag ik vanavond. _O-
Nu je het zegt ja _O-
Wel jammer, want de bovenkant mag er best wezen. :+

Ik word nu alweer gek van die hele situatie rondom Rick en Steffy..
Ridge die weer eens 100 keer in 1 minuut herhaald dat hij Rick niet mag tegen Brooke. Hopelijk is dat nu dan afgelopen, :(
pi_107133687
Het hoofd van Eric is wel uitzonderlijk bruin in tegenstelling tot zijn nek. :D Wat een slechte visagie.
pi_107252874
Ridge, don't leave Brooke!
Ik bedoel...vroeg of laat komt hij toch wéér bij haar terug. -O-
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:18:00 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107255330
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef vencodark het volgende:
Ridge, don't leave Brooke!
Ik bedoel...vroeg of laat komt hij toch wéér bij haar terug. -O-
Denk het ook dat ie ooit weer bij Brooke terug komt. Het gaat maar op en neer Taylor en Brooke _O-
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 januari 2012 @ 13:36:21 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107256081
Mario Lopez is de baas van de serie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:19:43 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107262085
Al komt ie weer terug bij Brooke, ik gun het Brooke wel dat hij eerst weer een tijdje met Taylor samen is }) En als Taylor het zat is dan mag hij wel weer terug naar Brooke.
pi_107263151
Sowieso begrijp ik niet wat die vrouwen in Ridge zien. Ok, hij ziet er misschien voor bepaalde vrouwen goed uit, maar daar is dan alles mee gezegd. Ik vind het zo'n dooie, saaie, sombere, humorloze lul. Nick is veel gezelliger!
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:57:32 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107265248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Marrije het volgende:
Al komt ie weer terug bij Brooke, ik gun het Brooke wel dat hij eerst weer een tijdje met Taylor samen is }) En als Taylor het zat is dan mag hij wel weer terug naar Brooke.
Dat hoop ik ook.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:13:28 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107273643
Nick is ook wat ontrouwer, of vergis ik me?
pi_107274155
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:13 schreef Marrije het volgende:
Nick is ook wat ontrouwer, of vergis ik me?
Ja, dat is qua vrouwen ook een slappe zak maar naast dat, begrijp ik nog wel dat een vrouw daar verliefd op kan worden. :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:10:16 #274
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107276777
Als ik moest kiezen tussen Ridge en Nick, koos ik absoluut Nick.
Maar het zijn beiden eikels.

Geef mij maar Marcus. :9
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:37:58 #275
251975 kissaa
fka: kissa
pi_107282447
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat is qua vrouwen ook een slappe zak maar naast dat, begrijp ik nog wel dat een vrouw daar verliefd op kan worden. :)
:Y
pi_107291171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:50 schreef vencodark het volgende:
Sowieso begrijp ik niet wat die vrouwen in Ridge zien. Ok, hij ziet er misschien voor bepaalde vrouwen goed uit, maar daar is dan alles mee gezegd. Ik vind het zo'n dooie, saaie, sombere, humorloze lul. Nick is veel gezelliger!
Ik vind hem niet aantrekkelijk en ook een kwal, net als zijn moeder dus ik sta compleet achter jouw reactie. Ik hoop eigenlijk dat er een leuke nieuwe acteur inkomt, die wel lekker en leuk is en dan met Brooke verdergaat.
Ik ben een beetje Ridgemoe en Taylor vind ik een trut!
pi_107301777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:37 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik vind hem niet aantrekkelijk en ook een kwal, net als zijn moeder dus ik sta compleet achter jouw reactie. Ik hoop eigenlijk dat er een leuke nieuwe acteur inkomt, die wel lekker en leuk is en dan met Brooke verdergaat.
Ik ben een beetje Ridgemoe en Taylor vind ik een trut!
Taylor en Ridge :r :r .
Waarom komt de vader van Hope (weet z'n naam niet meer) niet terug. Of was hij te jong voor Brooke.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:00:04 #278
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107314181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:53 schreef miep63 het volgende:

Taylor en Ridge :r :r .
Waarom komt de vader van Hope (weet z'n naam niet meer) niet terug. Of was hij te jong voor Brooke.
Deacon heet de vader van Hope.. speelt al lang niet meer in ''The Bold''
pi_107317498
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Deacon heet de vader van Hope.. speelt al lang niet meer in ''The Bold''
Wat was die Deacon een gladjakker :r
  zaterdag 28 januari 2012 @ 02:30:33 #280
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_107319704
Deacon was veel interessanter vergeleken met veel van de andere mannen in B&B
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 03:04:58 #281
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107320073
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:30 schreef Sk00p het volgende:
Deacon was veel interessanter vergeleken met veel van de andere mannen in B&B
true
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 03:07:47 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107320095
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 77% gewijzigd door static op 28-01-2012 09:20:26 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 03:36:11 #283
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_107320292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet zit hij nog steeds in Y&R (wel in de gevangenis)
Hope kan haar vader nu wel gebruiken eigenlijk. Ze is nogal een muurbloempje
Maar dat komt nog wel hier in Nederland op tv. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door static op 28-01-2012 09:20:39 ]
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 03:39:55 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107320320
Wikipedia :)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 08:12:45 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107320882
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey, doe es niet }:| Dat wil ik helemaal nog niet weten.

[ Bericht 12% gewijzigd door static op 28-01-2012 09:20:52 ]
  zondag 29 januari 2012 @ 00:50:44 #286
251975 kissaa
fka: kissa
pi_107347933
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 08:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

hey, doe es niet }:| Dat wil ik helemaal nog niet weten.
Open dan geen spoilers :D
  zondag 29 januari 2012 @ 01:02:07 #287
251975 kissaa
fka: kissa
pi_107348260
:+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107357573
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 01:02 schreef kissaa het volgende:
:+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo vaak getrouwd en dan nóg geloven in eeuwige trouw en samenzijn. Hoe krijgt ze het nog haar strot uit. :N
  zondag 29 januari 2012 @ 13:37:08 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107358189
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:50 schreef kissaa het volgende:

[..]

Open dan geen spoilers :D
Dat stond toen nog niet onder een spoiler slimpie, waarom denk je dat het bewerkt is door static?
pi_107362756
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:37 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik vind hem niet aantrekkelijk en ook een kwal, net als zijn moeder dus ik sta compleet achter jouw reactie. Ik hoop eigenlijk dat er een leuke nieuwe acteur inkomt, die wel lekker en leuk is en dan met Brooke verdergaat.
Ik ben een beetje Ridgemoe en Taylor vind ik een trut!
Taylor is wel de mooiste vrouw uit de hele serie (zolang ze van die botox af blijft)
  zondag 29 januari 2012 @ 15:33:39 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107364141
Ik vind Taylor en Brooke beide erg mooie vrouwen, Caroline was ook mooi.
Maar inderdaad, Taylor moet haar lippen niet steeds vol spuiten.
pi_107364855
Botox of niet, Taylor blijft een irritant mens. I
Elke keer loop ik weer te roepen, dat Brooke eens een keer voor goed bij Ridge vandaan moet blijven, maar dan zal het wel meteen het einde van de serie zijn.
  zondag 29 januari 2012 @ 17:27:15 #293
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107368261
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:33 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Taylor en Brooke beide erg mooie vrouwen, Caroline was ook mooi.
Maar inderdaad, Taylor moet haar lippen niet steeds vol spuiten.
Nou Taylor was vroeger veel mooier dan dat ze nu is.. Erg jammer.
  zondag 29 januari 2012 @ 23:57:14 #294
251975 kissaa
fka: kissa
  maandag 30 januari 2012 @ 00:10:32 #295
251975 kissaa
fka: kissa
pi_107387064
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat stond toen nog niet onder een spoiler slimpie, waarom denk je dat het bewerkt is door static?
Dat vroeg ik me inderdaad af :@
  maandag 30 januari 2012 @ 03:45:42 #296
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_107390724
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 08:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

hey, doe es niet }:| Dat wil ik helemaal nog niet weten.
Sorry voor de verwarring.. en dat ik over Deacon begon :D Maar ik mis hem nogal in de serie eigenlijk ;( Wanna-be badguy die het nooit goed voor elkaar krijgt :D Vindt het gewoon een leuke personage
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  maandag 30 januari 2012 @ 10:28:38 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107393942
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :) En spoilers zijn ook prima, maar gewoon graag onder een spoilertag oO<

Deacon wordt gemist, dat wel :Y
pi_107396011
Ik word Nick en zijn blonde ex vlam ook nogal beu. Hele dagen op bed.
Ik ben alleen haar naam kwijt. Al dagen. :P Overigens vind ik Ridge en Brooke wel bij elkaar passen, een soort Barbie en Ken.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:18:39 #299
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107398298
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:57 schreef vencodark het volgende:
Ik word Nick en zijn blonde ex vlam ook nogal beu. Hele dagen op bed.
Ik ben alleen haar naam kwijt. Al dagen. :P Overigens vind ik Ridge en Brooke wel bij elkaar passen, een soort Barbie en Ken.
Bridget bedoel jij ..leuke meid . Ridge en Brooke vind ik ook beter bij elkaar passen.
pi_107398372
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bridget bedoel jij ..leuke meid . Ridge en Brooke vind ik ook beter bij elkaar passen.
Ohjaa! Bridget. Ik vind die naam niet bij haar passen. Eerder een soort Amanda of iets met een L ofzo. :P
  maandag 30 januari 2012 @ 17:11:16 #301
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_107406760
Ik vind dat Taylor beter is voor Ridge.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')