Stephanie gaat deze situatie natuurlijk weer gebruiken om ridge en Brooke uitelkaar te drijven met als doel Ridge en Taylor bijelkaar te krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dat is dus ook precies wat er gebeurd is.
Stephanie.![]()
![]()
![]()
![]()
Eric.![]()
![]()
Brooke (in deze situatie)![]()
ik kijk meestal in het weekend alle afleveringen van de week terug online dan hoef ik me niet zo op te regen als ik dadelijks die 20 minuten moet zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het vandaag niet gekeken. Ik ben er wel weer klaar mee.
Ik wist dat dit met Phoebe eraan zat te komen, en met belangrijke gebeurtenissen kijk ik wel weer even, maar ze werken het op zo'n walgelijke manier uit, dat ik het echt niet meer hoef te zien.
[ afbeelding ]
Nee, ingehuurd door Thorne.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:01 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ben nog op vakantie, ik heb nog net gezien dat Eric Donna en Owen zag zoenen enzo...maar die waren dus dubbelgangers, ingehuurd door Felicia?
Goeiedag zeg waar halen ze het toch allemaal vandaan![]()
en waar is Donna nu? Huilend op een heel klein zolderkamertje?
John McCook was er wel ... maar hij staat volgens mij helemaal achteraan, in het midden. Twee of drie rijen achter Katherine Kelly Lang zie je z'n hoofd volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef kissaa het volgende:
Hmm, staat Eric niet op de foto van de cast?
quote:Stephanie is vastbesloten Rick aan de schandpaal te nagelen, maar Brooke doet er alles aan om haar zoon te beschermen. Rick neemt Eric in vertrouwen, maar krijg een onverwachte reactie.
ik zet het in spoiler voor degene die misschien niet gezien hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet Eric nu eindelijk wat Thorne heeft uitgespookt? Of nog steeds niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze dat doet omdat ze zich op een of andere manier vereenzelvigt met Phoebe o.i.d. of puur vanuit een schuldgevoel. Creepy eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |