Pure hotness, een ekte lady-killer gr grquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geil! Beschrijf fucking lekker eens?

Nicequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Pure hotness, een ekte lady-killer gr gr

Ga werken danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef MissVanity het volgende:
Nog twee uur tot einde werkdag en begin borreltijd op terras

Ok. Geen probleem.quote:

Leukquote:

Gister en eergister? Teveel hersencellen beschadigd dit weekend?quote:

Klinkt gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef mctwigt het volgende:
Het was hier in rotterdam weer zomercarnaval... dus allemaal negers langs de weg met een pilsje in de hand (of fernandes) op de coolsingel, om vervolgens aan het einde va nde dag weer te gaat schieten op elkaar

Nee!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef mctwigt het volgende:
Het was hier in rotterdam weer zomercarnaval... dus allemaal negers langs de weg met een pilsje in de hand (of fernandes) op de coolsingel, om vervolgens aan het einde va nde dag weer te gaat schieten op elkaar

Ik was alleen zaterdag vrijquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gister en eergister? Teveel hersencellen beschadigd dit weekend?

ik ging kijken en smiddags dacht ik veel te druk en vervelend... en savonds kijk je op internet... ja hoor pang pangquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee!Wat erg man. Ben je ondergedoken geweest dit weekend?

Arme jij! Vrijdagavond wel wezen stappen zeker?quote:

Echt hoor... Stomme mensenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef mctwigt het volgende:
[..]
ik ging kijken en smiddags dacht ik veel te druk en vervelend... en savonds kijk je op internet... ja hoor pang pang

Alleen effe een paar uur in de kroeg gezeten met een vriend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme jij! Vrijdagavond wel wezen stappen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |