Gaaf, vertel eens meer??quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Cactus ziet mij wel vaak.
Top. Wat knabbel je?quote:
Die zijn lekkerquote:
Flauw. Maar ik respecteer jullie privacy.quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:30 schreef pratende-paal het volgende:
IK BEN WEER TERUG VAN VAKANTIE WHOEEHOEEEE![]()
![]()
Sorry maar ik ken je nog niet. Vertel eens wat over jezelfquote:
nou, ik ben pratende-paal, een echt verslaafde fokker, en autist natuurlijk,.En jij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Sorry maar ik ken je nog niet. Vertel eens wat over jezelf
Haha, ja dat kloptquote:
Ook zoiets. Maar ik ben geen autist.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
nou, ik ben pratende-paal, een echt verslaafde fokker, en autist natuurlijk,.En jij?
Nou ja die praatpalen ken ik welquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Hoe weetj e dat als je niet weet wie ik ben
wauwquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ook zoiets. Maar ik ben geen autist.
Ik ben MissVanity. 22 jaar oud en ook zeer verslaafd aan fok en vooral aan sc topics maken van gewone topics
Hoezo zou je mij dan niet kennen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nou ja die praatpalen ken ik wel
Sorryquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij dan niet kennen?
Ik ben CyberJesus, ben 23 oud en ik ben fucking lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ook zoiets. Maar ik ben geen autist.
Ik ben MissVanity. 22 jaar oud en ook zeer verslaafd aan fok en vooral aan sc topics maken van gewone topics
Geil! Beschrijf fucking lekker eens?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ben CyberJesus, ben 23 oud en ik ben fucking lekker.
Dat is wel stoerquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef mctwigt het volgende:
ik ben mctwigt en ik ben de bedenker van de fokheld Kwaak.
Pure hotness, een ekte lady-killer gr grquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geil! Beschrijf fucking lekker eens?
Nicequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Pure hotness, een ekte lady-killer gr gr
Ga werken danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef MissVanity het volgende:
Nog twee uur tot einde werkdag en begin borreltijd op terras
Ok. Geen probleem.quote:
Leukquote:
Gister en eergister? Teveel hersencellen beschadigd dit weekend?quote:
Klinkt gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef mctwigt het volgende:
Het was hier in rotterdam weer zomercarnaval... dus allemaal negers langs de weg met een pilsje in de hand (of fernandes) op de coolsingel, om vervolgens aan het einde va nde dag weer te gaat schieten op elkaar
Nee!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef mctwigt het volgende:
Het was hier in rotterdam weer zomercarnaval... dus allemaal negers langs de weg met een pilsje in de hand (of fernandes) op de coolsingel, om vervolgens aan het einde va nde dag weer te gaat schieten op elkaar
Ik was alleen zaterdag vrijquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gister en eergister? Teveel hersencellen beschadigd dit weekend?
ik ging kijken en smiddags dacht ik veel te druk en vervelend... en savonds kijk je op internet... ja hoor pang pangquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee!Wat erg man. Ben je ondergedoken geweest dit weekend?
Arme jij! Vrijdagavond wel wezen stappen zeker?quote:
Echt hoor... Stomme mensenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef mctwigt het volgende:
[..]
ik ging kijken en smiddags dacht ik veel te druk en vervelend... en savonds kijk je op internet... ja hoor pang pang
Alleen effe een paar uur in de kroeg gezeten met een vriend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme jij! Vrijdagavond wel wezen stappen zeker?
Lekker!!!!!!!! Pics straks he!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:51 schreef Saisai het volgende:
ik heb de bonbons al gevuld, de vulling is nog nooit zo goed gelukt als nu
Ach... Moet een keertje kunnen toch.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef Saisai het volgende:
dan proef ik, vind ik het heerlijk en besef ik me dat er vrijwel alleen maar vet in zit
Dus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef Saisai het volgende:
dan proef ik, vind ik het heerlijk en besef ik me dat er vrijwel alleen maar vet in zit
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:53 schreef mctwigt het volgende:
bonbons... als ik bonbons zie moet ik altijd denken aan:
Gister heb ik zelfgemaakte tiramisu gehad. Errug lekker. En echt niet goed voor me.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus?Alles wat je zelf maakt is toch sowieso lekker, dus dan moet je d'r gewoon niet bij nadenken, en genieten.
Ik heb het voordeel dat ik geen grammetje aankom, wat ik ook eet. Enige nadeel is dat m'n lichaam van binnen er wel slechter op gaat worden, maar daar merk ik niks van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gister heb ik zelfgemaakte tiramisu gehad. Errug lekker. En echt niet goed voor me.
Lucky bastard! Ik kom al aan als ik kijk...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik geen grammetje aankom, wat ik ook eet. Enige nadeel is dat m'n lichaam van binnen er wel slechter op gaat worden, maar daar merk ik niks van.
Heb ik ook, ik kan eten wat ik wil, wanneer wil en ik merk er niks van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik geen grammetje aankom, wat ik ook eet. Enige nadeel is dat m'n lichaam van binnen er wel slechter op gaat worden, maar daar merk ik niks van.
Heb hetzelfdequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik kan eten wat ik wil, wanneer wil en ik merk er niks van.
Nadeel is wel dat ik 9/10x de hele dag met honger loop
Zitten ook nadelen aan hoor, ik wil opzich best wel aankomen, maar het lukt gewoon niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lucky bastard! Ik kom al aan als ik kijk...
Dat is toch niet erg. Gewoon blijven dooreten de hele dag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Idemquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn vet? Mag hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zitten ook nadelen aan hoor, ik wil opzich best wel aankomen, maar het lukt gewoon niet.
Van écht slecht eten kan ik soms best vrolijk worden, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Saisai het volgende:
mêh dat niet, maar echt beter voel je je niet van slecht eten
Prima, kom maar brengen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn vet? Mag hoor
Zo noemden mijn klasgenoten mij vroeger altijd, maar dat komt ook door mijn lengte in combinatie met mijn postuur.quote:
Kom maar halen. Vergeet niet een goed scherp mes mee te nemen.quote:
Dat durf ik je niet aan te doen, ik bijt het er wel af.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kom maar halen. Vergeet niet een goed scherp mes mee te nemen.
Dat is niet echt beter hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet aan te doen, ik bijt het er wel af.
Daar zit natuurlijk wel wat in. Nja, laat dan maar.Ik probeer het binnenkort wel weer met een vette hap.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is niet echt beter hoor
Doet allebei best wel pijn denk ik...
Bijna einde werkdagNog 3 kwartier!
Ik ben nou nooit eens vrijquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wel wat in. Nja, laat dan maar.Ik probeer het binnenkort wel weer met een vette hap.
Ik had vandaag gelukkig vrij!Morgen alleen wel weer "werken"
Afgelopen zaterdag van 13:00 tot 20:00 gewerkt, is ook niet alles.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben nou nooit eens vrijAlleen in het weekend.
Mja, dat hoort erbij he. Je moet centjes verdienen.
Volgende week ga ik trouwens 4 daagjes ertussenuit![]()
Dan zit ik lekker in Drenthe
Lang weekend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag van 13:00 tot 20:00 gewerkt, is ook niet alles.![]()
Ah, dus volgende week wel vrijGewoon een midweekje weg, of?
Winkelbediende zijn is leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lang weekend.
Ik heb 2 jaar in een winkel gewerkt. Werkte toen standaard elke zaterdag
En soms ook zondag. En altijd koopavond.
Stiekem vond ik het heerlijk werk. Lekker babbelen met mensen en nooit stilzitten.
Ja, vind ik wel in elk geval.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Winkelbediende zijn is leuk.
Aye, maar je doet er ook meestal niet al teveel voor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel in elk geval.
Alleen het salaris is triest laag...
Ligt eraan wat voor winkel. Ik deed behoorlijk wat dingetjes op een dag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Aye, maar je doet er ook meestal niet al teveel voor.
Dimens in mijn topicquote:
Dat laatste is waar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:17 schreef Trollscience het volgende:
TS is een kutnoep met lipafdrukken op haar reet
Bedankt he!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:17 schreef Trollscience het volgende:
TS is een kutnoep met lipafdrukken op haar reet
Hey! Doe jij eens lief!quote:
quote:
Ik ga er bijna vandoor dus als ik je niet meer spreek... Veel plezier vanavond met jonko's klappenquote:
Ja, heel erg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dimens in mijn topic
Ben je jaloers?
Thanks! En jij in de kroegquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga er bijna vandoor dus als ik je niet meer spreek... Veel plezier vanavond met jonko's klappen
Op het terras! Niet in de kroeg.quote:
Niet zo kinderachtig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |