Gaaf, vertel eens meer??quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Cactus ziet mij wel vaak.

Top. Wat knabbel je?quote:

Die zijn lekkerquote:

Flauw. Maar ik respecteer jullie privacy.quote:

Wie ben jij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:30 schreef pratende-paal het volgende:
IK BEN WEER TERUG VAN VAKANTIE WHOEEHOEEEE![]()
![]()

Sorry maar ik ken je nog niet. Vertel eens wat over jezelfquote:

nou, ik ben pratende-paal, een echt verslaafde fokker, en autist natuurlijk,.En jij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Sorry maar ik ken je nog niet. Vertel eens wat over jezelf

Haha, ja dat kloptquote:

Ook zoiets. Maar ik ben geen autist.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
nou, ik ben pratende-paal, een echt verslaafde fokker, en autist natuurlijk,.En jij?

Nou ja die praatpalen ken ik welquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Hoe weetj e dat als je niet weet wie ik ben

wauwquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ook zoiets. Maar ik ben geen autist.
Ik ben MissVanity. 22 jaar oud en ook zeer verslaafd aan fok en vooral aan sc topics maken van gewone topics

Hoezo zou je mij dan niet kennen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nou ja die praatpalen ken ik wel

Sorryquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij dan niet kennen?

Ik ben CyberJesus, ben 23 oud en ik ben fucking lekker.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ook zoiets. Maar ik ben geen autist.
Ik ben MissVanity. 22 jaar oud en ook zeer verslaafd aan fok en vooral aan sc topics maken van gewone topics

Geil! Beschrijf fucking lekker eens?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ben CyberJesus, ben 23 oud en ik ben fucking lekker.

Dat is wel stoerquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef mctwigt het volgende:
ik ben mctwigt en ik ben de bedenker van de fokheld Kwaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |