bowlen is hip.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ga meestal trieste dingen doen als ik geblowd heb bowlen ofzo of naar de film ofzo altijd pret
Echt?quote:
Nee. Ik heb stoned mijn haar geverfd.quote:
Dat is wel tof ja. Als je stoned bent ook wel leuk hoor sowiesoquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral als je van die strikes hebt, vind ik echt wel vet.
Ik had 21 punten de laatste keer...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral als je van die strikes hebt, vind ik echt wel vet.
Er kriebelde iets langs mijn keel, ik neem aan van wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef MissVanity het volgende:
Heb je die schaamhaar al tussen je tanden vandaag Chirrel?
Mooiquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Er kriebelde iets langs mijn keel, ik neem aan van wel.
Dit is een andere, sorry...quote:
Ik wilde gisteren iets teveel geld verdienen achter het station.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
MooiHoe kwam die haar daar eigenlijk?
Whahaha. Gekkerd! Hoeveel heb je verdiend?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:11 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren iets teveel geld verdienen achter het station.
13 snoepkikkertjes en 100 gram zwart-wit poeder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Whahaha. Gekkerd! Hoeveel heb je verdiend?
WOW! Zoveel?? Goed gedaan ventje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
13 snoepkikkertjes en 100 gram zwart-wit poeder.
Trollscience in mijn topic!!!!!quote:
Waarom kom je daar nu mee..? hij posten op de eerste pagina al iets.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Trollscience in mijn topic!!!!!![]()
Hij posten veel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Waarom kom je daar nu mee..? hij posten op de eerste pagina al iets.
Ik dacht er nu aan. Net niet... Vandaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Waarom kom je daar nu mee..? hij posten op de eerste pagina al iets.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hij posten veel.
Ik mis Cactus nog in dit topic.
Ik zie Cactus sowieso niet zo vaak meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hij posten veel.
Ik mis Cactus nog in dit topic.
quote:
Cactus ziet mij wel vaak.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zie Cactus sowieso niet zo vaak meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |