Daarom is het een uiterst ongelukkige bijkomstigheid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werkVingeren doe ik thuis.
Ok dan!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Daarom is het een uiterst ongelukkige bijkomstigheid.
"Blitzkrieg!" aldus,quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Een handje vol, het leek niet veel
Maar toen die neger, in haar keel
Vriendenlijst icoontje bij username, in posts.quote:
Vele jongens, ik tel er zeven,quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
MV wat is nou de reden van die kroeg vanavond? Waarom ga je daarheen?
Om een borrel te drinken in de zonneschijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
MV wat is nou de reden van die kroeg vanavond? Waarom ga je daarheen?
Ok we komen nee grapje ik ga jonko's klappen vanavond xxquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Om een borrel te drinken in de zonneschijn
Edit: Niet om fokkers te ontmoeten. Maar om borrel te drinken met mijn vriend en zijn collega.
Nice. Heb dit weekend ook een joint gerookt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ok we komen nee grapje ik ga jonko's klappen vanavond xx
Ik ga meestal trieste dingen doen als ik geblowd heb bowlen ofzo of naar de film ofzo altijd pretquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nice. Heb dit weekend ook een joint gerookt.
En daarna gaan fokken. Die smileys zijn zo gay als je stoned bent!
bowlen is hip.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ga meestal trieste dingen doen als ik geblowd heb bowlen ofzo of naar de film ofzo altijd pret
Echt?quote:
Nee. Ik heb stoned mijn haar geverfd.quote:
Dat is wel tof ja. Als je stoned bent ook wel leuk hoor sowiesoquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral als je van die strikes hebt, vind ik echt wel vet.
Ik had 21 punten de laatste keer...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral als je van die strikes hebt, vind ik echt wel vet.
Er kriebelde iets langs mijn keel, ik neem aan van wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef MissVanity het volgende:
Heb je die schaamhaar al tussen je tanden vandaag Chirrel?
Mooiquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Er kriebelde iets langs mijn keel, ik neem aan van wel.
Dit is een andere, sorry...quote:
Ik wilde gisteren iets teveel geld verdienen achter het station.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
MooiHoe kwam die haar daar eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |