Ja, nu kan je er met de pet naar gooien he..foeiquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:20 schreef Bastard het volgende:
Oh link naar vorige deeltje klopt niet.. nou jammer dan.
Ja klopt ja.. mag nu een hoop meer met mn nieuwe vrijheidquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu kan je er met de pet naar gooien he..foei![]()
Jaja, maar er fatsoenlijk mee omgaan, ho maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:25 schreef Bastard het volgende:
Ja klopt ja.. mag nu een hoop meer met mn nieuwe vrijheid
Ik zie kruis?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja klopt ja.. mag nu een hoop meer met mn nieuwe vrijheid
David Hasselhofquote:
Ik vind dat een lekker liedje, blijft hangen ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
David HasselhofDat filmpje ga ik dus echt niet kijken.
Hij achtervolgt me dan in mijn dromenof eigenlijk nachtmerries!
Ik zal met mijn ogen dicht luisteren danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat een lekker liedje, blijft hangen ook
Dapperquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zal met mijn ogen dicht luisteren dan
Toch maar weer uitgezet. Maar heb het in elk geval geprobeerd.
Haha!quote:
Já, vind ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha!Was niet zo moeilijk.
Het liedje is prima. Vrolijk enzo.
403 mijn beste.quote:
http://nyan.catquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha!Was niet zo moeilijk.
Het liedje is prima. Vrolijk enzo.
-edit-quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
403 mijn beste.
You don't have permission to access /images/picdump/190/32.jpg on this server.
Niet boos worden. Rustig ademen. Komt allemaal goed.quote:
Geeft nix. Zo interessant is die 'chicken casserole' nou ook weer niet.quote:
Het gaat om de facebook grap ...quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geeft nix. Zo interessant is die 'chicken casserole' nou ook weer niet.
Wat is dan de grap ? Leg 'm eens uit.quote:
Dat duurde ook niet erg lang nee dat tikkertjequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is dan de grap ? Leg 'm eens uit.
Je bent hem nog steeds hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef R0N1N het volgende:
Sowieso, 30+ers die tikkertje gaan spelen op een forum ...![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent hem nog steeds hoor.
Flauw! Je bent zo jong als je je voelt.quote:
Nee, ik bedoel, ik ben geen 30+ertje meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Flauw! Je bent zo jong als je je voelt.
Dus tikkertje spelen kan best!
24quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, ik ben geen 30+ertje meer![]()
Dat ik me nog steeds 24 voel doet daar niets aan af
Nee want RON1N verpest hetquote:
Die is goed. Vanaf nu staat RON1N 5 minuten in de hoek. Hij mag even niet meedoen en moet nadenken over zijn gedrag. Pas als hij oprecht zijn excuses aanbiedt mag hij weer meedoenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan gaat R0N1N een poosje in het time-out-hoekje, stoute jongen
Zo doen we met stoute jongensquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die is goed. Vanaf nu staat RON1N 5 minuten in de hoek. Hij mag even niet meedoen en moet nadenken over zijn gedrag. Pas als hij oprecht zijn excuses aanbiedt mag hij weer meedoen
MV was hem!quote:
Dat is trouwens mevrouw MV voor jouquote:
Nee .quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is dan de grap ? Leg 'm eens uit.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die is goed. Vanaf nu staat RON1N 5 minuten in de hoek. Hij mag even niet meedoen en moet nadenken over zijn gedrag. Pas als hij oprecht zijn excuses aanbiedt mag hij weer meedoen
Aah, dus ook jij bent flink getikt, zit je hier goed iig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ik met zwart haar. Speciaal voor Mousy
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
Pittig bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ik met zwart haar. Speciaal voor Mousy
The truth was in here.
Zit op high en zeker op 1 tankje per dag, niet geheel de voldoening van echt roken maar een prima alternatief als je er aan gewend bent vlgs mij.quote:
C-watte?quote:
Nee? Wat mis je qua voldoening dan? En welke smaak heb je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:55 schreef Bastard het volgende:
Zit op high en zeker op 1 tankje per dag, niet geheel de voldoening van echt roken maar een prima alternatief als je er aan gewend bent vlgs mij.
CopyPaste!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
C-watte?
(...Cross posten? En waar dan?)
[..]
Nee? Wat mis je qua voldoening dan? En welke smaak heb je?
Ben er al heel snel gewend aan geraakt myself.
Precies. Hier ben je initieel niet zo bewust van totdat je het ook echt kan toepassen en met een grote glimlach in de trein zit te smoken zonder dat het mensen stoort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Wat wel een heel groot voordeel is.. je kan overal roken want het stinkt niet.
Heb weer meer lucht in mijn longen, reuk en smaak is beter geworden, Dus zeker voordelen.
Arbeiten! Schnelllllll!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:31 schreef summer2bird het volgende:
Zometeen weer werken.
Van 9 tot 18.
Ik heb geen zihin!
Heb je eindelijk een baan, wil je niet werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:31 schreef summer2bird het volgende:
Zometeen weer werken.
Van 9 tot 18.
Ik heb geen zihin!
Oh hij is gesoeptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef MissVanity het volgende:
Bedankt trouwens voor de leuke opmerkingen over de foto.
Nu kunnen jullie mij in elk geval herkennen op de meet
Al ben ik dan wel minder gesoept
Nee. Het haar is niet gesoept.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh hij is gesoeptWant eigenlijk heb je rood haar?
Ik dacht dat die bril ook gesoept wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Het haar is niet gesoept.
Maar ik had 3 puistjes en dat kan echt niet he!
Ik heb stiekem ook mijn tanden gebleekt. En de lippenstift is nep
Ik begin het door te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat die bril ook gesoept was![]()
Maar stiekem ben jij dus best wel goed met photoshop?
Ik heb een Calvin Klein brilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik begin het door te krijgen
De bril is echt. Een van mijn eerste aankopen van mijn eerste salaris
Het is een Vogue. Maar in de fabriek is er een foutje gemaakt waardoor het streepje op het pootje niet helemaal recht is. Toen kreeg ik het montuur gratis
Coolquote:
Je hebt me in de val gelokt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef mousy31 het volgende:
HIHIHI miss je wou je niet bekend maken voor de meet (lees ma paar topics terug) hihi nou heb ik je toch gezien je bent er met ogen open ingetrapt
geintje
Erg leuke foto het staat je zeker goed je hebt nl ook zwarte wenkbrouwen en dan matcht t wel perfectos, (k krijg nu eig heel erg zin om mn haar een kleurtje te doen.....maar we doen t ma niet.) Je ziet er idd uit als een leuke pittige dame , dat mag k wel!
Succes vandaag. En als het echt niet gaat moet je lekker je bed inkruipen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef mousy31 het volgende:
Vandaag is mn broer 51 geworden we gaan vanmiddag op visite.
Verder voel ik me erg opgelucht heb nl gisteren een foon gesprek gehad met mn zoon zn stiefmoeder, ze viel me bij en dat was echt een super gevoel. Hij is daar dus net zo lastig als bij mij. We gaan de regels opelkaar afstemmen zodat waar mn zoon ook is dezelfde regels gelden en vader moet ook meewerken (anders heb t weinig zin).
Kreeg ik me na t gesprek me toch een migraine k zag weer allemaal vlekken en stippen die draaiden , was mn halve gezichtsveld kwijt. Dat was al heel lang geleden dat ik t zo heftig had.
Nu voeld het net of ik een dikke kater heb en moet dus straks nog op visite.
Nou we zien t wel fijne dag allemaal
Haha ja lol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt me in de val gelokt!
Dat zwarte haar maakt me wel meer mij hoor.
Maar ach. Paars, rood, blond en bruin kan ook.
Ik heb echt allen gehad. Zelfs oranje
Dat was niet echt een succes...
k Wil niet naar bed , nuk nukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Succes vandaag. En als het echt niet gaat moet je lekker je bed inkruipen hoor.
Goed naar je gevoel luisteren
Ik heb meerdere malen mezelf geblondeerd. Eerste keer werd het dus oranje inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:07 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Haha ja lol.
Dat oranje was dat na een poging zelf je haar blonderen??? Ik had van mezelf donkerbruin haar en wou t blond doen, mn vriendin spul drin gemeerd en toen was ik dus knal oranje, wat wel toevallig samenviel met de wk dus ff 2 weken zo rond gelopen en mensen vonden t gaaf. Toen wou ik terug naar bruin dus dat erin en werd ik groen, ik met muts op naar drogist help k ben groen, toen rood eroverheen en toen was t redelijk ok.
Dus blonderen als je zelf donker bent NIET doen.
Misschien was de migraine een reactie Mousy, het is ook allemaal zo heftig met je zoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef mousy31 het volgende:
Vandaag is mn broer 51 geworden we gaan vanmiddag op visite.
Verder voel ik me erg opgelucht heb nl gisteren een foon gesprek gehad met mn zoon zn stiefmoeder, ze viel me bij en dat was echt een super gevoel. Hij is daar dus net zo lastig als bij mij. We gaan de regels opelkaar afstemmen zodat waar mn zoon ook is dezelfde regels gelden en vader moet ook meewerken (anders heb t weinig zin).
Kreeg ik me na t gesprek me toch een migraine k zag weer allemaal vlekken en stippen die draaiden , was mn halve gezichtsveld kwijt. Dat was al heel lang geleden dat ik t zo heftig had.
Nu voeld het net of ik een dikke kater heb en moet dus straks nog op visite.
Nou we zien t wel fijne dag allemaal
Ja dat dacht k ook al aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was de migraine een reactie Mousy, het is ook allemaal zo heftig met je zoon.
Lekker rustig aan doen vandaag hoor
ik ben moe, heb koppijn en ik vind dit werk eigenlijk enorm saaiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een baan, wil je niet werken
Wat is dat nou weer?
Hup snel aan het werk!
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik ben moe, heb koppijn en ik vind dit werk eigenlijk enorm saai
Bijbaantjes zijn meestal niet zo spannendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik ben moe, heb koppijn en ik vind dit werk eigenlijk enorm saai
Precies. Tot je 70e loonslaven, und schnell !quote:
Ja.. maar toen was je grootste zorg "wat zal de juf er van zeggen dat ik weer mijn huiswerk niet af heb" of "verdikke ik heb nog maar een week op dat werkstuk/opstel in te leveren" wat in die tijd je grootste zorgen waren, daar lach je nu om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef MissVanity het volgende:
Was ik nog maar even middelbare school scholier.
Dat waren pas goede tijden.
Nooit geldzorgen en super veel vrije tijd. Wow.
Ik heb eigenlijk niet echt zorgen momenteelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar toen was je grootste zorg "wat zal de juf er van zeggen dat ik weer mijn huiswerk niet af heb" of "verdikke ik heb nog maar een week op dat werkstuk/opstel in te leveren" wat in die tijd je grootste zorgen waren, daar lach je nu om.
Zo lach je over 5 jaar weer over de zorgen die je nu hebt, wel sneller ook
Tip: Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Bastard het volgende:
Pff ik maak mij iedere dag zorgen, ik probeer het alleen mijn leven niet te laten vergallen.
Ach waarom ook niet, 6 op de 10 is ook alcoholist volgens de normen van sommige.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Tip: Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen.![]()
(deze tip volg ikzelf overigens al zo'n 18 jaar niet, want van werken, anders dan fysieke arbeid, komt ook niet veel meer terecht)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Tip: Een blow in de morgen is een dag zonder zorgen.![]()
(deze tip volg ikzelf overigens al zo'n 18 jaar niet, want van werken, anders dan fysieke arbeid, komt ook niet veel meer terecht)
Ik functioneer niet met wiet in mijn mik. Met alcohol trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet, 6 op de 10 is ook alcoholist volgens de normen van sommige.
Nou.. ligt er aan waar je mee bezig bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
[..]
Ik functioneer niet met wiet in mijn mik. Met alcohol trouwens ook niet.
Dat wordt niks...
Op mijn werk is het geen goed plan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou.. ligt er aan waar je mee bezig bent.
Op de bouw of in het magazijn e.d. geen probleem. Als ITer op een kantoor ... GROOT probleemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef MissVanity het volgende:
Op mijn werk is het geen goed plan.
Thuis is het prima.
Ik heb een representatieve functiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Op de bouw of in het magazijn e.d. geen probleem. Als ITer op een kantoor ... GROOT probleem
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
Ach waarom ook niet, 6 op de 10 is ook alcoholist volgens de normen van sommige.
Het kan ook relativerend werken, kinderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat nou het mooie is: Ik kan me volledig vinden in de kop "Liever drank dan kinderen na drukke dag", maar ik drink geen druppel(maar dus nog liever dat dan ...
)
Mousyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:55 schreef mousy31 het volgende:
Na een joint kan k me juist veel beter consentreren , heb zelfs mn examens erop gehaaldals k da nie gedaan had , had ik t niet gehaald was nl op van de zenuwen.
Maar t ligt wel aan de hoeveelheid ik rook na 1 fuctioneer k beter maar naar meerdere word k net zo goed lui hihi.
Mn migraine is zo goed als weg heb vanmorgen lekker geslapen en verjaardag was gezellig.
Nu ff lekker achter thuis onder de parasol al begint t te betrekken, of te wel wolken grrrrr
Geen ruzie maken met je moeder! Ga lief doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:55 schreef summer2bird het volgende:
Nu ben ik eindelijk thuis, na een dag werken
Nu al ruzie met mijn moeder, en ik heb koppijn
Nee, mijn moeder is onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geen ruzie maken met je moeder! Ga lief doen.
Vriendschap met je moeder is leuker
Mwa, klinkt alsof jullie er allebei een beetje doorheen zitten..quote:
ik kan op kamers gaan niet betalen. En naar de HA heb ik ook geen zin in omdat ik dan de komende maanden bekend sta als de aanstelster.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa, klinkt alsof jullie er allebei een beetje doorheen zitten..
Maar hee, je bent nu 18 jaar, als jij pijn op de borst hebt dan is het je eigen verantwoordelijkheid nu om zelf naar de huisarts te gaan. Dus dat zou ik dan ook gewoon gaan doen.
En misschien is eens gaan kijken of je niet ergens op kamers kan ook niet onverstandig?
Ik zie niet wat belangrijker is, uitgemaakt worden voor aansteller, wat ze nu toch ook al doen kennelijk of gaan voor de zekerheid van je gezondheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik kan op kamers gaan niet betalen. En naar de HA heb ik ook geen zin in omdat ik dan de komende maanden bekend sta als de aanstelster.is al eens gebeurt
Ze hoeven dat toch niet te weten, hoe minder ze weten hoe minder het tegen je gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
ik kan op kamers gaan niet betalen. En naar de HA heb ik ook geen zin in omdat ik dan de komende maanden bekend sta als de aanstelster.is al eens gebeurt
Lucht maar lekker je hart hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder is onmogelijk.
Sorry voor het zeikverhaal
Je bent pas een 'aanstelster' als je er constant over zeurt, maar er niets aan doet om die situatie te veranderen. Wat HA betreft, beter een levende aansteller dan een dooie die toch gelijk had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Een paar weken geleden hebben we het daar toch ook al over gehad dat je met die klachten naar de huisarts zou moeten gaan? Waarom heb je dat nog steeds niet gedaan dan? Was je nu iig gerustgesteld geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja ik zie het jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ook goedemorgen herr Bastardo.
Zoals je ziet ben ik al weer lekker op dreef!
Werkte dat johquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:13 schreef Bastard het volgende:
Gisteren nog mooi onder een boete uitgekomen
Ondanks te hard rijden, en rechts inhalen. "ja ik zat helemaal fout agent maar ik moet heel nodig naar de wc" Gelukkig had ik mn rijbewijs mij me anders hadden ze denk ik daar wel ergens een boete voor gegeven. Vlak voor mn deur ook
Ja dat werktequote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Werkte dat joh
Dat ga ik onthouden![]()
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ik werd op mijn fiets altijd aangehouden door mannelijke agenten.
Even lief glimlachen en sorry zeggen was al genoeg om geen boete te krijgen
Mannen moeten altijd als ze in de auto zitten. Dat is echt typisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat werkte
Maar ik moest dan ook echt heel nodig hoor..
hahaha! Ja ik stond wel te wiebelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mannen moeten altijd als ze in de auto zitten. Dat is echt typisch.
Zat je ook te wiebelen enzo? En waarom parkeer je niet even en ga je snel tegen een boom aanplassen. Jullie kunnen dat tenminste
Haha. Daar hebben die fijne agenten even een stokje voor gestokenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
hahaha! Ja ik stond wel te wiebelen
En heb inderdaad overwogen om even de struiken in te lopen maar hoefde maar zo'n kort stukje dat ik dacht, ik rij "even snel" naar huis.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mannen moeten altijd als ze in de auto zitten. Dat is echt typisch.
Zat je ook te wiebelen enzo? En waarom parkeer je niet even en ga je snel tegen een boom aanplassen. Jullie kunnen dat tenminste
90 euro ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat heet 'wildplassen'. Boete = ¤ 90,-
In België (Antwerpen) zelfs 250 zie ik netquote:
Whaha. Pak me dan als je kanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef R0N1N het volgende:
Wildplasser op de vlucht na horen hoogte boete
Een 20-jarige wildplasser uit Tubbergen was zaterdagnacht zo erg geschrokken van de hoogte van de boete die hem stond te wachten, dat hij de benen nam. Een sprintende hoofdagent kon de Tukker echter in de kraag vatten, meldt de politie zondag. De Tubberger stond rond 01.30 uur tegen een bankgebouw in Oldenzaal aan te plassen toen surveillerende agenten hem aanspraken en een bon in het vooruitzicht stelden. De man kon zich bovendien niet identificeren. Toen hij vroeg naar de hoogte van de wildplasboete en ontdekte dat die negentig euro zou zijn, schrok de man. Hij zei: "Zoveel? Pak me dan!" en ging ervandoor. De hoofdagent rende achter de vluchtende wildplasser aan en kon hem verderop in de Paradijsstraat aanhouden. Hij werd meegenomen naar het bureau en een klein uur later met twee bonnen, voor wildplassen en het niet kunnen identificeren, vrijgelaten.
bron: WaarMaarRaar.nl
Het viel te proberen tochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef R0N1N het volgende:
Wildplasser op de vlucht na horen hoogte boete
Een 20-jarige wildplasser uit Tubbergen was zaterdagnacht zo erg geschrokken van de hoogte van de boete die hem stond te wachten, dat hij de benen nam. Een sprintende hoofdagent kon de Tukker echter in de kraag vatten, meldt de politie zondag. De Tubberger stond rond 01.30 uur tegen een bankgebouw in Oldenzaal aan te plassen toen surveillerende agenten hem aanspraken en een bon in het vooruitzicht stelden. De man kon zich bovendien niet identificeren. Toen hij vroeg naar de hoogte van de wildplasboete en ontdekte dat die negentig euro zou zijn, schrok de man. Hij zei: "Zoveel? Pak me dan!" en ging ervandoor. De hoofdagent rende achter de vluchtende wildplasser aan en kon hem verderop in de Paradijsstraat aanhouden. Hij werd meegenomen naar het bureau en een klein uur later met twee bonnen, voor wildplassen en het niet kunnen identificeren, vrijgelaten.
bron: WaarMaarRaar.nl
Jij hebt wel veel geluk zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het viel te proberen toch
Ben ook wel eens in mijn kraag gevat voor wildplassen (stond tegen de arena aan te plassen) maar mocht gewoon weer gaan omdat ik vertelde dat alle toiletten bezet waren
Ja dat zal het wezenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb vast een lief onschuldig gezicht
Het is kwart over 12. Dat is geen uitslapen meerquote:
Jij ligt vast elke dag om 23:00 uur in bed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
Het is kwart over 12. Dat is geen uitslapen meer
Uitslapen is tot een uurtje of 10. Alles daarna betekent dat je een lui varken bent
Oh ja. Tikkie! Jij bent hem.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Whaha. Pak me dan als je kan
Dat zei ik vroeger tijdens tikkertje...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij ligt vast elke dag om 23:00 uur in bed.
Is namelijk gel*l van een dronken aardbei.![]()
Als ik b.v. vrij ben, zit ik vaak tot een uur of 6 a 7 te gamen, je dacht toch niet dat ik dan vóór 14:00 uur m'n bed uitkom he ?![]()
Wat neerkomt op 7 a 8 uur slapen. Vrij normaal. van 23:00 tot 10:00 is 11 uur slapen, dan ben je een lui varken ja
Nee. Genoeg gespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja. Tikkie! Jij bent hem.
"Destroy me, Darth, and I will become more powerful than you can ever imagine"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
He, Vogeltje ...
[ afbeelding ]
Tikkie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-08-2011 13:23:22 ]Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Destroy me, Darth, and I will become more powerful than you can ever imagine"Wat voor powers heb jij dan gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Identiteits crisis ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Destroy me, Darth, and I will become more powerful than you can ever imagine"
Mod superpowers he. Ik kan vliegen, door muren heen lopen, mezelf onzichtbaar maken en soms shapeshiften. Maar het meest verbazingwekkende is wel dat ik vanuit mijn bewustzijn overal aanwezig ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor powers heb jij dan gekregen?
He can bore you to deathquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
Wat voor powers heb jij dan gekregen?
"I find your lack of faith disturbing." *senator ronin op afstand bij zijn keel grijpt*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Identiteits crisis ?
Als Mod sta je aan de 'dark side', als een echte Sith, om Empire FOK! in toom te houden.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
"I find your lack of faith disturbing." *senator ronin op afstand bij zijn keel grijpt*
Shapeshiften? Ik zou dan maar niet in een paard veranderen, als ik jou was.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mod superpowers he. Ik kan vliegen, door muren heen lopen, mezelf onzichtbaar maken en soms shapeshiften. Maar het meest verbazingwekkende is wel dat ik vanuit mijn bewustzijn overal aanwezig ben.
MUHAHAHAAA!!!
Hoop wel dat niet alleen die lightsaber gesoept is jaquote:
Zo te zien is die hand niet echt in die bek inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoop wel dat niet alleen die lightsaber gesoept is ja
Oh bahquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo te zien is die hand niet echt in die bek inderdaad
pff.. zag net een video waarin iemand ontploft door een bom.. dat was niet gesoept.
Het viel nog wel mee in vergelijking met andere dingen die je op het internet kan vinden hoor..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh bahDat klinkt niet fijn...
Ik zoek nooit op schokkende dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het viel nog wel mee in vergelijking met andere dingen die je op het internet kan vinden hoor..
Die is inderdaad erg.. maar er is ook iets met een hamer te vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zoek nooit op schokkende dingen.
Al kan ik het meeste wel hebben.
Maar nadat ik two girls one cup heb gezien ben ik nooit meer helemaal de oude geworden![]()
Ja, ik hoorde het. Niet gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg.. maar er is ook iets met een hamer te vinden
Oh? Ergens wil ik het niet weten maar ergens ook weer wel. Waar moet ik op zoeken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:30 schreef Bastard het volgende:
Die is inderdaad erg.. maar er is ook iets met een hamer te vinden
PMquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh? Ergens wil ik het niet weten maar ergens ook weer wel. Waar moet ik op zoeken?
Gisteren sowieso iets met een hamer gezien (menselijk gezicht bewerkt) in de film Blitz met Jason Statham. Was ook niet al te fris.
Same here.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik zoek nooit op schokkende dingen.
Al kan ik het meeste wel hebben.
Maar nadat ik - vies bah - heb gezien ben ik nooit meer helemaal de oude geworden![]()
Op VKmag stond laatst een filmpje waarin twee kenianen overgoten werden me benzine en in brand werden gestoken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo te zien is die hand niet echt in die bek inderdaad
pff.. zag net een video waarin iemand ontploft door een bom.. dat was niet gesoept.
Ook lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op VKmag stond laatst een filmpje waarin twee kenianen overgoten werden me benzine en in brand werden gestoken.
Ik heb het hele filmpje gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Same here.
Vrij argeloos 'wat is dat ?' *klik* op een link met die titel ... krijg ik vervolgens een scherm vullende video te zien ... Die 1,5 sec. dat ik het zag staat voor goed op m'n netvlies
AAAAH! Mij ging het meer om het moment dat ze aan het 'ijsje' gingen likken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:27 schreef Bastard het volgende:
Nee.. dat kon ik echt niet afkijken geloof ikZieke shit allemaal hoor.. moet nu ook ineens denken aan 2 aziatische vrouwen in een badkuip die elkaars braaksel... nou ja laat maar mn maag draait alweer.
O die. Maar dat die fake was weet je toch ook wel? Iets met een chocolade slagroomspuit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
AAAAH! Mij ging het meer om het moment dat ze aan het 'ijsje' gingen likken.
Ik blijf het voor me zien...
SPAM!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:46 schreef Bastard het volgende:
And now for something funny Funny links, pics & clips - #60 - Lachen gieren brullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Haha. Ik schaam me kapotquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
Wat een fans miss
Vrouwen hebben het maar moeilijk op FOK geloof ik.
Nieuw account, geslacht man. Done.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha. Ik schaam me kapot
Echt te erg. Misschien moet ik even wat onopvallender worden.
Jij hebt je laten ombouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:13 schreef Bastard het volgende:
Zo deed ik het ook .. was eerst ook vrouw.
Nee johquote:
Ze is vrijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Bastard het volgende:
Tienermeisje in Sydney dreigt opgeblazen te worden
Cliffhanger, ik moet zo naar huis had graag nog de afloop geweten.
Was wel een eng verhaal datquote:
Hoi en doei dan maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:20 schreef mousy31 het volgende:
kom ff hoi zeggen en ben weer weggies
Dat was een bliksembezoek Mousyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:20 schreef mousy31 het volgende:
kom ff hoi zeggen en ben weer weggies
Hoezo nog steeds? Heeft hier gisteren toch gedruppeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:17 schreef Bastard het volgende:
Vandaag beter weer dan gisteren, want nog steeds droog.
Oh ik sprak de wens uit eigenlijk.. om 6 uur was het droog, nu is het nog steeds droog, ik zie zelfs de zon!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo nog steeds? Heeft hier gisteren toch gedruppeld.
Ik ook!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik sprak de wens uit eigenlijk.. om 6 uur was het droog, nu is het nog steeds droog, ik zie zelfs de zon!
Ja evolutie is een bitch.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
En toch in mijn jas naar werk gekomen. In de ochtend is het nog steeds net even te fris voor in een t-shirt.
Maar nu heb ik het alweer warm en gaat het weer leuk worden vanmiddag met mijn jas weer terug.
Blijf het maar raar vinden dat de natuur ons gestript heeft van onze vacht (en onze staart) wat dat betreft.
Een bus vol basisschool kinderen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:42 schreef Darkwolf het volgende:
Net van Twitter (ik moest lachen...)
Wat heeft 200 benen en geen schaamhaar?
Dat wilde ik nou net niet posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Een bus vol basisschool kinderen?
Ik wilde het ook niet zeggen. Want het is wel een beetje pedo-achtig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net niet posten.
Maar was ook mijn gedachte
Mijn creativiteit schoot ook tekort in dezen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet zeggen. Want het is wel een beetje pedo-achtig.
Maar ik kon niks anders verzinnen.
Dw laat ons in spanningquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn creativiteit schoot ook tekort in dezen.
Maar goed, wat is nu het antwoord?
Ik begin maar vast met het roffelen op de trom. Ik zie wel wanneer hij verschijnt.quote:
Geen idee, ben nog niet bijgekomen van de laatste gotspe hier in Nederland: gratis kickboksen en karate voor de Marokkaanse reljongeren in Gouda.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn creativiteit schoot ook tekort in dezen.
Maar goed, wat is nu het antwoord?
Dat ze ze niet meteen wapens geven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog niet bijgekomen van de laatste gotspe hier in Nederland: gratis kickboksen en karate voor de Marokkaanse reljongeren in Gouda.
Nederland de gekste![]()
![]()
En goeiemorgen allemaal
Dat zijn 100 kids.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
Een bus vol basisschool kinderen?
100 man in één bus zou niet kunnen? Zeker nooit lijn 11 in Utrecht zien rijden? En dat zijn geen basisschoolkinderen in die bussen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat zijn 100 kids.
Flinke bus, of zitten ze ook in het bagageruim gepropt en op het dak gebonden ofzo ?![]()
maar heb verder ook geen idee![]()
Ja, dat kon natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:40 schreef Darkwolf het volgende:
....de voorste rij van een Justin Bieber concert.
Oh ik kende m alquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:40 schreef Darkwolf het volgende:
Nee dat kan niet. Met meer dan 50 a 60 mensen mag die niet rijden. Past ook gewoon echt niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:31 schreef Ferdo het volgende:
100 man in één bus zou niet kunnen? Zeker nooit lijn 11 in Utrecht zien rijden? En dat zijn geen basisschoolkinderen in die bussen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:40 schreef Darkwolf het volgende:
Dit heb ik vaak meegemaakt ja... Blegh. Alhoewel... Omvallen is die bus is onmogelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
100 man in één bus zou niet kunnen? Zeker nooit lijn 11 in Utrecht zien rijden? En dat zijn geen basisschoolkinderen in die bussen.
Bijna dagelijks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:20 schreef MissVanity het volgende:
Dit heb ik vaak meegemaakt ja... Blegh. Alhoewel... Omvallen is die bus is onmogelijk
Ik was toen zelf een studentjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bijna dagelijks.![]()
Vooral erg fijn als de trein weer eens niet rijd, dan willen al die k.u.t. studentjes met dezelfde bus naar Delft& dan rijd ie dus gewoon (stampvol) door, zonder te stoppen. Kan ik dus 30 minuten op de volgende wachten.
Dat zeg je nou welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik was toen zelf een studentjeVaak ging ik niet eens naar school vanwege die volle bussen.
Dan eindigde ik weer in de coffeeshop (Een echte dan he. Zo een die koffie verkoopt en geen wiet!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft 80 ogen en 2 tanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat heeft 2 ogen en 80 tanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft 80 ogen en 2 tanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faal...
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ja maar dat was ook zoquote:
Klinkt als een getinte tentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook zode MockaMore
![]()
Is net zoiets als Starbucks. Maar dan met betere koffiequote:
Ben nog nooit bij een Starbucks geweest eigenlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is net zoiets als Starbucks. Maar dan met betere koffie
Starbucks vind ik persoonlijk erg overrated, is gewoon een hype om met zo'n beker over straat te lopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij een Starbucks geweest eigenlijk
Ik vind de koffie van Starbucks niet bijzonder nee. Die van de MockaMore was wel echt lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Starbucks vind ik persoonlijk erg overrated, is gewoon een hype om met zo'n beker over straat te lopen.
Alleen daar al om ben ik er nooit geweest.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Starbucks vind ik persoonlijk erg overrated, is gewoon een hype om met zo'n beker over straat te lopen.
Vroeger was dat normaal hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
Naar een coffeeshop om koffie te drinken ... moet niet gekker worden hoor.![]()
Starbucks is sowieso![]()
In het land van grootheidswaanzin al helemaal. Een halve liter slootwater wat naast de koffie heeft gelegen
Koffie = koffie. Meestal ben ik niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doe mij maar treinbochtZo goor dat je er meteen nog een wilt
Idem...quote:
Dat is nou iets wat ik wel kan missenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
Met beide dingen geen last van.![]()
Seks daarentegen...
Ik rook ook nog liever met een bak koffie erbij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is nou iets wat ik wel kan missen
Klinkt helemaal perfectquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik rook ook nog liever met een bak koffie erbij.
Heerlijk op zondagochtend duf in de tuin zitten, eerste peuk, eerste bakkie...
Nou..ik mis liever die peuk,o wacht ik rook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou..ik mis liever die peuk,o wacht ik rook niet
Arme vriendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MissVanity het volgende:
Ik vond de laatste 10 jaar al een revolutie... keep in mind, ik ben van de generatie pong.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
Voor de gamers onder ons...
Echt of fake?
http://whatculture.com/ga(...)eath-of-polygons.php
Als dit waar is, dan gaat er een gigantische revolutie plaats vinden in graphics in de komende tien jaar.
Me too. De eerste spel computer waar ik kennis mee maakte was de Atari 2600quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:57 schreef Bastard het volgende:
Ik vond de laatste 10 jaar al een revolutie... keep in mind, ik ben van de generatie pong.
Ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Me too. De eerste spel computer waar ik kennis mee maakte was de Atari 2600
It’s a scam!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
Voor de gamers onder ons...
Echt of fake?
http://whatculture.com/ga(...)eath-of-polygons.php
Als dit waar is, dan gaat er een gigantische revolutie plaats vinden in graphics in de komende tien jaar.
Ja... Dat begreep ik nog netquote:
Goed hoor. De ene is wel beter dan de andere.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe gaan je leggingen nu eigenlijk?
Nee dat kan.. bij de ene voel je wat meer dan bij de andere.. ik heb ook wel eens leggingen dat ik echt niks voel, het ding vertel wat ik dan in de kaarten alleen zie.. en dan schijnt het helemaal waar te wezen maar is het een situatie die mij nog nooit overkomen is.. misschien daarom dat ik niet kan meevoelen? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goed hoor. De ene is wel beter dan de andere.
Merk wel een groot verschil tussen verschillende personen.
Bij de ene gaat het supermakkelijk en bij de ander moet ik echt veel moeite doen om er doorheen te komen ofzo... Klinkt vast vaag
Ja precies. Dat je niks voelt. Soms zie ik echt duidelijk waar de kaarten heen willen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat kan.. bij de ene voel je wat meer dan bij de andere.. ik heb ook wel eens leggingen dat ik echt niks voel, het ding vertel wat ik dan in de kaarten alleen zie.. en dan schijnt het helemaal waar te wezen maar is het een situatie die mij nog nooit overkomen is.. misschien daarom dat ik niet kan meevoelen? Ik weet het niet.
Moet het ook weer eens gaan oppakken binnenkort iig.
Tja, niet iedereen heeft dezelfde maat leggingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
Goed hoor. De ene is wel beter dan de andere.
Merk wel een groot verschil tussen verschillende personen.
Bij de ene gaat het supermakkelijk en bij de ander moet ik echt veel moeite doen om er doorheen te komen ofzo... Klinkt vast vaag
En als je dan afgaat op kleur? Over het algemeen meer zwaarden, speelt het onderwerp veel in de gedachten van de vraagsteller, meer staven, ligt er ergens een ambitie, een doelstelling, komt daar een aas bij, een start maken.. munten, aardse bezigheden, bekers gevoelsmatig, liefde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja precies. Dat je niks voelt. Soms zie ik echt duidelijk waar de kaarten heen willen.
En voel ik precies aan waar het over gaat. Maar soms echt helemaal niks..
Daar kan ik wel wat mee. Dit wist ik helemaal nog niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je dan afgaat op kleur? Over het algemeen meer zwaarden, speelt het onderwerp veel in de gedachten van de vraagsteller, meer staven, ligt er ergens een ambitie, een doelstelling, komt daar een aas bij, een start maken.. munten, aardse bezigheden, bekers gevoelsmatig, liefde.
Nee geen noob.. je blijft leren in de tarot hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee. Dit wist ik helemaal nog niet.
Ik ben echt een noob
Maar ik ben net begonnen en dus een noobquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee geen noob.. je blijft leren in de tarot hoor
Dat het mag gebeuren, want niet iedereen heeft die ervaring, is bijzonderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en dus een noobOf een beginneling
Ik moet zeggen dat ik het vrij snel oppik. En ik geloof best dat je blijft leren
Anders zou de lol er snel afgaan denk ik![]()
Ik vind het nog steeds verbijsterend hoe je in de huid van een ander kruipt tijdens een legging
Dat vind ik denk ik wel een van de mooiste dingen aan tarot. Je leert iemand kennen op een speciale manier. Zonder die persoon ooit te hebben ontmoet.
Ja het is een bijzonder ietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat het mag gebeuren, want niet iedereen heeft die ervaring, is bijzonder
Als tip.. hou je voeten goed op de grond bij het leggen van de kaarten, voorkom dat je de gevoelens vasthoudt, niet iedereen zit heel lekker in zn vel.
Wat ik mooi vind aan de tarot is de scherpheid waarmee sommige kaarten situaties of personen kunnen aanduiden.. als je dieper kijkt en precies die kaart op die positie tesamen met de andere die dan het verhaal zo scherp kunnen belichten.. dat is echt verbluffend, nog steeds.
Ik zie de Philips P2000T ontbreken in dat rijtje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef R0N1N het volgende:
Pong - check
Atari 2600 - check
TexasInstruments ... - check
Commodore 64 - check
286 t/m QuadCore - check
Mensen die zich vast niet eens een beetje verdiept hebben er in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja het is een bijzonder iets
Jammer dat zoveel mensen er niet in geloven. En er zelfs niet voor openstaan
ZX spectrum bedoel jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zie de Philips P2000T ontbreken in dat rijtje.
Wat eet je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lekker, ik eet nu groentingspwnage
quote:
Een groentingspwnage.quote:
Coole UI. Rode uien zijn lekker, vooral met tomaat en in de soepquote:
Dat is nu precies een vraag die ik naar jou zou richten. Zeker omdat je onlangs mij nog hebt gevraagd of mijn mailtje van eeuwen terug nog up to date was betreft het originele verzoek...quote:
I knowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is nu precies een vraag die ik naar jou zou richten. Zeker omdat je onlangs mij nog hebt gevraagd of mijn mailtje van eeuwen terug nog up to date was betreft het originele verzoek...
Je kan niet geforceerd een legging gaan doen. Dus eerst maar even zelf tot rust komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
I know
Je bent vlgs mij de eerstvolgende maar heb veel aan mijn hoofd de laatste tijd, spiritueel gezien staat alles op een laag pitje.
http://notch.tumblr.com/post/8386977075/its-a-scamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Onderbouw je argument. Waarom is dit een scam?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:20 schreef mousy31 het volgende:
goeiesmorgens
k heb eig weinig te vertellen zit de laatste dagen nie zo lekker in mn vel dat medicatie afbouwen makes me wanna grrrrr. (mis hier een smiley met een hele grote bek) [ afbeelding ]
hang dus ondertussen maar wat met lappie op de bank beetje dit kijken (atwt) beetje dat kijken (xena op syfy) en dus wat aan t tikken
nou dat was m dan wel weer
toedels en een fijne dag.
edit: plaatje invoeren via de direct link ( voeg afbeelding toe)wil niet weet iemand of er storing ofzo is?
Een nieuw topic openen is niet zo heel veel werk tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:33 schreef mousy31 het volgende:
Ik wil eig nie meer schrijven hier miss (psst straks ben ik degene die een nieuw topic moet maken en laat k daar nou net geen zin in hebben hahahaha)
Alles flex daar?
Hebben ze daar geen wijn dan? (Anders stiekem jointje meenemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef mousy31 het volgende:
* mousy31 schud miss ff wakker
Jaaaa we gaan zondag naar Gamma Racing Day op het TTcircuit Assen.
link: http://www.theracingday.nl/
ik ga met mn man en mn broer. we gaan op de fiets want we gaan aan t bier , bleegh ik dus nie want k lust t nie , k neem wel cola meeeeej
Hopelijk is t dan een beetje mooi weer.
(met dat topic openen was k wat aan t geinen)
Let op: Dronken op de fiets is net zo strafbaar als in de auto. (Feitelijk mag je niet eens dronken over straat lopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef mousy31 het volgende:
* mousy31 schud miss ff wakker
Jaaaa we gaan zondag naar Gamma Racing Day op het TTcircuit Assen.
link: http://www.theracingday.nl/
ik ga met mn man en mn broer. we gaan op de fiets want we gaan aan t bier , bleegh ik dus nie want k lust t nie , k neem wel cola meeeeej
Hopelijk is t dan een beetje mooi weer.
(met dat topic openen was k wat aan t geinen)
Lust je geen wijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:56 schreef mousy31 het volgende:
Ik lust ook geen wijn bleegh heb toevallig op mn broer zn verjaardag n og een slokkie geproeft k vroeg nog is t zoet ja die is hardstikke lekker, mn mond trok bijelkaar bah wat zuur. Ik ben dol op boswandeling maar dat neem k maar niet mee stel je voor dat je niks mee naar binnen mag nemen kan ik een fles van 14euro weggooien. (marchalls straks dronken van mijn fles dus da doen we ma niet)
Die joint gaat wel meej mn broer blowt ookDraai ze thuis wel ff voor en dan kleintjes anders valt t zo op.
Naar welke film ga je vanaaf als je naar de bios gaat?
Miss volgens mij kunnen we beter msn uitwisselen voor ons gechat haha
Lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
Wij maakten vroeger de boswandeling zelf, stukken goedkoper dan een fles aanschaffen.
Zorg dat je 2 lege flessen cola hebt (of sinas duh)
Koop in de winkel de goedkope variant
Pinacolada
Pisang
Wodka
2 delen Pina en 2 delen Pisang op 1 deel vodka.
mixen en presto
Dank voor de tip Bastardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
Wij maakten vroeger de boswandeling zelf, stukken goedkoper dan een fles aanschaffen.
Pinacolada
Pisang
Wodka
mixen en presto
& als die Colafles leeg is, gaatje in de bodem prikken, joint erin steken, fles vol met rook zuigen, joint eruit & vinger op het gat houden, dan zo hard je kan aan de fles zuigen en dan je vinger weer van het gat af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
Pinacolada
Pisang
Wodka
mixen en presto
Als k naar de meet kom neem k een fles boswandeling mee lolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lust je geen wijnWat gaan we drinken dan op de meet?
Lust je wel rode wodka? Wedstrijdje doen wie het eerste onder de tafel ligt?
Ik ben weleens met een zak vol wiet de HMH ingelopen. De beveiliging zag het wel maar ze zeiden er niets van. Toen hebben we in het rookhok die joint gedraaid. En vervolgens opgerookt en kneitestoned een concert gezienKorn was het
Ik ga vanavond naar Bridesmaids. Schijnt wel leuk te zijn. Even kijken of ik nog zin heb vanavond...
Vaak als ik eenmaal thuis ben wil ik niet meer weg
Ik gebruik geen msnIk had het eerst wel. Maar werd altijd boos als iemand me aansprak
Nu gebruik ik het maar niet meer.
Korn ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lust je geen wijnWat gaan we drinken dan op de meet?
Lust je wel rode wodka? Wedstrijdje doen wie het eerste onder de tafel ligt?
Ik ben weleens met een zak vol wiet de HMH ingelopen. De beveiliging zag het wel maar ze zeiden er niets van. Toen hebben we in het rookhok die joint gedraaid. En vervolgens opgerookt en kneitestoned een concert gezienKorn was het
Ik ga vanavond naar Bridesmaids. Schijnt wel leuk te zijn. Even kijken of ik nog zin heb vanavond...
Vaak als ik eenmaal thuis ben wil ik niet meer weg
Ik gebruik geen msnIk had het eerst wel. Maar werd altijd boos als iemand me aansprak
Nu gebruik ik het maar niet meer.
Nah dank u geen zin in een hoest partij heb wel eens een waterval gemaaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
& als die Colafles leeg is, gaatje in de bodem prikken, joint erin steken, fles vol met rook zuigen, joint eruit & vinger op het gat houden, dan zo hard je kan aan de fles zuigen en dan je vinger weer van het gat af.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
& als die Colafles leeg is, gaatje in de bodem prikken, joint erin steken, fles vol met rook zuigen, joint eruit & vinger op het gat houden, dan zo hard je kan aan de fles zuigen en dan je vinger weer van het gat af.
Ik ben niet zo van die flauwekul, heb wel waterpijpjes gebouwd vroeger, of 'mexicaantje' gedaan en wat heb je meer van spellen maar doe maar gewoon jointje roken voor mij hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Horrorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Als k naar de meet kom neem k een fles boswandeling mee lol
Geen idee of ik rode wodka lust k hou eig niet zo van de smaak alcohol, vandaar boswandeling.
Jammer dat je geen msn meer nhebt, k heb m elke dag aan maar word nouwelijks aangesproken zou dat komen omdat ik m altijd op bezet heb staan??? hihi
Geen idee of die film leuk is ik hou zelf erg van horrors en thrilles
gisteravond me rot gelachen om een dikke b film t moest een horror voorstellen nou t wass zo nep maar wel vermakelijker dan de herhalingen op de andere netten.
Oger heette de film geloof ik.
Hier vroeger met elkaar ook een waterpijp gebouwd van een groete pot van augurken, en met tuinslangen eraan lol, maar lekker vind ik t nie zo doe mij ook ma een gewoon jointjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die flauwekul, heb wel waterpijpjes gebouwd vroeger, of 'mexicaantje' gedaan en wat heb je meer van spellen maar doe maar gewoon jointje roken voor mij hoor
Echte goede horror daar kwijl k bijna vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HorrorGeweldig is dat. Dat is echt komedie voor mij.
Ik vind wiet in de waterpijp niet lekker. Ik rook mijn jointjes ook gewoon op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die flauwekul, heb wel waterpijpjes gebouwd vroeger, of 'mexicaantje' gedaan en wat heb je meer van spellen maar doe maar gewoon jointje roken voor mij hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:15 schreef mousy31 het volgende:
En t gaat weer over blowen whahaha
edit: laat k nog een klein beetje hebben, * mousy31 gaat in draai mode
Die dingen waren leuk voor vroeger , maar nu staat een blowtje voor ff lekker relaxen en niet om knetter stoned te worden en zo snel mogelijk, trouwen k heb wel een hele hoge tolleratie grens voor ik stoned wil worden. Heb k ook met medicatie k kan gewoon veel hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik vind wiet in de waterpijp niet lekker. Ik rook mijn jointjes ook gewoon op.
Soms doen we wel een 'snel stoned worden' spelletje. Dan zeg ik een dier bv aap en dan moet de ander een dier zeggen met de p. Eerst neem je een trekje en dan tijdens de bedenktijd blijf je die dieper inhalerenIs best grappig
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:15 schreef MissVanity het volgende:
Dan zeg ik een dier bv aap en dan moet de ander een dier zeggen met de p. Eerst neem je een trekje en dan tijdens de bedenktijd blijf je die dieper inhalerenIs best grappig
Dan maken we een nieuw topicquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Echte goede horror daar kwijl k bijna van
(miss pas op hoor straks is t topic vol)
Ik ben nog maar een kindje hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:16 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Die dingen waren leuk voor vroeger , maar nu staat een blowtje voor ff lekker relaxen en niet om knetter stoned te worden en zo snel mogelijk, trouwen k heb wel een hele hoge tolleratie grens voor ik stoned wil worden. Heb k ook met medicatie k kan gewoon veel hebben.
Ik koop NOOIT voorgedraaide daar zit alleen maar troep in afval enzo, ik koop een zakje van 6euro en daar kan k 2 of 3 dagen mee doen. Wij hebben hier bijv ook geen concurentie er is maar 1 coffeeshop in Assen , moet er nog 10km voor rijden ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb tegenwoordig alleen voorgedraaide... Want we zijn gestopt dus ik koop geen zakjes wiet meer
Helpt dus niks. Want haal nu constant voorgedraaide terwijl eigen gedraaide veel lekkerder zijn
van mij mag je allesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een kindje he
Ik mag dat soort dingen nog doen
Straks als ik volwassen ben () mag dat niet meer.
Heb er 2 op 5 minuten lopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik koop NOOIT voorgedraaide daar zit alleen maar troep in afval enzo, ik koop een zakje van 6euro en daar kan k 2 of 3 dagen mee doen. Wij hebben hier bijv ook geen concurentie er is maar 1 coffeeshop in Assen , moet er nog 10km voor rijden ook
Hier in Hilversum heb je een coffeeshop per inwonerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik koop NOOIT voorgedraaide daar zit alleen maar troep in afval enzo, ik koop een zakje van 6euro en daar kan k 2 of 3 dagen mee doen. Wij hebben hier bijv ook geen concurentie er is maar 1 coffeeshop in Assen , moet er nog 10km voor rijden ook
Gaafquote:
Goed voor de bloedsomloop, eerst blowen en dan fietsenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hier in Hilversum heb je een coffeeshop per inwoner
Ik moet er een kwartier voor fietsen. Aangezien ik in de goede buurt woon
Vanaf mijn vorige adres was het maar 5 minuten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |