Ik vond de laatste 10 jaar al een revolutie... keep in mind, ik ben van de generatie pong.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
Voor de gamers onder ons...
Echt of fake?
http://whatculture.com/ga(...)eath-of-polygons.php
Als dit waar is, dan gaat er een gigantische revolutie plaats vinden in graphics in de komende tien jaar.

Me too. De eerste spel computer waar ik kennis mee maakte was de Atari 2600quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:57 schreef Bastard het volgende:
Ik vond de laatste 10 jaar al een revolutie... keep in mind, ik ben van de generatie pong.

Ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Me too. De eerste spel computer waar ik kennis mee maakte was de Atari 2600

It’s a scam!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
Voor de gamers onder ons...
Echt of fake?
http://whatculture.com/ga(...)eath-of-polygons.php
Als dit waar is, dan gaat er een gigantische revolutie plaats vinden in graphics in de komende tien jaar.

Ja... Dat begreep ik nog netquote:

Goed hoor. De ene is wel beter dan de andere.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe gaan je leggingen nu eigenlijk?

Nee dat kan.. bij de ene voel je wat meer dan bij de andere.. ik heb ook wel eens leggingen dat ik echt niks voel, het ding vertel wat ik dan in de kaarten alleen zie.. en dan schijnt het helemaal waar te wezen maar is het een situatie die mij nog nooit overkomen is.. misschien daarom dat ik niet kan meevoelen? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goed hoor. De ene is wel beter dan de andere.
Merk wel een groot verschil tussen verschillende personen.
Bij de ene gaat het supermakkelijk en bij de ander moet ik echt veel moeite doen om er doorheen te komen ofzo... Klinkt vast vaag

Ja precies. Dat je niks voelt. Soms zie ik echt duidelijk waar de kaarten heen willen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat kan.. bij de ene voel je wat meer dan bij de andere.. ik heb ook wel eens leggingen dat ik echt niks voel, het ding vertel wat ik dan in de kaarten alleen zie.. en dan schijnt het helemaal waar te wezen maar is het een situatie die mij nog nooit overkomen is.. misschien daarom dat ik niet kan meevoelen? Ik weet het niet.
Moet het ook weer eens gaan oppakken binnenkort iig.

Tja, niet iedereen heeft dezelfde maat leggingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
Goed hoor. De ene is wel beter dan de andere.
Merk wel een groot verschil tussen verschillende personen.
Bij de ene gaat het supermakkelijk en bij de ander moet ik echt veel moeite doen om er doorheen te komen ofzo... Klinkt vast vaag

En als je dan afgaat op kleur? Over het algemeen meer zwaarden, speelt het onderwerp veel in de gedachten van de vraagsteller, meer staven, ligt er ergens een ambitie, een doelstelling, komt daar een aas bij, een start maken.. munten, aardse bezigheden, bekers gevoelsmatig, liefde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja precies. Dat je niks voelt. Soms zie ik echt duidelijk waar de kaarten heen willen.
En voel ik precies aan waar het over gaat. Maar soms echt helemaal niks..

Daar kan ik wel wat mee. Dit wist ik helemaal nog niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je dan afgaat op kleur? Over het algemeen meer zwaarden, speelt het onderwerp veel in de gedachten van de vraagsteller, meer staven, ligt er ergens een ambitie, een doelstelling, komt daar een aas bij, een start maken.. munten, aardse bezigheden, bekers gevoelsmatig, liefde.

Nee geen noob.. je blijft leren in de tarot hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee. Dit wist ik helemaal nog niet.
Ik ben echt een noob

Maar ik ben net begonnen en dus een noobquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee geen noob.. je blijft leren in de tarot hoor
 Of een beginneling
 Of een beginneling 

Dat het mag gebeuren, want niet iedereen heeft die ervaring, is bijzonderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en dus een noobOf een beginneling
Ik moet zeggen dat ik het vrij snel oppik. En ik geloof best dat je blijft leren
Anders zou de lol er snel afgaan denk ik
Ik vind het nog steeds verbijsterend hoe je in de huid van een ander kruipt tijdens een legging
Dat vind ik denk ik wel een van de mooiste dingen aan tarot. Je leert iemand kennen op een speciale manier. Zonder die persoon ooit te hebben ontmoet.

Ja het is een bijzonder ietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat het mag gebeuren, want niet iedereen heeft die ervaring, is bijzonder
Als tip.. hou je voeten goed op de grond bij het leggen van de kaarten, voorkom dat je de gevoelens vasthoudt, niet iedereen zit heel lekker in zn vel.
Wat ik mooi vind aan de tarot is de scherpheid waarmee sommige kaarten situaties of personen kunnen aanduiden.. als je dieper kijkt en precies die kaart op die positie tesamen met de andere die dan het verhaal zo scherp kunnen belichten.. dat is echt verbluffend, nog steeds.

Ik zie de Philips P2000T ontbreken in dat rijtje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef R0N1N het volgende:
Pong - check
Atari 2600 - check
TexasInstruments ... - check
Commodore 64 - check
286 t/m QuadCore - check

Mensen die zich vast niet eens een beetje verdiept hebben er in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja het is een bijzonder iets
Jammer dat zoveel mensen er niet in geloven. En er zelfs niet voor openstaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |