ZX spectrum bedoel jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zie de Philips P2000T ontbreken in dat rijtje.

Wat eet je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lekker, ik eet nu groentingspwnage

quote:
 C= 64 Rules!
 C= 64 Rules!   
  )
 ) 

Een groentingspwnage.quote:

Coole UI. Rode uien zijn lekker, vooral met tomaat en in de soepquote:

Dat is nu precies een vraag die ik naar jou zou richten. Zeker omdat je onlangs mij nog hebt gevraagd of mijn mailtje van eeuwen terug nog up to date was betreft het originele verzoek...quote:

I knowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is nu precies een vraag die ik naar jou zou richten. Zeker omdat je onlangs mij nog hebt gevraagd of mijn mailtje van eeuwen terug nog up to date was betreft het originele verzoek...

Je kan niet geforceerd een legging gaan doen. Dus eerst maar even zelf tot rust komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
I know
Je bent vlgs mij de eerstvolgende maar heb veel aan mijn hoofd de laatste tijd, spiritueel gezien staat alles op een laag pitje.

http://notch.tumblr.com/post/8386977075/its-a-scamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Onderbouw je argument. Waarom is dit een scam?

Goedemorgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:20 schreef mousy31 het volgende:
goeiesmorgens
k heb eig weinig te vertellen zit de laatste dagen nie zo lekker in mn vel dat medicatie afbouwen makes me wanna grrrrr. (mis hier een smiley met een hele grote bek) [ afbeelding ]
hang dus ondertussen maar wat met lappie op de bank beetje dit kijken (atwt) beetje dat kijken (xena op syfy) en dus wat aan t tikken
nou dat was m dan wel weer
toedels en een fijne dag.
edit: plaatje invoeren via de direct link ( voeg afbeelding toe)wil niet weet iemand of er storing ofzo is?

Een nieuw topic openen is niet zo heel veel werk tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:33 schreef mousy31 het volgende:
Ik wil eig nie meer schrijven hier miss (psst straks ben ik degene die een nieuw topic moet maken en laat k daar nou net geen zin in hebben hahahaha)
Alles flex daar?

Hebben ze daar geen wijn dan? (Anders stiekem jointje meenemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef mousy31 het volgende:
* mousy31 schud miss ff wakker
Jaaaa we gaan zondag naar Gamma Racing Day op het TTcircuit Assen.
link: http://www.theracingday.nl/
ik ga met mn man en mn broer. we gaan op de fiets want we gaan aan t bier , bleegh ik dus nie want k lust t nie , k neem wel cola meeeeej
Hopelijk is t dan een beetje mooi weer.
(met dat topic openen was k wat aan t geinen)
 )
 )

Draai ze thuis wel ff voor en dan kleintjes anders valt t zo op.
 Draai ze thuis wel ff voor en dan kleintjes anders valt t zo op. 

Let op: Dronken op de fiets is net zo strafbaar als in de auto. (Feitelijk mag je niet eens dronken over straat lopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef mousy31 het volgende:
* mousy31 schud miss ff wakker
Jaaaa we gaan zondag naar Gamma Racing Day op het TTcircuit Assen.
link: http://www.theracingday.nl/
ik ga met mn man en mn broer. we gaan op de fiets want we gaan aan t bier , bleegh ik dus nie want k lust t nie , k neem wel cola meeeeej
Hopelijk is t dan een beetje mooi weer.
(met dat topic openen was k wat aan t geinen)
 )
 ) (33% kans op neerslag i.p.v. 60%)
 (33% kans op neerslag i.p.v. 60%)

Lust je geen wijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:56 schreef mousy31 het volgende:
Ik lust ook geen wijn bleegh heb toevallig op mn broer zn verjaardag n og een slokkie geproeft k vroeg nog is t zoet ja die is hardstikke lekker, mn mond trok bijelkaar bah wat zuur. Ik ben dol op boswandeling maar dat neem k maar niet mee stel je voor dat je niks mee naar binnen mag nemen kan ik een fles van 14euro weggooien. (marchalls straks dronken van mijn fles dus da doen we ma niet)
Die joint gaat wel meej mn broer blowt ookDraai ze thuis wel ff voor en dan kleintjes anders valt t zo op.
Naar welke film ga je vanaaf als je naar de bios gaat?
Miss volgens mij kunnen we beter msn uitwisselen voor ons gechat haha
 Wat gaan we drinken dan op de meet?
 Wat gaan we drinken dan op de meet? ?
 ? Korn was het
 Korn was het 

Ik had het eerst wel. Maar werd altijd boos als iemand me aansprak
 Ik had het eerst wel. Maar werd altijd boos als iemand me aansprak 

Lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Bastard het volgende:
Wij maakten vroeger de boswandeling zelf, stukken goedkoper dan een fles aanschaffen.
Zorg dat je 2 lege flessen cola hebt (of sinas duh)
Koop in de winkel de goedkope variant
Pinacolada
Pisang
Wodka
2 delen Pina en 2 delen Pisang op 1 deel vodka.
mixen en presto
 Ik ga dat ook eens proberen. Klinkt echt goed
 Ik ga dat ook eens proberen. Klinkt echt goed  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |