quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:23 schreef Qunix het volgende:
FMA Brotherhood >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> FMA
Mooie post inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:34 schreef Bakakame het volgende:
Laatste post uit vorige topic is zéér belangrijk en bovenal waar en mag níét gemist worden
[..]
Zelfs trigun en cowboy bebop vond ik beter dan dat puberale gejank.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:34 schreef Bakakame het volgende:
Laatste post uit vorige topic is zéér belangrijk en bovenal waar en mag níét gemist worden
[..]
Zélfs trigun en cowboy bebop? Daar noem je dan ook een paar klassiekersquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zelfs trigun en cowboy bebop vond ik beter dan dat puberale gejank.
In mijn tijd waren dat DE series. Toen was ik echt elke serie aan het volgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zélfs trigun en cowboy bebop? Daar noem je dan ook een paar klassiekers
Waar FMA:B prima bij kan, wat mij betreft
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dank!quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben van mening dat eeen goed spel of een goede film/serie nog steeds zo'n gevoel kan opwekken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef outcast_within het volgende:
De eerste anime's die je kijkt maken zowiezo de grootste indruk. Diezelfde beleving zul je niet snel meer krijgen.
heb je ook het eerste seizoen binnengehaald? (Natsume Yuujinchou)quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen nacht Zoku Natsume Youjinchou binnengehaald, aangezien die wel redelijke reviews kreeg, waarbij met ook vaak vermeldde dat het qua 'rust' iets deed denken aan Mushishi...
Hier fans van de serie?
Ah thanks. Zal ik die vanavond even aanzettenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
heb je ook het eerste seizoen binnengehaald? (Natsume Yuujinchou)
zoku is S2 namelijk en atm wordt S3 uitgezonden
Het is van de eerdere anime's die ik gezien heb. En toen vond ik het best vet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:29 schreef Ascendancy het volgende:
fate stay night was gewoon simpelweg in geen enkel opzicht een goede anime. Hooguit een vermakelijke. Zelfde geld voor shakugan no shana. Leuk, maar niet bijzonder. Dus waar jij het over hebt snap ik echt niet.
Xam'd was van wat ik heb gezien de beste in dat opzicht.
Wat zijn dan momenteel de toppers?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:23 schreef outcast_within het volgende:
Dat is zo. Maar een gemiddelde serie kan dat niet.
True, je eerste anime's vergeet je nooit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het is van de eerdere anime's die ik gezien heb. En toen vond ik het best vet.
Als ik de serie niet zou hebben gezien en er nu pas mee zou beginnen dan zou ik het een stuk minder leuk vinden.
Midori no Hibiquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
True, je eerste anime's vergeet je nooit.
Green Green.
Mensen vinden usagi no drop erg bijzonder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat zijn dan momenteel de toppers?
bijzonder hoeft niet goed te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mensen vinden usagi no drop erg bijzonder.
Wat eigenlijk een soort van aishiteruze baby is die makkelijk weet te scoren met het simpel combineren van kerel en kind.
Vertederende emotionele momenten gegarandeerd evenals lichte komische situaties en ojee iemand maakt een fout momenten.
Kijk zelf ook Natsume Yuujinchou sinds kort, vermakelijke seriequote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen nacht Zoku Natsume Youjinchou binnengehaald, aangezien die wel redelijke reviews kreeg, waarbij met ook vaak vermeldde dat het qua 'rust' iets deed denken aan Mushishi...
Hier fans van de serie?
Ik denk dat je die vraag beter aan iemand anders kunt stellen. Ik heb niet echte must see series op het moment.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hihi!
maar waarom ontwijk je mijn vraag?
Nog niet gekeken. Maar ik heb er al een aantal ecchi achtige plaatjes van gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:12 schreef outcast_within het volgende:
Aardbei hoe was ep 4 van neet detective?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]dat laatste plaatje mag je nie stele jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan?
maarre, wtf?!
quote:
is dit meer jouw stijl?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hou niet van realistisch getekende tetten....
Nou, meer dit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is dit meer jouw stijl?![]()
[ afbeelding ]
Grand Thenft Oto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Zojuist eindelijk alle GTO afleveringen gezien.
bazen serie
quote:
Nee, nog niet. Ik zal hem in mijn to-watch lijst stoppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Heb je ook Shanan Junai Gumi gezien? Dat is wanneer Eikichi en Ryuji jong zijn en in Oni-baku zitten
quote:
"Young GTO"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Heb je ook Shanan Junai Gumi gezien? Dat is wanneer Eikichi en Ryuji jong zijn en in Oni-baku zitten
Whoa! Is het nog wel in de stijl van GTO?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ga eens werken man!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:53 schreef ThaBrain het volgende:
Het zijn 5 OVAs. De verhaallijn is natuurlijk anders, maar de vriendschap tussen Eikichi en Ryuji wordt wel een stuk duidelijker. Verder is de serie ook ouder, dus ook een oudere tekenstijl. Er is ook een manga van met hele dikke delen(tokyopop).
ik heb even gekeken en gezien dat hij te krijgen is bij BakaBT onder de naam: Shounan Jun'ai-gumi
op het moment even nietquote:
Smoesjes...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:17 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
op het moment even nietmoet ik eerst wat anders hebben
ik zou wel willen, maar het kan gewoon niet
Wat doe jij dan in dit topic! Ga jij maar eens werken!quote:
Ik kan multitasken. (ik moet gewoon wachten)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:32 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in dit topic! Ga jij maar eens werken!
Nu weer ontopic
Heeft er iemand nog een aanrader voor me?
Is de Claymore anime het waard om te kijken of is de manga beter?
Owja..ehmm.. voor de aanrader he..wat ik erg goede series vond zijn: FMA:B, Fate stay night, Kaiji, Deathnote, GTO, Midori no hibi, Cowboy bebop, Gundam Wing/ 00. Van alles wat dus eigenlijk
Daar heb ik de eerste 2 afleveringen van gezien, maar ik vond het te veel een Azumanga Daioh kloon...ik heb het idee of ik het allemaal al een keer heb gezien terwijk ik Nichijou niet heb gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kan multitasken. (ik moet gewoon wachten)
Nichijou is tof!
Dat is het niet nee...Hij is echt leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:35 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Daar heb ik de eerste 2 afleveringen van gezien, maar ik vond het te veel een Azumanga Daioh kloon...ik heb het idee of ik het allemaal al een keer heb gezien terwijk ik Nichijou niet heb gezien.
Sounds to me you are gay.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef Gaddle het volgende:
Kan iemand een anime aanraden wat een beetje lijkt op the wallflower
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wallflower_(manga)
ik vond die eigenlijk wel heel erg grappig.
het is alleen vaak zo dat het veelte snel afgelopen is
lol thanks anyway.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Sounds to me you are gay.
I reccommend
Ouran high school host club
Hana yori dango (ken alleen de live action, maar er zal vast wel manga van zijn)
You're as gay as a daisy in may.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Gaddle het volgende:
[..]
lol thanks anyway.
even kijken of het wat is
me <-- vrouw/girl
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Gaddle het volgende:
[..]
lol thanks anyway.
even kijken of het wat is
me <-- vrouw/girl
De vorige die ik noemde waren echt gay, maar aangezien je gayppetite zo groot is nog een toetje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef Gaddle het volgende:
Ok!! weet je nog meer "gay" anime voor mij dan?
Noot v.d. hertaler: 'gay' betekend vrolijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
You're as gay as a daisy in may.
Stream jij je anime?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tjahnoat verdoem me! wat is dit!?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
en ook nog internet explorer...
niks mis met IE, zeker niet met IE9 die toch op heel veel fronten beter is als FF en chrome.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik mis mijn ff3.5 die ik nu hebt is niet erg zuinig met ram.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks mis met IE, zeker niet met IE9 die toch op heel veel fronten beter is als FF en chrome.
maar anime streamen
ram heb ik zat daar hoef ik me de aankomende 5 jaar niet druk om te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik mis mijn ff3.5 die ik nu hebt is niet erg zuinig met ram.
IE FTWquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Hoezo onlogisch? Er zitten 3 knoppen rechts bovenin waar je alles kan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:01 schreef mschol het volgende:
[..]
IE FTW
al moettie dan wel 8 zijn, 9 heeft een verneukte gui die totaal onlogisch werkt..
streamen is wel de grootste faal idd
Niet haten op LC.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
[..]
De vorige die ik noemde waren echt gay, maar aangezien je gayppetite zo groot is nog een toetje.
fruit baskets
lovely complex
goed dat jij het zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Noot v.d. hertaler: 'gay' betekend vrolijk.
Jer was nog een andere serie die er imo op leek. 1 van de main chars was een kleon grietje dat erg agressief kon zijn. Taiga heette ze volgens mij. Maar... Hoe heette die serie ook alweer?quote:
Toradora had wel veel meer een generic harem feeling.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jer was nog een andere serie die er imo op leek. 1 van de main chars was een kleon grietje dat erg agressief kon zijn. Taiga heette ze volgens mij. Maar... Hoe heette die serie ook alweer?
IE9 niet nee... Wel IE op Windows XP, want dat kan namelijk nooit IE9 zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks mis met IE, zeker niet met IE9 die toch op heel veel fronten beter is als FF en chrome.
maar anime streamen
Special a.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef Gaddle het volgende:
Ok!! weet je nog meer "gay" anime voor mij dan?
maar winXP is ook gewoon kut.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
IE9 niet nee... Wel IE op Windows XP, want dat kan namelijk nooit IE9 zijn.
zit al tijden op windows 7, met IE8; IE9 blokkeer ik lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar winXP is ook gewoon kut.
die OS is 10 jaar oud, tijd om over te gaan op win7
IE8 is meer als primaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
IE9 niet nee... Wel IE op Windows XP, want dat kan namelijk nooit IE9 zijn.
dit is ook gayquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:41 schreef Lithia het volgende:
Ik was niet echt van plan om een discussie te starten, so continue.
gaygaygaygaygay, woei.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zit al tijden op windows 7, met IE8; IE9 blokkeer ik lekker
zie post 85quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind vooral de UI van 9 echt verkracht... totaal niet handig..
ookal doet jou plaatje het niet, weet ik zeker dat mijn soort gay leuker is als dezequote:
Ik zie een tepel!quote:
ach een kleine nipple slip. dat zie je ook op de FPquote:
Maarja, als ik een 'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach een kleine nipple slip. dat zie je ook op de FP
nee hoor, alle vrouwen zijn toch al Biquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maarja, als ik een '' post, dan is het ook gay, als vrouw zijnde.
dat is waarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee hoor, alle vrouwen zijn toch al Bi
nu moet je je afkeer tonen voor de fashion bi's anders blijft O_W hier door rantenquote:
Wat leuk, hij wilt bevestiging van mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nu moet je je afkeer tonen voor de fashion bi's anders blijft O_W hier door ranten
lief he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat leuk, hij wilt bevestiging van mij.
quote:
Lees de manga. De anime loopt tot volume 11 en stopt er dan mee. Dat is niet echt bevredigend. Het is verder wel een leuke serie maar de anime is een verhaal zonder echt einde. Ik vond dat niet echt bevredigend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
jup. Stiekem ga ik het gewoon negeren.
Even over anime,/manga is er iemand dat zowel de manga als de anime van Claymore hebben gezien/gelezen? Zou ik gewoon vanaf het begin de manga lezen of eerst de anime. Sommige animes hebben de nijging om hier en daar wat te veranderen en als dat hier ook zo is, dan lees ik liever de anime.
Over het algemeen kijk ik verder of de anime of ik lees de manga. Als ik bijvoorbeeld eerst de manga heb gelezen weten de anime mij meestal niet meer vast te houden omdat ik het verhaal al ken en de spanning er dan uit is. Dat had ik bijvoorbeeld erg bij Monster en Deathnote. Na een paar episodes ben ik er met beide anime gestopt terwijl ik beide manga's geweldig vind.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:46 schreef Hugo862 het volgende:
[quote]Op woensdag 3 augustus 2011 14:46 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Lees de manga. De anime loopt tot volume 11 en stopt er dan mee. Dat is niet echt bevredigend. Het is verder wel een leuke serie maar de anime is een verhaal zonder echt einde. Ik vond dat niet echt bevredigend.
Over het algemeen kijk ik verder of de anime of ik lees de manga. Als ik bijvoorbeeld eerst de manga heb gelezen weten de anime mij meestal niet meer vast te houden omdat ik het verhaal al ken en de spanning er dan uit is. Dat had ik bijvoorbeeld erg bij Monster en Deathnote. Na een paar episodes ben ik er met beide anime gestopt terwijl ik beide manga's geweldig vind.
Misschien moet je tussen beide gewoon meer tijd tussen doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:01 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Over het algemeen kijk ik verder of de anime of ik lees de manga. Als ik bijvoorbeeld eerst de manga heb gelezen weten de anime mij meestal niet meer vast te houden omdat ik het verhaal al ken en de spanning er dan uit is. Dat had ik bijvoorbeeld erg bij Monster en Deathnote. Na een paar episodes ben ik er met beide anime gestopt terwijl ik beide manga's geweldig vind.
Bakuman?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik was een tijdje geleden een anime aan het kijken, alleen toen ging met computer kapot. En nu weet ik de titel van de anime niet meer, het ging over een jongen die shoujo manga ging tekenen. De anime is in 2011 begonnen. Iemand die deze anime herkend?
ask the girlsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:26 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar bedankt voor het meedenken. Het is een yaoi anime.
Sekai-ichi Hatsukoiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik was een tijdje geleden een anime aan het kijken, alleen toen ging met computer kapot. En nu weet ik de titel van de anime niet meer, de anime gaat over een jongen die shoujo manga gaat tekenen. De anime is in 2011 begonnen. Iemand die deze anime herkend?
HENTAI!!quote:
Torrents voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef Gaddle het volgende:
ik weet niet of ik het mag vragen maar waar halen jullie de anime vandaan?
streaming of torrents?
ik kan vaak een hele hoop niet vinden.
tokyotosho voor losse episodes en bakabt voor volledige series.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef Gaddle het volgende:
ik weet niet of ik het mag vragen maar waar halen jullie de anime vandaan?
streaming of torrents?
ik kan vaak een hele hoop niet vinden.
thanks!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:46 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Lees de manga. De anime loopt tot volume 11 en stopt er dan mee. Dat is niet echt bevredigend. Het is verder wel een leuke serie maar de anime is een verhaal zonder echt einde. Ik vond dat niet echt bevredigend.
ik kijk dan liever via anidb, vind MAL helemaal niet prettig in elkaar steken..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Torrents voor mij
En via MyAnimeList kan je zien welke subgroepen een anime van subtitles voorzien en ook hoeveel mensen ze goed vindenEn je kunt natuurlijk via daar ook hun eigen site vinden, mochten ze die hebben.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar winXP is ook gewoon kut.
die OS is 10 jaar oud, tijd om over te gaan op win7
fixedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had XP op mijn net book staan. Het was is een prima besturingssysteem.
xp is verleden tijd gewoon links laten liggen, dat moet je in deze tijd gewoon niet willen gebruiken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
fixed
overigens ben ik gister de eerste pc tegengekomen waar XP niet op lijkt te willen installeren
Nou, als ik moet kiezen tussen XP en Vista, dan weet ik het wel...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
xp is verleden tijd gewoon links laten liggen, dat moet je in deze tijd gewoon niet willen gebruiken.
dat gaat bedrijfsmatig niet zomaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
xp is verleden tijd gewoon links laten liggen, dat moet je in deze tijd gewoon niet willen gebruiken.
vista? win7 johquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou, als ik moet kiezen tussen XP en Vista, dan weet ik het wel...
zo duur is win7 niet joh, en daarbij de extra beveiliging/stabiliteit en funcionaliteit die je erbij krijgt is de investering meer dan waard. ook voor bedrijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat bedrijfsmatig niet zomaar
en "effe" 10x ~180 euro (excl alle extra arbeidsuren e.d.) neertellen voor windows 7 is voor een mkb'er niet zo snel geregeld..
Windows 7 kan je net zo makkelijk downloaden en dan Windows 7 loader installeren en vervolgens heb je een geactiveerde Windows 7.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:42 schreef outcast_within het volgende:
XP ftw.
Dat spul deed het prima en vervolgens moesten ze zo nodig vista uit brengen. En nu dan win7. Maar goed volgens mij heeft elke nieuwe versie nog meer resources nodig, terwijl ik van mening ben dat een operating system gewoon zen ding moet doen en niet teveel opvallen.
Plus xp weet ik makkelijk te downloaden. Weet niet of win7 betere beveiliging heeft.
Het enige voordeel dat win7 heeft, wat ik weet is dat je games op dx10 kunt spelen. Maar goed dx9.0 werkt ook prima en is denk ik sneller ook.
heb een legale win7 dus kan het je niet vertellenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:42 schreef outcast_within het volgende:
XP ftw.
Dat spul deed het prima en vervolgens moesten ze zo nodig vista uit brengen. En nu dan win7. Maar goed volgens mij heeft elke nieuwe versie nog meer resources nodig, terwijl ik van mening ben dat een operating system gewoon zen ding moet doen en niet teveel opvallen.
Plus xp weet ik makkelijk te downloaden. Weet niet of win7 betere beveiliging heeft.
Het enige voordeel dat win7 heeft, wat ik weet is dat je games op dx10 kunt spelen. Maar goed dx9.0 werkt ook prima en is denk ik sneller ook.
bijna alles wat je vandaag de dag koopt, en ik heb zelf 12gbquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:24 schreef outcast_within het volgende:
Welke pc heeft nu meer dan 4gb?
jawel.. OEM mag niet worden aangeschaft (alleen bij nieuwe pc's) dus upgrade (¤221 volgens tweakers bij "losse" verkoop) of retail voor ¤248quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo duur is win7 niet joh, en daarbij de extra beveiliging/stabiliteit en funcionaliteit die je erbij krijgt is de investering meer dan waard. ook voor bedrijven
ik moet nogsteeds spellen tegenkomen die aan 3GB ram geen genoeg hebben...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb een legale win7 dus kan het je niet vertellen![]()
maar xp heeft meerdere limitaties ik ben te lui om ze op te zoeken of te typen dus google het maar is
de grootste is geen goede x64 variant waardoor je altijd met je 32bit zit die max 4gb ram aan kan.
en dat is eigenlijk maar 3 want als je een videokaart erin hebt zitten reserveerd die daar ook 1gb voor.
XP was idd prima, vista had wat meer last van opstart kuren door fabrikanten van externe apparatuur die niet echt meewerkte en de normale kinderziektes (dit had XP ook, en win 98 ook) bij SP1 was het al een prima OSquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:42 schreef outcast_within het volgende:
XP ftw.
DX9 is sneller omdat het minder functie's heeft, met die redenering kan je net zo goed DX7 gaan draaienquote:Plus xp weet ik makkelijk te downloaden. Weet niet of win7 betere beveiliging heeft.
Ik kan mij herhinneren dat je ook mkb licenties kan krijgen, 1 licentie is dan geschikt voor 5 comps. Hetzelfde als voor office paketten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel.. OEM mag niet worden aangeschaft (alleen bij nieuwe pc's) dus upgrade (¤221 volgens tweakers bij "losse" verkoop) of retail voor ¤248
hoewel je qua beveiliging/stabiliteit en functionaliteit wel gelijk hebt betekent dat dat iets extra's bied voor een klein bedrijf waar ze een beetje met office werken en een paar speciale pakketten
Een computer gebruik je ook echt alleen maar voor spellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nogsteeds spellen tegenkomen die aan 3GB ram geen genoeg hebben...
uiteraard niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een computer gebruik je ook echt alleen maar voor spellen.
Voor huis, tuin en keuken gebruik nu nog niet, maar bij aanschaf nieuwe pc ga je toch over (uitgaande van een normale gebruiker)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:48 schreef outcast_within het volgende:
Voor huis tuin en keuken gebruik heb je niet snel meer nodig dan xp en 3/4gb ram. Het meest veeleisende is dan snel games.
Als je een nieuwe pc in elkaar zet zit daar geen o.s. bij. Bij aanschaf van een nieuwe zal het qua geld denk ik niet heel veel uitmaken om windows eruit te laten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
voor huis tuin en keuken gebruik nu nog niet, maar bij aanschaf nieuwe pc ga je toch over (uitgaande van een normale gebruiker)
alleen heb ik hier dus een pc staan waar xp niet op wil installeren, hagelnieuw![]()
ik ging uit van een normale gebruiker.. die koop een acer, HP,PB etc.. met OS dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als je een nieuwe pc in elkaar zet zit daar geen o.s. bij.
OS eruit laten scheelt je 50 euro ofzo.. (home premium is niet echt duur)quote:Bij aanschaf van een nieuwe zal het qua geld denk ik niet heel veel uitmaken om windows eruit te laten.
dat is het probleem juist, xp kent die hardware gewoon niet en de fabrikanten gaan er waarschijnlijk ook geen moeite voor doen om er drivers voor uit te brengen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
Voor huis, tuin en keuken gebruik nu nog niet, maar bij aanschaf nieuwe pc ga je toch over (uitgaande van een normale gebruiker)
Alleen heb ik hier dus een pc staan waar xp niet op wil installeren, hagelnieuw![]()
Wat moet je met 12 gb? Ik heb 4 gb op Windows 7 64 bits en alles gaat prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bijna alles wat je vandaag de dag koopt, en ik heb zelf 12gb
de hardware is volgens gigabyte XP supported..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, xp kent die hardware gewoon niet en de fabrikanten gaan er waarschijnlijk ook geen moeite voor doen om er drivers voor uit te brengen.
Dat jij geen 12 gb gebruikt betekend niet dat iemand anders het niet nodig heeft. Er zijn zat dingen waar je de extra ram voor kunt gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Wat moet je met 12 gb? Ik heb 4 gb op Windows 7 64 bits en alles gaat prima.
True... momenteel heb ik een netbook met XP erop, en dat werkt nog best prima afgezien dat ik geen HD kan afspelen. Echter wordt mijn volgende computer wel eentje met een I7 proc en 12 gig geheugen. Maar dat is dan meer zodat ik dan eindelijk thuis kan werken omdat ik dan zonder beperking in HD kan monteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:48 schreef outcast_within het volgende:
Voor huis tuin en keuken gebruik heb je niet snel meer nodig dan xp en 3/4gb ram. Het meest veeleisende is dan snel games.
Punt is tenzij je echt een hobby of werk hebt waar je echt zwaar de pc voor nodig hebt, zie ik geen reden om te switchen.
En de veiligheid e.d. Zolang je er geen rare dingen mee doet, moet een virus scanner en malware scanner toch voldoende zijn.
ik heb de eerste paar afleveringen van steins;gate gekeken, maar vond het niet echt boeiend. die yuunogwattes serie is trouwens wel tof. Er heerst daar een rustige kalme sfeer. (heb alleen de eerste 3 nog maar gekeken).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef outcast_within het volgende:
Ontopic mode = 1
[ afbeelding ]
yuunogwattes? Ik ken alleen een anime met een echt rustige kalme sfeer dit seizoen en dit is euh... meiroo no croisee labyrinth paris.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb de eerste paar afleveringen van steins;gate gekeken, maar vond het niet echt boeiend. die yuunogwattes serie is trouwens wel tof. Er heerst daar een rustige kalme sfeer. (heb alleen de eerste 3 nog maar gekeken).
huh?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:34 schreef outcast_within het volgende:
Geen zin in google, iemand die mij het "1" "een" truukje wilt leren?
whut?quote:[ afbeelding ]
Natsume Yuujinchou, speciaal voor jou opgezocht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:34 schreef outcast_within het volgende:
Elke volgende xp post moet minimaal een anime screenshot bevatten.
[..]
yuunogwattes? Ik ken alleen een anime met een echt rustige kalme sfeer dit seizoen en dit is euh... meiroo no croisee labyrinth paris.
Ah heb je de eerste 2 seizoenen ervan gezien? Volgens mij ben ik daar ergens afgehaakt. Bij die 2 spook zusjes in een villa.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Natsume Yuujinchou, speciaal voor jou opgezocht.
[ afbeelding ]
Oh, zo ver ben ik nog lange niet. ga vanavond ep 4 kijken. Het is een beetje een soort feelgood serie, maar dat zal ongetwijfeld wel omslaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah heb je de eerste 2 seizoenen ervan gezien? Volgens mij ben ik daar ergens afgehaakt. Bij die 2 spook zusjes in een villa.
Hmmm, ben ook benieuwd ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)-to-be-autobiography
Ben benieuwd.
ik heb wel betere dingen te doen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmmm, ben ook benieuwd ja.
En nu allemaal het terras op verdomme, het is mooi weer!![]()
Ik ga alvast!
dan heb je geluk met mij post, ik wilde em langer maken...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:39 schreef lelouch het volgende:
Jongens, doe eens zuinig met die plaatjes. Zo kan ik niet makkelijk meelezen vanaf me telefoon op vakantie!
Waarom ik dat wil met dit weer is een andere vraag, geen terras in de buurt
Je zult mij nooit aantreffen op een terrasje. Dan haal ik liever een pak koek en een blikje bij de supermarkt en ga ergens relaxed op een bankje zitten...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ga alvast!
> Dat mag niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je zult mij nooit aantreffen op een terrasje. Dan haal ik liever een pak koek en een blikje bij de supermarkt en ga ergens relaxed op een bankje zitten...
Amsterdamquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Dat mag niet in Amsterdam.
VSquote:> In de V.S. mag niets tot je 21 bent.
90% kans dat het in een deceptie eindigtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:10 schreef gniffie het volgende:
Kaiji, stoerder kan het gewoon niet worden
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je zult mij nooit aantreffen op een terrasje. Dan haal ik liever een pak koek en een blikje bij de supermarkt en ga ergens relaxed op een bankje zitten...
Ik drink geen alcohol, dus volgens mij mag ik gewoon overal gaan zitten met mijn pak koek en blikje drinken...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Dat mag niet in Amsterdam.
> In de V.S. mag niets tot je 21 bent.
Waarom dan niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jammere instelling. Het op een terrasje zitten heeft niets te maken met het drinken. Het gaat erom dat je gezellig met vrienden zit te praten, bedient wordt, de omgeving leuk is etc etc. Dat je geen alcohol drinkt is jouw keuze, maar ga even iedereen afzeiken die er van geniet om op een terrasje te zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, dus volgens mij mag ik gewoon overal gaan zitten met mijn pak koek en blikje drinken...
Desnoods ga ik op 3 meter afstand van een terrasje zitten met mijn 1,5 liter fles cola die ik bij de AH heb gekocht, en dan lekker de hele tijd bijschenken, terwijl die snuiters op het terras steeds maar weer 2 euro moeten dokken voor een lullig glaasje...![]()
En dan ook lopen fokken he!? "Relaxed he? Zo lekker op een terrasje zitten?!?!? Relaxed he!? RELAXED HE!?!?!? HEY! JIJ!!! MET DAT PARAPLUUTJE!!! RELAXED HE!?!? OF NIET DAN!?!? OF!? NIET!? DAN!? Weet je wat!?!? IK NEEM NOG EEN COLAATJE!!!! PRrrrrrrrrrrrrooo-hoost!!!"
als je uit eten gaat in een restaurant, neem je dan ook je eigen eten mee?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, dus volgens mij mag ik gewoon overal gaan zitten met mijn pak koek en blikje drinken...
Desnoods ga ik op 3 meter afstand van een terrasje zitten met mijn 1,5 liter fles cola die ik bij de AH heb gekocht, en dan lekker de hele tijd bijschenken, terwijl die snuiters op het terras steeds maar weer 2 euro moeten dokken voor een lullig glaasje...![]()
En dan ook lopen fokken he!? "Relaxed he? Zo lekker op een terrasje zitten?!?!? Relaxed he!? RELAXED HE!?!?!? HEY! JIJ!!! MET DAT PARAPLUUTJE!!! RELAXED HE!?!? OF NIET DAN!?!? OF!? NIET!? DAN!? Weet je wat!?!? IK NEEM NOG EEN COLAATJE!!!! PRrrrrrrrrrrrrooo-hoost!!!"
Ik ben niet zo van de terrasjes. Behalve nog de prijzen voor een klein waterig glaasje met waterige frisdrank, vind ik het gewoon helemaal niets om ergens op een kluitje met 30 anderen te zitten, en dan een beetje zinloos lullen en naar voorbijgangers kijken, terwijl je de sigarettenrook van die lui in je gezicht krijgt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jammere instelling. Het op een terrasje zitten heeft niets te maken met het drinken. Het gaat erom dat je gezellig met vrienden zit te praten, bedient wordt, de omgeving leuk is etc etc. Dat je geen alcohol drinkt is jouw keuze, maar ga even iedereen afzeiken die er van geniet om op een terrasje te zittenen so what dat het duurder is? Je betaald toch ook voor een dienst, ik hoef tenminste mijn eigen drinken niet in te schenken of te halen dan!
![]()
Nee maar even serieus, waarom heb je er zo een hekel aan? :S
Ik ga in NL zo weinig mogelijk uit eten, want vind de prijs/kwaliteit verhouding niet best. Ik zou niet mijn eigen eten meenemen, maar als we het even over fastfood hebben, en je moet 40-50 ct betalen een klein rotbakje saus, dan zou ik die wel liever meenemen van thuis.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je uit eten gaat in een restaurant, neem je dan ook je eigen eten mee?
Ik heb vanochtend wat gewerkt en toen naar de stad gefietst. Alwaar ik in een speelgoedzaak een of ander nerdy bordspel heb gespeeld van 2 tot 6, waarna ik naar huis moest om te bbq'en.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ga alvast!
Terrassen zijn dan ook om koud bier te drinken onder het genot van een sigaret.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de terrasjes. Behalve nog de prijzen voor een klein waterig glaasje met waterige frisdrank, vind ik het gewoon helemaal niets om ergens op een kluitje met 30 anderen te zitten, en dan een beetje zinloos lullen en naar voorbijgangers kijken, terwijl je de sigarettenrook van die lui in je gezicht krijgt.
Dan zit ik liever met 1 of 2 vrienden even ergens relaxed op een bankje, flesje drinken erbij, wat lekker erbij, prima zo. Veel aangenamer.
Heul wel baka.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wat gewerkt en toen naar de stad gefietst. Alwaar ik in een speelgoedzaak een of ander nerdy bordspel heb gespeeld van 2 tot 6, waarna ik naar huis moest om te bbq'en.
Ik ben geen nerd
Dan begrijp je dus meteen waarom ik er niets aan vindquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Terrassen zijn dan ook om koud bier te drinken onder het genot van een sigaret.
Uiteraard, ik benoemde het ook alleen maar even.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan begrijp je dus meteen waarom ik er niets aan vind![]()
Nerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Bakakame het volgende:
Kan een terrasje prima hebben, met of zonder bier
Voor mij is het vooral leuk dat ik ergens gezellig buiten kan zitten met wat vrienden.
En ja, dat kan bij mij thuis ook, maar dat is weer zo'n eind fietsen voor de rest
oopzich is er niet veel mis met cola met ijs.. zolang de cola maar niet bij inschenken al te waterig isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik benoemde het ook alleen maar even.
Een glaasje cola pakken heb ik nooit begrepen, dan loop ik ook naar de supermarkt. Zeker omdat ze het volrammen met ijs. Maar bier is toch echt genieten op een terras. Hoewel een kroeg die het rookverbod negeert het summum is.
Cola, waar ik ook kom, zeg ik altijd erbij dat ik het zonder ijs wil. Anders idd gewoon veels te waterig, en van mij hoeft het sowieso niet idioot koud te zijn, dus is het zonder ijs al fris genoeg...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik benoemde het ook alleen maar even.
Een glaasje cola pakken heb ik nooit begrepen, dan loop ik ook naar de supermarkt. Zeker omdat ze het volrammen met ijs. Maar bier is toch echt genieten op een terras. Hoewel een kroeg die het rookverbod negeert het summum is.
Ja wel leuk... De eerste 2 episodes en de laatste 4.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef Gaddle het volgende:
Iemand die Gosick heeft gezien?
het begint best wel vaag. ik was benieuwd of er meer actie in komt verder in de anime.
En ik heb het spel niet eens uit kunnen spelen dus ik kan niet bewijzen dat ik dan tenminste een winning nerd benquote:
de meest retarted, onlogische en onrealistische eps EVAH!!quote:
Hij was niet KO, hij was moequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de meest retarted, onlogische en onrealistische eps EVAH!!
hoe de fuck krijg je een vis k.o door hem uit het water omhoog te gooien![]()
die gene die deze eps heeft verzonnen moet opgesloten worden de gek.....
dat maakt het er niet beter opquote:
Het was geen vis maar een 'summoning'.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de meest retarted, onlogische en onrealistische eps EVAH!!
hoe de fuck krijg je een vis k.o door hem uit het water omhoog te gooien![]()
die gene die deze eps heeft verzonnen moet opgesloten worden de gek.....
ehhhh.................... wait ..................... what now ????quote:
Dat gevoel heb ik ook. Wat is jouw verklaring voor het feit dat...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Qunix het volgende:
Steins;Gate... Ik krijg een gevoel hoe het zou kunnen aflopen... Nu hoop ik niet dat dat gebeurt. Ik wil liever iets onverwachts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Wat is jouw verklaring voor het feit dat...Ik denk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij een idee?
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Wat is jouw verklaring voor het feit dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk...SPOILER: Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij een idee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef wdn het volgende:
[..]Ik vind het tegen alle logica ingaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er dan dus ook nog geen verklaring voor.
Herkenbaar, maar daar heb ik alleen in het begin last van. Daarna heb ik geen moeite hiermee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ergste aan manwa vind ik dat je het de goede richting op leest, van links naar rechts in plaats van rechts naar links zoals ze in Japan doen. Erg verwarrend als je manga en manwa door elkaar leest.
Shin Angyo Onshi is trouwens een goddelijke manwa. Anti-Helden op hun allerbest!
sinds wanneer moet een manga/anime logisch zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het tegen alle logica ingaan.Ik heb er dan dus ook nog geen verklaring voor.
Nee toch? Deze in ieder geval niet ik weet zeker dat van rechts naar links verhaal technisch wel klopt qua gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ergste aan manwa vind ik dat je het de goede richting op leest, van links naar rechts in plaats van rechts naar links zoals ze in Japan doen. Erg verwarrend als je manga en manwa door elkaar leest.
Shin Angyo Onshi is trouwens een goddelijke manwa. Anti-Helden op hun allerbest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee toch? Deze in ieder geval niet ik weet zeker dat van rechts naar links verhaal technisch wel klopt qua gebeurtenissen.Officieel is manhwa van links naar rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo een kamer bekijken in een Vogelaarwijk, in onderhuur bij een buitenlands klinkende man.![]()
In mn eentje.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Bikkel!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Officieel is manhwa van links naar rechts.
Ik ga zo een kamer bekijken in een Vogelaarwijk, in onderhuur bij een buitenlands klinkende man.![]()
In mn eentje.
Gewoon de hele tijd Yee-HAAA!!! roepen, en vragen of je je nichtje even mag lenen om babies mee te maken... Yee-HAAAA!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga zo naar Minnesota, logeren bij de zus van mijn onkel.
Ze schijnt heel fel te zijn als het over politiek gaat.
Er is mij verteld dat ik buiten met de muggen zal moeten slapen als ik last doorschemeren dat Obama mij wel een geschikte kernel lijkt...
Sinds ik het kijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:01 schreef wdn het volgende:
[..]
sinds wanneer moet een manga/anime logisch zijn?
Ik ben weer terug.quote:
BUSH, FUCK YEAH!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er is mij verteld dat ik buiten met de muggen zal moeten slapen als ik last doorschemeren dat Obama mij wel een geschikte kernel lijkt...
door dat soort conservatievelingen heeft de US een staatsschuld opgebouwd waar je U tegen zegtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
summer warsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Kent iemand nog een goede anime film?
Ik download nu Origin: Spirits of the Past. Op IMDb een 6.5 dus een redelijke film, maar de animatie, muziek en de wereld die ze maken zouden heel mooi zijnquote:
Ik kan me het verhaal niet meer helemaal herinneren, dus ik weet niet of dát goed wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:11 schreef KrentebolHooft het volgende:
The place promised in our early days wordt 'm
De andere 2 heb ik ook al gezien
king of thronsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Kent iemand nog een goede anime film?
ja, hij werd saai en nu nog steeds on holdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef Gaddle het volgende:
Iemand die Gosick heeft gezien?
het begint best wel vaag. ik was benieuwd of er meer actie in komt verder in de anime.
King of Thorn is ook goed.quote:
It was an encounter that lasted less than 45 seconds?quote:Op zondag 7 augustus 2011 05:01 schreef Ascendancy het volgende:
op naar de kater![]()
Kheb een jongen uit 1 of andere bizarre aanval moeten helpen
In anime is dat meestal wel voldoendequote:Op zondag 7 augustus 2011 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
It was an encounter that lasted less than 45 seconds?
Paniekaanval. Kheb een uur lang soort van psychologische hulp staan geven. Kutavondquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Pff. Hoe staat het met de series van dit seizoen? Zijn er dingen nog opvallend goed of slecht (geworden)?
Dan voornamelijk vraag ik het voor No.6, Kamisama dolls, Blood-C en Usagi Drop, maar Steins;Gate, Hanasaku Iroha en Ao no Exorcist mogen ook meedoen
GG.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef Kijana het volgende:
Wat is een goed alternatief voor Ao No Exorcist qua subtitles? Ik had em altijd van Horriblesubs maar de laatste die ze gedaan hebben is episode 10.
Van dit lijstje zijn Steins;Gate en Hanasaku Iroha de enige goeie anime's van vorig/dit seizoen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Pff. Hoe staat het met de series van dit seizoen? Zijn er dingen nog opvallend goed of slecht (geworden)?
Dan voornamelijk vraag ik het voor No.6, Kamisama dolls, Blood-C en Usagi Drop, maar Steins;Gate, Hanasaku Iroha en Ao no Exorcist mogen ook meedoen
Bummer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Ascendancy het volgende:
Paniekaanval. Kheb een uur lang soort van psychologische hulp staan geven. Kutavond![]()
Wat was er met 45 seconds trouwens?
Hmm, toch wel. Van Steins;Gate had ik dat wel verwacht, maar is er echt niets dat in de buurt komt van Hanasaku Iroha?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:44 schreef Qunix het volgende:
Van dit lijstje zijn Steins;Gate en Hanasaku Iroha de enige goeie anime's van vorig/dit seizoen.
Nichijouquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, toch wel. Van Steins;Gate had ik dat wel verwacht, maar is er echt niets dat in de buurt komt van Hanasaku Iroha?
Ik bedenk me ook net dat ik geen idee heb welke de laatste aflevering is die ik heb gezien van Steins;Gate. 14 of 15 ofzo denk ik. Zit nu een week of 3 zonder pc, dus kan dat kloppen?
Ja dat week ik maar ik dacht dat je op boys love doelde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bummer.
Ik weet niet wat er met 45 seconds is, het staat in jouw posts altijd daar onderaan
Even tussendoor, maar ik vind je Senjougahara UI nog steeds awesome.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja dat week ik maar ik dacht dat je op boys love doelde.
Het is een zin uit de eerste aflevering van ef en tevens een nummer in de serie.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Even tussendoor, maar ik vind je Senjougahara UI nog steeds awesome.
Op een gegeven moment is het wel grappig hoe ze met een bepaalde tijdstheorie omgaan. Maar ik denk dat je de eerste 7 a 8 eps wel kan overslaan. Het enige wat daarin gebeurd is dat ze erachter komen dat ze berichten naar het verleden kunnen sturen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef mschol het volgende:
wordt bij steins;gate nog wat verder de karakters e.d. uitgediept, ep 1 vond ik namelijk maar vreemd...
ik weet niet of ik dat zou vol houden... als die eerste eps zo gaan als de eerstequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Steins;gate is eigenlijk eenserie die je in een keer moet uitkijken lol
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Wat is jouw verklaring voor het feit dat...Ik heb nu t/m 17 gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het idee van de vele tijdsbalken 1 van de vele theorieen wat veel grote denkers aankaarten/onderbouwen. Het is misschien nou een mooi moment om het kleine boekje ´´hoe bouw je een tijdsmachine´´ van paul davis te lezen. Hij legt een variant van de complexe materie in jip en janneke taal uit.
Ik zal het een beetje proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:01 schreef outcast_within het volgende:
Het heeft geen nut om een dmail naar jezelf te sturen of de magnetron te slopen. De dingen zijn al verstuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zal het een beetje proberen uit te leggen.Ik zal het een beetje proberen uit te leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik zal het een beetje proberen uit te leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verhip, de post onthoudt mijn spaties niet. Je begrijpt hopelijk wel dat de aftakking bij de 0 hoort.
[ Bericht 2% gewijzigd door blessed19 op 09-08-2011 19:51:28 ]
Echter zullen zowel de dmails als het apparaat, op het moment dat de hoofdpersoon het kapot maken sms'je krijg, in de toekomst zijn. Oftewel, nog nooit verstuurd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef outcast_within het volgende:
Ik wacht op een derde persoon die uitsluitsel geeft.
Ik blijf erbij
Het kapot maken van het apparaat zal er niet voor zorgen dat alle dmails die al gestuurd zijn nooit verstuurd zijn.
Ik heb het idee dat je me aan het flamen bent, maargoed. omdat ik ff niks te doen heb zal ik voor de laatste keer serieus erop ingaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef outcast_within het volgende:
Het is al zo gebeurd. Ze zijn nu in een wereld waar bijvoorbeeld die manvrouw nooit een berichtje heeft gestuurd dat de moeder boontjes moet eten.
Wereld A manvrouw is man stuurt bericht
Veranderd naar Wereld b manvrouw is vrouw en zal niet het bericht sturen dat de manvrouw in wereld a heeft gestuurd.
Als je in wereld b nu het apperaat kapot maakt. Blijft de manvrouw een vrouw.
Mss dat ik oogkleppen op heb. Maar leg mij dan uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jouw redenatie klopt gedeeltelijk, echter alleen het punt voordat je uberhaput het apparaat gebruikt, maak je het apparaat kapot. Je laat dan als het ware de nieuwe tijdslijn verwijderen, ergo die kerel is nooit vrouw geworden en heeft nooit een sms naar het verleden kunnen sturen.
Daar ga je volgens mij een beetje de mist in. De bedoeling is om de machine kapot te maken VOORDAT er een splitsing is. Omdat je naar het verleden kan sms' en, kan je dus ook naar een dag voor de splitsing sms' en. Die zorgt ervoor dat er helemaal geen splitsing komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mss dat ik oogkleppen op heb. Maar leg mij dan uit.
Waarom Dat in wereld B, de manvrouw/vrouw, Geen smsje hoeft te sturen naar het verleden om ervoor te zorgen dat ze vrouw blijft.
Mij lijkt het omdat deze uit wereld A komt.
Als je dan in wereld B de tijdsmachine kapot maakt. Dan ga je vanaf dat punt hooguit naar wereld C. Inclusief het berichtje uit wereld A.
Met het verwijderen van de tijdsmachine in wereld B haal je niet weg dat in wereld A het bericht al verstuurd is.
Jij gaat uit van 1 tijdslijn. Maar de serie werkt met meerdere tijdslijnen.
Gimme a hell yeah!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef outcast_within het volgende:
Dus jij zegt
1Juli 2011a Man vrouw stuur bericht naar 1988
Wereld veranderd.
1juli 2011b Manvrouw is vrouw.
2juli 2011b Stuur bericht naar 30 juni Maak apparaat stuk.
Bericht 1juli 2011a kan niet verstuurd worden.
Terug naar de normale wereld
2juli 2011a
Ik twijfel een beetje of dat wel gebeurt als je het apparaat vernietigt. Die dmail is al verzonden en de wereld is al veranderd immers. Dat draai je dan niet terug door in de nieuwe wereld (waar die dmail niet verzonden is, dat was in die andere wereld) de machine kapot te maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef outcast_within het volgende:
Dus jij zegt
Wereld veranderd.
1juli 2011b Manvrouw is vrouw.
2juli 2011b Stuur bericht naar 30 juni Maak apparaat stuk.
Bericht 1juli 2011a kan niet verstuurd worden.
Terug naar de normale wereld
2juli 2011a
Volgens mij zeg jij hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:09 schreef outcast_within het volgende:
Mooi!
Dan zeg ik.
Wereld veranderd.
1juli 2011b Manvrouw is vrouw. Manvrouw stuurt GEEN bericht naar 1988 dat ze geen man wilt zijn. Immers ze is al een vrouw.
Je kunt dan wel in 30 juni 2011b zeggen dat je het apparaat stuk moet maken. Dat maakt niet uit. Eind resultaat is hetzelfde. Er word geen bericht gestuurd naar 1988.
Je kunt niet 1juli 2011b een bericht sturen naar 30juni 2011a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |