abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:08:44 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100183654

Filmpjes van de voorbereiding.

Eerstvolgende wedstrijden
3/8 Afscheidspot EVDS
7/8 De Graafschap - Ajax 14:30 (Eredivisie)
10/8 AFC Almere City - Ajax 20:00 (oefen)
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:14:43 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100183710
ma 01 aug 2011, 05:00
Column Cruijff: Het belang van Ajax

quote:
AMSTERDAM - Voor het eerst zit ik in een raad van commissarissen. Ik kijk daar vooral als voetballer tegenaan. Dat begint al met de samenstelling van de ploeg. Als trainer kies je voor een assistent die anders is dan jij. Zoals je ook mensen aanstelt, van wie je zeker weet dat ze bepaalde onderdelen beter beheersen.
Deze experts maak je ook voor hun onderdelen verantwoordelijk.Neem de fysieke trainer. Die krijgt van mij twee opdrachten: zorg dat iedereen fysiek in orde is en laat dat lachend gebeuren. Als één van de twee niet naar behoren wordt uitgevoerd, dan kan hij vertrekken. Ik wil er vooral mee zeggen, dat ik weliswaar de baas ben, maar daarnaast heeft elk specifiek onderdeel zijn eigen baas. Daar luister je naar en die laat je ook uitvoeren, om hem daar later op af te rekenen.
Zo zie ik het ook met een raad van commissarissen. Daarom begrijp ik ook weinig van stemmen. Hoe kan je iemand laten stemmen over een onderdeel waar hij geen verstand van heeft? Je laat de fysieke coach toch ook niet meestemmen over de scouting? In het belang van Ajax ben ik nu commissaris. Volgens de regels moet ik naar buiten toe mijn mond houden. Zelfs als ik zie dat er iets fout gaat, maar de meerderheid is het niet met me eens, mag ik daar niets over zeggen. Ook al gaat het om iets waar ik van alle commissarissen het meeste verstand van heb en uiteindelijk ook op word afgerekend.Is het dan in het belang van Ajax dat ik me aan de regels hou of dat ik toch mijn mond open trek?
Ik vergelijk het even met de economische crisis waar we nu inzitten. Heeft niemand die aan zien komen of mochten ze daar al die jaren niets over zeggen? Ik kan me niet voorstellen, dat er helemaal niemand is geweest die twijfels had. Voor mij onbegrijpelijk. Omdat in mijn denkwijze als voetballer je ingrijpt als je ziet dat het fout dreigt te gaan.
Als ik nu zie in wat voor een crisis we terecht zijn gekomen, dan was het wel prettig geweest als vier jaar geleden iemand zijn mond open had gedaan.Hoe meer ik over de regels van de rvc nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik mijn eigen regels moet maken. Het is net als met wetten. Die beschermen je niet, maar zijn er voor de overtreder. Je moet eerst in elkaar worden geslagen, voordat de wet van kracht wordt.
Intussen ben jij wel de pineut.Omdat ik vooral wil beschermen, zal ik het dus anders moeten gaan aanpakken dan de regels aangeven. Juist in het belang van Ajax. Krijg ik daarmee voor elkaar dat Ajax beter gaat functioneren, dan gaan de aandelen vanzelf omhoog. Terwijl als ik zie dat het fout gaat en dan mijn mond houd, het belang van Ajax en de aandeelhouders alleen maar wordt geschaad.Het is daarom simpel, wat voor regels en wetten er ook zijn, het belang van mijn club gaat boven alles.
pi_100184325
Het schema van behandeling onderwerpen Ajax TV:
quote:
Maandag 1 augustus:

• Samenvatting FC Twente – Ajax, de strijd om de Johan Cruijff Schaal
• Reacties na afloop
• Onthulling van het standbeeld van Bobby Haarms bij de Amsterdam ArenA
• Vooruitblik naar de Open Dag van Ajax

Dinsdag 2 augustus:

• Terugblik op de voorbereiding, deel 1
• O.a. aandacht voor de eerste training, contractondertekening Mats Rits, oefenduel VV Buitenpost – Ajax en het trainingskamp in De Lutte

Woensdag 3 augustus:

• Terugblik op de voorbereiding, deel 2
• O.a. aandacht voor het trainingskamp in Duitsland, Brondby – Ajax, Ajax – Independiente
• Vooruitblik op de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar

Donderdag 4 augustus:

• Sfeerverslag van de Open Dag van Ajax
• Uitgebreide reportage over de afscheidswedstrijd van Van der Sar (inclusief alle duels en hoogtepunten van de bijzondere avond)

Vrijdag 5 augustus:

• Voorbeschouwing op De Graafschap – Ajax
• Ajax tegen … De Graafschap
• Heini Lotto
• De Manager: Exclusief interview met Frank de Boer over de start van de competitie
• Top 10: de tien mooiste treffers van de voorbereiding

Zaterdag 6 en zondag 7 augustus:

• Compilatie van de leukste bijdrages van afgelopen week op Ajax TV

Maandag 8 augustus:

• Samenvatting De Graafschap – Ajax
• Reacties na afloop
• Beelden van de uitlooptraining en interview met een Ajacied
pi_100184701
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 08:14 schreef Tarado het volgende:
ma 01 aug 2011, 05:00
Column Cruijff: Het belang van Ajax

[..]

Kut column.

Natuurlijk mag je wat zeggen en ik denk ook zeker als Cruijff dat je dat moet doen, maar je moet het intern doen en niet in een krant. Daarbij komt dat de opbouw van Ajax een groepsproces is en dat het net als bij een selectie van een voetbalteam is: de sterkste komt bovendrijven. Je moet spelers hebben die op elkaar kunnen bouwen, elkaar steunen in fouten die ze maken en niet elkaar om het minste of geringste in de pers / veld afmaken.

Cruijff weet zelf ook heel goed dat er betere kandidaten zijn dan Ling, hij heeft ook met ze gesproken, maar wil nu stappen maken en niet over een jaar. Probleem is alleen dat het allemaal niet zo snel kan. Dat is het nadeel van een beursgenoteerd bedrijf. Haal het van de beurs af en je hebt dat probleem minder, maar daarvoor missen we de cashflow.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:12:14 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100185432
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kut column.

Natuurlijk mag je wat zeggen en ik denk ook zeker als Cruijff dat je dat moet doen, maar je moet het intern doen en niet in een krant. Daarbij komt dat de opbouw van Ajax een groepsproces is en dat het net als bij een selectie van een voetbalteam is: de sterkste komt bovendrijven. Je moet spelers hebben die op elkaar kunnen bouwen, elkaar steunen in fouten die ze maken en niet elkaar om het minste of geringste in de pers / veld afmaken.

Cruijff weet zelf ook heel goed dat er betere kandidaten zijn dan Ling, hij heeft ook met ze gesproken, maar wil nu stappen maken en niet over een jaar. Probleem is alleen dat het allemaal niet zo snel kan. Dat is het nadeel van een beursgenoteerd bedrijf. Haal het van de beurs af en je hebt dat probleem minder, maar daarvoor missen we de cashflow.
Het grappige is dat hij vindt dat je niet moet stemmen maar de mensen die er verstand van hebben laten beslissen, op voetbal gebied is er geen betere dan Cruijff maar een directeur moet ook van andere zaken verstand hebben en daar weet Cruijff juist weer minder van, kortom overleggen en de voor en tegens tegen elkaar wegstrepen lijkt me het verstandigst maar dat kan natuurlijk pas als ze die vergadercursus hebben gehad :{
pi_100185794
Ik hoop niet dat ze een derde keeper gaan kopen. Verhoeven is veel te slecht om 2e keeper te zijn.
pi_100186639
Die groepsfoto in de OP is al verouderd nu Steek weg is.
  Redactie Games maandag 1 augustus 2011 @ 11:02:02 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_100186701
Zo goed?

110801_140137_vorm.jpg
.....Kennedy
pi_100186837
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef Wessiej het volgende:
Zo goed?

[ afbeelding ]
Zo is beter: :P

maandag 1 augustus 2011 @ 11:08:27 #10
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100186890
_O- _O_
pi_100187424
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kut column.

Heel goed geschreven, ik ben het hier helemaal mee eens. Niemand binnen Ajax vraagt of hij zijn mond houdt, alleen wordt gevraagd of hij het niet in zijn column zet, maar intern bespreekt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_100188108
Het wordt voor mij alleen maar duidelijker dat Cruijff totaal ongeschikt is om een bestuurlijke functie te vervullen. Hij snapt het wereldje niet, hij snapt niet dat het gaat om gelijk krijgen ipv gelijk hebben en volgens mij kan hij totaal niet samenwerken en compromissen sluiten. Als trainer of TD, prima, maar je ziet van lichtjaren aankomen dat dit fout gaat.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_100189015
Hij moet lekker stoppen met die column in de telegraaf. Komt alleen maar gezeik van
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_100189179
Cillissen in verband gebracht met Ajax
pi_100189302
quote:
Heitinga vervangt Van der Vaart in Amsterdam Arena
01/08/2011 11:33

Edwin van der Sar neemt op 3 augustus in de Arena te midden van tal van wereldsterren afscheid na een imposante carrière. Door de naam van Rafael van der Vaart is echter een streep gezet. De middenvelder van Tottenham Hotspur heeft zich met een lichte blessure afgemeld. Zijn plaats wordt ingenomen door John Heitinga.

Deze is vervult met trots. 'Ik ben echt enorm vereerd dat Edwin aan mij heeft gedacht', aldus de verdediger van Everton in De Telegraaf. 'Dinsdag speel ik nog met Everton tegen Werder Bremen, waarna ik naar Amsterdam kom rijden. Een kleine moeite. Dit doe ik graag. Zulke wedstrijden, daar wil je bij zijn.'

De veertigjarige doelman is het middelpunt van een avond waarop drie wedstrijden worden gespeeld en de gastenlijst wordt gevuld met steeds meer klinkende namen. De avond zal beginnen met een wedstrijd tussen de D1 van Ajax en de leeftijdgenoten van Manchester United.

Daarna zal het Ajax van 1995, onder leiding van Louis van Gaal, het opnemen tegen het Oranje van 1998 met Guus Hiddink als coach. Finidi George en Nwankwo Kanu hebben hun deelname bevestigd aan de kant van Ajax, terwijl eerder al onder anderen Danny Blind, Frank en Ronald de Boer, Patrick Kluivert, Jari Litmanen, Marc Overmars, Frank Rijkaard toezegden.

In het team van Hiddink maken Dennis Bergkamp, Giovanni van Bronckhorst, Ruud Hesp, Pierre van Hooijdonk, Wim Jonk, André Ooijer, Richard Witschge, Aron Winter en Jaap Stam hun opwachting.

Tijdens de laatste wedstrijd van de avond zal het huidige Ajax het opnemen tegen het Dream Team Van der Sar waarin naast de nieuwe naam John Heitinga nog Ryan Giggs, Alessandro Del Piero, Paul Scholes, Michael Carrick, Rio Ferdinand, Louis Saha en Nemanja Vidic aan de aftrap zullen staan om de legendarische goalie een memorabel afscheid te bezorgen
.
pi_100190466
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef Stiggie het volgende:
Hij moet lekker stoppen met die column in de telegraaf. Komt alleen maar gezeik van
Die Cruijff is binnen de kortste keren weg, als je zelf niet inziet dat je geen gevoelige zaken in een column kunt lekken, ben je volledig ongeschikt voor een bestuurlijke functie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_100191904
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Die Cruijff is binnen de kortste keren weg, als je zelf niet inziet dat je geen gevoelige zaken in een column kunt lekken, ben je volledig ongeschikt voor een bestuurlijke functie.
Dat dus. Ik vind nog altijd de beweging die bij Ajax is gemaakt de goede maar Cruyff's houding dat hij denkt god te zijn is nergens goed voor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:59:57 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100192534
Ik vind dat Jan Mulder het gisteren in Studio Voetbal wel aardig verwoordde.
Als je hem er bij haalt moet je hem ook de ruimte geven om het te doen.

Maar als je nu ziet dat hij weer zo'n column schrijft dan snijdt hij zichzelf toch gelijk weer in de vingers. Je maakt er in ieder geval geen vrieden mee. Ook niet de mensen die hij zelf in de RvC wilde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_100192754
Weer Ajax-TV weer wedstrijden gelukkig het is weer geheel begonnen...
pi_100192799
Kan iemand mij vertellen op welke dagen, tijden en zender Ajax-TV wordt uitgezonden?
pi_100193056
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:08 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij vertellen op welke dagen, tijden en zender Ajax-TV wordt uitgezonden?
http://eredivisielive.nl/programmagids/tv/
pi_100193087
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:08 schreef Santello het volgende:
Enkel op Eredivisie Live
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:22:17 #23
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100193195
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Cruijff? Ongeschikt voor een bestuurlijke functie ? Dat is nieuws ... ;)

Maar even serieus: die man wil gewoon de baas zijn. Klaar. Hoe lang dat hem gaat "lukken" is de vraag, maar meer dan 12 maanden geef ik hem niet. 6 zou al knap zijn.
Look behind you! It's your ass!
pi_100193664
Wellicht zo'n score ( behalve het tegendoelpunt dan natuurlijk ) in het verschiet met hopelijk goed en aanvallend voetbal over de vleugels.

pi_100193985
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht zo'n score ( behalve het tegendoelpunt dan natuurlijk ) in het verschiet met hopelijk goed en aanvallend voetbal over de vleugels.

Colin, Kennedy, Delorge...bazenelftal :D
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:55:04 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100194390
quote:

Als ze spelen zoals de eerste helft moet het idd een vrij grote score kunnen worden. Daarom snapte ik al die achterlijke wissels uit voorzorg niet. Je geeft een prijs uit handen puur omdat je bang bent het anders niet te redden tegen de Graafschap....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100194574
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Colin, Kennedy, Delorge...bazenelftal :D
Erger nog, geloof niet dat er nog iemand over is van dat elftal.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:06:03 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100194694
quote:

Ik had graag gezien dat Ten Cate langer bij Ajax was gebleven. Goede trainer die ook echt spelers beter kon maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_100195266
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik had graag gezien dat Ten Cate langer bij Ajax was gebleven. Goede trainer die ook echt spelers beter kon maken.
Eens. Héérlijke trainer was dat altijd.
pi_100195516
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ze spelen zoals de eerste helft moet het idd een vrij grote score kunnen worden. Daarom snapte ik al die achterlijke wissels uit voorzorg niet. Je geeft een prijs uit handen puur omdat je bang bent het anders niet te redden tegen de Graafschap....
:{ / :')

Ze zijn later ingestroomd, en waren nog niet klaar voor de volle 90 minuten. Ik weet niet of je het begrijpt, maar er komt een retedruk seizoen aan. Het is beter je krachten te verdelen en te pieken op de juiste momenten.

Maar voor sommige mensen is het nooit goed. Als we nu 90 minuten met iedereen vol voor de winst waren gegaan, en er bijvoorbeeld bij Siggy iets geforceerd was? Was het dat beter geweest?

Het zit jou echt heel dwars dat we die fruitschaal niet gepakt hebben?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_100195583
^
Dat dus. Niemand interesseert die schaal. Cruijff ook niet, want hij was er niet eens. :D
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:38:46 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195642
die 45000 man in het stadion boeide het anders nogal wat... Speel dan gewoon lekker niet als het je niet boeit, of geef de kaarten gratis weg...
Get woke, go broke!
pi_100195721
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
die 45000 man in het stadion boeide het anders nogal wat... Speel dan gewoon lekker niet als het je niet boeit, of geef de kaarten gratis weg...
De schoorsteen moet toch roken :7
pi_100195736
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja boe-fucking-hoe. Mensen die een kaartje kopen voor de fruitschaal weten ook dat dit niet de grootste, meest belangrijke wedstrijd op aarde is. Dit is zo'n typische " dagje-uit " wedstrijd voor velen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:42:34 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195751
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

De schoorsteen moet toch roken :7
Sja, maar dan moet je je supporters ook niet het idee geven dat het meer is dan een oefenpotje. Ik begrijp best dat het de de belangrijkste wedstrijd van het jaar is, maar je moet alles willen winnen, zeker in eigen huis. NU had twente leuk een feestje in ons stadion, altijd lachen...
Get woke, go broke!
pi_100195808
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, maar dan moet je je supporters ook niet het idee geven dat het meer is dan een oefenpotje. Ik begrijp best dat het de de belangrijkste wedstrijd van het jaar is, maar je moet alles willen winnen, zeker in eigen huis. NU had twente leuk een feestje in ons stadion, altijd lachen...
Leek het alsof ze niet wilde winnen? Volgens mij ging de bal er jammer genoeg niet in?
pi_100195832
Kijk, Sigthorsson gaat ze gewoon allemaal pownen als hij zoals tegen Twente speelde. Gaat er dan 3 inleggen denk ik. en de rest mag ook een goaltje meepikken :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:45:13 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195840
quote:
5s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:44 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Leek het alsof ze niet wilde winnen? Volgens mij ging de bal er jammer genoeg niet in?
Ja, tot de wissels, daarna was het afgelopen. Daar had ik het dus ook over...

Affijn, laten we dan maar hopen op 0-8 tegen de Graafschap, want de jongens hebben rust gehad :).
Get woke, go broke!
pi_100195882
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

quote:
Ze zijn later ingestroomd, en waren nog niet klaar voor de volle 90 minuten. Ik weet niet of je het begrijpt, maar er komt een retedruk seizoen aan. Het is beter je krachten te verdelen en te pieken op de juiste momenten.
;)
pi_100195892
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Affijn, laten we dan maar hopen op 0-8 tegen de Graafschap, want de jongens hebben rust gehad :).
In feite moet het gewoon een makkelijke pot worden. De laatste 3 wedstrijden uit hebben we er in totaal 17 gescoord. over 3 wedstrijden is dat ongeveer 5.5 doelpunten. :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:49:49 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195963
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:46 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

[..]

;)
Ja, ik las het wel. Ik vraag me alleen af of 30 min extra rust nou zoveel uitmaakt als je dik een week later tegen een degradatiekandidaat moet.

Ik had toch gewoon liever wissels gezien die niet zo destructief waren, gewoon Ozbilliz erin, en Serrero weet ik het... Dan maar verliezen met aanvallend voetbal, nu heb je ook niets..

Maar goed, het zal aan mij liggen, ik vond het gewoon kut om die boeren weer te zien juichen in ons stadion.
Get woke, go broke!
pi_100196271
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar goed, het zal aan mij liggen, ik vond het gewoon kut om die boeren weer te zien juichen in ons stadion.
Ik vind dat ook kut, zeker frustrerend met al die klote Twente supporters om je heen. Dat je nu 3 finales verliest van Twente is vrij belabberd. Ajax was zoveel beter in de JC schaal gewoon oppermachtig maar die verdediging van Twente is gewoon goed en zit pot dicht. Daarbij heeft Ajax maar weinig of geen 100% kansen gecreëerd.
pi_100196322
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik las het wel. Ik vraag me alleen af of 30 min extra rust nou zoveel uitmaakt als je dik een week later tegen een degradatiekandidaat moet.

Ik had toch gewoon liever wissels gezien die niet zo destructief waren, gewoon Ozbilliz erin, en Serrero weet ik het... Dan maar verliezen met aanvallend voetbal, nu heb je ook niets..

Het is meer dat ze nog, omdat het schema zo enorm strak is, bezig waren met de voorbereiding. Ozbilliz had volgens mij een lichte rug/schouderblessure. Serero zal wel gespaard worden. Ik vond de wissels ook niet goed hoor, maar wel begrijpelijk.

Dat laatste had ik ook wel een beetje, maar daarentegen, laat ze juichen, meer winnen ze toch niet dit seizoen. Ze hebben geluk gehad, dan zou ik ook juichen als speler.
pi_100196350
Serero was niet ingevuld op het wedstrijdformulier en was dus nog niet speelgerechtigd.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:02:52 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100196364
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serero was niet ingevuld op het wedstrijdformulier en was dus nog niet speelgerechtigd.
Dat was op de dag zelf alweer onkracht.
Get woke, go broke!
pi_100196627
Sightorsson had liesklachten
pi_100196755
Ozbiliz had rugklachten maar lekker boeien. Als ze zondag maar winnen en met het spel van zaterdag moet dat lukken. Hoop dat Jan weer terug is
pi_100196859
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat gewoon op de bank en was speelgerechtigd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:17:14 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100196897
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Sightorsson had liesklachten
Ok prima, dan werd het dus pijnlijk duidelijk dat 1 spits gewoon niet genoeg is voor dit seizoen, en nee, dat moet niet Siem de Jong worden.
Get woke, go broke!
pi_100196966
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ok prima, dan werd het dus pijnlijk duidelijk dat 1 spits gewoon niet genoeg is voor dit seizoen, en nee, dat moet niet Siem de Jong worden.
Ik denk dat Siem best een wisselspits kan zijn eigenlijk. Daarbij heb je ook Ozbilits nog. Heb liever dat er een nog een fatsoenlijke CV word aangetrokken. Dan heb je op het middenveld Eriksen-Anita-Janssen, Janssen moet gewoon verder naar voren spelen dan is hij veel beter.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:27:15 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100197215
Mijn schoonvader: "Ajax speelde weer van dat overdreven neuzenvoetbal. Zo zie je maar weer dat je het daar niet mee wint"

Zwager: "Was echt vet bij Feyenoord. We gingen zingen met z'n allen. Ja we verloren wel, maar dat maakt niet uit"

Heerlijk van die Feyenoorders in de familie :')
pi_100197696
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef Komakie het volgende:
Mijn schoonvader: "Ajax speelde weer van dat overdreven neuzenvoetbal. Zo zie je maar weer dat je het daar niet mee wint"

Zwager: "Was echt vet bij Feyenoord. We gingen zingen met z'n allen. Ja we verloren wel, maar dat maakt niet uit"

Heerlijk van die Feyenoorders in de familie :')
zozo
:')
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:44:24 #53
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_100197776
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uiteraard moet Ajax nog een spits kopen, en rap een beetje lijkt me
.
pi_100197906
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef Komakie het volgende:
Die zijn te makkelijk om niet in te koppen, leuke verjaardagen lijken me dat
pi_100197940
ik ga vanavond 2,5 week op vakantie en als ik terugkom wens ik dat ajax #1 in de competitie staat en ook nog een spits + een CV heeft gehaald
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:56:38 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100198276
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik ga vanavond 2,5 week op vakantie en als ik terugkom wens ik dat ajax #1 in de competitie staat en ook nog een spits + een CV heeft gehaald
Over 2,5 week? Het gaat erom waar we 6 mei staan, die spits vind ik wel een goede wens van je ;)
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:09:49 #57
302138 HuffTheTalbot
pi_100198766
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef stoeltafel het volgende:
Ozbiliz had rugklachten maar lekker boeien.
Sulejmani had een hernia, Vertonghen had maar één been...

Lekker boeien.

:)
pi_100198910
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Sulejmani had een hernia, Vertonghen had maar één been...

Lekker boeien.

Sulejmani is degene met maar één been. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:15:59 #59
302138 HuffTheTalbot
pi_100198948
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sulejmani is degene met maar één been. :P
Lekker boeien.

Hinkelen!

maandag 1 augustus 2011 @ 17:38:16 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100199773
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Die zijn te makkelijk om niet in te koppen, leuke verjaardagen lijken me dat
Ach, ik laat ze zo langzamerhand maar een beetje. Ik hoor het al 4.5 jaar :D
pi_100200000
ik zeg het al dagen, Neem Vennegoor nou als 2e spits :')
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:06:28 #62
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100200790
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zeg het al dagen, Neem Vennegoor nou als 2e spits :')
Als dat gebeurt, is er (nog steeds) iets grondig mis met het aankoopbeleid.
Life is what you make it.
pi_100201013
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als dat gebeurt, is er (nog steeds) iets grondig mis met het aankoopbeleid.
Man, Gratis. Stormram. Lang. goede afmaker
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:16:20 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100201111
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Man, Gratis. Stormram. Lang. goede afmaker
En vraagt een vorstelijk salaris.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100201136
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:16 schreef Caland het volgende:

[..]

En vraagt een vorstelijk salaris.
hoeveel denk jij dan?
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:18:08 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100201155
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

hoeveel denk jij dan?
Ergens tussen de 1 en 2 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100201188
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ergens tussen de 1 en 2 miljoen.
Ik denk dat hij bij Celtic, Hull en Rapid genoeg heeft verdiend.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:20:15 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100201215
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bij Celtic, Hull en Rapid genoeg heeft verdiend.
Ja, dus? Heeft al meerdere clubs afgewezen op basis van salaris.Las ergens dat hij 1.5 miljoen zou vragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100201261
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dus? Heeft al meerdere clubs afgewezen op basis van salaris.Las ergens dat hij 1.5 miljoen zou vragen.
We zoeken dan maar weer verder :{
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:21:59 #70
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_100201287
Vennegoor :'), die gast kan er geen reet van.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_100201329
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:21 schreef gniffie het volgende:
Vennegoor :'), die gast kan er geen reet van.
goede afmaker hoor. Kopsterk.
pi_100201385
Vennegoor zou een goede optie zijn ......... 3 jaar geleden.
Volgens mij heeft ie het in Oostenrijk de laatste 2 jaar nou niet bepaald goed gedaan.
Het type spits zou ik er wel graag bij hebben maar aan Vennegoor heb je nu volgens mij niets meer aan. Die gooit z'n anker uit ergens rond het 16-metergebied en die beweegt 90 minuten niet meer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_100201664
Vennegoor? :') :') :') Dan hadden we beter Mido kunnen houden
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:35:59 #74
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_100201713
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:34 schreef Triptamine2 het volgende:
Vennegoor? :') :') :') Dan hadden we beter Mido kunnen houden
dit
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_100201766
Veel te oud man
pi_100201854
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:44 schreef Yankee het volgende:

[..]

Uiteraard moet Ajax nog een spits kopen, en rap een beetje lijkt me
Ja rap is wel fijn voor een spits. Zo een trage heb je niks aan. ;(
pi_100201875
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

goede afmaker hoor. Kopsterk.
Eens, alleen Ajax wordt er naar mijn inziens niet beter op. Vennegoor in een Ajax-shirt, ik krijg nu al koude rillingen op mijn rug en armen.
Daarbij is hij voetballend wel érg slecht he of is hij in de afgelopen 2 jaar daarin véél verbeterd?
Ik weet wel dat hij dan als backup moet dienen voor Sigthorsson, maar toch, een beetje goede vervanger zou wel welkom zijn.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:44:51 #78
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100201992
Dit topic stond ook al niet in MyAT, hoe kan dat?
AFC AJAX
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:03:40 #79
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100202686
Vennegoor past totaal niet in het spel dat FdB voorstaat. Iedere euro die je daaraan spendeert is er een teveel.
pi_100202728
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:03 schreef Schanulleke het volgende:
Vennegoor past totaal niet in het spel dat FdB voorstaat. Iedere euro die je daaraan spendeert is er een teveel.
Hij is wel lang. Dat is een voordeel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:10:10 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100202902
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef msnk het volgende:
Omdat jij bij het vorige topic waarschijnlijk stop volgen hebt geklikt op het moment dat je het topic #1590 wat niet in de reeks viel ging volgen
pi_100202929
Wat een kutforum is AN eigenlijk, wtf man :') Zoveel onzin daar
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:12:31 #83
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_100202986

Roy Beerens vind ik wel een mooi afmaakertje

die dan?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_100203087
quote:
_O-
Noot noot.
pi_100203479
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef cherrycoke het volgende:

Roy Beerens vind ik wel een mooi afmaakertje

die dan?
Staat niet eens in de basis bij Heerenveen. Ajax moet alleen spelers halen die het verschil maken bij hun club.
pi_100203529
Zo erg missen we een spits ook weer niet :P siggie gaat gewoon geen bluesures oplopen dit jaar :)

heb liever dat er een goede CV wordt gekocht. Daarnaast moet FdB iets veranderen zodat serero daar komt te spelen, die kan nog een prima aanwinst worden dit jaar :)

helaas zijn eriksen en de jong ook goede keuzes :')
hardcoholic
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:30:45 #87
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100203663
quote:
19s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

_O-
"Jojoortje" vindt het grappig.
pi_100204001
Ajax TV zo :Y
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:45:38 #89
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100204289
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax TV zo :Y
Ik dacht Studio Ajax -O-
AFC AJAX
pi_100204349
quote:
omdat het niveau achteruit gaat
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:47:49 #91
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100204359
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Omdat jij bij het vorige topic waarschijnlijk stop volgen hebt geklikt op het moment dat je het topic #1590 wat niet in de reeks viel ging volgen
Ik heb niet apart op "niet volgen" geklikt, daarom juist. Aangezien het topic dat niet in de reeks zit, niet in de reeks zit :'), zou je toch twee Ajax-topics tegelijk moeten kunnen volgen?

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

"Jojoortje" vindt het grappig.
Gek hè :? Misschien is ze melig vandaag.
AFC AJAX
pi_100204538
Bobbie _O_
pi_100204807
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Ferdii het volgende:
Zo erg missen we een spits ook weer niet :P siggie gaat gewoon geen bluesures oplopen dit jaar :)

heb liever dat er een goede CV wordt gekocht. Daarnaast moet FdB iets veranderen zodat serero daar komt te spelen, die kan nog een prima aanwinst worden dit jaar :)

helaas zijn eriksen en de jong ook goede keuzes :')
Want? Ooijer hebben we nog en Blind + Boilesen kunnen daar spelen. Er is ook nog genoeg jeugd.
pi_100208549
Jezus die Hamlap eist 1,5 miljoen netto bij Udinese. Wat een geldwolf.
pi_100209329
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Jezus die Hamlap eist 1,5 miljoen netto bij Udinese. Wat een geldwolf.
Je weet wie het zegt he? Ene Derksen, die wel vaker verkeerde informatie geeft.
pi_100209535
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je weet wie het zegt he? Ene Derksen, die wel vaker verkeerde informatie geeft.
pi_100209559
ideale type spits die ajax op dit moment nodig heeft is pantelic. of een matavz. lorenzo kan je weggooien wat irriteer ik me mateloos aan die gast zeg.

verder zondag graafschap away heerlijk weer seizoensstart!!!

nanananananananaaaa
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:40:42 #98
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100209582
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef jeffrey410 het volgende:
ideale type spits die ajax op dit moment nodig heeft is pantelic. of een matavz. lorenzo kan je weggooien wat irriteer ik me mateloos aan die gast zeg.

verder zondag graafschap away heerlijk weer seizoensstart!!!

nanananananananaaaa
AFC AJAX
pi_100209598
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nog maar eventjes om hieromtrent een uitspraak te doen.
pi_100210106
Ok
Noot noot.
pi_100210566
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ok
Wat denk jij ( en de anderen mogen vanzelfsprekend ook reageren ) wie er het meeste op de linksbuiten en rechtsbuiten-positie gaan spelen dit seizoen. Boerrigter en Sulejmani voor op links en Serero en Lukoki voor op rechts?

Ik weet het, Lukoki is zo ver nog niet, maar een Sulejmani doet het ook niet zo goed op rechts en Lukoki heeft wél een goede voorzet met rechts.
pi_100211042
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Wat denk jij ( en de anderen mogen vanzelfsprekend ook reageren ) wie er het meeste op de linksbuiten en rechtsbuiten-positie gaan spelen dit seizoen. Boerrigter en Sulejmani voor op links en Serero en Lukoki voor op rechts?

Ik weet het, Lukoki is zo ver nog niet, maar een Sulejmani doet het ook niet zo goed op rechts en Lukoki heeft wél een goede voorzet met rechts.
Ik heb keer op keer hoop dat Sulejmani weer op z'n oude niveau zou komen en vervolgens stappen zou zetten, maar zo langzamerhand geloof ik er niet meer in.
pi_100211056
Sulejmani en Serero natuurlijk !
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:10:08 #104
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100211069
Maar ook deze wedstrijd had hij weer een lekkere versnelling waar je U tegen zegt, er kwam alleen niets uit.
AFC AJAX
pi_100211116
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef msnk het volgende:
Maar ook deze wedstrijd had hij weer een lekkere versnelling waar je U tegen zegt, er kwam alleen niets uit.
Dat is een beetje het probleem. De acties zijn vaak weergaloos, maar het rendement is vervolgens nul.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:11:19 #106
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_100211119
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb keer op keer hoop dat Sulejmani weer op z'n oude niveau zou komen en vervolgens stappen zou zetten, maar zo langzamerhand geloof ik er niet meer in.
Ik heb een beetje hetzelfde
.
pi_100211186
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef Yankee het volgende:

[..]

Ik heb een beetje hetzelfde
Met name toen de Boer aangesteld werd leek het er even op of hij echt z'n draai weer ging vinden, maar dat was ook van korte duur.
pi_100211230
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Lukoki, dat wordt niet wat hoor... :o
Noot noot.
pi_100211767
Ik vind Sulejmani zo beroerd nog niet tegenwoordig...
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:28:11 #110
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100211926
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem. De acties zijn vaak weergaloos, maar het rendement is vervolgens nul.
Het houdt de verdediging van de tegenstander anders lekker bezig. Hij maakt het werk voor anderen dus wel makkelijker.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:30:08 #111
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_100212022
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met name toen de Boer aangesteld werd leek het er even op of hij echt z'n draai weer ging vinden, maar dat was ook van korte duur.
Precies. Maar ik blijf maar weer hopen dat hij het het komende halfjaar gaat waarmaken
.
pi_100212069
quote:
19s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Lukoki, dat wordt niet wat hoor... :o
Hehe, zou toch wat zijn als De Boer hem meer kansen geeft en hij de ene na de andere voorzet afgeeft. Dat hij die voorzet heeft, heeft hij bij Jong-Ajax al bewezen. Jong-Ajax is iets héél anders qua niveau dan Ajax-1, maar toch.... iets zegt me dat hij met zijn specifieke kwaliteiten ook bij Ajax-1 een goede bijdragen kan leveren.
Als ik mis zit, ben ik de eerste om het toe te geven, maar ik ben zo gruwelijk benieuwd of hij dit jaar kansen gaat krijgen. :)
pi_100212119
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ook niet, ging er prachtig snel voorbij een paar keer alleen kwam er vrij weinig uit.
pi_100212147
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem bij Sulejmani is dat hij, bij zijn versnellingen, op het laatst terugkapt. Daardoor gaat de snelheid eruit en kan de verdediger de bal wegtikken voor zijn voet. Sulejmani vaker op links zetten wellicht? Dan kan hij met zijn goede voet voorgeven.
pi_100212151
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het houdt de verdediging van de tegenstander anders lekker bezig. Hij maakt het werk voor anderen dus wel makkelijker.
Nou ja, dat vereist wel dat hij ook de bal op de juiste momenten kan afleggen en juist daar ontbreekt het wel aan. Die versnelling waarmee hij b.v. Tiendalli voorbij ging was weergaloos, maar als hij nou vervolgens ook nog overzicht en een goede pass had dan was het pas echt wat.
pi_100212295
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Het probleem bij Sulejmani is dat hij, bij zijn versnellingen, op het laatst terugkapt. Daardoor gaat de snelheid eruit en kan de verdediger de bal wegtikken voor zijn voet. Sulejmani vaker op links zetten wellicht? Dan kan hij met zijn goede voet voorgeven.
Da's helemaal waar ja...
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:35:21 #117
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100212297
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik ook niet, ging er prachtig snel voorbij een paar keer alleen kwam er vrij weinig uit.
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef msnk het volgende:
AFC AJAX
pi_100213987
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Da's helemaal waar ja...
Doodzonde idd, maar De Boer moet toch weten dat Sulejmani continu naar binnen gaat ( als hij op rechts staat ) en hij ziet het ook elke wedstrijd. ( net als wij supporters )
Ik vraag me oprecht af waarom Sulejmani nou steeds maar weer op de voor hem verdomde rechtsbuiten-positie wordt gezet.
pi_100214003
Wat? Veronica gaat een programma genaamd ''Studio Ajax'' uitzenden. :?
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_100214366
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Doodzonde idd, maar De Boer moet toch weten dat Sulejmani continu naar binnen gaat ( als hij op rechts staat ) en hij ziet het ook elke wedstrijd. ( net als wij supporters )
Ik vraag me oprecht af waarom Sulejmani nou steeds maar weer op de voor hem verdomde rechtsbuiten-positie wordt gezet.
Omdat een alternatief op rechts ontbreekt?
pi_100215000
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Omdat een alternatief op rechts ontbreekt?
Ja, maar, Ozbiliz kan daar bv. ook spelen. Heeft ook snelheid en in wat is Ozbiliz dan eigenlijk minder dan Sulejmani?
pi_100215475
Ik wil morgen even een training van Ajax gaan bekijken, ben toch in Amsterdam. Nu weet ik dat het de eerste training redelijk druk was, 2500 man. Maar hoe zit dat normaal gesproken ? Het is ook nog eens een dagje voor de open dag, dus lijkt mij dat het wel meevalt.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_100216803
Wellicht al bekend, maar ik plaats het toch nog maar even.

Stekelenburg in het ziekenhuis voor de keuring:

Lekker druk. Italiaans gedoe, zal even wennen zijn voor Stekelenburg, maar komt zéker goed. _O_

pi_100217078
blijft een afgang voor steek :')

hopen op manchester en uiteindelijk bij die racisten ploeg terecht komen :')
hardcoholic
pi_100217346

Ben een ajax fan :p maar kijk theo jansen, hij speelde de laatste competitiewestrijd tegen ajax nog voor twente en nu staatie er zo bij van dat ie landskampioen is geworden :)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:15:38 #126
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100217497
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef dakraam het volgende:
Wat? Veronica gaat een programma genaamd ''Studio Ajax'' uitzenden. :?
Herhaling van de gewone Studio Ajax van AT5, waarschijnlijk zodat alle provincialen ervan kunnen genieten :)
AFC AJAX
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:15:41 #127
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100217499
die !@#$ heeft nog een contract voor 3 jaar en verdient bijna 2 mln per jaar. :r
Gehaald door die andere !@#@#$# :r

Hoe kan Ajax hier onderuit komen want die Marokkaan gaat echt niet uit zichzelf weg.

"haha, wij met zijn tweeën hebben Ajax lekker getild"

:r krijg allebei de de !$!#!@#$!$ en de $@R%@%%@#
Waar woont die hamlap?
pi_100217549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:15 schreef Plus_Ultra het volgende:
die !@#$ heeft nog een contract voor 3 jaar en verdient bijna 2 mln per jaar. :r
Gehaald door die andere !@#@#$# :r

Hoe kan Ajax hier onderuit komen want die Marokkaan gaat echt niet uit zichzelf weg.

[ afbeelding ]
Die zit inderdaad gewoon lekker af te wachten en geld te verdienen. Die wil helemaal niet naar het buitenland heb ik het idee, die denkt nog ff 2 - 3 jaar cashen en dan zie ik wel weer verder ;(
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:17:11 #129
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100217569
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Die zit inderdaad gewoon lekker af te wachten en geld te verdienen. Die wil helemaal niet naar het buitenland heb ik het idee, die denkt nog ff 2 - 3 jaar cashen en dan zie ik wel weer verder ;(
100% zeker

Hij eiste er nog een Mercedes bij ook. Ik had niet aan de andere kant van de onderhandelingstafel moeten zitten want ik had hem er per direct uit geflikkerd.

Nogmaals, waar woont hamlap?
pi_100217699
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

100% zeker

Hij eiste er nog een Mercedes bij ook, ik had niet aan de andere kant van de onderhandelingstafel moeten zitten want ik had hem er per direct uit geflikkerd.

Nogmaals, waar woont hamlap?
Toch snap ik het niet.. Ga naar het buitenland voor even iets minder (ik bedoel hij KRIJGT zowiezo al genoeg), om later goed geld te verdienen als je echt kan voetballen. Je verneukt jezelf hier uiteindelijk alleen maar mee (+ Ajax op dit moment)

En ik weet niet waar hij woont..
pi_100217793
Voor degene die Italiaans kunnen:

Roma, 01 agosto 2011
ACQUISIZIONE A TITOLO DEFINITIVO DEI DIRITTI ALLE PRESTAZIONI SPORTIVE
DEL CALCIATORE MAARTEN STEKELENGUR
L’A.S. Roma S.p.A. rende noto di aver sottoscritto il contratto con l’ACF AJAX NV, per
l’acquisizione a titolo definitivo dei diritti alle prestazioni sportive del calciatore MAARTEN
STEKELENBURG.
Per l’acquisizione di tali diritti è previsto il riconoscimento in favore dell’ACF AJAX NV di un
corrispettivo: i fisso, pari a 6,325 milioni di euro, da pagarsi al momento del rilascio del
certificato di transfer internazionale; (ii) variabile, pari a 1 milione di euro, in caso di successiva
cessione dei diritti alle prestazioni sportive del calciatore ad altro club, ovvero in caso di
prolungamento del contratto di prestazioni sportiva tra l’A.S. Roma ed il Calciatore, e pari a 0,5
milioni di euro, in caso di qualificazione all’UEFA Champions League in una delle stagioni
sportive dalla 2012/2013 alla 2015/2016, da pagarsi in entrambi i casi entro i successivi 30
giorni dal verificarsi dell’evento.
Con il Calciatore è stato raggiunto un accordo di durata quadriennale, con effetti a decorrere
dalla data di sottoscrizione e scadenza al 30 giugno 2015, che prevede il riconoscimento di un
emolumento fisso, pari a 2,7 milioni di euro lordi, per ciascuna stagione sportiva di durata del
contratto di prestazione sportiva, oltre a premi individuali al raggiungimento di predeterminati
obiettivi sportivi.
* * *
Per ulteriori informazioni:
Cristina Mazzoleni
Fax: 0039 – 06 -50.60.694
e-mail: cristina.mazzoleni@asroma.it
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:23:27 #132
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100217819
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Toch snap ik het niet.. Ga naar het buitenland voor even iets minder (ik bedoel hij KRIJGT zowiezo al genoeg), om later goed geld te verdienen als je echt kan voetballen. Je verneukt jezelf hier uiteindelijk alleen maar mee (+ Ajax op dit moment)

nee joh, hij is 26, hij gaat in 4 jaar bij andere clubs echt geen 6 mln verdienen. Hij blijft bij Ajax. Sad but true.
pi_100217883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

nee joh, hij is 26, hij gaat in 4 jaar bij andere clubs echt geen 6 mln verdienen. Hij blijft bij Ajax. Sad but true.
Weggegooid geld dus, helaas. Laten we ons maar gaan richten op de rest van de jongens dan, waar in ieder geval wel groei en van sommige ook clubliefde in zit :)
pi_100217928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

Ik geloof nog wel dat er op het einde van de transfermarkt nog wel een club komt waarmee het ook daadwerkelijk rondkomt. El Hamdaoui gaat écht niet meer lang in het tweede spelen, maar ja, we gaan zien wat er gaat gebeuren.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:28:48 #135
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100218039
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik geloof nog wel dat er op het einde van de transfermarkt nog wel een club komt waarmee het ook daadwerkelijk rondkomt. El Hamdaoui gaat écht niet meer lang in het tweede spelen, maar ja, we gaan zien wat er gaat gebeuren.
ik denk niet dat er een club komt die hem een contract aanbiedt voor 2 mln per jaar en dat nog eens 3 jaar lang. Hij gaat een Bogarde doen: die heeft bij Chelsea voor 8 mln in totaal 4 jaar op de bank gezeten.
pi_100218080
In Luik heeft de baas van Udinese onderhandelt met Sigi Lens over een transfer van Mounir El Hamdaoui.

De spits zou echter nog te hoge salariseisen hebben voor een transfer. El Hamdaoui wilde 1,5 miljoen euro netto gaan verdienen en dat was te veel voor de Italianen. Bij Ajax verdient hij 1,8 miljoen euro bruto.

Zaakwaarnemer Lens ontkent de gesprekken: 'Totale onzin. Ik begrijp niet wie dit jullie heeft verteld. Het is helemaal niet waar'.

Wat de zaakwaarnemer hier zegt, kan op twee dingen duiden. Dat het juist wél waar is of dat hij de waarheid spreekt. Joost mag weten wat het antwoord is. :P
pi_100218098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
In Luik heeft de baas van Udinese onderhandelt met Sigi Lens over een transfer van Mounir El Hamdaoui.

De spits zou echter nog te hoge salariseisen hebben voor een transfer. El Hamdaoui wilde 1,5 miljoen euro netto gaan verdienen en dat was te veel voor de Italianen. Bij Ajax verdient hij 1,8 miljoen euro bruto.

Zaakwaarnemer Lens ontkent de gesprekken: 'Totale onzin. Ik begrijp niet wie dit jullie heeft verteld. Het is helemaal niet waar'.

Wat de zaakwaarnemer hier zegt, kan op twee dingen duiden. Dat het juist wél waar is of dat hij de waarheid spreekt. Joost mag weten wat het antwoord is. :P
Zaakwaarnemers worden aangetrokken om te liegen en bedriegen ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100218135
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:28 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

ik denk niet dat er een club komt die hem een contract aanbiedt voor 2 mln per jaar en dat nog eens 3 jaar lang. Hij gaat een Bogarde doen: die heeft bij Chelsea voor 8 mln in totaal 4 jaar op de bank gezeten.
Als zijn salariseisen zo hoog zijn, tsja, dan wordt het een lastig verhaal. Maar weet je, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat El Hamdaoui iig tot de winterstop in het tweede gaat spelen.
Hij zegt wel dat hij het naar zijn zin heeft, maar dat is meer een houding volgens mij.
Tsja, ik kan het ook mis hebben, maar voetballen in een tweede elftal is niet leuk natuurlijk.
pi_100218170
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zaakwaarnemers worden aangetrokken om te liegen en bedriegen ;)
Eens. :)
pi_100218175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Als zijn salariseisen zo hoog zijn, tsja, dan wordt het een lastig verhaal. Maar weet je, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat El Hamdaoui iig tot de winterstop in het tweede gaat spelen.
Hij zegt wel dat hij het naar zijn zin heeft, maar dat is meer een houding volgens mij.
Tsja, ik kan het ook mis hebben, maar voetballen in een tweede elftal is niet leuk natuurlijk.
Zeker als je vorig seizoen nog in de CL scoorde :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:33:41 #141
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100218220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

maar 2 miljoen per jaar wel, oh wat een naïevelingen hier zeg.
|:(
pi_100218232
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeker als je vorig seizoen nog in de CL scoorde :')
Hehe, precies. Haha, ik vraag me af of El Hamdaoui spijt heeft van 'alles'. :P
pi_100218298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

maar 2 miljoen per jaar wel, oh wat een naïevelingen hier zeg.
|:(
Is ook wel zo, maar ja, voor volle stadions spelen is toch héél wat leuker dan met een tweede elftal spelen, of je nu veel geld krijgt of niet. Tsja, hij moet met zijn salariseisen omlaag. Ik vind dat Ajax hier ook wat met zich laat spelen en dat is niet leuk. ;(

Even terug over Stekelenburg.

In het Nederlands en voor degene die nog niet weten van de bedragen van transfer Stekelenburg:

AS Roma heeft vanavond op haar officiele website het rondkomen van de transfer van Maarten Stekelenburg bekendgemaakt. De beursgenoteerde Italiaanse club maakte ook direct de bedragen bekend: 6,3 miljoen euro plus als bonussen eenmalig 0,5 miljoen euro bij kwalificatie voor de Champions League in een van de volgende vier seizoenen en 1 miljoen euro bij doorverkoop of verlenging van het contract van Stekelenburg.
Ajax Netwerk
Stekelenburg tekent een contract voor vier seizoenen en krijgt daarvoor 2,7 miljoen euro bruto per jaar exclusief premies.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:37:13 #144
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100218333
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Hehe, precies. Haha, ik vraag me af of El Hamdaoui spijt heeft van 'alles'. :P
Hij verdient bakken met geld en Marokko selecteert hem toch wel. Volgens mij geniet hij enorm.
AFC AJAX
pi_100218381
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef msnk het volgende:

[..]

Hij verdient bakken met geld en Marokko selecteert hem toch wel. Volgens mij geniet hij enorm.
M.A.W zijn trots en ego is groter dan zijn zin in voetbal
pi_100218407
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef msnk het volgende:

[..]

Tsja, Marokko idd. Hoeft hij zich idd geen zorgen over te maken.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:49:28 #147
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_100218713
Is Ajax niet gewoon debiel bezig door hem naar het tweede te verbannen? :?

Mounir is een speler met kwaliteiten, we moeten nog maar zien of Sigthorsson hem kan evenaren.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_100218787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef TC03 het volgende:
Is Ajax niet gewoon debiel bezig door hem naar het tweede te verbannen? :?

Mounir is een speler met kwaliteiten, we moeten nog maar zien of Sigthorsson hem kan evenaren.
Die jongen maakt zich overal onmogelijk. Medespelers, fans, pers... iedereen heeft een schurft hekel aan hem.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:52:42 #149
53267 TC03
pi_100218837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die jongen maakt zich overal onmogelijk. Medespelers, fans, pers... iedereen heeft een schurft hekel aan hem.
Toch heeft hij bij AZ drie jaar gefunctioneerd, op wat incidenten na.

Uiteindelijk gaat het erom hoe zijn voeten spreken, niet hoe hij zelf spreekt.
pi_100218963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

En als hij dat zelfs nalaat, kan je niemand wat verwijten.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:01:49 #151
53267 TC03
pi_100219101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En als hij dat zelfs nalaat, kan je niemand wat verwijten.
Voor de winterstop was hij niet slecht bezig.
pi_100219222
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een paar schitterende doelpunten idd, maar ik vond dat hij zich op den duur te ver liet terugzakken, waardoor hij op een gegeven moment de middenvelders wat in de weg liep.
Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met het slechte en langzaam reageren van sommige middenvelders.
pi_100219252
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar de combi straatmarokkaan en een nuchtere boerenlul werkt niet zo he :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:18:43 #154
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100219572
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan noem je ook een club, AZ :') Die hadden niets anders. Dat plus een weergaloos seizoen samen met Dembélé dat die nooit meer zal evenaren. Tjah.
AFC AJAX
pi_100223171
De Boer ziet El Hamdaoui niet terugkeren

AMSTERDAM - Frank de Boer ziet Mounir El Hamdaoui niet snel meer terugkeren in de A-selectie van Ajax. De oefenmeester van de Amsterdammers vindt zijn relatie met de spits te zeer verstoord om hem nog in genade aan te nemen.

"Dat wordt wel lastig. De kloof werd eind vorig seizoen vergroot toen we een gesprek hadden voor het duel met SC Heerenveen", blikt De Boer terug in het nieuwe magazine van NUsport. "Daarin gaf ik aan dat hij niet zou spelen. Dat had hij wel verwacht."

"Toen zei hij: 'je begrijpt wel dat onze wegen zich zullen scheiden na dit seizoen'. Ik zei: 'misschien is dat ook wel beter voor beiden'. Vandaar dat hij zich bij Jong Ajax moest melden, want ik wil alleen jongens die heel graag voor mij willen spelen."

Vervelend mannetje

De samenwerking tussen El Hamdaoui en De Boer kreeg meteen een knauw, toen de spits bij de eerste wedstrijd onder de Noord-Hollander (uit bij AC Milan) op de bank belandde. Later raakte de relatie nog verder verstoord.

De Boer: "Natuurlijk vind ik het jammer dat ik 'm niet voor me heb kunnen winnen, want ik heb het idee dat ik met ieder karakter kan werken. Absoluut. Maar tót een bepaalde grens."

"Hij zei tegen mij: 'ja, je moet mij niet teveel te veel wissel zetten, want dan word ik een vervelend mannetje. Dat zeg ik maar eerlijk want dat is gewoon zo'. Dan kan ik niet met hem verder, want voor het teamproces is het dodelijk als er iemand naast mij zit die vervelend gaat doen. Dan moet ik hem een uitzonderingspositie geven en dat wil ik niet."

Persona non grata

Naast de problemen op het persoonlijke vlak, liep het voetballend niet lekker met de Marokkaanse spits. El Hamdaoui raakte zijn basisplaats definitief kwijt aan Siem de Jong.

"Ik vond Mounir ook als voetballer niet in het elftal passen. Door hoe hij speelde, gingen andere jongens anders voetballen", verklaart De Boer zijn keuze. "In het systeem van Jol, met alle aandacht voor Suarez en El Hamdaoui, paste hij heel goed. Maar ik speel meer volgens de Ajax-filosofie waarbij alle spelers betrokken zijn bij aanvallen en verdedigen. Waarbij iedereen even belangrijk is."

Alleen waarom zou je dit nu gaan zeggen?

[ Bericht 84% gewijzigd door stoeltafel op 02-08-2011 09:00:00 ]
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:59:31 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100224580
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De spelers van Ajax heb ik anders niet gehoord. Sterker nog, Verthongen was redelijk positief over hem.

Hij zal toch wel willen voetballen denk ik en met zijn kwaliteiten moet hij bij een andere goede club aan de slag kunnen en ook nog wel een redelijk salaris moeten kunnen krijgen. Alleen dan ook wel in een andere rol dan bij Ajax.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:07:31 #157
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100224798
dat stuk Marokkaanse schijt moet zo snel mogelijk oprotten

quote:
De oefenmeester van de Amsterdammers vindt zijn relatie met de spits te zeer verstoord om hem nog in genade aan te nemen.
:D prachtige reden om per direct zin contract te ontbinden toch? Rechtzaakje lijkt me kansrijk. Nogmaals, dat stuk stront moet keihard kapotgemaakt worden. Stront is er immers om geloosd te worden.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:07:44 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100224807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

De spelers van Ajax heb ik anders niet gehoord. Sterker nog, Verthongen was redelijk positief over hem.

Hij zal toch wel willen voetballen denk ik en met zijn kwaliteiten moet hij bij een andere goede club aan de slag kunnen en ook nog wel een redelijk salaris moeten kunnen krijgen. Alleen dan ook wel in een andere rol dan bij Ajax.
Medespelers heb ik nog nooit een collega zien afvallen in een interview of openbaar dus dat zegt niet zoveel, de feiten over hem zeggen meer, hij heeft overal waar hij speelde ruzie gehad in meer of mindere mate.

Er is nog een week of 4, wie weet wordt hij toch nog verstandig en gaat ie en zoniet, jammer van het geld
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:08:34 #159
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100224829
tenzij hij zulke achterlijke salariseisen blijft houden, dan raak je hem nooit kwijt voor een normaal bedrag...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_100224864
Wat is voordeliger? Mounir El Hamdaoui zijn contract ontbinden of zijn contract uit laten dienen?
pi_100224880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is voordeliger? Mounir El Hamdaoui zijn contract ontbinden of zijn contract uit laten dienen?
Transfervrij laten vertrekken.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:10:51 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100224883
quote:
Dat is ook nog een optie inderdaad maar daar zou ik in ieder geval tot de winterstop mee wachten
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:11:11 #163
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100224892
quote:
er van uitgaande dat je de rechtszaak verliest: uit laten zitten, nu dat volledige salaris betalen is duurder dan een gespreide betaling over 3 jaar

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:10 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

dat was geen leuze optie
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:14:14 #164
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100224973
quote:
ja, je moet mij niet teveel te veel wissel zetten, want dan word ik een vervelend mannetje.
heeft hij dit gezegd? :D mooi, moet een advocaat toch iets mee kunnen
pi_100225111
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:14 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

heeft hij dit gezegd? :D mooi, moet een advocaat toch iets mee kunnen
Hij zou dat zo in een film kunnen zeggen :D
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:31:23 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100225372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:10 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan wat voor bedrag je nog voor hem kan krijgen.
transfer vrij laten vertrekken is gewoon bij voorkeur al geld weggooien. Als je pech hebt is zijn contract uit laten dienen nog goedkoper.

Doe hem desnoods in de uitverkoop. Dan gaat hij voor een kleiner bedrag weg en heb je zijn salariskosten niet meer. Heb je toch nog iets.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:32:24 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100225407
Laat hem maar lekker een jaar rotten gewoon, geen aandacht geven, dan komt ie er vanzelf wel op terug, hij heeft een contract, lekker ballen met de jonkies!

Veel succes op Cyprus over een jaar :W.
Get woke, go broke!
pi_100225425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

transfer vrij laten vertrekken is gewoon bij voorkeur al geld weggooien. Als je pech hebt is zijn contract uit laten dienen nog goedkoper.
Transfervrij laten vertrekken is goedkoper dan contract ontbinden.
pi_100225439
Zo zie je maar weer dat scouten op karakter net zo belangrijk is als scouten op voetbalkwaliteiten.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:34:11 #170
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100225444
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Doe hem desnoods in de uitverkoop. Dan gaat hij voor een kleiner bedrag weg en heb je zijn salariskosten niet meer. Heb je toch nog iets.
echt waar, je mag blij zijn als je hem transfervrij kwijt kunt, geen club wil immers zijn salaris van bijna 2 miljoen per jaar betalen. Transfervrij laten vertrekken is echt het voordeligst. Ik zou het doen als ik Ajax was.
pi_100225451
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Er zit wel een premie aan
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:34:37 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100225453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zo zie je maar weer dat scouten op karakter net zo belangrijk is als scouten op kwaliteiten.
Dan zou je nooit meer een Marokkaan kunnen scouten B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:35:34 #173
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100225474
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Er zit wel een premie aan
een wat?
pi_100225482
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan zou je nooit meer een Marokkaan kunnen scouten B-).
:) Chadli had ik wel willen hebben bij Ajax.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:36:18 #175
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100225499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

dat is toch een belg ;)
pi_100225565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Achja, Twente was beter in het scouten van die gast :')
pi_100225600
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

John v/d Brom had ajax toch al eens op Chadli en mertens gewezen. Die konden voor een paar ton overgenomen worden. :P
pi_100225601
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

John van den Brom bood Mertens en Chadli bij Ajax aan. Ajax vond ze niet goed genoeg.
pi_100225691
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

John van den Brom bood Mertens en Chadli bij Ajax aan. Ajax vond ze niet goed genoeg.
:') :'(
pi_100225729
Als we dan nu Mertens en Chadli hadden hé.
Mertens - Sigthorsson - Chadli
Janssen - Anita - Eriksen.

Dan was je geheid kampioen. Wat een beleid in Amsterdam ;(
pi_100225730
Boukhari heeft het al met al ook niet verkeerd gedaan.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:46:08 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100225745
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over een contract laten ontbinden...
pi_100225774
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:45 schreef ValHallen het volgende:
Boukhari heeft het al met al ook niet verkeerd gedaan.
Noem mij de beste aankopen in 2000 tot 2010.. Ik zeg Ibra en Klaas Jan
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:47:30 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100225781
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:

Ach, dat soort geruchten.... Ik las ooit ergens dat Messi was aangeboden bij Ajax....
Get woke, go broke!
pi_100225798
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Suarez, Chivu, Maxwell.
pi_100225806
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, dat soort geruchten.... Ik las ooit ergens dat Messi was aangeboden bij Ajax....
Ja, Mooie anekdote van Sjaak :{ En Ruiz bij Feyenoord.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:48:27 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100225810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:34 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

echt waar, je mag blij zijn als je hem transfervrij kwijt kunt, geen club wil immers zijn salaris van bijna 2 miljoen per jaar betalen. Transfervrij laten vertrekken is echt het voordeligst. Ik zou het doen als ik Ajax was.
Ligt eraan waar je kijkt. Een club in Nederland zal het misschien niet willen betalen. Voor een buitenlandse club is dat een minder groot probleem, maar dan moet Hamlap wel meewerken.

Transfer vrij laten vertrekken is natuurlijk sowieso niet voordelig. Misschien de beste optie om hem z.s.m. kwijt te zijn, maar dat is wat anders.
Probeer een klein bedrag voor hem te krijgen en je bent een heel eind.
pi_100225815
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Toch niet zo gek? Van den Brom heeft een verleden bij Ajax. Hij ziet dat zijn pupillen Mertens en Chadlli veel te goed zijn voor de eerste divisie en hij bied ze aan bij Ajax.
pi_100225823
Galasek niet vergeten.
pi_100225836
Ik vind het persoonlijk jammer dat Feyenoord zo slecht gaat. Ik wil een spannende strijd in de klassieker met Ajax als winnaar :P
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:49:52 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100225846
quote:

Mertens zou je achter de spits moeten laten spelen. Op 10 is hij veel beter dan als links buiten. En speelt Chadli trouwens ook niet meestal op links?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:50:12 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100225854
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het persoonlijk jammer dat Feyenoord zo slecht gaat. Ik wil een spannende strijd in de klassieker met Ajax als winnaar :P
Ik ook, ik zou 100% liever PSV in de problemen zien als Feyenoord... PSV mag failliet gaan, niemand zal het missen...
Get woke, go broke!
pi_100225859
Nu Maarten Stekelenburg zijn transfer naar AS Roma heeft afgerond, is Ajax op zoek naar een nieuwe doelman. Kenneth Vermeer wordt doorgeschoven als eerste man onder de lat en Frank de Boer hoopt binnenkort een betrouwbare stand-in voor de Amsterdammer te kunnen presenteren. Het is nog niet bekend welke keeper dit moet gaan worden.

In de wandelgangen zijn onder meer de namen van Gabor Babos (NEC, maar mag transfervrij vertrekken), Michel Vorm (FC Utrecht) en Jasper Cillessen (NEC) voorbij gekomen. De Boer hoopt snel duidelijkheid te hebben: “Daarbij denken we natuurlijk aan een keeper die past in de filosofie van Ajax”, legt hij uit aan Voetbal International. “Behalve dat hij ballen moet tegenhouden, moet hij ook in staat zijn om mee te voetballen.”

Stekelenburg vertrekt voor een basisbedrag van 6,3 miljoen euro naar AS Roma, maar deze transfersom kan door allerlei clausules nog oplopen. De 25-jarige Vermeer staat klaar om de international op te volgen: hij speelde al 29 competitiewedstrijden in het eerste elftal van Ajax, waarvan zes in het afgelopen seizoen. Jeroen Verhoeven is derde keeper in Amsterdam.
pi_100225888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ook, ik zou 100% liever PSV in de problemen zien als Feyenoord... PSV mag failliet gaan, niemand zal het missen...
Eens. PSV zal nooit een volwaardige rivaal worden.
pi_100225891
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nu worden PSV - Ajax en Ajax - PSV veel spannender. Komt door Eindhoven met hun geld in de prairie. Feyenoord wordt verwaarloosd. heb nog niks gezien van de zogenaamde vriendjes van feyenoord.
Die supporters hebben een lijdensweg
pi_100225902
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Eens. PSV zal nooit een volwaardige rivaal worden.
Eindhoven heeft geen Dam in de naam :Y
pi_100225911
Ik heb zin in morgen. NOS zendt de wedstrijd die rond 7 uur begint uit
pi_100225941
Ik mis de tijden van zo'n 10 jaar geleden, waar je echt met klamme handjes Ajax - Feyenoord en andersom zat te kijken. Nu is het enige spannende aan de wedstrijd het scoreverschil, wordt het meer of minder dan 3 doelpunten verschil?
pi_100226010
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik mis de tijden van zo'n 10 jaar geleden, waar je echt met klamme handjes Ajax - Feyenoord en andersom zat te kijken. Nu is het enige spannende aan de wedstrijd het scoreverschil, wordt het meer of minder dan 3 doelpunten verschil?
Dit jaar wordt het meer dan 3-0. :Y Weet ik zeker
pi_100226058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit jaar wordt het meer dan 3-0. :Y Weet ik zeker
Vergis je niet, ze hebben met van Haaren - Clasie - Leerdam een dodelijk middenveld rondlopen.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:01:02 #201
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100226082
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Vergis je niet, ze hebben met van Haaren - Clasie - Leerdam een dodelijk middenveld rondlopen.
wie?
Deathlift or Die.
pi_100226108
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

ze hebben Fer nog :P

Maar Sigthorsson slacht die Vrij en vlaar en die andere gabber af :Y
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:05:25 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100226188
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Trabelsi, Maxwell, Huntelaar, Suarez, Ibrahimovic.

Opvallend, nooit en middenvelder...
pi_100226211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Galásek, Chivu.. :Y
pi_100226212
De Zeeuw deed het redelijk.
pi_100226255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Galásek :Y
De reden dat VdV, Sneijder, Pienaar en Zlatan samen konden spelen.
pi_100226296
Mooi dat Sneijder waarschijnlijk naar United verkast :7 Krijgt Ajax weer iets voor opleidvergoeden
pi_100226345
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi dat Sneijder waarschijnlijk naar United verkast :7 Krijgt Ajax weer iets voor opleidvergoeden
Dat wordt door alle partijen nog steeds sterk ontkent.

Maarja, in voetbal is niets zeker.
pi_100228188
quote:

Niet weten hoe scouting werkt :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:28:40 #210
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_100228471
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maxwell was middenvelder maar werd misbruikt op linksback. Puike voetballer, maar geen linksback en al helemaal geen verdediger.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_100228690
Dit kwam ik tegen in het adotopic :') Hoe triest.

quote:
Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008
* Twee keer winnen van @j@ks in één seizoen: 2010/2011
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:37:46 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_100228740
Wat moet je dan ook in het Ado-topic?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:38:39 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100228761
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:36 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Resultaat als we gewoon elke week zo gemotiveerd spelen als tegen Ajax: kampioen. Maar daar zijn we te dom voor B-).
Get woke, go broke!
pi_100229045
ado :')
hardcoholic
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:58:43 #215
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100229315
quote:

[..]

Typisch dat Ado alleen kampioen kan worden als alle Joden moeten onderduiken...
pi_100229411
Je kan zeggen wat je wil. Maar Ajax is nooit kampioen geworden van de eerste divisie en Ado wel! :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:01:57 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100229412
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Typisch dat Ado alleen kampioen kan worden als alle Joden moeten onderduiken...
:) Goed gezien, alleen is Ajax pas in de 2e helft jaren 70 een "jodenclub" geworden omdat sommige mensen dat wel interessant vonden schijnbaar
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:06:25 #218
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100229554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Goed gezien, alleen is Ajax pas in de 2e helft jaren 70 een "jodenclub" geworden omdat sommige mensen dat wel interessant vonden schijnbaar
Ik heb zelf niks met die Joodse identiteit maar ik meen dat bij de oprichting al een aantal bestuursleden Joods waren.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:11:37 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100229720
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik heb zelf niks met die Joodse identiteit maar ik meen dat bij de oprichting al een aantal bestuursleden Joods waren.
dat kan best hoor maar dat maakt Ajax niet per definitie een jodenclub, voorzover ik weet is die "identiteit" gekopiëerd van Tottenham midden jaren 70
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:16:08 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100229889
volgens mij was het 'ding' dat uit-supporters door de joodse wijk kwamen als ze naar Ajax gingen
quote:
Spelers en supporters van Ajax werden in het verleden al aangesproken als 'Joden'. Supporters hebben dit als geuzennaam overgenomen. De herkomst van deze naam is onderwerp van discussie omdat Ajax van oorsprong geen Joodse voetbalclub is. Voor de Tweede Wereldoorlog waren Wilhelmina Vooruit en Hortus Eendracht Doet Winnen (tegenwoordig gefuseerd onder de naam WV-HEDW) dé Joodse clubs van Amsterdam. Al voor de oorlog speelden er Joodse voetballers bij Ajax, alleen niet significant méér dan bij de andere Amsterdamse clubs. De aanhang was echter wel van meer Joodse afkomst en zo hing er in de jaren dertig van de vorig eeuw al een Joods imago rond de club. Aanhangers van bezoekende teams zagen dat er veel Joodse supporters aanwezig waren.[24] Het bestuur van Ajax en het CIDI hebben zich altijd verzet tegen het gekoketteer met het jodendom.[25]
Verder heeft Ajax verschillende bekende Joodse spelers en verenigingsmensen gehad. In het eerste elftal hebben in de loop der jaren niet meer dan een handvol spelers van Joodse komaf gespeeld. Voor de oorlog waren dat Johnny Roeg en de in Auschwitz omgekomen Eddy Hamel. In de jaren zestig speelden Bennie Muller en mister Ajax Sjaak Swart als Joodse spelers voor de club. De laatste Joodse speler bij Ajax was Daniël de Ridder. Buiten het veld waren er verzorger Salo Muller en bestuurders Jaap van Praag en Michael van Praag.[26] Anno 2009 is de Joodse Uri Coronel voorzitter van de club. Verder werden er in de beginjaren feesten georganiseerd in Joodse ontmoetingsplaatsen als het Tuschinski Theater en café de Ysbreeker.[27] Buiten Nederland hanteert ook het Londense Tottenham Hotspur de geuzennaam 'Joden'.
Volgens Amsterdammers is de bijnaam afkomstig van de vele supporters die vroeger per fiets naar de wedstrijden reden. Daarbij passeerden zij de Nieuwmarkt/Waterloopleinbuurt (de Jodenhoek) en de Transvaalbuurt waar ook veel Joodse mensen woonden. Men gebruikte dan vaak de uitdrukking Wij gaan naar de Joden
De geuzennaam wordt soms negatief gebruikt door supporters van rivaliserende clubs. Een enkele keer ook door tegenstanders zoals in maart 2011 na de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Ajax. Na afloop van de door ADO gewonnen wedstrijd gingen de spelers Lex Immers en Charlton Vicento en de trainers John van den Brom en Maurice Steijn te ver mee in de enthousiasme van de supporters. Volgens verschillende bronnen was vooral Immers de aanstichter door de geuzennaam op een negatieve manier te gebruiken. Zo werd "we gaan op jodenjacht" naar voren gebracht. Alle betrokkenen hebben na afloop hun excuses aangeboden, maar werden alsnog door de eigen club en de KNVB gestraft.[28]
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax#Joden
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_100230203
quote:

[..]

Zelfde als dat kansloze volk uit Utrecht, die zijn ook kampioen na 2x winnen van Ajax. Zo leuk dat voor ADO en Utrecht Ajax de grootste rivaal is 2x winnen en nog worden we kampioen.
pi_100230256
Bas Nijhuis is de scheidsrechter bij de pot van Zondag
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:32:59 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100230466
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Met of zonder Nijhuis wordt het gewoon een simpele overwinning, Vertonghen trainde vandaag al met de bal dus die zal wel inzetbaar zijn
pi_100230528
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeien.
Noot noot.
pi_100231692
Noot noot.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:22:49 #227
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_100232165
Zin in de afscheidswedstrijd van morgen. Hopelijk laat hij nog één keer zien dat hij de beste Nederlandse keeper ooit is.
pi_100233775
Heel stiekum hoop ik dit nog een paar keer dit jaar te mogen zien...

pi_100234053
Baas boven baas

dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:21:14 #230
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100234112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef Santello het volgende:
Baas boven baas

[ afbeelding ]
letterlijk.
Deathlift or Die.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:37:28 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100234793
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Galásek, Chivu.. :Y
Jammer alleen dat Chivu al in 1999 naar Ajax kwam en hij dus niet in het rijtje mag ;)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:42:45 #232
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100234998
GEVOELIG ONDERWERP WARNING!11!

Serial discussie, ben erg benieuwd :)

Stel dat Blauw-Wit en DWS (Volewijckers mag ook, maar ja.... Noord :')) gewoon profvoetbal speelden hè, was je dan denk je Ajacied geweest :o?

Natuurlijk wil ik zeggen JA!!! maar aangezien ik bijna mijn hele leven lang in B&L en Kinkerbuurt heb gewoond ligt Blauw-Wit veel meer voor de hand. Hoewel DWS ook erg dichtbij is.

Ik kan mij nog goed herinneren dat als kind alles in Amsterdam Ajax ademde, nog steeds wel maar minder (3e ster euforie daargelaten :')). Met deze clubs als profteams was dat waarschijnlijk heel anders geweest, zie Istanbul, Rotterdam, Londen.

En jij :P?
AFC AJAX
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:42:59 #233
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_100235010

Ondanks dat ik Feyenoorder ben, zijn dit twee grootheden waar je alleen maar respect voor kunt hebben.

Wordt die wedstrijd van vanavond nog ergens uitgezonden?
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:49:53 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100235268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

Ondanks dat ik Feyenoorder ben, zijn dit twee grootheden waar je alleen maar respect voor kunt hebben.

Wordt die wedstrijd van vanavond nog ergens uitgezonden?
Morgen 19uur NOS,

quote:
Vandaag neemt Edwin van der Sar definitief afscheid na een imposante carrière als profvoetballer. De 40-jarige doelman uit Voorhout is het middelpunt van een feestelijke voetbalavond in de AmsterdamArena. NOS Studio Sport doet live verslag van de wedstrijd tussen het Ajax van nu en het 'Dreamteam Van der Sar'. Naast het rechtstreekse verslag van dit duel worden ook de hoogtepunten vertoond van de eerder die avond gespeelde wedstrijd tussen het Ajax van 1995 en het Oranje van 1998. Behalve de recordinternational Van der Sar maken diverse ex- en huidige profvoetballers deze avond hun opwachting. Onder meer Alessandro del Piero, Ryan Giggs, Nemanja Vidic, Rafael van der Vaart, Giovanni van Bronckhorst en André Ooijer maken deel uit van het sterrenensemble. In een carrièreoverzicht komen verder de sportieve hoogte- en dieptepunten nog een keer langs. Tom Egbers sprak in een exclusief interview met Van der Sar over heden, verleden en zijn toekomst(plannen)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:56:38 #235
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100235546
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef msnk het volgende:

Stel dat Blauw-Wit en DWS (Volewijckers mag ook, maar ja.... Noord :')) gewoon profvoetbal speelden hè, was je dan denk je Ajacied geweest :o?

Natuurlijk wil ik zeggen JA!!! maar aangezien ik bijna mijn hele leven lang in B&L en Kinkerbuurt heb gewoond ligt Blauw-Wit veel meer voor de hand. Hoewel DWS ook erg dichtbij is.

Ik kan mij nog goed herinneren dat als kind alles in Amsterdam Ajax ademde, nog steeds wel maar minder (3e ster euforie daargelaten :')). Met deze clubs als profteams was dat waarschijnlijk heel anders geweest, zie Istanbul, Rotterdam, Londen.

Ja, maar mijn roots liggen niet in Amsterdam.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:59:28 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100235645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Morgen 19uur NOS,

[..]

Ff allemaal leuk en aardig he, maar het is toch lastig. In het oranje van 1998 stond het halve ajax van 1995. Overmars, Kluivert, F. de Boer, R. de Boer, Van der Sar, Davids, Seedorf schieten me zo te binnen en er zijn er vast nog wel een paar.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:05:32 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100235899
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef msnk het volgende:

In mijn jeugd begon FC Amsterdam, die speelden eigenlijk dichterbij maar Ajax was wereldtop toen, zelfs niet overwogen om te veranderen van club en ik denk velen met mij want er kwamen bij Ajax nooit veel mensen maar bij FC Amsterdam kon je bellen hoe laat je de wedstrijd wilde zien
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:12:27 #238
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100236154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

In mijn jeugd begon FC Amsterdam, die speelden eigenlijk dichterbij maar Ajax was wereldtop toen, zelfs niet overwogen om te veranderen van club en ik denk velen met mij want er kwamen bij Ajax nooit veel mensen maar bij FC Amsterdam kon je bellen hoe laat je de wedstrijd wilde zien
Oké, maar ik bedoel vooral voordat ze fuseerden :o Gewoon vier clubs dus. Was het dan anders geweest denk je? En dat laatste snap ik niet, bij Ajax kwam niemand kijken en bij FC Amsterdam kon je bellen :?
AFC AJAX
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:22:29 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100236555
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Oké, maar ik bedoel vooral voordat ze fuseerden :o Gewoon vier clubs dus. Was het dan anders geweest denk je? En dat laatste snap ik niet, bij Ajax kwam niemand kijken en bij FC Amsterdam kon je bellen :?
:D dat was een geintje, bij Ajax zaten er toen gemiddeld 10.000 man wat weinig is voor een topclub, bij Amsterdam waren er enkele honderden in die zin bedoel ik je kon bellen want dan wachtten ze gewoon op je ;)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:24:34 #240
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100236646
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D dat was een geintje, bij Ajax zaten er toen gemiddeld 10.000 man wat weinig is voor een topclub, bij Amsterdam waren er enkele honderden in die zin bedoel ik je kon bellen want dan wachtten ze gewoon op je ;)
Oh oké, denk al :')
AFC AJAX
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:47:13 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100237634
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef msnk het volgende:

[..]

Oh oké, denk al :')
Ik meen dat Henk Spaan en Harry Vermeegen (die hadden toen een radio programma samen) een keer FC Amsterdam belden met de mededeling even te wachten met de wedstrijd omdat ze wat later kwamen, vandaar
pi_100240334
Heerlijk dat bij kleinere clubs. :D
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 18:21:55 #243
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100240625
Weinig reacties, dat is wel jammer. Is iedereen met vakantie :P?
AFC AJAX
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 18:23:45 #244
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_100240688
Ik zou voor Ajax zijn. Misschien komt het omdat ik 110 km verderop woon.
pi_100241009
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou voor Ajax zijn. Misschien komt het omdat ik 110 km verderop woon.
Ik 150 ;(
Noot noot.
pi_100247025
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet bijna janken van plezier als ik bedenk wat deze twee ( idd ) grootheden allemaal konden. De één keepte de pannen van het dak, waarbij je weergaloos naar een redding zat te kijken of een 100% doelpunt er nog uitgeramd zag worden en de ander die een haast sublieme techniek en inzicht die geregeld met verbluffende snelheid tegenstanders deed duizelen.

pi_100248491
Van der Sar en Bergkamp _O_

Vandaag gezien op training, vd Sar deed rustig aan en Bergkamp ondersteund de aanvallers.

Nog ff wat foto'tjes gemaakt, waaronder deze (en bewerkt :P)

[ Bericht 14% gewijzigd door PeeJie_ op 02-08-2011 21:54:49 ]
pi_100248522
Het blijft mij een beetje te rustig op het spitsenfront... Ook qua geruchten. Zou Ajax achter de schermen nog ergens mee bezig zijn?
pi_100248609
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Van der Sar en Bergkamp _O_

Vandaag gezien op training, vd Sar deed rustig aan en Bergkamp ondersteund de aanvallers.

Nog ff wat foto'tjes gemaakt, waaronder deze (en bewerkt :P)

[ http://img193.imageshack.us/img193/3696/gedc0047.jpg (copy/paste deze link) ]

[ http://img196.imageshack.us/img196/8422/gedc00471.jpg (copy/paste deze link) ]

[ http://img51.imageshack.us/img51/5615/gedc0067z.jpg (copy/paste deze link) ]

[ http://img7.imageshack.us/img7/7897/gedc0054.jpg (copy/paste deze link) ]
_O_ _O_

Trouwens, hier nog een mooi stukje video van Bergkamp:

http://nos.nl/video/259407-dennis-bergkamp-afscheid-van-ajax.html

Hier het programma voor morgen, bij het afscheid van Van der Sar:

Het belooft woensdagavond een onvergetelijke avond te worden in de Amsterdam ArenA. Na afloop van de Ajax Open Dag neemt Edwin van der Sar officieel afscheid in een uitverkochte ArenA. Zorg dat je niets van het avondvullende programma hoeft te missen. Hier vind je het spoorboekje van de afscheidsavond. De ArenA gaat al om 16:15 uur open.
AjaxF-side.NL
De lijst met namen die woensdagavond aanwezig zullen zijn bij het afscheid van Edwin van der Sar is indrukwekkend. Eerder deze week werd duidelijk dat John Heitinga de geblesseerde Rafael van der Vaart in het Dreamteam vervangt. Het is een van de vele bijzondere namen die in de ArenA in actie zal komen.

Afgelopen week werd duidelijk dat ook Wayne Rooney mee zal doen in de ArenA. Eerder hadden Finidi George en Nwankwo Kanu hun deelname al bevestigd in het team van Ajax '95, waarvoor eerder onder anderen Patrick Kluivert, Marc Overmars, Frank Rijkaard, Danny Blind, Ronald en Frank de Boer al toezegden. De trainer van toen, Louis van Gaal, zal weer als coach optreden. Ajax '95 zal het opnemen tegen Oranje '98 dat onder leiding staat van Guus Hiddink.

In het team van Hiddink maken onder anderen Wim Jonk, Dennis Bergkamp, Ajacied André Ooijer, Ruud Hesp, Richard Witschge, Giovanni van Bronckhorst, Pierre van Hooijdonk en Aron Winter hun opwachting. Oranje 98 zal verder nog met enkele namen worden uitgebreid, zodat de Oranjehelden van toen op volle sterkte zullen zijn tegen Ajax 95.

Na de voorwedstrijden Ajax D1 - Manchester United D1 en Ajax 95 - Oranje 98 speelt Ajax 1 tegen het 'Dream Team Van der Sar'. In het droomelftal van Van der Sar doen vele grote namen mee. Naast Rooney zullen onder anderen John Heitinga, Louis Saha, Rio Ferdinand, Ryan Giggs, Nemanja Vidic en Michael Carrick verschijnen, samen met Van der Sar, aan de aftrap. Ooijer en Van Bronckhorst spelen 3 augustus de dubbel. Zij doen ook met het Dream Team mee.

De bijzondere avond begint om 17:45 uur en de opbrengst komt ten goede aan een aantal goede doelen, waaronder Stichting Doe Een Wens en Laureus.

Programma afscheid Van der Sar:
16:15 uur Amsterdam ArenA open - start stadionprogramma
17:40 uur Aanvang wedstrijd Ajax D1 - Manchester D1*
17:50 uur Rust
18:02 uur Einde wedstrijd
18:20 uur Aanvang wedstrijd Ajax 95 - Oranje 98
18:35 uur Rust
18:55 uur Einde wedstrijd
18:56 uur Huldiging op het veld
19:10 uur Aanvang wedstrijd Ajax - Dream Team Edwin van der Sar
19.40 uur Rust
20:20 uur Einde wedstrijd
20:24 uur Laatste strafschop op het veld
20:25 uur Ereronde langs publiek

* Let op: het aanvangstijdstip van de D1 is 5 minuten vervroegd.

Nog eens wat beelden van deze sensationeel goede doelman en enige échte Edwin van der Sar:

[ Bericht 9% gewijzigd door Contador_The_Best op 03-08-2011 00:13:54 ]
pi_100256451
pi_100258373
Toch puik dat Edwin zijn afsluiting in Amsterdam heeft en het Ajax team van 95 en Oranje team van 98 nog een keer laat opdraven. Het sterkste elftal van een Nederlandse club de laatste 16 jaar en by far het sterkste Nederlands elftal tijdens zijn gehele carrière sinds de begin jaren 90.

Wat gaat de tijd toch al weer snel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 02:17:48 #252
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100258431
En tokkies noemen ons arrogant! Ik denk ik ga even koekeloeren op zo'n Man Utd forum, de tering zeg :')
AFC AJAX
  Redactie Games woensdag 3 augustus 2011 @ 02:23:34 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_100258494
Nog ein maal de beste opstelling voor ajax _O_

.....Kennedy
pi_100258518
Eens. Tegen b ploegjes Janssen voor Anita en Siem erin.
pi_100260241
quote:
Edwin van der Sar neemt woensdag officieel afscheid. De gestopte doelman van Manchester United krijgt in de Amsterdam Arena een afscheidsfeestje van formaat.

In het programmaboekje laat zoon Joe van der Sar weten dat niet lang zal duren voordat zijn vader als keeperstrainer aan de slag gaat bij Ajax. Volgens zijn zoon staat Van der Sar binnen vijf jaar op het trainingsveld in Amsterdam. "Dat is wel voor de hand liggend, maar ik wil me er nog niet op laten vastpinnen", citeert De Telegraaf Van der Sar.

Tijdens de dinsdagtraining proefde Van der Sar sfeer op de toekomt. "Ik heb voor de training met Frank de Boer en Dennis Bergkamp in de trainerskamer gezeten en eerlijk is eerlijk: het voelt lekker", aldus de recordinternational. Voorlopig doet Van der Sar het rustig aan.

Hoe zijn toekomst eruit ziet is nu nog onduidelijk, Van der Sar gaat zich beraden en voorzichtig van diverse werkzaamheden ruiken. "Dan kun je ook aan tv-werk denken of een coachcursus. Als ik trainer word, zal dat niet gelijk in de hogere regionen zijn."
pi_100260277
pi_100260387
Waarom Siem IPV Anita :'(
pi_100260779
Sar in Ajax tenue met de derde ster, mooi man _O_
pi_100261211
Jan doet zondag niet mee, opzich wél oké. Kan die óók niet worden gescout
pi_100261279
Kunnen we vanavond ook ergens zien op tv ofzo ? Of moet ik het weer doen met mijn brakke internet...
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:32:02 #261
51286 w00h00
Digital man!
pi_100261285
Leven jullie hier eigenlijk nog?
pi_100261301
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:31 schreef Swomp het volgende:
Kunnen we vanavond ook ergens zien op tv ofzo ? Of moet ik het weer doen met mijn brakke internet...
Dat vraag ik me ook af.... Komt het op EL?
pi_100261314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom Siem IPV Anita :'(
[ afbeelding ]
Omdat Siem een beter aanvallend ingestelde speler is en ik graag aanvallend speel
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:34:39 #264
51286 w00h00
Digital man!
pi_100261337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Morgen 19uur NOS,

[..]

pi_100261339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:31 schreef Swomp het volgende:
Ned 1 2 of 3 zenden vanaf 19 uur uit.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:35:15 #266
51286 w00h00
Digital man!
pi_100261351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:34 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Iets verder kijken dan je neus lang is, vanavond op 19:00 uur op de NOS.
pi_100262477
Er zullen wel een aantal internetstreams zijn die eerder beginnen, aangezien sommige satellietzenders al om 17.45 uur gaan uitzenden.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_100262688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Er zullen wel een aantal internetstreams zijn die eerder beginnen, aangezien sommige satellietzenders al om 17.45 uur gaan uitzenden.

[ afbeelding ]
Ja, dan kan je de D1 zien spelen. Hoeft niet van mij :D
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:34:54 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100262786
Hier een link, ik gebruik vipbox normaliter voor F1 (trainingen), ik neem aan dat het commentaar engels is

http://www.vipbox.tv/watc(...)imonial-matches.html
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:42:40 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100262959
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_100263089

woensdag 3 augustus 2011 @ 10:50:30 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100263164
quote:
Ow dat wist ik niet, maar goed dit is geen EL wedstrijd maar een evenement, verder staat vipbox niet op het lijstje, maar als ik de link weg moet halen hoor ik het wel van een mod of die halen de link zelf wel weg lijkt me :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:56:36 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100263317
quote:
Vind ik ook, is niet een medaille die v/d Wiel gaat missen als hij met pensioen is
pi_100263379
quote:
Jeps, Van der Wiel doet hier héél goed aan. _O_

pi_100263424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:58 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lodeiro boven Janssen kiezen ? Boerrigter boven Sulejmani ? Of zijn dit tweede keuze's :P

:P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 11:02:47 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100263477
een middenveld van gemiddeld 1m65...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 11:03:11 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100263485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef Catch22- het volgende:
een middenveld van gemiddeld 1m65...
En de kracht van 12jarige schoolmeisjes :').
Get woke, go broke!
pi_100263588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:58 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Janssen op de bank? :D
★★★
  woensdag 3 augustus 2011 @ 11:16:05 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100263843
quote:
Hehehe, die bobo's langs de kant met van die kreten die je ook hoorde toen je nog in de F speelde. 'Volgende keer beter hé!' Ik mis nog iemand die roept 'het is maar een spelletje!'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100263901
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Hehehe, die bobo's langs de kant met van die kreten die je ook hoorde toen je nog in de F speelde. 'Volgende keer beter hé!' Ik mis nog iemand die roept 'het is maar een spelletje!'
Goed gekeept zeggen tegen Vermeer. :') Dat wilt hij op zo'n moment echt niet horen, hij weet ook wel beter. En ook nog ff alle spelers een schouderklopje geven...doe normaal man.. triest. :')
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_100263937
ff iedereen aanraken enzo.

"JAMMER NICOLAI NOU GEEFD NIEDT WANT JE WAS BEST GOED MAAR JAMMER HÈ GELUKIG KUNEN WE NOG WINNEN IN DE COMPETITITIE!"
pi_100266824
Ach joh, die dagjesmensen zie je maar 3x per jaar.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_100267036
Zonder Vertonghen moeten we ook gewoon winnen. Als we dit niet doen hebben we ultiem gefaald
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:47:06 #285
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_100267062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 02:23 schreef Wessiej het volgende:
Nog ein maal de beste opstelling voor ajax _O_

[ afbeelding ]
Handig, Vertonghen rechts en Alderweireld links. Dan kunnen ze mooi met hun 'sjokelade'-been oefenen.
pi_100267120
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:47 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Handig, Vertonghen rechts en Alderweireld links. Dan kunnen ze mooi met hun 'sjokelade'-been oefenen.
Alderweireld die meevoetbalt naar het middenveld :') Jan is daar een baas in :P
pi_100267138
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Janssen op de bank? :D
Janssen op de bank idd. De aankoop van Janssen heb ik nooit begrepen. Ik persoonlijk vind het een overbodige aankoop. Afgezien van zijn traptechniek is hij in alles minder dan de enige échte verdedigende middenvelder bij Ajax, Vurnon Anita.
Mijns inziens heeft Anita het op die plek altijd goed gedaan. Janssen halen als backup, ( want blijkbaar speelde bij De Boer al de gedachte om Janssen als verdedigende middenvelder op te stellen ) was geen optie. Daarom vond en vind ik de aankoop Janssen zo verrassend.
De kwaliteiten van Janssen liggen op het middenveld. Dat ik hem niet opstel is omdat ik Lodeiro daar wel eens een aantal wedstrijden wil zien spelen. Niet 5 minuten voor tijd invallen, nee, gewoon een aantal wedstrijden. Van Lodeiro heb ik namelijk hoge verwachtingen.
En stel dat Lodeiro het daar goed doet, dan komt Janssen ook nog wel tot veel speelminuten. De Boer wil namelijk gaan rouleren.
Het lijkt nu wel of De Boer één van zijn beste spelers vorig jaar offert ten koste van zijn aankoop. Daarbij komt nog dat Anita nu zich lijkt te moeten gaan richten op de rechtsback-positie. Aangezien Van der Wiel daar logischerwijze staat, vrees ik dat Anita al helemaal niet veel minuten gaat maken.
Maar ja, ik betwijfel wat beter is. Anita op rechtsback of Anita op de bank.
Het is niet omdat De Boer Janssen op de positie van verdedigende middenvelder zet, dat ik het daar dan mee eens moet zijn.
En dat De Jong in de, naar het schijnt, basisopstelling van De Boer voorkomt vind ik ronduit een lachertje. Is de enige reden zijn fysiek?
De Boer moet toch ook inzien dat De Jong, met zijn fysiek, te veel duels verliest. Daarbij is de handelingssnelheid van De Jong zo drastisch laag, dat écht snel combinatievoetbal een utopie is.
pi_100267197
Schrijf jij ook een boek?
pi_100267220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:48 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Janssen op de bank idd. De aankoop van Janssen heb ik nooit begrepen. Ik persoonlijk vind het een overbodige aankoop. Afgezien van zijn traptechniek is hij in alles minder dan de enige échte verdedigende middenvelder bij Ajax, Vurnon Anita.
Mijns inziens heeft Anita het op die plek altijd goed gedaan. Janssen halen als backup, ( want blijkbaar speelde bij De Boer al de gedachte om Janssen als verdedigende middenvelder op te stellen ) was geen optie. Daarom vond en vind ik de aankoop Janssen zo verrassend.
De kwaliteiten van Janssen liggen op het middenveld. Dat ik hem niet opstel is omdat ik Lodeiro daar wel eens een aantal wedstrijden wil zien spelen. Niet 5 minuten voor tijd invallen, nee, gewoon een aantal wedstrijden. Van Lodeiro heb ik namelijk hoge verwachtingen.
En stel dat Lodeiro het daar goed doet, dan komt Janssen ook nog wel tot veel speelminuten. De Boer wil namelijk gaan rouleren.
Het lijkt nu wel of De Boer één van zijn beste spelers vorig jaar offert ten koste van zijn aankoop. Daarbij komt nog dat Anita nu zich lijkt te moeten gaan richten op de rechtsback-positie. Aangezien Van der Wiel daar logischerwijze staat, vrees ik dat Anita al helemaal niet veel minuten gaat maken.
Maar ja, ik betwijfel wat beter is. Anita op rechtsback of Anita op de bank.
Het is niet omdat De Boer Janssen op de positie van verdedigende middenvelder zet, dat ik het daar dan mee eens moet zijn.
En dat De Jong in de, naar het schijnt, basisopstelling van De Boer voorkomt vind ik ronduit een lachertje. Is de enige reden zijn fysiek?
De Boer moet toch ook inzien dat De Jong, met zijn fysiek, te veel duels verliest. Daarbij is de handelingssnelheid van De Jong zo drastisch laag, dat écht snel combinatievoetbal een utopie is.
:|W
Janssen - Anita - Eriksen. Wie wou jij op het middenveld dan? Lodeiro, Serero, De Jong :?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:52:39 #290
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_100267299
Of je zegt gewoon: "Ja."
pi_100267303
tevens is Lodeiro net terug van copa
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:04:26 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100267758
Ik vind het wel leuk dat Lodeiro bijna geen minuut in Ajax 1 maakt, maar ondertussen wel onderdeel van de selectie uitmaakt van de winnaar van de Copa America :D

Ik denk trouwens ook dat het een goede speler is die nog veel kan doen. Jammer dat hij zo veel geblesseerd is geweest. Hopelijk blijft hij een tijdje fit om te laten zien wat hij kan.
Ik ben er van overtuigt dat als Ajax hem laat lopen hij bij een andere topclub in Europa wel gaat slagen, dus lekker houden en mee aan de slag gaan :)
pi_100267787
Live spelerspresentatie op AT5 en beelden Open dag.

Nu dikke peter beense :D
pi_100267870
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Live spelerspresentatie op AT5 en beelden Open dag.

Nu dikke peter beense :D
Hij is 50 kilo afgevallen man, zie je dat niet? :D
pi_100267902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij is 50 kilo afgevallen man, zie je dat niet? :D
Echt> :D _O_ Ras-Amsterdammer :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:09:18 #296
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100267963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Lodeiro bijna geen minuut in Ajax 1 maakt, maar ondertussen wel onderdeel van de selectie uitmaakt van de winnaar van de Copa America :D

Ik denk trouwens ook dat het een goede speler is die nog veel kan doen. Jammer dat hij zo veel geblesseerd is geweest. Hopelijk blijft hij een tijdje fit om te laten zien wat hij kan.
Ik ben er van overtuigt dat als Ajax hem laat lopen hij bij een andere topclub in Europa wel gaat slagen, dus lekker houden en mee aan de slag gaan :)
hij heeft 1 blessure gehad die terugkwam toch?

Hij was wel deel van de selectie, maar heeft volgens mij 2x mogen invallen.

Ik zie wel potentie in die jongen, alleen geen idee waar hij het best speelt. Zoveel heb ik hem nog niet gezien.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:12:05 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100268052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zie wel potentie in die jongen, alleen geen idee waar hij het best speelt. Zoveel heb ik hem nog niet gezien.
Ja ok, maar het feit dat hij geselecteerd is, zegt in ieder geval wel wat over het vertrouwen dat de bondscoach in hem heeft lijkt me.

Als ik me niet vergis is hij heel lang geblesseerd geweest en ik dacht ook meerdere keren, maar dat zou ook meerdere keren dezelfde blessure kunnen zijn.
pi_100268139
http://www.at5.nl/live SPELERSPRESENTATIE BEGINT ZO. Open de livestream van AT5 in Internet Explorer!!! _O_ _O_
Geluid is niet altijd even lekker, maar beeld is prachtig. ^O^
pi_100268170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

2 x zijn middenvoetsbeentje gebroken idd. Lodeiro kan het best uit de voeten als een aanvallende middenvelder. Liefst centraal, met de punt naar achteren maakt het niet zo veel uit of hij links of rechts staat.
pi_100268446
Silva en Greg zijn net opgekomen :P
pi_100268451
Lapietenpost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')