abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:08:44 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100183654

Filmpjes van de voorbereiding.

Eerstvolgende wedstrijden
3/8 Afscheidspot EVDS
7/8 De Graafschap - Ajax 14:30 (Eredivisie)
10/8 AFC Almere City - Ajax 20:00 (oefen)
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:14:43 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100183710
ma 01 aug 2011, 05:00
Column Cruijff: Het belang van Ajax

quote:
AMSTERDAM - Voor het eerst zit ik in een raad van commissarissen. Ik kijk daar vooral als voetballer tegenaan. Dat begint al met de samenstelling van de ploeg. Als trainer kies je voor een assistent die anders is dan jij. Zoals je ook mensen aanstelt, van wie je zeker weet dat ze bepaalde onderdelen beter beheersen.
Deze experts maak je ook voor hun onderdelen verantwoordelijk.Neem de fysieke trainer. Die krijgt van mij twee opdrachten: zorg dat iedereen fysiek in orde is en laat dat lachend gebeuren. Als één van de twee niet naar behoren wordt uitgevoerd, dan kan hij vertrekken. Ik wil er vooral mee zeggen, dat ik weliswaar de baas ben, maar daarnaast heeft elk specifiek onderdeel zijn eigen baas. Daar luister je naar en die laat je ook uitvoeren, om hem daar later op af te rekenen.
Zo zie ik het ook met een raad van commissarissen. Daarom begrijp ik ook weinig van stemmen. Hoe kan je iemand laten stemmen over een onderdeel waar hij geen verstand van heeft? Je laat de fysieke coach toch ook niet meestemmen over de scouting? In het belang van Ajax ben ik nu commissaris. Volgens de regels moet ik naar buiten toe mijn mond houden. Zelfs als ik zie dat er iets fout gaat, maar de meerderheid is het niet met me eens, mag ik daar niets over zeggen. Ook al gaat het om iets waar ik van alle commissarissen het meeste verstand van heb en uiteindelijk ook op word afgerekend.Is het dan in het belang van Ajax dat ik me aan de regels hou of dat ik toch mijn mond open trek?
Ik vergelijk het even met de economische crisis waar we nu inzitten. Heeft niemand die aan zien komen of mochten ze daar al die jaren niets over zeggen? Ik kan me niet voorstellen, dat er helemaal niemand is geweest die twijfels had. Voor mij onbegrijpelijk. Omdat in mijn denkwijze als voetballer je ingrijpt als je ziet dat het fout dreigt te gaan.
Als ik nu zie in wat voor een crisis we terecht zijn gekomen, dan was het wel prettig geweest als vier jaar geleden iemand zijn mond open had gedaan.Hoe meer ik over de regels van de rvc nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik mijn eigen regels moet maken. Het is net als met wetten. Die beschermen je niet, maar zijn er voor de overtreder. Je moet eerst in elkaar worden geslagen, voordat de wet van kracht wordt.
Intussen ben jij wel de pineut.Omdat ik vooral wil beschermen, zal ik het dus anders moeten gaan aanpakken dan de regels aangeven. Juist in het belang van Ajax. Krijg ik daarmee voor elkaar dat Ajax beter gaat functioneren, dan gaan de aandelen vanzelf omhoog. Terwijl als ik zie dat het fout gaat en dan mijn mond houd, het belang van Ajax en de aandeelhouders alleen maar wordt geschaad.Het is daarom simpel, wat voor regels en wetten er ook zijn, het belang van mijn club gaat boven alles.
pi_100184325
Het schema van behandeling onderwerpen Ajax TV:
quote:
Maandag 1 augustus:

• Samenvatting FC Twente – Ajax, de strijd om de Johan Cruijff Schaal
• Reacties na afloop
• Onthulling van het standbeeld van Bobby Haarms bij de Amsterdam ArenA
• Vooruitblik naar de Open Dag van Ajax

Dinsdag 2 augustus:

• Terugblik op de voorbereiding, deel 1
• O.a. aandacht voor de eerste training, contractondertekening Mats Rits, oefenduel VV Buitenpost – Ajax en het trainingskamp in De Lutte

Woensdag 3 augustus:

• Terugblik op de voorbereiding, deel 2
• O.a. aandacht voor het trainingskamp in Duitsland, Brondby – Ajax, Ajax – Independiente
• Vooruitblik op de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar

Donderdag 4 augustus:

• Sfeerverslag van de Open Dag van Ajax
• Uitgebreide reportage over de afscheidswedstrijd van Van der Sar (inclusief alle duels en hoogtepunten van de bijzondere avond)

Vrijdag 5 augustus:

• Voorbeschouwing op De Graafschap – Ajax
• Ajax tegen … De Graafschap
• Heini Lotto
• De Manager: Exclusief interview met Frank de Boer over de start van de competitie
• Top 10: de tien mooiste treffers van de voorbereiding

Zaterdag 6 en zondag 7 augustus:

• Compilatie van de leukste bijdrages van afgelopen week op Ajax TV

Maandag 8 augustus:

• Samenvatting De Graafschap – Ajax
• Reacties na afloop
• Beelden van de uitlooptraining en interview met een Ajacied
pi_100184701
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 08:14 schreef Tarado het volgende:
ma 01 aug 2011, 05:00
Column Cruijff: Het belang van Ajax

[..]

Kut column.

Natuurlijk mag je wat zeggen en ik denk ook zeker als Cruijff dat je dat moet doen, maar je moet het intern doen en niet in een krant. Daarbij komt dat de opbouw van Ajax een groepsproces is en dat het net als bij een selectie van een voetbalteam is: de sterkste komt bovendrijven. Je moet spelers hebben die op elkaar kunnen bouwen, elkaar steunen in fouten die ze maken en niet elkaar om het minste of geringste in de pers / veld afmaken.

Cruijff weet zelf ook heel goed dat er betere kandidaten zijn dan Ling, hij heeft ook met ze gesproken, maar wil nu stappen maken en niet over een jaar. Probleem is alleen dat het allemaal niet zo snel kan. Dat is het nadeel van een beursgenoteerd bedrijf. Haal het van de beurs af en je hebt dat probleem minder, maar daarvoor missen we de cashflow.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:12:14 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100185432
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kut column.

Natuurlijk mag je wat zeggen en ik denk ook zeker als Cruijff dat je dat moet doen, maar je moet het intern doen en niet in een krant. Daarbij komt dat de opbouw van Ajax een groepsproces is en dat het net als bij een selectie van een voetbalteam is: de sterkste komt bovendrijven. Je moet spelers hebben die op elkaar kunnen bouwen, elkaar steunen in fouten die ze maken en niet elkaar om het minste of geringste in de pers / veld afmaken.

Cruijff weet zelf ook heel goed dat er betere kandidaten zijn dan Ling, hij heeft ook met ze gesproken, maar wil nu stappen maken en niet over een jaar. Probleem is alleen dat het allemaal niet zo snel kan. Dat is het nadeel van een beursgenoteerd bedrijf. Haal het van de beurs af en je hebt dat probleem minder, maar daarvoor missen we de cashflow.
Het grappige is dat hij vindt dat je niet moet stemmen maar de mensen die er verstand van hebben laten beslissen, op voetbal gebied is er geen betere dan Cruijff maar een directeur moet ook van andere zaken verstand hebben en daar weet Cruijff juist weer minder van, kortom overleggen en de voor en tegens tegen elkaar wegstrepen lijkt me het verstandigst maar dat kan natuurlijk pas als ze die vergadercursus hebben gehad :{
pi_100185794
Ik hoop niet dat ze een derde keeper gaan kopen. Verhoeven is veel te slecht om 2e keeper te zijn.
pi_100186639
Die groepsfoto in de OP is al verouderd nu Steek weg is.
  Redactie Games maandag 1 augustus 2011 @ 11:02:02 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_100186701
Zo goed?

110801_140137_vorm.jpg
.....Kennedy
pi_100186837
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef Wessiej het volgende:
Zo goed?

[ afbeelding ]
Zo is beter: :P

maandag 1 augustus 2011 @ 11:08:27 #10
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100186890
_O- _O_
pi_100187424
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kut column.

Heel goed geschreven, ik ben het hier helemaal mee eens. Niemand binnen Ajax vraagt of hij zijn mond houdt, alleen wordt gevraagd of hij het niet in zijn column zet, maar intern bespreekt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_100188108
Het wordt voor mij alleen maar duidelijker dat Cruijff totaal ongeschikt is om een bestuurlijke functie te vervullen. Hij snapt het wereldje niet, hij snapt niet dat het gaat om gelijk krijgen ipv gelijk hebben en volgens mij kan hij totaal niet samenwerken en compromissen sluiten. Als trainer of TD, prima, maar je ziet van lichtjaren aankomen dat dit fout gaat.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_100189015
Hij moet lekker stoppen met die column in de telegraaf. Komt alleen maar gezeik van
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_100189179
Cillissen in verband gebracht met Ajax
pi_100189302
quote:
Heitinga vervangt Van der Vaart in Amsterdam Arena
01/08/2011 11:33

Edwin van der Sar neemt op 3 augustus in de Arena te midden van tal van wereldsterren afscheid na een imposante carrière. Door de naam van Rafael van der Vaart is echter een streep gezet. De middenvelder van Tottenham Hotspur heeft zich met een lichte blessure afgemeld. Zijn plaats wordt ingenomen door John Heitinga.

Deze is vervult met trots. 'Ik ben echt enorm vereerd dat Edwin aan mij heeft gedacht', aldus de verdediger van Everton in De Telegraaf. 'Dinsdag speel ik nog met Everton tegen Werder Bremen, waarna ik naar Amsterdam kom rijden. Een kleine moeite. Dit doe ik graag. Zulke wedstrijden, daar wil je bij zijn.'

De veertigjarige doelman is het middelpunt van een avond waarop drie wedstrijden worden gespeeld en de gastenlijst wordt gevuld met steeds meer klinkende namen. De avond zal beginnen met een wedstrijd tussen de D1 van Ajax en de leeftijdgenoten van Manchester United.

Daarna zal het Ajax van 1995, onder leiding van Louis van Gaal, het opnemen tegen het Oranje van 1998 met Guus Hiddink als coach. Finidi George en Nwankwo Kanu hebben hun deelname bevestigd aan de kant van Ajax, terwijl eerder al onder anderen Danny Blind, Frank en Ronald de Boer, Patrick Kluivert, Jari Litmanen, Marc Overmars, Frank Rijkaard toezegden.

In het team van Hiddink maken Dennis Bergkamp, Giovanni van Bronckhorst, Ruud Hesp, Pierre van Hooijdonk, Wim Jonk, André Ooijer, Richard Witschge, Aron Winter en Jaap Stam hun opwachting.

Tijdens de laatste wedstrijd van de avond zal het huidige Ajax het opnemen tegen het Dream Team Van der Sar waarin naast de nieuwe naam John Heitinga nog Ryan Giggs, Alessandro Del Piero, Paul Scholes, Michael Carrick, Rio Ferdinand, Louis Saha en Nemanja Vidic aan de aftrap zullen staan om de legendarische goalie een memorabel afscheid te bezorgen
.
pi_100190466
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:09 schreef Stiggie het volgende:
Hij moet lekker stoppen met die column in de telegraaf. Komt alleen maar gezeik van
Die Cruijff is binnen de kortste keren weg, als je zelf niet inziet dat je geen gevoelige zaken in een column kunt lekken, ben je volledig ongeschikt voor een bestuurlijke functie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_100191904
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Die Cruijff is binnen de kortste keren weg, als je zelf niet inziet dat je geen gevoelige zaken in een column kunt lekken, ben je volledig ongeschikt voor een bestuurlijke functie.
Dat dus. Ik vind nog altijd de beweging die bij Ajax is gemaakt de goede maar Cruyff's houding dat hij denkt god te zijn is nergens goed voor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:59:57 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100192534
Ik vind dat Jan Mulder het gisteren in Studio Voetbal wel aardig verwoordde.
Als je hem er bij haalt moet je hem ook de ruimte geven om het te doen.

Maar als je nu ziet dat hij weer zo'n column schrijft dan snijdt hij zichzelf toch gelijk weer in de vingers. Je maakt er in ieder geval geen vrieden mee. Ook niet de mensen die hij zelf in de RvC wilde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_100192754
Weer Ajax-TV weer wedstrijden gelukkig het is weer geheel begonnen...
pi_100192799
Kan iemand mij vertellen op welke dagen, tijden en zender Ajax-TV wordt uitgezonden?
pi_100193056
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:08 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij vertellen op welke dagen, tijden en zender Ajax-TV wordt uitgezonden?
http://eredivisielive.nl/programmagids/tv/
pi_100193087
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:08 schreef Santello het volgende:
Enkel op Eredivisie Live
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:22:17 #23
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100193195
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Cruijff? Ongeschikt voor een bestuurlijke functie ? Dat is nieuws ... ;)

Maar even serieus: die man wil gewoon de baas zijn. Klaar. Hoe lang dat hem gaat "lukken" is de vraag, maar meer dan 12 maanden geef ik hem niet. 6 zou al knap zijn.
Look behind you! It's your ass!
pi_100193664
Wellicht zo'n score ( behalve het tegendoelpunt dan natuurlijk ) in het verschiet met hopelijk goed en aanvallend voetbal over de vleugels.

pi_100193985
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wellicht zo'n score ( behalve het tegendoelpunt dan natuurlijk ) in het verschiet met hopelijk goed en aanvallend voetbal over de vleugels.

Colin, Kennedy, Delorge...bazenelftal :D
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:55:04 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100194390
quote:

Als ze spelen zoals de eerste helft moet het idd een vrij grote score kunnen worden. Daarom snapte ik al die achterlijke wissels uit voorzorg niet. Je geeft een prijs uit handen puur omdat je bang bent het anders niet te redden tegen de Graafschap....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100194574
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Colin, Kennedy, Delorge...bazenelftal :D
Erger nog, geloof niet dat er nog iemand over is van dat elftal.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:06:03 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100194694
quote:

Ik had graag gezien dat Ten Cate langer bij Ajax was gebleven. Goede trainer die ook echt spelers beter kon maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_100195266
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik had graag gezien dat Ten Cate langer bij Ajax was gebleven. Goede trainer die ook echt spelers beter kon maken.
Eens. Héérlijke trainer was dat altijd.
pi_100195516
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ze spelen zoals de eerste helft moet het idd een vrij grote score kunnen worden. Daarom snapte ik al die achterlijke wissels uit voorzorg niet. Je geeft een prijs uit handen puur omdat je bang bent het anders niet te redden tegen de Graafschap....
:{ / :')

Ze zijn later ingestroomd, en waren nog niet klaar voor de volle 90 minuten. Ik weet niet of je het begrijpt, maar er komt een retedruk seizoen aan. Het is beter je krachten te verdelen en te pieken op de juiste momenten.

Maar voor sommige mensen is het nooit goed. Als we nu 90 minuten met iedereen vol voor de winst waren gegaan, en er bijvoorbeeld bij Siggy iets geforceerd was? Was het dat beter geweest?

Het zit jou echt heel dwars dat we die fruitschaal niet gepakt hebben?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_100195583
^
Dat dus. Niemand interesseert die schaal. Cruijff ook niet, want hij was er niet eens. :D
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:38:46 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195642
die 45000 man in het stadion boeide het anders nogal wat... Speel dan gewoon lekker niet als het je niet boeit, of geef de kaarten gratis weg...
Get woke, go broke!
pi_100195721
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
die 45000 man in het stadion boeide het anders nogal wat... Speel dan gewoon lekker niet als het je niet boeit, of geef de kaarten gratis weg...
De schoorsteen moet toch roken :7
pi_100195736
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja boe-fucking-hoe. Mensen die een kaartje kopen voor de fruitschaal weten ook dat dit niet de grootste, meest belangrijke wedstrijd op aarde is. Dit is zo'n typische " dagje-uit " wedstrijd voor velen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:42:34 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195751
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

De schoorsteen moet toch roken :7
Sja, maar dan moet je je supporters ook niet het idee geven dat het meer is dan een oefenpotje. Ik begrijp best dat het de de belangrijkste wedstrijd van het jaar is, maar je moet alles willen winnen, zeker in eigen huis. NU had twente leuk een feestje in ons stadion, altijd lachen...
Get woke, go broke!
pi_100195808
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, maar dan moet je je supporters ook niet het idee geven dat het meer is dan een oefenpotje. Ik begrijp best dat het de de belangrijkste wedstrijd van het jaar is, maar je moet alles willen winnen, zeker in eigen huis. NU had twente leuk een feestje in ons stadion, altijd lachen...
Leek het alsof ze niet wilde winnen? Volgens mij ging de bal er jammer genoeg niet in?
pi_100195832
Kijk, Sigthorsson gaat ze gewoon allemaal pownen als hij zoals tegen Twente speelde. Gaat er dan 3 inleggen denk ik. en de rest mag ook een goaltje meepikken :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:45:13 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195840
quote:
5s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:44 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Leek het alsof ze niet wilde winnen? Volgens mij ging de bal er jammer genoeg niet in?
Ja, tot de wissels, daarna was het afgelopen. Daar had ik het dus ook over...

Affijn, laten we dan maar hopen op 0-8 tegen de Graafschap, want de jongens hebben rust gehad :).
Get woke, go broke!
pi_100195882
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

quote:
Ze zijn later ingestroomd, en waren nog niet klaar voor de volle 90 minuten. Ik weet niet of je het begrijpt, maar er komt een retedruk seizoen aan. Het is beter je krachten te verdelen en te pieken op de juiste momenten.
;)
pi_100195892
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Affijn, laten we dan maar hopen op 0-8 tegen de Graafschap, want de jongens hebben rust gehad :).
In feite moet het gewoon een makkelijke pot worden. De laatste 3 wedstrijden uit hebben we er in totaal 17 gescoord. over 3 wedstrijden is dat ongeveer 5.5 doelpunten. :P
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:49:49 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100195963
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:46 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

[..]

;)
Ja, ik las het wel. Ik vraag me alleen af of 30 min extra rust nou zoveel uitmaakt als je dik een week later tegen een degradatiekandidaat moet.

Ik had toch gewoon liever wissels gezien die niet zo destructief waren, gewoon Ozbilliz erin, en Serrero weet ik het... Dan maar verliezen met aanvallend voetbal, nu heb je ook niets..

Maar goed, het zal aan mij liggen, ik vond het gewoon kut om die boeren weer te zien juichen in ons stadion.
Get woke, go broke!
pi_100196271
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar goed, het zal aan mij liggen, ik vond het gewoon kut om die boeren weer te zien juichen in ons stadion.
Ik vind dat ook kut, zeker frustrerend met al die klote Twente supporters om je heen. Dat je nu 3 finales verliest van Twente is vrij belabberd. Ajax was zoveel beter in de JC schaal gewoon oppermachtig maar die verdediging van Twente is gewoon goed en zit pot dicht. Daarbij heeft Ajax maar weinig of geen 100% kansen gecreëerd.
pi_100196322
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik las het wel. Ik vraag me alleen af of 30 min extra rust nou zoveel uitmaakt als je dik een week later tegen een degradatiekandidaat moet.

Ik had toch gewoon liever wissels gezien die niet zo destructief waren, gewoon Ozbilliz erin, en Serrero weet ik het... Dan maar verliezen met aanvallend voetbal, nu heb je ook niets..

Het is meer dat ze nog, omdat het schema zo enorm strak is, bezig waren met de voorbereiding. Ozbilliz had volgens mij een lichte rug/schouderblessure. Serero zal wel gespaard worden. Ik vond de wissels ook niet goed hoor, maar wel begrijpelijk.

Dat laatste had ik ook wel een beetje, maar daarentegen, laat ze juichen, meer winnen ze toch niet dit seizoen. Ze hebben geluk gehad, dan zou ik ook juichen als speler.
pi_100196350
Serero was niet ingevuld op het wedstrijdformulier en was dus nog niet speelgerechtigd.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:02:52 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100196364
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Serero was niet ingevuld op het wedstrijdformulier en was dus nog niet speelgerechtigd.
Dat was op de dag zelf alweer onkracht.
Get woke, go broke!
pi_100196627
Sightorsson had liesklachten
pi_100196755
Ozbiliz had rugklachten maar lekker boeien. Als ze zondag maar winnen en met het spel van zaterdag moet dat lukken. Hoop dat Jan weer terug is
pi_100196859
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat gewoon op de bank en was speelgerechtigd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:17:14 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100196897
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Sightorsson had liesklachten
Ok prima, dan werd het dus pijnlijk duidelijk dat 1 spits gewoon niet genoeg is voor dit seizoen, en nee, dat moet niet Siem de Jong worden.
Get woke, go broke!
pi_100196966
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ok prima, dan werd het dus pijnlijk duidelijk dat 1 spits gewoon niet genoeg is voor dit seizoen, en nee, dat moet niet Siem de Jong worden.
Ik denk dat Siem best een wisselspits kan zijn eigenlijk. Daarbij heb je ook Ozbilits nog. Heb liever dat er een nog een fatsoenlijke CV word aangetrokken. Dan heb je op het middenveld Eriksen-Anita-Janssen, Janssen moet gewoon verder naar voren spelen dan is hij veel beter.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:27:15 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100197215
Mijn schoonvader: "Ajax speelde weer van dat overdreven neuzenvoetbal. Zo zie je maar weer dat je het daar niet mee wint"

Zwager: "Was echt vet bij Feyenoord. We gingen zingen met z'n allen. Ja we verloren wel, maar dat maakt niet uit"

Heerlijk van die Feyenoorders in de familie :')
pi_100197696
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef Komakie het volgende:
Mijn schoonvader: "Ajax speelde weer van dat overdreven neuzenvoetbal. Zo zie je maar weer dat je het daar niet mee wint"

Zwager: "Was echt vet bij Feyenoord. We gingen zingen met z'n allen. Ja we verloren wel, maar dat maakt niet uit"

Heerlijk van die Feyenoorders in de familie :')
zozo
:')
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:44:24 #53
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_100197776
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uiteraard moet Ajax nog een spits kopen, en rap een beetje lijkt me
.
pi_100197906
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef Komakie het volgende:
Die zijn te makkelijk om niet in te koppen, leuke verjaardagen lijken me dat
pi_100197940
ik ga vanavond 2,5 week op vakantie en als ik terugkom wens ik dat ajax #1 in de competitie staat en ook nog een spits + een CV heeft gehaald
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:56:38 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100198276
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik ga vanavond 2,5 week op vakantie en als ik terugkom wens ik dat ajax #1 in de competitie staat en ook nog een spits + een CV heeft gehaald
Over 2,5 week? Het gaat erom waar we 6 mei staan, die spits vind ik wel een goede wens van je ;)
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:09:49 #57
302138 HuffTheTalbot
pi_100198766
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef stoeltafel het volgende:
Ozbiliz had rugklachten maar lekker boeien.
Sulejmani had een hernia, Vertonghen had maar één been...

Lekker boeien.

:)
pi_100198910
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Sulejmani had een hernia, Vertonghen had maar één been...

Lekker boeien.

Sulejmani is degene met maar één been. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:15:59 #59
302138 HuffTheTalbot
pi_100198948
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sulejmani is degene met maar één been. :P
Lekker boeien.

Hinkelen!

maandag 1 augustus 2011 @ 17:38:16 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100199773
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Die zijn te makkelijk om niet in te koppen, leuke verjaardagen lijken me dat
Ach, ik laat ze zo langzamerhand maar een beetje. Ik hoor het al 4.5 jaar :D
pi_100200000
ik zeg het al dagen, Neem Vennegoor nou als 2e spits :')
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:06:28 #62
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100200790
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zeg het al dagen, Neem Vennegoor nou als 2e spits :')
Als dat gebeurt, is er (nog steeds) iets grondig mis met het aankoopbeleid.
Life is what you make it.
pi_100201013
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als dat gebeurt, is er (nog steeds) iets grondig mis met het aankoopbeleid.
Man, Gratis. Stormram. Lang. goede afmaker
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:16:20 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100201111
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Man, Gratis. Stormram. Lang. goede afmaker
En vraagt een vorstelijk salaris.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100201136
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:16 schreef Caland het volgende:

[..]

En vraagt een vorstelijk salaris.
hoeveel denk jij dan?
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:18:08 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100201155
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

hoeveel denk jij dan?
Ergens tussen de 1 en 2 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100201188
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ergens tussen de 1 en 2 miljoen.
Ik denk dat hij bij Celtic, Hull en Rapid genoeg heeft verdiend.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:20:15 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100201215
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bij Celtic, Hull en Rapid genoeg heeft verdiend.
Ja, dus? Heeft al meerdere clubs afgewezen op basis van salaris.Las ergens dat hij 1.5 miljoen zou vragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100201261
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dus? Heeft al meerdere clubs afgewezen op basis van salaris.Las ergens dat hij 1.5 miljoen zou vragen.
We zoeken dan maar weer verder :{
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:21:59 #70
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_100201287
Vennegoor :'), die gast kan er geen reet van.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_100201329
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:21 schreef gniffie het volgende:
Vennegoor :'), die gast kan er geen reet van.
goede afmaker hoor. Kopsterk.
pi_100201385
Vennegoor zou een goede optie zijn ......... 3 jaar geleden.
Volgens mij heeft ie het in Oostenrijk de laatste 2 jaar nou niet bepaald goed gedaan.
Het type spits zou ik er wel graag bij hebben maar aan Vennegoor heb je nu volgens mij niets meer aan. Die gooit z'n anker uit ergens rond het 16-metergebied en die beweegt 90 minuten niet meer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_100201664
Vennegoor? :') :') :') Dan hadden we beter Mido kunnen houden
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:35:59 #74
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_100201713
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:34 schreef Triptamine2 het volgende:
Vennegoor? :') :') :') Dan hadden we beter Mido kunnen houden
dit
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_100201766
Veel te oud man
pi_100201854
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:44 schreef Yankee het volgende:

[..]

Uiteraard moet Ajax nog een spits kopen, en rap een beetje lijkt me
Ja rap is wel fijn voor een spits. Zo een trage heb je niks aan. ;(
pi_100201875
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

goede afmaker hoor. Kopsterk.
Eens, alleen Ajax wordt er naar mijn inziens niet beter op. Vennegoor in een Ajax-shirt, ik krijg nu al koude rillingen op mijn rug en armen.
Daarbij is hij voetballend wel érg slecht he of is hij in de afgelopen 2 jaar daarin véél verbeterd?
Ik weet wel dat hij dan als backup moet dienen voor Sigthorsson, maar toch, een beetje goede vervanger zou wel welkom zijn.
  maandag 1 augustus 2011 @ 18:44:51 #78
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100201992
Dit topic stond ook al niet in MyAT, hoe kan dat?
AFC AJAX
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:03:40 #79
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100202686
Vennegoor past totaal niet in het spel dat FdB voorstaat. Iedere euro die je daaraan spendeert is er een teveel.
Life is what you make it.
pi_100202728
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:03 schreef Schanulleke het volgende:
Vennegoor past totaal niet in het spel dat FdB voorstaat. Iedere euro die je daaraan spendeert is er een teveel.
Hij is wel lang. Dat is een voordeel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:10:10 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100202902
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef msnk het volgende:
Omdat jij bij het vorige topic waarschijnlijk stop volgen hebt geklikt op het moment dat je het topic #1590 wat niet in de reeks viel ging volgen
pi_100202929
Wat een kutforum is AN eigenlijk, wtf man :') Zoveel onzin daar
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:12:31 #83
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_100202986

Roy Beerens vind ik wel een mooi afmaakertje

die dan?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_100203087
quote:
_O-
Noot noot.
pi_100203479
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef cherrycoke het volgende:

Roy Beerens vind ik wel een mooi afmaakertje

die dan?
Staat niet eens in de basis bij Heerenveen. Ajax moet alleen spelers halen die het verschil maken bij hun club.
pi_100203529
Zo erg missen we een spits ook weer niet :P siggie gaat gewoon geen bluesures oplopen dit jaar :)

heb liever dat er een goede CV wordt gekocht. Daarnaast moet FdB iets veranderen zodat serero daar komt te spelen, die kan nog een prima aanwinst worden dit jaar :)

helaas zijn eriksen en de jong ook goede keuzes :')
hardcoholic
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:30:45 #87
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100203663
quote:
19s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

_O-
"Jojoortje" vindt het grappig.
pi_100204001
Ajax TV zo :Y
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:45:38 #89
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100204289
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax TV zo :Y
Ik dacht Studio Ajax -O-
AFC AJAX
pi_100204349
quote:
omdat het niveau achteruit gaat
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:47:49 #91
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100204359
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Omdat jij bij het vorige topic waarschijnlijk stop volgen hebt geklikt op het moment dat je het topic #1590 wat niet in de reeks viel ging volgen
Ik heb niet apart op "niet volgen" geklikt, daarom juist. Aangezien het topic dat niet in de reeks zit, niet in de reeks zit :'), zou je toch twee Ajax-topics tegelijk moeten kunnen volgen?

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

"Jojoortje" vindt het grappig.
Gek hè :? Misschien is ze melig vandaag.
AFC AJAX
pi_100204538
Bobbie _O_
pi_100204807
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Ferdii het volgende:
Zo erg missen we een spits ook weer niet :P siggie gaat gewoon geen bluesures oplopen dit jaar :)

heb liever dat er een goede CV wordt gekocht. Daarnaast moet FdB iets veranderen zodat serero daar komt te spelen, die kan nog een prima aanwinst worden dit jaar :)

helaas zijn eriksen en de jong ook goede keuzes :')
Want? Ooijer hebben we nog en Blind + Boilesen kunnen daar spelen. Er is ook nog genoeg jeugd.
pi_100208549
Jezus die Hamlap eist 1,5 miljoen netto bij Udinese. Wat een geldwolf.
pi_100209329
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Jezus die Hamlap eist 1,5 miljoen netto bij Udinese. Wat een geldwolf.
Je weet wie het zegt he? Ene Derksen, die wel vaker verkeerde informatie geeft.
pi_100209535
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je weet wie het zegt he? Ene Derksen, die wel vaker verkeerde informatie geeft.
pi_100209559
ideale type spits die ajax op dit moment nodig heeft is pantelic. of een matavz. lorenzo kan je weggooien wat irriteer ik me mateloos aan die gast zeg.

verder zondag graafschap away heerlijk weer seizoensstart!!!

nanananananananaaaa
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:40:42 #98
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100209582
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef jeffrey410 het volgende:
ideale type spits die ajax op dit moment nodig heeft is pantelic. of een matavz. lorenzo kan je weggooien wat irriteer ik me mateloos aan die gast zeg.

verder zondag graafschap away heerlijk weer seizoensstart!!!

nanananananananaaaa
AFC AJAX
pi_100209598
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nog maar eventjes om hieromtrent een uitspraak te doen.
pi_100210106
Ok
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')