quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:14 schreef Prospos het volgende:
Soms als de autotijdschrift bezet is bij de tandarts.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:50 schreef Mikkie het volgende:
Bij de friettent als ik zit te wachten.
Ik hoef niet te bewijzen dat ik volwassen ben door niet meer de Donald Duck te lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Dastan het volgende:
Op je dertiende stop je toch wel hoop ik.
Oké. Het lijkt mij ook geen `bewijs`, maar gewoon een natuurlijk proces.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bewijzen dat ik volwassen ben door niet meer de Donald Duck te lezen
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Wel lullig dat een abo op de DD extra duurder is dan losse nummers.
"Veel te dik"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Plus_Ultra het volgende:
regelmatig, heb er alleen geen abbo op
'De ontdekking van Zemel' door Harry Muesli
Begon het toen al te vervelen?? Liep je je soms ook te sjorren op duck-katrien ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:05 schreef STING het volgende:
Tot begin m'n twintiger jaren heb ik deze strip gelezen, maar begon toch weer te vervelen.
HHHHHH.. no shit manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef Olijfboom het volgende:
IK had hem tot mij 18de denk ik, begon erg te vervelen en al die kut verhalen met die Mickey enzo.
Dat was de reden dat ik het opgezegd heb. Het was per jaar 13x de prijs van een los nummer en een paar euro extra aan administratiekosten of zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |