quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:14 schreef Prospos het volgende:
Soms als de autotijdschrift bezet is bij de tandarts.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:50 schreef Mikkie het volgende:
Bij de friettent als ik zit te wachten.
Ik hoef niet te bewijzen dat ik volwassen ben door niet meer de Donald Duck te lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Dastan het volgende:
Op je dertiende stop je toch wel hoop ik.
Oké. Het lijkt mij ook geen `bewijs`, maar gewoon een natuurlijk proces.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bewijzen dat ik volwassen ben door niet meer de Donald Duck te lezen
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Wel lullig dat een abo op de DD extra duurder is dan losse nummers.
"Veel te dik"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Plus_Ultra het volgende:
regelmatig, heb er alleen geen abbo op
'De ontdekking van Zemel' door Harry Muesli
Begon het toen al te vervelen?? Liep je je soms ook te sjorren op duck-katrien ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:05 schreef STING het volgende:
Tot begin m'n twintiger jaren heb ik deze strip gelezen, maar begon toch weer te vervelen.
HHHHHH.. no shit manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef Olijfboom het volgende:
IK had hem tot mij 18de denk ik, begon erg te vervelen en al die kut verhalen met die Mickey enzo.
Dat was de reden dat ik het opgezegd heb. Het was per jaar 13x de prijs van een los nummer en een paar euro extra aan administratiekosten of zo.quote:
Hier heb ik ook een tijdje last van gehad. Terwijl het maar een paar minuten kost om het door te lezenquote:
Ja, in September al 30 jaar lidquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:05 schreef STING het volgende:
Tot begin m'n twintiger jaren heb ik deze strip gelezen, maar begon toch weer te vervelen.
Zijn er hier nog mensen boven de 20 die een abbo hebben op de Donald Duck?
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:19 schreef Keiichi het volgende:
Donald Duck gaat in business
En misschien is het ook maar tijd om te stoppen met een abo op de DD
Leuk leven heb jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:06 schreef Linkiss het volgende:
Heb het opgezegd, geen tijd meer omdat ik alleen maar game
Dat blad had ook Oom Dagobert moeten heten. Met al die klassiekers van Carl Barks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:10 schreef ems. het volgende:
Ik heb sinds 1989 (toen ik 3 was) tot ongeveer 2004 een abo gehad. Hoewel ik DD nog steeds geweldig vond was de oude jus eraf. Niet zozeer omdat ik ouder werd, maar omdat de tekeningen steeds minder interessant werden en de verhalen raakten kant noch wal. Ik begrijp dat het voor kinderen bedoelt is maar ze leken zich maar op een jonger en jonger publiek te focussen. Ik zou zeggen dat de strips uit begin jaren 90 het tofst zijn.
Imo was DD bij hun hoogtepunt in in de 'jonge jaren van oom dagobert' verhaal. Prachtige tekeningen met een hoop kleine details, groot verhaal waarin je opgeslokt wordt en toffe humor.
[ afbeelding ]
Ik heb iig zoveel mogelijk ducks bewaard, en om de zoveel tijd haal ik stiekem een stapeltje van zolder en lees ik die lekker door voor het slapen gaan
Die serie is imo ook het beste. Heb op 1 album na alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:10 schreef ems. het volgende:
Ik heb sinds 1989 (toen ik 3 was) tot ongeveer 2004 een abo gehad. Hoewel ik DD nog steeds geweldig vond was de oude jus eraf. Niet zozeer omdat ik ouder werd, maar omdat de tekeningen steeds minder interessant werden en de verhalen raakten kant noch wal. Ik begrijp dat het voor kinderen bedoelt is maar ze leken zich maar op een jonger en jonger publiek te focussen. Ik zou zeggen dat de strips uit begin jaren 90 het tofst zijn.
Imo was DD bij hun hoogtepunt in in de 'jonge jaren van oom dagobert' verhaal. Prachtige tekeningen met een hoop kleine details, groot verhaal waarin je opgeslokt wordt en toffe humor.
[ afbeelding ]
Ik heb iig zoveel mogelijk ducks bewaard, en om de zoveel tijd haal ik stiekem een stapeltje van zolder en lees ik die lekker door voor het slapen gaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik vond trouwens die verhalen van Douwe Dabbert in de DD ook altijd zo tof
Met die arme Dodo
Gedachte is in me opgekomen, alleen liggen alle nummers daar en heb ik eerlijk gezegd geen zin om die bladen op de kamer te laten rondzwerven. Of gewoon te lui om het bezorg-adres te veranderen. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:10 schreef FF het volgende:
@ImMaxa wat dacht je ervan om de post op je uit-adres te laten bezorgen?
\
Dat vond ik dus echt helemaal niks aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik vond trouwens die verhalen van Douwe Dabbert in de DD ook altijd zo tof![]()
Met die arme Dodo
Sowieso zijn de klassiekers van Barks erg leuk om te lezen. De jonge jaren van Oom Dagobert vind ik weer wat minder, maar dat had meer te maken dat de tekenstijl van Rosa mijn niet zo trekt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blad had ook Oom Dagobert moeten heten. Met al die klassiekers van Carl Barks.
Die pockets bevatten ook vooral Italiaanse en Deense verhalen die ik over het algemeen beter vind dan die in het weekblad. Vooral de tekenstijl van Andersen is geniaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:39 schreef Ireyon het volgende:
21 hier en krijg 'm ook nog iedere week.. Maar denk wel steeds vaker "Wel mooi geweest nu", vooral bij die van deze week met die achterlijke Lees verder op pagina 7 14 29 volgende week onzin.
Geef veel liever m'n geld uit aan de pockets.
Superdonald![]()
Diederik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |