Vertel.quote:
Maar dat is toch altijd lekker, niet specifiek na Berenburgquote:
Hey, sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd lekker, niet specifiek na Berenburg.
Gisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey, sinds wanneer ben jij blauw?
Dat is echt te veel info.quote:
3 modjes in MEN!? Verwacht men een stormloop?quote:
Wow wtfquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
3 modjes in MEN!? Verwacht men een stormloop?
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
3 modjes in MEN!? Verwacht men een stormloop?
Hoezo?quote:
quote:
Halfquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel tof Bartben je gevraagd ofzo?
iedereen die 4 sterretjes voor zijn naam heeft staan toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel tof Bartben je gevraagd ofzo?
Helder.quote:
Nee dat nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iedereen die 4 sterretjes voor zijn naam heeft staan toch?
Gezellig samen slapenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb afgesproken met een vriendin.
Etcie gaat die opmerking heel verkeerd opvatten.quote:
Die heeft geen kater omdat ze nog dronken is. Derhalve melig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie gaat die opmerking heel verkeerd opvatten.
Je hebt toch een goed excuus, je kan zo afbellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb afgesproken met een vriendin.
Dat valt bést mee. In het echt is het namelijk makkelijker en leukerquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie gaat die opmerking heel verkeerd opvatten.
Jij had dus nog niet door dat Etc best vaak dat soort opmerkingen maakt de laatste tijd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is echt te veel info.Had er ook overheen gelezen.
quote:
Hey PSquote:
Ah, daar is Remi.quote:
Geen katerquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey PS. Heb je je eerste USA-legale kater overleefd?
Ja, wat een "onverwachte" conclusiequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
Goh, wat raar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)groter___.html?p=2,1
Nou, ik ook niet. Voortaan kan ik Etcie nu niet meer recht in d'r ogen kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Jij had dus nog niet door dat Etc best vaak dat soort opmerkingen maakt de laatste tijd?
Was je dat van plan dan? Nou ben ik teleurgesteld dat dat niet doorgaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet. Voortaan kan ik Etcie nu niet meer recht in d'r ogen kijken.
Zegt er 1 wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was je dat van plan dan? Nou ben ik teleurgesteld dat dat niet doorgaat
Even quoten voor de toekomst.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Ho ho, ik wil best meeten, als de afstand een beetje te doen is
Mooi. Volgende meet is in Galesburg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Ho ho, ik wil best meeten, als de afstand een beetje te doen is
quote:
quote:
Niet smaken he? Ook niet boeren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mooi. Volgende meet is in Galesburg.
Ik heb mijn lunch zo
Quagmire is een heldquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net in Family Guy
Glenn Quagmire "how long are you in beauty school"
blondje: "2 months"
Glenn Quagmire: "tonight we are doing facials"
![]()
Niet overboord gevallen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Klaar voor Gogol Bordello once again straks...
Maar......quote:
maar geen zin. en weer terug in galesburg. en gewoon vanallesquote:
Ik zie dat je er spontaan in het Frans van bent gaan tweetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
christus te paard, ik heb een pokkehumeur
Ah, back to normal dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar geen zin. en weer terug in galesburg. en gewoon vanalles
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie dat je er spontaan in het Frans van bent gaan tweeten
Ik blijf het zeggen: Gewoon op tijd je pillen blijven slikken en de knop 'emo/drama' iets naar links terug draaien...quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
christus te paard, ik heb een pokkehumeur
Kanjer! Geweldig bedankt voor je hulpquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag de eerste lange klusdag van vele. Vanochtend begonnen bij IARL en 's middags thuis weer aan de gang gegaan.
ik wil ook naar bedquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Dat weet ik ook niet - en ik hoef er in elk geval niet achter te komen
Ziezo, en dan nu een iarl-avondje - bedtijd
Wat let je?quote:
ik zit op m'n werkquote:
Daar kwam ik vanmiddag ook achter, je mag hem houdenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kanjer! Geweldig bedankt voor je hulpJe was alleen je potlood vergeten
detailsquote:
?quote:
Lunchdate, wijsneusquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
?
over mijn zeer interessante werk voor mijn college in het midden van het maisveld? vandaag kwam ik tot de deprimerende realisatie dat er geeneens een gebouw hoog genoeg is om succesvol vanaf te springen in dit rotdorp.
Nee, dat het een detail is dat je op je werk zit terwijl je je bed in wiltquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
?
over mijn zeer interessante werk voor mijn college in het midden van het maisveld? vandaag kwam ik tot de deprimerende realisatie dat er geeneens een gebouw hoog genoeg is om succesvol vanaf te springen in dit rotdorp.
ah op die manierquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat het een detail is dat je op je werk zit terwijl je je bed in wilt
false.quote:
hahahahahahaha gelijk heb je. dat geeft de burger moedquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en op de kruisng van main en Kellog staat een gebouw van 6 hoog
ja maar dat is het bejaardentehuis en die zitten altijd buiten. Dat kan ik die arme lui toch niet aandoen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en aan tompkins str staat een flat van 8 a 10 hoog
En de op één na grootste train yard in Amerika. We staan in de top 10 most likely for terreur locaties in de United States. Ofy zou hier bloeienquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik lees nu dat er voor Ofyles een Walhalla in Galesburg te vinden is: Galesburg Railroad Museum.
Ik heb hem al lang niet in de SC gezien. Hij zit daar vast al.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En de op één na grootste train yard in Amerika. We staan in de top 10 most likely for terreur locaties in de United States. Ofy zou hier bloeien
voor zover ik weet is dat allemaal deel van het treinen netwerk. Dus zal wel Burligton Santa Fe zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speaking of railroad
PS, wat voor bedrijf zit er ten zuiden van Galesbrug aan de 41? Net onder het grote rangeerterrein met een hoop eigen sporen?
mij ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aan de 41 staat een link dat het bedrijf Koppers er zit, maar dat zegt me verder weinig
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Kijktip voor vanavond: http://www.moviemeter.nl/film/30583
Dan was dat opsturen per post toch helemaal niet zo'n slecht idee.quote:Hij dwingt Mike het lichaam op te graven en samen met het lijk trekken ze naar het Mexicaanse geboortedorp van Estrada om hem daar opnieuw te begraven. De tocht verloopt niet zonder moeilijkheden.
Nee Koppers is een bedrijf dat de logistiek voor 'train plants' (remises in NL?) regelt. Ik heb even gekeken en het ligt naast Burlington Santa Fe's remise. Dus mijn conclusie is dat ze de treinen regelen en parkeren voor alle treinen die niet BSF zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt iets van spoormaterieel/ materiaal te zijn
Maar dat maakt zo'n korte film.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Dan was dat opsturen per post toch helemaal niet zo'n slecht idee.
-lijk inpakkenquote:
Ik kwam er laatst pas achter dat het vroegere Van Gend en Loos is veranderd in DHL.quote:
Ik heb het speeldoosje.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst pas achter dat het vroegere Van Gend en Loos is veranderd in DHL.
Ik vind dit het enige leuke nummer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst pas achter dat het vroegere Van Gend en Loos is veranderd in DHL.
[..]
Ik heb het speeldoosje.
Dat heeft Fok me wijsgemaakt.quote:
Ja, meest catchy en volledig nummer. De rest is tekstueel natuurlijk ook niet heel bijster interessant.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dit het enige leuke nummer.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef wyccie het volgende:
Naamsveranderingen - hoe heette dat ook alweer?
quote:Nedlloyd sold Van Gend & Loos to Deutsche Post in 1999. The three daughter companies of Deutsche Post (Danzas, DHL Worldwide Express and Van Gend & Loos) were merged to form DHL in 2003, ending the almost 200-year history of Van Gend & Loos.
Onduidelijke bagger is dat Twitter toch.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
Femke Halsema tegen voortplanting door Allochtonen?
“@CorrectieTicq: Misschien is langer nog beter? #leerNederlands: getrouwd! RT @Atjescarr Mattie ik blijf maagd tot ik getrouwt bn, is beste.”
Retweeted by FemkeHalsema
Eh, niet, als ik dit mag geloven: http://nl.wikipedia.org/wiki/Adeccoquote:
Bladen als de Story zullen er wel blij mee zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onduidelijke bagger is dat Twitter toch.
Ja, wel als je een pulpconclusie trekt. Ik lees daar alleen maar dat die persoon geen seks voor het huwelijk wil en dat Halsema dat wel digt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bladen als de Story zullen er wel blij mee zijn.
Ik lees dat Halsema het eens is met de opmerking dat nog langer maagd blijven geen verkeerd idee is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, wel als je een pulpconclusie trekt. Ik lees daar alleen maar dat die persoon geen seks voor het huwelijk wil en dat Halsema dat wel digt.
Dat is min of meer toch hetzelfde? En dat zal ze in het algemeen vinden. Niet specifiek voor allochtonen. Dat is een Weekend-conclusiequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lees dat Halsema het eens is met de opmerking dat nog langer maagd blijven geen verkeerd idee is.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is min of meer toch hetzelfde? En dat zal ze in het algemeen vinden. Niet specifiek voor allochtonen. Dat is een Weekend-conclusie
Ik moest ook even goed lezen (achteraan beginnen dus) voordat ik het begreep.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
Onduidelijke bagger is dat Twitter toch.
Dat had ik al gezien, maar ik kan me herinneren dat de Adecco vroeger bij ons anders heette....quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Eh, niet, als ik dit mag geloven: http://nl.wikipedia.org/wiki/Adecco
Godallejezus! Is dat een baby of een jojo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soemp beloof me dat je dit nooit doet met je baby. Ik kon niet verder kijken dan 0:43
http://www.boobootv.com/2011/01/03/wtf-ukraine-baby-yoga/
Hij is nooit weggeweest...quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb hem al lang niet in de SC gezien. Hij zit daar vast al.
Ofyles!quote:
Tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:43 schreef Soempie het volgende:
Dat linkje over die baby kijk ik niet hoor.
Goedemorgen.![]()
Heb gisteravond volgens mij de baby voelen schoppen. Raar gevoel.![]()
Nee, ben morgen 18 weken zwanger en met 20 weken hebben we de echo. Dan kunnen ze hopelijk zien wat het wordt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Tof. Weet je eigenlijk al wat het wordt? (lees niet alles hier dus als ik een dubbele vraag stel dan sorry
)
Spannend!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ben morgen 18 weken zwanger en met 20 weken hebben we de echo. Dan kunnen ze hopelijk zien wat het wordt.![]()
Succes en veel plezierquote:Nu m'n een na laatste rijles en daarna werken. Prettige dag allemaal!
Tussen de 1400 andere dampende, brullende, hossende aanwezigen heb ik hem niet gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey MM, mn broer nog gezien in de Melkweg?
Wanneer moet je afrijden dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ben morgen 18 weken zwanger en met 20 weken hebben we de echo. Dan kunnen ze hopelijk zien wat het wordt.![]()
Nu m'n een na laatste rijles en daarna werken. Prettige dag allemaal!
Volgens mij beweegt 'het' dan al wel... Maar of je dan al wat kan voelen, daar zal ik nooit achter komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
En kun je na 18 weken uberhaupt al wat voelen dan?
Zeker, dat kan met 12 weken zelfs al. Alleen zal dat niet heel vaak gebeuren, vooral vrouwen die al zwanger zijn geweest voelen het eerder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer moet je afrijden dan?
En kun je na 18 weken uberhaupt al wat voelen dan?
Gewoon in 1x slagen johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker, dat kan met 12 weken zelfs al. Alleen zal dat niet heel vaak gebeuren, vooral vrouwen die al zwanger zijn geweest voelen het eerder.![]()
Maar na gisteravond en vanmorgen (tijdens rijles) even is het rustig.
Die kleine friemel is ook al zo'n 20 cm he.![]()
En ik moet 15 augustus rijexamen doen. Vandaag ging het erg goed.
Dat zei de leraar vandaag ook. Hup, gewoon in een keer, want je kunt het.quote:
naiefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Er waren gisteren roze glacé koeken gebracht. Ik denk vandaag: oeh lekker. Op
werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei de leraar vandaag ook. Hup, gewoon in een keer, want je kunt het.
Maar met zenuwen kun je vreemde acties uithalen.![]()
Wat gaan jullie vandaag doen allemaal, met het mooie weer?
En vanavond eten bij vrienden thuis, die op vakantie zijnquote:
Blijkbaarquote:
Geen drank gisteren, maar denk dat het lange buiten zijn in de zon en het concert (met oordoppen) me nu opbreken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met of zonder drank?
Als met drank : haha![]()
Als zonder drank: balen
Jup, heb ik ook nog wel eens. Dus ik ontwijk de zon maar eens. Oeh that reminds mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's dan minder. Ik heb ook wel eens knallende koppijn gehad van lang in de zon lopen.
Dat had ik gisteren dan ook, een cap op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup, heb ik ook nog wel eens. Dus ik ontwijk de zon maar eens. Oeh that reminds meik had nog wat mee voor op m'n hoofd
Nu nog? Dat is niet lekker hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren dan ook, een cap op.
Maar m'n hoofd gloeit alsof ik op een bakplaat gelegen heb...
Heb geen thermometer hier, thuis ook trouwens niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu nog? Dat is niet lekker hoor
Heb je niet gewoon koorts?
Als ik oververmoeid ben ga ik ook gloeienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb geen thermometer hier, thuis ook trouwens niet.
Ben ook moe en het waren 3 intensieve dagen, dus daar gooi ik het maar op...
http://www.nu.nl/buitenla(...)ns-schietpartij.htmlquote:‘Hij heeft vrijdag tijdens zijn laatste verhoor zelf verklaard dat hij de politie heeft gebeld, maar ik weet niet zeker of hij dat ook echt heeft gedaan,’ aldus advocaat Geir Lippestad aan het Noorse NRK.
Heeft 'ie ook niet, dit is zijn advocaat die het naar buiten brengtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die vent moeten ze eenzaam opsluiten in het noorden van Noorwegen en nooit meer spreekrecht geven
Eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geef die man ook een spreekverbod
opmerking 1 blijft staan
Nou, je kunt 'm op het randje levend laten. Vervolgens laten genezen en de volgende mag zich uitleven. Ja, dat is martelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat overleefd hij niet. Maar je stelt dus effectief stenigen voor?
Ik ben van de week serieus aangevallen door één of andere user dat ik geen AKQ Fundamentalist ben maar een vuile Googelaar. Ik ken die hele user niet(http://forum.fok.nl/user/history/94782) Wanneer heb je mij überhaupt nog in de quiz gezien?quote:
Mooi voorbeeld nu weer, eerste 2 foute antwoorden geven en dan ineens het juiste antwoord weten...quote:
Ik zou zeggen: geeft die man een baan, niet een gevangenisstraf. Als het 'm lukt zelf zo'n ding te bouwen, dan ben je een aanwinst.quote:"A 31 year old Swedish male was arrested for trying to build a nuclear reactor in his apartment. He got hold of radioactive material thru mail-order purchases and from smoke detectors. Police raided his apartment after he had contacted the Swedish Radiation Authority (Strålsäkerhetsmyndigheten) to inquire if it was legal to construct a nuclear reactor at home."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: geeft die man een baan, niet een gevangenisstraf. Als het 'm lukt zelf zo'n ding te bouwen, dan ben je een aanwinst.
In de melders zit licht radioactief materiaal. Wellicht als je er genoeg van verzamelt, dat je genoeg hebt. Hij heeft ook niet heel veel nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Bart het volgende:
Ik denk alleen niet dat je een kernreactie op gang gaat krijgen met wat rookdetectors.
Nou ik heb mijn twijfels erbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de melders zit licht radioactief materiaal. Wellicht als je er genoeg van verzamelt, dat je genoeg hebt. Hij heeft ook niet heel veel nodig natuurlijk.
We zullen het nooit wetenquote:
Tenzij hier een natuurkundige langskomt die nucleair expert isquote:
We noemen een Anders Behring Breivikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten
Maar onderschat huisvlijt niet.
quote:1. McDonald's Chicken McNugget is 56% corn and the chicken itself is almost entirely fed on corn
2. A Chicken McNugget contains contains thirty-eight ingredients as boasted in a Donald's flyer called "A Full Serving of Nutrition Facts"*
3. Modified cornstarch is also used to bind the pulverized chicken meat
4. mono-, tri-, and diglycerides emulsifiers are used to keep the fats and water from separating
5. McNuggets also contain several completely synthetic ingredients, derived from petroleum
6. Sodium aluminum phosphate, mono-calcium phosphate, sodium acid pyrophosphate, and calcium lactate are used to keep the animal fats from turning rancid
7. There are "anti-foaming agents" like dimethylpolysiloxene which is a suspected carcinogen and an established mutagen, tumorigen, and reproductive effector; it's also flammable
8. Tertiary butylhydroquinone, or TBHQ, an antioxidant derived from petroleum is sprayed directly on the nugget to "help preserve freshness"
9. The FDA allows no more than 0.02 percent TBHQ in a nugget. A single gram of TBHQ can cause "nausea, vomiting, ringing in the ears, delirium, a sense of suffocation, and collapse." Ingesting five grams of TBHQ can kill." **
10. The battery chicken spends all her laying life in a cage crammed in with three and up to seven other birds
Prima voorbeeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We noemen een Anders Behring Breivik
Doe maar een portie.quote:
Nee, net een soepje op. Maar "enge" scheikundige namen schrikken mij niet af. Dit is wel een mooi stukje haatzaaien jegens de Mac( ik ze niet dat ze dat niet verdienen)quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima voorbeeld
Sterker nog, ik snap bijna niet dat er meer van dat soort figuren zijn. De middelen zijn er. Gekken zijn er ook genoeg. Volgens mij is het veel minder moeilijk een aanslag te plegen dan het lijkt.
Daar ben ik zeker ook blij omquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
Ik denk alleen dater ge;ukkig echt maar weinigen zo gek zijn
Je neemt me de nugget uit de mondquote:
eeewwwwquote:
quote:3. Santa Clause comes from St Nicholas who would ride in Spain delivering presents in Cloggs and wooden shoes.
Ja, moet je ze eens vragen hoe ze Sinterklaas uitspreken. Kom je al in de buurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iets met de klok en de klepel
[..]
Nee ik weet wel dat Santa Claus van Sinterklaas komt. Maar dit komt van een of andere aziatische website. Lees eens goed en je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, moet je ze eens vragen hoe ze Sinterklaas uitspreken. Kom je al in de buurt.
Oh jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik weet wel dat Santa Claus van Sinterklaas komt. Maar dit komt van een of andere aziatische website. Lees eens goed en je snapt wat ik bedoel
Pics van jou in een bikini. Anders niet zeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mozesallemachtig wat is het heet
Ik zit wederom op mijn werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics van jou in een bikini. Anders niet zeuren.
Hahaha, Labrador is nu wel van toepassing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zit wederom op mijn werk.
Also:
[ afbeelding ]
daarom postte ik het ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hahaha, Labrador is nu wel van toepassing.
quote:
je mist een woord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
De pelletkachel bewijst z'n nut na 1 seizoen al: Bijna ¤400 energie verbruikt dan vorig jaar!!
Jij woont in een bezemkast...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:08 schreef CaLeX het volgende:
400.... Als ik 400 minder ga betalen krijg ik geld toe van de eneco
Ik vind het maar een raar verhaal...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom moet die Mandy Ontbijtkoek zo uitgebreid met foto's en alles in het nieuws komen? Als ze echt zo bang zijn dat die loverboys weer langskomen moet je vooral nog groter in de krant zetten dat je weer thuis bent. Of mis ik iets?
Ik weet het huis, nog niet de kamerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Je had toch al een nieuw onderkomen? of is dat over 4 dagen nog niet beschikbaar?
Behalve dat ik nergens heen kan. als geen plek toegewezen krijg krijg ik ook geen sleutels. En ik krijg het ook wel te horen, maar het duurt irritant lang.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
dus dan is er geen probleem lijkt me? je hebt een dak, je weet alleen nog niet welk deel van het dak straks boven jouw hoofd hangt. Er zijn grotere problemen
Ik heb geen idee... Het is een speciaal huis/geval, alle andere terugkerende studenten weten hun kamer al sinds mei. Voor dit huis is het altijd anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar je hebt een vermoeden dat ze dat niet binnen die 4 dagen toewijzen? Dan heb je wel een probleem idd
Ik heb aantal zinnetjes hetzelfde iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Niet overtuigd. Beetje horoscoopwetenschap.
Hoeveel dezelfde zinnetjes heb jij? Vind de meeste namelijk meer op jou van toepassing dan op mij.![]()
Mijn resultaten.
Het programma kan in ieder greval wel onderscheid maken tussen man en vrouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef Gillingham het volgende:
Slaat werkelijk nergens op. In ieder geval in mijn geval. Je reinste kwakzalverij.
Mijn resultaten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij klinkt niet als een leuk persoon.
Ik hoop niet dat jij een fanatiek horoscoop-lezer bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het programma kan in ieder greval wel onderscheid maken tussen man en vrouw.
Jij hebt wel echt andere zinnen, maar dat kan best gebaseerd zijn op geslacht.
Slecht Engels trouwens, en het spreekt zichzelf tegen. En jij klinkt niet als een leuk persoon.
Absoluut niet. Zelfs voor het 'grappige' vind ik het onzin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Gillingham het volgende:
Ik hoop niet dat jij een fanatiek horoscoop-lezer bent.
Ik betaal niet voor energie. Baas boven baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:08 schreef CaLeX het volgende:
400.... Als ik 400 minder ga betalen krijg ik geld toe van de eneco
Had Jamie al eerder gepost geloof ik:quote:
De gene die dat mcdonalds lijstje gemaakt heeft zal wel naar food INC gekeken hebben. Daar hebben ze het ook uitgebreid over mais:quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zit wederom op mijn werk.
Also:
[ afbeelding ]
Meer over het al dan niet moeilijk zijn van het plegen van zo'n aanslag hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima voorbeeld
Sterker nog, ik snap bijna niet dat er meer van dat soort figuren zijn. De middelen zijn er. Gekken zijn er ook genoeg. Volgens mij is het veel minder moeilijk een aanslag te plegen dan het lijkt.
Gewoon in een 3 kamer flat, maar misschien ligt het aan het feit dat ik alleen woon en bijna nooit thuis benquote:
Wat betaal jij aan gas en licht dan per maand, als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gewoon in een 3 kamer flat, maar misschien ligt het aan het feit dat ik alleen woon en bijna nooit thuis ben
Kan me daarnaast indenken dat zo'n pelletbrander 'gezelligere' warmte geeft a la open haard.. of is het meer een CV aangesloten systeem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat betaal jij aan gas en licht dan per maand, als ik mag vragen?
Ik betaalde ¤165 p/m en ga nu naar ¤150.
ik zit aan de 86, maar dat is wel hoger ingeschat (als het goed is)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat betaal jij aan gas en licht dan per maand, als ik mag vragen?
Ik betaalde ¤165 p/m en ga nu naar ¤150.
Tik een ei stuk en smeer meteen na de verbranding het eigeel op de wond, het trekt de brand eruit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag heb ik te lang buiten gezeten zonder zonnebrandcreme met als gevolg dat ik nu een wat rood hoofd heb. Even googlen wat ik daar tegen kon doen, kwam ik uit op deze pagina. De ene tip vind ik nog vreemder dan de ander
"Dat trekt de brand eruit".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tik een ei stuk en smeer meteen na de verbranding het eigeel op de wond, het trekt de brand eruit.
- Diana
Ik wil wel een ei op je hoofd kapot tikken
Op de brandstapel met die denkbeelden!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Dat trekt de brand eruit".
Middeleeuwse denkbeelden.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tik een ei stuk en smeer meteen na de verbranding het eigeel op de wond, het trekt de brand eruit.
- Diana
Ik wil wel een ei op je hoofd kapot tikken
Dat, en als ik voor het slapen gaan mijn hoofd insmeer met eiwit, eigeel, melk of yoghurt dan is mijn kussen de volgende morgen een smerige ransboelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Dat trekt de brand eruit".
Middeleeuwse denkbeelden.
Nog wat foute oneliners er tussen weten te krijgen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:34 schreef TradeMarkie het volgende:
bedtijd. twee en half uur later dan gepland, want inbraak op het werk en ik mocht op komen draven.
Een best lekkere agente, dat dan weer wel
quote:
ik hield op met lezen na "Prem..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Premtime was ook op Campzone, nu eens luisteren wat ze zeggenhttp://premtime.ntr.nl/20(...)-oirschot/#more-2912
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:34 schreef TradeMarkie het volgende:
bedtijd. twee en half uur later dan gepland, want inbraak op het werk en ik mocht op komen draven.
Een best lekkere agente, dat dan weer wel
Je hebt hem toch zien staan in januari?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan me daarnaast indenken dat zo'n pelletbrander 'gezelligere' warmte geeft a la open haard.. of is het meer een CV aangesloten systeem?
Dat scheelt inderdaad wel een slok op een borrel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik zit aan de 86, maar dat is wel hoger ingeschat (als het goed is)
Wat is er mis met een politie agente?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhh, Cobra, van mij mogen die plaatjes wel in een spoiler tag staan ivm werk
Ik kan helaas dat filmpje van die agent die een jochie onder zijn hol trapt nergens vinden.quote:
Maar dan weer niet als het regentquote:
Ik ben voor de herinvoering van de schandpaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren gezien hoe een oude Mercedes langsscheurde, gevolgd door een nog harder scheurend politiebusje + auto. Kwamen 5 of 6 Marokkanen uit de Mercedes. Eéntje ging mooi in de boeien. En een grote bek dat ze haddden
Uiteindelijk mocht de rest gaan na een hoop gescheld.
Hij heette geen Breivikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben voor de herinvoering van de schandpaal.
Dat zou inderdaad wel een aparte achternaam zijn voor een marokkaan.quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)geblazen-worden.htmlquote:Politieagenten in de Australische stad Sydney proberen een bom onschadelijk te maken die vastgemaakt zit aan de nek van een 18-jarige vrouw.
Het is onduidelijk hoe de bom op het lichaam van de vrouw terecht gekomen is, maar ze heeft hem niet zelf geplaatst. Het tienermeisje belde zelf de politie nadat ze het verdachte apparaat ontdekt had.
Een woordvoerder van de politie meldt aan de Australische Daily Telegraph dat het om een "zeldzame kraagbom" gaat.
Aan de bom zou een briefje met eisen voor losgeld bevestigd zijn. De politie vermoedt daarom dat het om chantage gaat.
Het tienermeisje maakt deel uit van een van de rijkste families van Sydney en durft zich volgens de politie absoluut niet te bewegen.
Explosievenexperts onderzoeken de bom, terwijl andere hulpdiensten zich ontfermd hebben over de familie van de vrouw.
Oh bahquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
En zo haal je als redneck een tattoo weg:
http://www.vkmag.com/maga(...)een_redneck_gaat_zo/
Zijn je benen al bruin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |