Vertel.quote:
Maar dat is toch altijd lekker, niet specifiek na Berenburgquote:
Hey, sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd lekker, niet specifiek na Berenburg.
Gisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey, sinds wanneer ben jij blauw?
Dat is echt te veel info.quote:
3 modjes in MEN!? Verwacht men een stormloop?quote:
Wow wtfquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
3 modjes in MEN!? Verwacht men een stormloop?
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
3 modjes in MEN!? Verwacht men een stormloop?
Hoezo?quote:
quote:
Halfquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel tof Bartben je gevraagd ofzo?
iedereen die 4 sterretjes voor zijn naam heeft staan toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel tof Bartben je gevraagd ofzo?
Helder.quote:
Nee dat nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iedereen die 4 sterretjes voor zijn naam heeft staan toch?
Gezellig samen slapenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb afgesproken met een vriendin.
Etcie gaat die opmerking heel verkeerd opvatten.quote:
Die heeft geen kater omdat ze nog dronken is. Derhalve melig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie gaat die opmerking heel verkeerd opvatten.
Je hebt toch een goed excuus, je kan zo afbellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb afgesproken met een vriendin.
Dat valt bést mee. In het echt is het namelijk makkelijker en leukerquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie gaat die opmerking heel verkeerd opvatten.
Jij had dus nog niet door dat Etc best vaak dat soort opmerkingen maakt de laatste tijd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is echt te veel info.Had er ook overheen gelezen.
quote:
Hey PSquote:
Ah, daar is Remi.quote:
Geen katerquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey PS. Heb je je eerste USA-legale kater overleefd?
Ja, wat een "onverwachte" conclusiequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
Goh, wat raar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)groter___.html?p=2,1
Nou, ik ook niet. Voortaan kan ik Etcie nu niet meer recht in d'r ogen kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Jij had dus nog niet door dat Etc best vaak dat soort opmerkingen maakt de laatste tijd?
Was je dat van plan dan? Nou ben ik teleurgesteld dat dat niet doorgaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet. Voortaan kan ik Etcie nu niet meer recht in d'r ogen kijken.
Zegt er 1 wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was je dat van plan dan? Nou ben ik teleurgesteld dat dat niet doorgaat
Even quoten voor de toekomst.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Ho ho, ik wil best meeten, als de afstand een beetje te doen is
Mooi. Volgende meet is in Galesburg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Ho ho, ik wil best meeten, als de afstand een beetje te doen is
quote:
quote:
Niet smaken he? Ook niet boeren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mooi. Volgende meet is in Galesburg.
Ik heb mijn lunch zo
Quagmire is een heldquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net in Family Guy
Glenn Quagmire "how long are you in beauty school"
blondje: "2 months"
Glenn Quagmire: "tonight we are doing facials"
![]()
Niet overboord gevallen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Klaar voor Gogol Bordello once again straks...
Maar......quote:
maar geen zin. en weer terug in galesburg. en gewoon vanallesquote:
Ik zie dat je er spontaan in het Frans van bent gaan tweetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
christus te paard, ik heb een pokkehumeur
Ah, back to normal dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar geen zin. en weer terug in galesburg. en gewoon vanalles
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie dat je er spontaan in het Frans van bent gaan tweeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |