ik kom tot 16, en jij?quote:
zo 500 kilo rechtstreeks op je heupenquote:
Deze viel wel tegen. Ze hadden gewoon stukjes kip erin gedaan ipv zo'n rolquote:
Jaja, heb vanmorgen gesport en ga morgenochtend weer hardlopen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo 500 kilo rechtstreeks op je heupen
Jah daarom eet ik het niet meer, ziet er niet uit op de vakantie foto'squote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo 500 kilo rechtstreeks op je heupen
* Maraca huilt uit bij MissUquote:
nooit zeggen tegen een vrouw!quote:
Lijk ik dik door deze schoenen?quote:
Starvin marvins!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
en dan zielige magere negertjes uitzenden
* Maraca annuleert de 1000 condooms bestellingquote:
nee hoor, het maakt niet uit als je vet over de straat heen sleept. dat slijt vanzelf welquote:
mensen die soa's sparenquote:
*zet de chocolade fondue en aardbeien alvast op tafel*quote:Op zondag 31 juli 2011 23:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca annuleert de 1000 condooms bestelling
ow, daarvan val je wel van af !quote:Op zondag 31 juli 2011 23:13 schreef missU het volgende:
[..]
*zet de chocolade fondue en aardbeien alvast op tafel*
Verzamel ze allemaalquote:
Maakt nu toch allemaal niks meer uitquote:
* Maraca gaat snijdenquote:
niet liev!quote:
kan je meteen terecht bij suicidegirlsquote:
Zo, dat was hard broodquote:
ik neem me stijger wel mee!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef missU het volgende:
[..]
Na die chocolade fondue mag je wel langskomen hoor
beter dan brood op je boter smerenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo, dat was hard brood![]()
* Maraca smeert boter op het brood
Fieuwquote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Maraca het volgende:
waar hebben jullie het overHad zin in stokbrood.
ik ga morgen wel naar de bo-rentquote:
is net zoals een kast, haar verplaats je niet zo snelquote:
Morgen pas?! Dan kan je beter een takelwagen regelen om me van werk op te halenquote:
Necrotiserende doorligplekken denk ikquote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef Keukenkast het volgende:
Wat zijn die zwarte plekken op haar bovenbenen?
Mwuuuuuuuhhh, necrotiserend? Dat is toch jargon voor afstervend?quote:
of door een trechterquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mwuuuuuuuhhh, necrotiserend? Dat is toch jargon voor afstervend?
zoietsquote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mwuuuuuuuhhh, necrotiserend? Dat is toch jargon voor afstervend?
quote:
De hufters!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet nog eens boos worden op mijn supermarkt. Die hebben de belgische chocoladeijs uit de schappen gehaald
krassen in de winkel, dat zal ze leren!quote:
Dat is plan B. Plan A is mijn vrouwelijke charmequote:Op zondag 31 juli 2011 23:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
krassen in de winkel, dat zal ze leren!
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is plan B. Plan A is mijn vrouwelijke charme![]()
via een trechter, mwaquote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een beejte het slachtoffer spelen, ze propte het toch zelf naar binnen.
Nou ja, als je niet kan bewegen en je alleen dat als eten hebtquote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een beejte het slachtoffer spelen, ze propte het toch zelf naar binnen.
En veel vrouwen voelen zich gelukkiger als ze etenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet kan bewegen en je alleen dat als eten hebt
Dan zou ik gewoon niet eten.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet kan bewegen en je alleen dat als eten hebt
ja dat jaquote:
Serieus? Dat schiet je te binnen als je haar ziet?quote:
Hoe zou ze het verven? 3 trekhaken om de flappen aan de kant te houden?quote:
Er is wel genoeg vet om op te terenquote:
nou, toen ik ooit eens me haar liet blonderen, vroeg de kapster als ze mijn wenkbrouwen ook wilde laten doen. Sindsdien denk ik dus daar aanquote:Op zondag 31 juli 2011 23:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Dat schiet je te binnen als je haar ziet?![]()
Daar zit ik niet bij dan.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:28 schreef missU het volgende:
[..]
En veel vrouwen voelen zich gelukkiger als ze eten
Hier begon ik me zorgen te makenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou, toen ik ooit eens me haar liet blonderen, vroeg de kapster als ze mijn wenkbrouwen ook wilde laten doen. Sindsdien denk ik dus daar aan
Eujh.. hij is een 'enabler' jaquote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit ziet er raar uitecht zo'n smerig mannetje
Sharing is caring!quote:
Ik ook niet, maar vind het wel erg lekker. Gelukkig weet ik me te beheersenquote:
mietjes, die zijn het makkelijkst te rakenquote:
ja, kennelijkquote:
ja neuken lukt nietquote:
uhuhquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:46 schreef donald_dick het volgende:
zou hij nog wat vet op sterk water hebben
nzbtje graagquote:
Opbrengst van zijn filmpjes toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef donald_dick het volgende:
wacht ff, daarvoor heeft hij wel geld?
jaren 90, zou kunnen.quote:
De almachtige Google weet dat vast welquote:
Fap ze en slaap lekkerquote:Op zondag 31 juli 2011 23:50 schreef donald_dick het volgende:
ik ga naar bed dames en heren, lekker dromen over een prachtige vrouw van 350 kilo
I'm not your buddy, fwendquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Maraca het volgende:
One, two, three, four, Afrika deserves more (money)!
[ afbeelding ]
I'm not your fwend, palquote:
Nee, daarna begon Astro TVquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:19 schreef tralalala het volgende:
Niet echt laat geworden gisteren zo te zien.
Ze zeiden *snik* dat ik in de toekomst in financiële onzekerheid komquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:53 schreef Maraca het volgende:
Ik ben vandaag langs dat grootmoeders restaurant gelopen in Dordt![]()
ze zijn op vakantie![]()
Ik heb het zondag niet helemaal gezien omdat ik Come Fly With Me wilde kijken en wist dat Top Gear vandaag herhaald zou worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:04 schreef tralalala het volgende:
Top Gear had wel een leuke aflevering.
Zeg ik net!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:09 schreef Keukenkast het volgende:
Komt er eigenlijk iets leuks op vanavond?
Wat een ventquote:
Die man die naar de sexlijnen belt natuurlijkquote:
ik in iig het thema avond over homo'squote:
Heb ik nu ook opgezet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik in iig het thema avond over homo's
Best apart zegquote:
Dit is dan weer de grootste bagger..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef TWP het volgende:
En nu de doop van een nieuwe designertas op Nederland 1. Mede mogelijk gemaakt door Joris Lam__!
Die typesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef TWP het volgende:
En nu de doop van een nieuwe designertas op Nederland 1. Mede mogelijk gemaakt door Joris Lam__!
slaapt zo'n kussen nou lekker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:21 schreef tralalala het volgende:
Ik heb alleen niets nodig.
Misschien een kussen ofzoTempur is toch best warm in de zomer.
Echt welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
slaapt zo'n kussen nou lekker?
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik mis alleen Abnormaal
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoi fokkers!
ik post nu vanaf meet () bij outpost thuis
speciaal autistenhoekje
KEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:Het regionale blaadje De Gelderlander had vandaag een paginagrote foto van Koos Spee met als kop 'Vijand van hufters'. Echter staat er boven de kop geen Koos Spee, maar Kees Spee.
Ondanks dat Spee al ruim vijftien jaar landelijk verkeersofficier van justitie is, maakt De Gelderlander toch nog deze blunder. Koos Spee is wekelijks te zien in het programma Wegmisbruikers op SBS 6.
en rob ronaldsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik mis alleen Abnormaal
[ afbeelding ]
Bij de aller matigste grap van Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik reisleider was geweest, zou het andersom zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef tralalala het volgende:
Ik moet telkens grinniken bij de promo.
Alle reisleiders lopen weg van Alberto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |