Waarom zou je dat doen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik kan heel goed Nee zeggen
WHZquote:
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje hardgelopenen meteen ook de sportschool gemaild of een rondleiding of iets mogelijk is
Anders ga ik weer terug naar mijn oude sportschool maar die zit een paar dorpen verderop en is duurder
Dat moet een goed teken zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaan we tegelijk beginnen in een sportschool?
Ziet er niet slecht uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
Ik begrijp er niets van maar volgens mijn vriendje is het niet slechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
Tee mobiel heeft nu ook alles bekend gemaakt qua prijzen --> http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
Ja, en hopelijk iets bijgebruind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt je lichaamsbeweging ook meteen weer gehad,
Klinkt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
Benieuwd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
Donderdag uit eten bij La Cubanita in Haarlem. Onbeperkt tapas voor 17,50. Althans alleen op ma t/m do.
.
24 kmquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Of je kijkt eerst even of die winkel wel open is voor je erheen fietst......![]()
Maar het was heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |