quote:Op zondag 31 juli 2011 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat ze heus wel weet dat iedereen naar haar kijkt als ze in zo'n toeristisch oord over straat gaat, of op een boot zit. Het is heel druk daar.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het mooie broekje van Wes weer in de OP
Ronaldo praktijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het mooie broekje van Wes weer in de OP
Ja, je hebt gelijk, eigenlijk haat ze dat kind en fantaseert ze over d'r stiekeme date met Antonio B.quote:
Misschien moet je iemand anders quoten, want ik zei ditquote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, eigenlijk haat ze dat kind en fantaseert ze over d'r stiekeme date met Antonio B.
Tjongejonge zeg..ze kunnen het ook niet echt goed doen he..
Maar niet bewust van camera's, lijkt me sterk. Ze roepen zelf dat ze in Italië geen enkele straat normaal door kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je hebt gelijk, ze zien er gewoon gelukkig uit met z'n drie
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Vivi het volgende:
Tjongejonge zeg..ze kunnen het ook niet echt goed doen he..
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.
Ik voorspel eerder dat de reeks een minder lang leven beschoren is als hun huwelijk dat wel is...quote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, Wesley is een tokkie en Yo is een golddigger. Genoeg materiaal voor een [reeks], dat dan weer wel, al zal hun huwelijk waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn.
It's so 80's.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef sherezade het volgende:
gadver wat ziet Wesley er toch walgelijk uit in dat korte broekje
Idd.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk bootje hebben ze gehuurd wel
Gut, zo'n voetballer zakt wel snel uit, he?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk bootje hebben ze gehuurd wel
Als dwerg blijft het natuurlijk snel plakken, die vakantiekilo's!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gut, zo'n voetballer zakt wel snel uit, he?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:27 schreef MaLo het volgende:
Moet Yo hem ook maar even te heet wassen, net als zijn broekje, dan komt het wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |