Omdat jij er omheen draait.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef AVerstraten het volgende:
Waarom beantwoord je je eigen vragen?
Pak een goede verrekijker, zoek een afgelegen polder op en mik op het juiste deel van de hemel. Veel plezier met het toetsenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:38 schreef 3-voud het volgende:
Even over die "nuchtere feiten"... hoe weet je dat dit de feiten zijn? Omdat wetenschappers dit gezegd hebben? Die zijn, zoals vaak voorgekomen, ook niet zo onbevooroordeeld.
Jij beschikt ook over een SOHO-3 en een Stereo-B?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:19 schreef AVerstraten het volgende:
Welnee. Je gaf meteen zelf al antwoord op je eerste vraag, namelijk dat ik het vooralsnog "aannam". En dat is slechts jouw aanname. Ik daag je uit die te onderbouwen: op basis waarvan neem je aan dat ik slechts aanneem wat "wetenschappers" hebben gezegd en niet zelf toets?
Huh? Waarom zou ik die nodig hebben om te kunnen toetsen of Elenin een komeet is??quote:Op woensdag 7 september 2011 16:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij beschikt ook over een SOHO-3 en een Stereo-B?
Dat zal dan wel.quote:Nou, vooruit. Als de zaken er zo voor liggen ben ik uitgeluld.
Jij kon alles toetsen zoals de OP. Aangezien je daar die 2 voor nodig hebt...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:55 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou ik die nodig hebben om te kunnen toetsen of Elenin een komeet is??
Dus kun je niet alles zelf toetsen. We zijn weer bij het begin.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:38 schreef AVerstraten het volgende:
Nee, daar heb ik die 2 niet voor nodig.
Dat is onzin. Om te kunnen toetsen of Elenin een komeet is hoef ik niet beschikken over een SOHO-3 en een stereo B. Die heb ik evenmin nodig om te kunnen toetsen of er plotseling een bruine dwerg ons zonnestelsel is binnengekomen of om te kunnen toetsen of Elenin een bruine dwerg is. Dat kan ik allemaal toetsen zonder SOHO-3 en een stereo B. Ik kan ook zonder SOHO-3 en Stereo-B zelf toetsen of de berekeningen van Leonid Elenin over grootte en baan van Elenin kloppen.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus kun je niet alles zelf toetsen.
Inderdaad.quote:Zinloos dit.
Voor de laatste keer: alle feiten uit de OP.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:55 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat is onzin. Om te kunnen toetsen of Elenin een komeet is hoef ik niet beschikken over een SOHO-3 en een stereo B.
Ja, alle feiten uit de OP. Jij bevestigt alleen je gebrek aan kennis op dit gebied. Eerlijk gezegd vind ik je inbreng pathetisch wel erg mager. Als ik een onaardige bui had zou ik zeggen: ik vind je inbreng getuigen van op niets gebaseerde arrogantie. Maar ik heb toevallig vandaag een aardige bui, dus zeg ik dat niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor de laatste keer: alle feiten uit de OP.
Voor de rest, je bevestigd je geloof en blinde bijstand in de wetenschap. En je mag het laatste woord hebben van me.
I saw what you did: ninja edit.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:06 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ja, alle feiten uit de OP. Jij bevestigt alleen je gebrek aan kennis op dit gebied. Eerlijk gezegd vind ik je inbreng wel erg mager. Als ik een onaardige bui had zou ik zeggen: ik vind je inbreng getuigen van op niets gebaseerde arrogantie. Maar ik heb toevallig vandaag een aardige bui, dus zeg ik dat niet.
Als je dat zo zeker weet, kun je waarschijnlijk ook uitleggen wat je precies onder "toetsen" verstaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus kun je niet alles zelf toetsen.
*zucht*quote:Op donderdag 8 september 2011 13:10 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Als je dat zo zeker weet, kun je waarschijnlijk ook uitleggen wat je precies onder "toetsen" verstaat.
Je doet jezelf zo slim voor, dus zou men toch verwachten zo'n eenvoudige vraag te begrijpen ?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:10 schreef AVerstraten het volgende:
Als je dat zo zeker weet, kun je waarschijnlijk ook uitleggen wat je precies onder "toetsen" verstaat.
Die berekeningen zijn om te beginnen al niet gemaakt door NASA, maar door een wiskundige (t.w. Leonid Elenin) en bevestigd door andere wiskundigen. Ook ik ben in staat om die berekeningen te maken en te controleren en zo zijn er velen met mij, waarvan van er niet één bij NASA werkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je doet jezelf zo slim voor, dus zou men toch verwachten zo'n eenvoudige vraag te begrijpen ?
3-voud vraagt gewoon, simpel of je al die "feiten" en andere shit dat je in je OP verkondigt, of je die zelf gechecked hebt of overgenomen van een of andere zogezegd wetenschappelijk verantwoorde site ...
Maar blijkbaar wel , want je zegt dat je alle berekeningen etc ivm de komeet ff thuis zelf kunt doen zonder telescoop of whatever ... lol who needs NASA ?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef AVerstraten het volgende:
Misschien worden alle doemdenkende complotters in een grote doos gestopt en door de opper-Anunnaki afgevoerd naar sprookjesplaneet X.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
Een beetje respect voor anderen misschien ?
[..]
Een koekje van eigen deeg heet dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef AVerstraten het volgende:
Bewijs jij mij maar dat dit niet gaat gebeuren. Daarna praten we weer verder.
Tenminste toch iemand met een beetje verstand en het hart op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:37 schreef Darkestlight het volgende:
Ik heb nou niet het idee dat er geen respect is. Handig is die uitspraak niet, maar als je kijkt hoeveel onzin er wordt geschreven, snap ik die uitspraak wel. Maar goed, laten we bij de feiten blijven. Ik vind de kant van de wetenschap over elenin interessant.
woteverquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:13 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Een koekje van eigen deeg heet dit.
Niks, We kunnen niet meer dan dat. Zoals je zegt is het afhankelijk van geloofwaardigheid. Is mij best aangezien ik die doemdenkers versie niet ken en er ook weinig van wil weten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:04 schreef Darkestlight het volgende:
@unclescorp @3-voud, ga lekker ergens anders zeuren met jullie kritiek. En ik ben geen Averstraten fan, maar deze meneer komt geloofwaardig over, legt netjes uit en onderbouwd zijn verhaal, wat wil je nog meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |