5,5 mm, das erg klein kaliber voor hollowpointquote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk :
[ afbeelding ]
De Ruger mini 14.
Dat lijkt me stug, die gebruikte the A-Team ook en daar raak je geen pepernoot mee.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef mapampa het volgende:
In zijn manifest las ik dat hij als hoofdwapen een Ruger Mini 14 ging gebruiken.
Waar hij mee op deze foto staat:
[ afbeelding ]
Met daarnaast een pistool en een jachtgeweer.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
5,5 mm, das erg klein kaliber voor hollowpoint
Uit zijn manifest, lijkt me dat hij die munitie dan ook heeft gebruikt.quote:I haven’t actually bothered to test the following method, since I have access to hollow point
ammo for my Ruger Mini-14.
Ze zijn wel te vinden, zijn alleen redelijk zeldzaam omdat het een militair kaliber is en HPs voor militair gebruik verboden zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
5,5 mm, das erg klein kaliber voor hollowpoint
quote:Noorse terrorist haat Madonna en Angelina Jolie
Hij hekelt hen omdat ze het vermengen van rassen verheerlijken.
http://www.nieuws.nl/653655
... een pepernoot lijkt me moeilijk te rakenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, die gebruikte the A-Team ook en daar raak je geen pepernoot mee.
Rot toch een end opquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
Links is er voor De Ander. En voor Anders... -O-
Dat is onze huidige snelle maatschappij. Verbaast me nog dat het 2/3 dagen hot geweest is. Ondertussen Schnee von gestern. Ruim een week en 52 topics is ook best veel voor een nieuwsitem, had dat ook niet verwacht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
De herdenking in Noorwegen was slechts een 1 minuut itempje ver achterin het 20 uur journaal...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
Zijn farm ligt aan de rivier tussen de plaatsen Rena en Asta. Met de southern town bedoelde hij Asta.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Endorcoven het volgende:
- Om zichzelf te motiveren trakteert hij zichzelf regelmatig op een luxe driegangenmenu. Vaak is dit een chinees restaurant in wat hij noemt de "southern town"
Mocht dit aan mij gericht zijn: uiteraard. Hij is een megalomane psychotische grootheids- en godsdienstwaanzinnige. Weliswaar met kraakheldere logica, maar met hele harteloze uitkomsten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Kikvors het volgende:
Pas op dat je niet alles gelooft wat Breivik heeft geschreven. Hij wil zich namelijk beter voordoen dan hij is, om zo zijn manifest meer kracht bij te zetten. Grootheidswaan.
Het is live op tv te zien geweest, moeten ze dan ook nog eens 10 minuten er op door gaan in het journaal? Het leven gaat door, er is ook ander belangrijk nieuws.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
De herdenking in Noorwegen was slechts een 1 minuut itempje ver achterin het 20 uur journaal...
Ja, en hij had zijn glock constant vlak bij zich dat mocht er zich een explosie voordoen en hij zou dat zwaar gewond overleven, kon hij er op die manier alsnog een einde aan maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Endorcoven het volgende:
- Op een gegeven moment moet hij werken met puur aluminium. Hij wordt doodsbang als hij de bijsluiter leest. Aluminium kan ontploffen als het in contact komt met onder meer metaal en zuurstof en als er wrijving onstaat. Op dat moment calculeert hij dat hij mogelijk komt te overlijden, maar helaas gebeurt en niets, zelfs niet als hij het in een stalen betonmolen gaat mengen.
Nouja, perhaps maar ik had iets meer verwacht toch wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is live op tv te zien geweest, moeten ze dan ook nog eens 10 minuten er op door gaan in het journaal? Het leven gaat door, er is ook ander belangrijk nieuws.
Ja de logica is inderdaad kraakhelder, wat ik tot nu gelezen heb in ieder geval. En daarin schuilt ook mijn kritiek. Het is te logisch en te zwart-wit en hij gaat zeer selectief om met feiten. Dat maakt zijn logica eigenlijk zeer simplistisch en verraadt zijn gebrek aan analytisch vermogen imo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Endorcoven het volgende:
[..]
Mocht dit aan mij gericht zijn: uiteraard. Hij is een megalomane psychotische grootheids- en godsdienstwaanzinnige. Weliswaar met kraakheldere logica, maar met hele harteloze uitkomsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |