abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100203817
Links heeft islamkritiek in het nazi-hoekje gedwongen. Volkomen onterecht, omdat elke verstandige liberale progressieve denker zich eigenlijk op zou moeten stellen tegen verspreiding van islamitische waarden door middel van dwang of zelfs met behulp van moord.

Ga alle inhoudelijke (dus niet Wilders) islamcritici maar na:
• Pim Fortuyn (ex-PvdA, ex-communist)
• Theo van Gogh (zelf niet links, maar wel van linkse huize)
• Ayaan Hirsi Ali (ex-PvdA)
• Afshin Ellian (Perzische liberaal -dus bij aankomst in Nederland links, en zeker daar-)
• Paul Cliteur
• Paul Scheffer (lid PvdA)

Allemaal teleurgestelde (ex)-linksen die de linkse apathie met betrekking tot die islamisering (in bredere zin) verafschuwden.

Logisch; Waarom stapten al die PvdA-ers over naar de LPF? Die zagen naast een breder migrantenprobleem, vooral ook het conflict tussen prediking van islamitische waarden.

• Je kan niet tegelijk voor vrouwenrechten zeggen op te komen en de islam niet fel bekritiseren.
• Je kan niet zeggen voor milieubeleid te zijn en islamitische landen, maar ook veel individuele moslims in Europa niet te wijzen op de gore bende die ze van hun milieu (environment = leefomgeving) maken.
• Zeker met de (meer dan terechte) linkse kritiek op de achterlijke gristelijke waarden van de jaren 50 in het achterhoofd, KAN je niet anders dan NOG achterlijker, NOG anti-linkser -de islam is niet tegen abortus, die doden gewoon de moeder er ook bij :') - en nog fanatiekere waarden ten zeerste afwijzen.

Maar welnee. Vrouwtjes die 40 jaar geleden Baas in Eigen Buik schreeuwden, staan nu vrolijk te folderen voor islamitische principes. Niet de baardman, maar de blanke boef die er iets van zegt, is het Grote Fascistische Gevaar.

Anders zag dat een beetje anders en vooral zijn achterlijke idiote waanzinnige denkbeelden en verlies van elementaire mensenrechtenprincipes hebben tot dit geweldige drama bijgedragen. Een oerdomme zinloze aanslag.

Een zwarte bladzijde in de vredelievende strijd van ons Mooie Fort Europa tegen achterlijke zieke middeleeuwse zandbakdenkbeeldjes van een pedofiele woestijnrover.

Het erge is ook dat de politieke partijen veel islamlievender zijn dan het volk. Praat maar es met wat PvdAers die niet naar Fortuyn zijn geswitcht en die moeten het echt niet op de islam hebben, zeker niet op de manier waarop Cohen en Vogelaar dat doen.

Het is de linkse Elite die vasthoudt aan een of ander vaag verheven islamitisch deel. Alsof lekkere couscous, goedkope groenteboertjes, vredelievende vriendelijke (maar nog steeds achterlijk conservatief denkende) moslims een ideologie goedpraten die in Europa meer houvast gaat krijgen.

Een onbegrijpelijk wensdenken van een bizar soort Kalifaat. Alsof het dan allemaal "linkser" wordt. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_100203899
Naar mijn idee is er niets mis met islamkritiek. Het ligt er gewoon aan hoe je het invult en welke consequenties je eraan verbindt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100204039
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Naar mijn idee is er niets mis met islamkritiek. Het ligt er gewoon aan hoe je het invult en welke consequenties je eraan verbindt.
Vandaar dat Fortuyn massaal door links in de nazihoek (en erger) gedrukt werd. :')

Als links trouw was gebleven aan haar progressieve principes, was die hele LPF-Wilderse beweging (en als ik de linkse en Spruytiaanse Wildersbashers mag geloven Anders Breivik ook niet).

Maar nee, om stemmetjes te winnen, werden moslimpjes geknuffeld.

Of ze hun dochter nou besnijden of niet. :r
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_100204438
In Nederland bestaat geen linkse elite. Dat is slechts een denkbeeldige vijand waar Wilders zich graag tegen afzet, omdat afzetten tegen vijanden goed scoort in de peilingen. Verder moet nog maar eens worden gewezen op het feit dat Nederland de afgelopen 50-60 jaar het langst door het CDA en de VVD is geregeerd, met de PvdA pas op plaats drie.

Verder kun je prima tegen discriminatie van groepen mensen zijn op basis van hun geloof, zonder dat meteen al de waarden van die religie hier als wet worden ingevoerd. Onze wet- en regelgeving is wat dat betreft duidelijk genoeg. Verder valt het met dat moslims knuffelen ook wel mee. Qua stemmen vertegenwoordigen moslims slechts een paar zetels en die zitten ook nog niet alleen bij de PvdA. Verder zijn op initiatief van PvdA-staatssecretaris Cohen destijds de immigratiewetten aangescherpt. Het waren overigens rechtse partijen die in de jaren '60 gastarbeiders naar Nederland haalden zonder daar eisen of beperkingen aan te stellen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:12:49 #5
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_100205453
Ik ben afgehaakt na de eerste zin. Als ik een onzinverhaal wil lezen met haatretoriek richtng moslims en 'links', dan lees ik Breiviks manifest wel. Al die debiele topics hier in POL word ik bijzonder moe van.
Géén kloon van tvlxd!
pi_100205614
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef Montov het volgende:
Ik ben afgehaakt na de eerste zin. Als ik een onzinverhaal wil lezen met haatretoriek richtng moslims en 'links', dan lees ik Breiviks manifest wel. Al die debiele topics hier in POL word ik bijzonder moe van.
Ah, een groot denker, daar hadden we behoefte aan. _O_

maandag 1 augustus 2011 @ 20:20:51 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_100205798
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, een groot denker, daar hadden we behoefte aan. _O_
Ja, die OP getuigt echt van een groot denker, ja :r
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_100205898
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, die OP getuigt echt van een groot denker, ja :r
Kom maar op met je tegenargumentjes! :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

maandag 1 augustus 2011 @ 20:26:38 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_100206024
quote:
6s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom maar op met je tegenargumentjes! :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verlaag me niet tot jouw niveau. Ik begin dit soort gebash meer dan spuugzat te worden. Het herhalen van leugens, mythen, onderbuikgevoelens begint onderdehand epidemische vormen aan te nemen op dit forum. Er is geen fatsoenlijke discussie meer te voeren hier, zonder dat via een u-bocht of een jij-bak er weer een sneer moet worden uitgedeeld aan een bevolkingsgroep. Ik begin daar steeds meer voor te passen. En dit topic mag direct op de grote hoop van bullshit die POL aan het worden is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_100206142
-> BNW. Bij de andere aluhoedjes graag.
pi_100206287
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik verlaag me niet tot jouw niveau. Ik begin dit soort gebash meer dan spuugzat te worden. Het herhalen van leugens, mythen, onderbuikgevoelens begint onderdehand epidemische vormen aan te nemen op dit forum. Er is geen fatsoenlijke discussie meer te voeren hier, zonder dat via een u-bocht of een jij-bak er weer een sneer moet worden uitgedeeld aan een bevolkingsgroep. Ik begin daar steeds meer voor te passen. En dit topic mag direct op de grote hoop van bullshit die POL aan het worden is.
_O_
pi_100206674
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef El_Matador het volgende:

Een zwarte bladzijde in de vredelievende strijd van ons Mooie Fort Europa
Een vredelievende strijd? Als in....jaren 60 flower power rechts wat bloemetjes aan het uitdelen is en peace now overal verkondigt? Rechts wat het maatpak uitgooit en naakt protesteert in het Hilton tegen de Iraanse duivels die al hun buurlanden hebben binnen gevallen?

Rechts wat de gitaar oppakt en felle anti-islam songs ten gehore brengt op Islamstock?

Dat soort vredelievende strijd?

Op 1 of andere manier staan rechts en vredelievend haaks op elkaar in mijn gedachten. Rechts gooit met bommen en valt landen binnen....dat soort vredelievende strijd ken ik wel van rechts, wat dat betreft hebben ze dezelfde retoriek en methodes als een willekeurige fundamentalist.

Peace man!
pi_100206994
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En zo is dat.
Een gebrek aan beschaving is tegenwoordig bon ton.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:04:37 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_100207834
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef El_Matador het volgende:
Je kan niet zeggen voor milieubeleid te zijn en islamitische landen, maar ook veel individuele moslims in Europa niet te wijzen op de gore bende die ze van hun milieu (environment = leefomgeving) maken.
ONZ is verderop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')