Jup dat dacht ik ook, maar dan daag ik jouw uit om de film in de laatste link eens te bekijken. En post dan nog eens wat hier en zeg dan dat er helemaal niks is wat er achter gehouden wordt.quote:
Nah zelfs door het bekijken van de filmpjes vind ik het nog onzin. Als er iets is op die planeten horen we het vanzelf wel toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Jup dat dacht ik ook, maar dan daag ik jouw uit om de film in de laatste link eens te bekijken. En post dan nog eens wat hier en zeg dan dat er helemaal niks is wat er achter gehouden wordt.
Dat de maan een sataliet is gaat mij ook te ver, maar wat ik heel vreemd vind is dat er bepaalde dingen weggeshoped worden op foto's. Waarom er geen meer maanlandingen gedaan worden door de mens ? En waarom zijn er zo veel mooie kleurfoto's van het helal behalve de maan ?
Bekijk de links eerst eens en denk er dan eens over naar. Heel veel dingen gaan bij mij ook te ver, maar wel gaat er bij mij een lampje branden en dat is wat ik wil laten zien door deze links.
Als dat je mening is primaquote:Op zondag 31 juli 2011 01:52 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nah zelfs door het bekijken van de filmpjes vind ik het nog onzin. Als er iets is op die planeten horen we het vanzelf wel toch?
Dat zijn kleurenfoto's, de maan is gewoon grijs.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:49 schreef Aloria het volgende:
En waarom zijn er zo veel mooie kleurfoto's van het heelal, behalve de maan ?
quote:Op zondag 31 juli 2011 01:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
En waarom zijn er zo veel mooie kleurfoto's van het heelal, behalve de maan ?
[..]
Geen idee, maar zolang iemand er zijn nek niet over breekt laten we het maar zoquote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef Dlocks het volgende:
Deel 2? Dit topic is toch nog laaaaang niet vol
Of krijg ik op wonderbaarlijke wijze 80% van de reacties niet te zien?
En waarom staat deel 2 in BNW en deel 1 in TRUTH?
http://www.farsight.org/d(...)eries_Project_1.htmlquote:Op zondag 31 juli 2011 01:43 schreef Aloria het volgende:
Ik geloof niet alles wat er gezegt wordt, maar ik vind het vooral interesant om te zien en te lezen !
Plaats hier je youtube filmpjes, websites en plaatjes etc. Ik geloof dat er meer aan de hans is wat ons verteld wordt. Laat hier al het "bewijs" maar eens zien.
De tubes op mars, kijk en denk zelf wat je er van vind.
Pssst, tabak en alcohol zijn ook drugs, he?quote:
Ik vroeg mijzelf dat van de week ook al af.. waarom zien we altijd maar 1 kant?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat ik me wel afvraag, is hoe het kan dat de maan een donkere kant heeft die wij niet kunnen zien. Hoe kan het dat dit hemellichaam alleen maar om de aarde draait, en niet om zijn as?
Zijn er andere manen in het zonnestelsel die dit ook hebben bij hun eigen planeet?
En op t internet kom ik tegen dat de maan WEL om zijn as zou draaien, maar dat kan dan niet kloppen.... Ik ga even naar W&Tquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vroeg mijzelf dat van de week ook al af.. waarom zien we altijd maar 1 kant?
Is dat ook normaal? Dat hij precies op hetzelfde tempo meedraait, maar dan ook echt exact hetzelfde like clockwork?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De maan draait wel om zijn as, in precies dezelfde tijd als hij om de aarde draait. Juist daarom zien we altijd dezelfde kant.
Misschien dat ik de afgelopen jaren teveel heb gedronken en geblowd dat ik zoiets schijnbaar simpels niet begrijp...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De maan draait wel om zijn as, in precies dezelfde tijd als hij om de aarde draait. Juist daarom zien we altijd dezelfde kant.
Of ik ben plotseling heel dom geworden (misschien van het vele drinken gisteravond), maar ik snap hier dus helemaal niets van he. De rotatie van de maan heeft toch helemaal niets te maken met de omloopsnelheid om de aarde? Als de maan om zijn as draait, dan kan er toch geen donkere zijde zijn?quote:
Met donkere zijde bedoel ik die kant die we niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er is ook geen donkere zijde. We zien altijd dezelfde kant, maar die is bij Nieuwe Maan gewoon donker.
Die rotsachtig schijnt te wezen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Met donkere zijde bedoel ik die kant die we niet kunnen zien.
Waarom geloof je dit wel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:40 schreef DutchSpike het volgende:
Meestal geloof ik niet in deze dingen, maar dit wel.
Dus er is leven op de Maan en op Mars omdat ze dicht bijelkaar liggenquote:Er is heus wel buitenaards leven op de maan, en ook nog wel op Mars omdat die 2 di ht bij elkaar liggen.
Wat natuurlijk geen enkel bewijs is of er wel of geen buitenaards leven op de Maan en op Mars is.quote:Maar tuurlijk zegt de overheid dat niet, dan ontstaat er paniek op de wereld.
Je kunt de vraag ook omdraaien. Waarom zou de NASA wél nog een keer naar de maan moeten gaan en waarom moet men die gigantische kosten ophoesten? Met andere woorden, waarom is het rendabel om naar de Maan te gaan?quote:En iid, waarom gaat NASA niet meer naar de maan?
Als de maan in dezelfde tijd om zijn eigen as draait, als hij nodig heeft om een rondje te draaien om de aarde, dan zien we altijd dezelfde kant van de maan. Stel je voor dat hij maar de helft om de aarde gedraaid is (dat doet 'ie in ruwweg in twee weken). Als de maan niet zou draaien, zouden we dan de andere kant zien. Echter, in dezelfde tijd dat de maan dat halve baantje om de aarde heeft gedraaid, is hij ook een halve slag om zijn eigen as gedraaid. Kortom, dan keert hij weer dezelfde kant naar ons toe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Misschien dat ik de afgelopen jaren teveel heb gedronken en geblowd dat ik zoiets schijnbaar simpels niet begrijp...
Ik zie gewoon echt even niet hoe dat werkt....
Achteraf bleek ik het toch wel te begrijpen. Ik had een iets andere definitie van rotatie-as.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:40 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Als de maan in dezelfde tijd om zijn eigen as draait, als hij nodig heeft om een rondje te draaien om de aarde, dan zien we altijd dezelfde kant van de maan. Stel je voor dat hij maar de helft om de aarde gedraaid is (dat doet 'ie in ruwweg in twee weken). Als de maan niet zou draaien, zouden we dan de andere kant zien. Echter, in dezelfde tijd dat de maan dat halve baantje om de aarde heeft gedraaid, is hij ook een halve slag om zijn eigen as gedraaid. Kortom, dan keert hij weer dezelfde kant naar ons toe.
Als je het op basis van dit voorbeeld nog niet helemaal begrijpt, kun je het ook nabootsen met twee ballen. Verplaats de ene in een baan om de ander heen en draai ofwel met de beweging mee, of geef hem geen eigen draaiing (tov bijvoorbeeld de tafel waar de ballen op liggen).
dingen als bijna dood ervaringen worden zo ervaren , het probleem met bijna dood ervaringen is dat het lijkt alsof je in een lange tunnel kijkt dit komt omdat je ogen geen zuurstof krijgen en het beeld van heel ver projecteren. het licht lijkt troebel. Dit zullen de astronauten mogelijk ook zoiets vergelijkbaar iets hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:40 schreef DutchSpike het volgende:
Meestal geloof ik niet in deze dingen, maar dit wel. Er is heus wel buitenaards leven op de maan, en ook nog wel op Mars omdat die 2 di ht bij elkaar liggen. Maar tuurlijk zegt de overheid dat niet, dan ontstaat er paniek op de wereld. En iid, waarom gaat NASA niet meer naar de maan?
Ik had eens een keer iets gelezen over astronauten die zeiden dat ze ufo's hadden gezien, en een grote basis zagen die zich in een krater bevond hadden gezien, op de maan. En dat ze een trauma hebben en niet meer wilde werken als astronaut door wat ze gezien hadden.
Ik weet het allemaal niet, maar ik geloof wel dat er buitenaards leven bestaat.
Alle hemellichamen doen dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik wist ook niet dat de maan om zijn as draaide
De maan draait wel om zijn as. Alleen is dat ten opzichte van de zon en duurt die omwenteling net zo lang als die van de aarde, waardoor wij altijd maar een kant van de maan zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat ik me wel afvraag, is hoe het kan dat de maan een donkere kant heeft die wij niet kunnen zien. Hoe kan het dat dit hemellichaam alleen maar om de aarde draait, en niet om zijn as?
Zijn er andere manen in het zonnestelsel die dit ook hebben bij hun eigen planeet?
Ja, maar altijd ten opzichte van het punt van de waarnemer. Als de waarnemer met dezelfde snelheid ook met die as meedraait zal hij altijd hetzelfde punt zienquote:
Alleen draait dan wel de rest van het universum, maar dat even terzijdequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar altijd ten opzichte van het punt van de waarnemer. Als de waarnemer met dezelfde snelheid ook met die as meedraait zal hij altijd hetzelfde punt zien
We hebben nog geen commerciële fusie reactoren die op helium 3 draaien (of uberhaubt commerciële fusie reactoren) , vermoed zelfs geen eens experimentele op helium 3 maar heb geen zin dat nu te checken , Daarbij is de space shuttle is niet ontworpen om naar de maan te gaan en kan dat dus nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik hoorde laatst in een docu dat je op de maan Helium 3 kunt mijnen en dat 1 volle space shuttle met deze stof de hele aarde voor een lange tijd van energie kan voorzien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |