Jup dat dacht ik ook, maar dan daag ik jouw uit om de film in de laatste link eens te bekijken. En post dan nog eens wat hier en zeg dan dat er helemaal niks is wat er achter gehouden wordt.quote:
Nah zelfs door het bekijken van de filmpjes vind ik het nog onzin. Als er iets is op die planeten horen we het vanzelf wel toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Jup dat dacht ik ook, maar dan daag ik jouw uit om de film in de laatste link eens te bekijken. En post dan nog eens wat hier en zeg dan dat er helemaal niks is wat er achter gehouden wordt.
Dat de maan een sataliet is gaat mij ook te ver, maar wat ik heel vreemd vind is dat er bepaalde dingen weggeshoped worden op foto's. Waarom er geen meer maanlandingen gedaan worden door de mens ? En waarom zijn er zo veel mooie kleurfoto's van het helal behalve de maan ?
Bekijk de links eerst eens en denk er dan eens over naar. Heel veel dingen gaan bij mij ook te ver, maar wel gaat er bij mij een lampje branden en dat is wat ik wil laten zien door deze links.
Als dat je mening is primaquote:Op zondag 31 juli 2011 01:52 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nah zelfs door het bekijken van de filmpjes vind ik het nog onzin. Als er iets is op die planeten horen we het vanzelf wel toch?
Dat zijn kleurenfoto's, de maan is gewoon grijs.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:49 schreef Aloria het volgende:
En waarom zijn er zo veel mooie kleurfoto's van het heelal, behalve de maan ?
quote:Op zondag 31 juli 2011 01:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
En waarom zijn er zo veel mooie kleurfoto's van het heelal, behalve de maan ?
[..]
Geen idee, maar zolang iemand er zijn nek niet over breekt laten we het maar zoquote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef Dlocks het volgende:
Deel 2? Dit topic is toch nog laaaaang niet vol
Of krijg ik op wonderbaarlijke wijze 80% van de reacties niet te zien?
En waarom staat deel 2 in BNW en deel 1 in TRUTH?
http://www.farsight.org/d(...)eries_Project_1.htmlquote:Op zondag 31 juli 2011 01:43 schreef Aloria het volgende:
Ik geloof niet alles wat er gezegt wordt, maar ik vind het vooral interesant om te zien en te lezen !
Plaats hier je youtube filmpjes, websites en plaatjes etc. Ik geloof dat er meer aan de hans is wat ons verteld wordt. Laat hier al het "bewijs" maar eens zien.
De tubes op mars, kijk en denk zelf wat je er van vind.
Pssst, tabak en alcohol zijn ook drugs, he?quote:
Ik vroeg mijzelf dat van de week ook al af.. waarom zien we altijd maar 1 kant?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat ik me wel afvraag, is hoe het kan dat de maan een donkere kant heeft die wij niet kunnen zien. Hoe kan het dat dit hemellichaam alleen maar om de aarde draait, en niet om zijn as?
Zijn er andere manen in het zonnestelsel die dit ook hebben bij hun eigen planeet?
En op t internet kom ik tegen dat de maan WEL om zijn as zou draaien, maar dat kan dan niet kloppen.... Ik ga even naar W&Tquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vroeg mijzelf dat van de week ook al af.. waarom zien we altijd maar 1 kant?
Is dat ook normaal? Dat hij precies op hetzelfde tempo meedraait, maar dan ook echt exact hetzelfde like clockwork?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De maan draait wel om zijn as, in precies dezelfde tijd als hij om de aarde draait. Juist daarom zien we altijd dezelfde kant.
Misschien dat ik de afgelopen jaren teveel heb gedronken en geblowd dat ik zoiets schijnbaar simpels niet begrijp...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De maan draait wel om zijn as, in precies dezelfde tijd als hij om de aarde draait. Juist daarom zien we altijd dezelfde kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |