Wie zoeken we?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, waarom kan iedereen altijd iemand zomaar vinden op het internet, en ik weer niet?Ik faal
Ik dacht dat zij 'm poste. Niet naar de naam bij de post gekeken, alleen naar de foto.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar haal je C_A nu ineens vandaan?
Hmm Adele, ik vind dat niet zo
Ben je wel een Hagenees?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Vorig seizoen pakte Twente ook de Johan Cruijff schaal.En jij weet net als ik de rest en t einde van t seizoen.
ik hoop dat we het minstens net zo goed gaan doen, en eigenlijk net ietsjes beterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Vorig seizoen pakte Twente ook de Johan Cruijff schaal.En jij weet net als ik de rest en t einde van t seizoen.
Nee dat was ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij 'm poste. Niet naar de naam bij de post gekeken, alleen naar de foto.
Je bent te laat met intunen.
Er was geen rel. Er is ook geen lijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik ben het niet eens met Samzz, maar wel met haar mening dat het niet hier hoort.
En gezien mijn zwak voor / geschiedenis met Engelse Cockers, denk ik niet dat we ooit op 1 lijn zullen geraken. Dus mijn laatste post over deze "rel" is "Samzz".
Tsja, ik ben een groot voetbalfan dus dat ga ik echt niet missenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dus zelfs mijn show missen........![]()
Nou zoeken op Facebook / Hyves / Twitter / LinkedIN etcquote:
Droom maar lekker verder.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop dat we het minstens net zo goed gaan doen, en eigenlijk net ietsjes beter
Op de foto lijkt ie scheef. Maar goed, boeiend.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dat was ik
JaNaja ik krijg nu nog lekkere muziekjes mee
Gedaan, genoeg met die naam, maar niet hem..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou zoeken op Facebook / Hyves / Twitter / LinkedIN etc
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, hier had een vriendin van me haar synchroonzwemuitvoering op
En het is Allegria. Maar ja, details.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*betekent
En het is een show van Cirque du soleil
Op de foto ja! In het echt een klein beetje maar dat boeit niet, de drank die erin zit is belangrijkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de foto lijkt ie scheef. Maar goed, boeiend.
moah, ik droom niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |