Whehe, een meisje was een keer helemaal flieft op Dani, tot ik haar een foto van hem zónder make-up liet zien. Toen was dat snel overquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben nu niet echt in de stemming voor harde muziek verbazingwekkend genoeg
Maar ze zijn wel aweeeesoooomee!![]()
Niets van wat ik zei biedt zekerheid over wat jij denkt dat ik zei. Dus houd maar op, je doet stom.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Niets op die foto biedt zekerheid voor zo'n conclusie.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, een meisje was een keer helemaal flieft op Dani, tot ik haar een foto van hem zónder make-up liet zien. Toen was dat snel over
Waarom is zeggen dat het ding scheef hangt nu weer doordraven?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee af en toe draaf je enorm door
Helaas ging ze niet spontaan aan m'n leuter sabbelen... dat was wel jammer.quote:
Je kan ook gewoon een leuke reactie plaatsen en niet zo moeilijk doen denk ik danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is zeggen dat het ding scheef hangt nu weer doordraven?
Weet je wat, het zal wel.
Je kunt niet ALLES hebben hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas ging ze niet spontaan aan m'n leuter sabbelen... dat was wel jammer.
Alsof ik dat serieus bedoelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een leuke reactie plaatsen en niet zo moeilijk doen denk ik dan
Maar ik ga er geen issue van maken
Ik zet de radio eens aan
Jij hebt echt nog nooit een rel meegemaakt he?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit een rel meegemaakt he?.
Waar haal je C_A nu ineens vandaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik dat serieus bedoel. Alsof C_A ook maar denkt dat ik serieus ben, en zo wel, alsof het haar ook maar aan haar reet kan roesten
.
En ga dat maar eens doen ja, je mist goede muziek.
Kattenpis?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
* Trollscience pakt katjang-pedis van de Jumbo, geen popcorn binnen bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |