Ik denk morgen of straks nog ff op skype. En het er ff over hebben. Wellicht heb jij oplossingenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ik denk dat je dan mic boost aan moet zetten bij geluidsinstellingen van windows
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... We hebben geen sfinxen. Maar ik kan Kees wel kaalscheren?.
ja goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben niet thuis, maar morgeb kan ik welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk morgen of straks nog ff op skype. En het er ff over hebben. Wellicht heb jij oplossingen
Was stukken beter net hoor... je bent als het goed is nu te verstaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk morgen of straks nog ff op skype. En het er ff over hebben. Wellicht heb jij oplossingen
Vroeg jij gisteren niet naar mijn tekeningen? Ik heb mezelf zojuist overtroffen. Alleen moet ik wachten tot daglicht, grafiet laat zich niet fotograveren in huidig lichtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Was stukken beter net hoor... je bent als het goed is nu te verstaan
Probleem is dat ik mn mic makkelijk harder kan zetten zodat het voor jullie meer hoorbaar is, echter dan kan ik morgen gelijk langs een audicien omdat het extreem hard door mn headset wordt geproduceerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Was stukken beter net hoor... je bent als het goed is nu te verstaan
who me? Ik wil na 3-en wel test doen ja... (hier nog niet gedraaid he?)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij vanaaf nog draaien met skype erbij ed?
Ik zelf niet, maar kan hier geen kat nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar ik heb hier ook een kat lopen
Ohh, grafiet, tof!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeg jij gisteren niet naar mijn tekeningen? Ik heb mezelf zojuist overtroffen. Alleen moet ik wachten tot daglicht, grafiet laat zich niet fotograveren in huidig licht.
Voor een goede hond betaal je en couperen mag niet meer, wat terecht is!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar kan hier geen kat nemen.
Zou stiekem wel weer een cocker spaniel willen, maar die krengen zijn me te duur
En tegenwoordig mag de staart niet meer gepunt worden geloof ik en dan wil ik ze sowieso niet meer want dat vind ik zielig.
Morgen! Pics van jou jouw tekeningen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeg jij gisteren niet naar mijn tekeningen? Ik heb mezelf zojuist overtroffen. Alleen moet ik wachten tot daglicht, grafiet laat zich niet fotograveren in huidig licht.
Ja foutje ed.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
who me? Ik wil na 3-en wel test doen ja... (hier nog niet gedraaid he?)
quote:
Niet couperen is mishandelen bij cockers imho.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een goede hond betaal je en couperen mag niet meer, wat terecht is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |