Hmzzz das lastig... Je was nu bijna niet te verstaan... Ik moest echt mn oor tegen mn speaker houden...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het probleem dat ik mn headset maar 1 tikje aan heb staan, maar het geluid alsnog rete hard uit mn headset komt.
Die techniek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het probleem dat ik mn headset maar 1 tikje aan heb staan, maar het geluid alsnog rete hard uit mn headset komt.
Wel 2 danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die techniek van tegenwoordig.
Wil je een kat?.
Probleem is dat mn output echt extreem is. Ik heb hem maar "1 tik" open staan, en dan klinkt het al fucking hard door mn headset. Terwijl, blijkbaar, mijn input laag is want niemand hoort me.quote:
Echt?quote:
ik denk dat je dan mic boost aan moet zetten bij geluidsinstellingen van windowsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is dat mn output echt extreem is. Ik heb hem maar "1 tik" open staan, en dan klinkt het al fucking hard door mn headset. Terwijl, blijkbaar, mijn input laag is want niemand hoort me.
kunnen wij weer stoute dingetjes doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Zal ik weer een nachtje doorhalen? Laatst was dat heel leuk.
Hmmmm... We hebben geen sfinxen. Maar ik kan Kees wel kaalscheren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |