Ik gaf net al aan dat ik evt wel wil draaien. Maar ik weet niet of men dat wil.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie gaat er om 12 uur draaien eigenlijk?
hebben nog een gat wat gevuld moet worden
Ligt eraan.. als het van alles wat wordt dan mag t best van mijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gaf net al aan dat ik evt wel wil draaien. Maar ik weet niet of men dat wil.
meldt*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een gat dat wel weer eens gevuld mag worden.
Daar ging je na de 16e toch voor zorgen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een gat dat wel weer eens gevuld mag worden.
Mooie tattoo trouwens, netjes gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoi hoi Karzai
hoe is het met jou?
Ik zou je gaatje graag vullen, maar heb SAM hier niet, en ook niet bijster veel muziekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie gaat er om 12 uur draaien eigenlijk?
hebben nog een gat wat gevuld moet worden
Ik heb nog een playlist over van netquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als het van alles wat wordt dan mag t best van mij
hmmquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou je gaatje graag vullen, maar heb SAM hier niet, en ook niet bijster veel muziek
thxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mooie tattoo trouwens, netjes gedaan.
Okquote:
Dat is wel heul lang wachtenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ging je na de 16e toch voor zorgen?![]()
Dat meisjes die op Memebase kijken niet vreemd zijnquote:
Wij hadden een Engelse Cocker, met stamboom, van een goede fokker, stuurde jaren na aankoop nog kaartjes voor de verjaardag van onze hond.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
DudeAls ze niet geschikt waren voor een lange staart dan hadden ze er geen gehad.
Volgens de Vereniging kwispelen ze al een stuk minder. Daarbij, ik ken Cockers, tante heeft ze jaren gefokt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat meisjes die op Memebase kijken niet vreemd zijn
Douchse enquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi, metro checken, douchen en omkleden
Doe eens niet van die foute aannames. Dat komt alleen maar dom over.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wij hadden een Engelse Cocker, met stamboom, van een goede fokker, stuurde jaren na aankoop nog kaartjes voor de verjaardag van onze hond.
Ik heb gehuild als een malle toen ze dood ging.
Doe dus niet alsof ik een debieltje ben.
Dat het rustiger kan worden zal best, maar zoals ik een cocker ken vind ik een lange staart zielig.
En wat vind je van de hedendaagse labrador dan, dat is pas zielig, die zijn zover doorgefokt dat het kutbeesten zijn geworden.
Sorry maar mij neerzetten als iemand die niks geeft om dierenwelzijn juist over het dier waar ik het meest van gehouden heb valt verkeerd.
Soms ben ik een domme lul en ik ben echt geen heilige mbt dieren, maar ik mis dat "beest" 's ochtend nog steeds wel eens.
Hij hangt scheef.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag planken in m'n trapkast opgehangen en gelijk deze geplaatst:
[ link | afbeelding ]
Heldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag planken in m'n trapkast opgehangen en gelijk deze geplaatst:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ff cradle of filth live luisteren, lekker smerig
quote:
Nee, ik kijk naar wat de foto afbeeld en trek een conclusie.quote:
Cruelty... brought thee.... OOOORCHIIIIIIIIIDS!!!! *onsamenhangend gekrijs* *headbang*quote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar wat de foto afbeeld en trek een conclusie.
Nee, ik lul even iemand uit die denkt een puntje te kunnen scorenquote:
Ik ben nu niet echt in de stemming voor harde muziek verbazingwekkend genoegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cruelty... brought thee.... OOOORCHIIIIIIIIIDS!!!! *onsamenhangend gekrij* *headbang*
Zelden COF zo poëtisch omschreven gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cruelty... brought thee.... OOOORCHIIIIIIIIIDS!!!! *onsamenhangend gekrijs* *headbang*
Nee af en toe draaf je enorm doorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik lul even iemand uit die denkt een puntje te kunnen scoren.
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar wat de foto afbeeld en trek een conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |