Dat is geen kattenpis, vriend.quote:
Dat is katjang-pedisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is geen kattenpis, vriend.
Nee, heb ik nu iets gemist?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit een rel meegemaakt he?.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onlogisch heeft tot Adele all1 maar bazen muziek gedraaidJij bent gewoon te laat.
Ik wel hoor. Vorig seizoen pakte Twente ook de Johan Cruijff schaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:22 schreef Karzai het volgende:
Muziek uit Twente kan ik nu ook even niet hebben
Wie zoeken we?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, waarom kan iedereen altijd iemand zomaar vinden op het internet, en ik weer niet?Ik faal
Ik dacht dat zij 'm poste. Niet naar de naam bij de post gekeken, alleen naar de foto.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar haal je C_A nu ineens vandaan?
Hmm Adele, ik vind dat niet zo
Ben je wel een Hagenees?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Vorig seizoen pakte Twente ook de Johan Cruijff schaal.En jij weet net als ik de rest en t einde van t seizoen.
ik hoop dat we het minstens net zo goed gaan doen, en eigenlijk net ietsjes beterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Vorig seizoen pakte Twente ook de Johan Cruijff schaal.En jij weet net als ik de rest en t einde van t seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |