quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef LadyS het volgende:
Ik wil graag een Cuttlebug of een Big Shot o.i.d. Maar omdat ze zo prijzig zijn, wil ik graag weten welke het best is. Of wat überhaupt de verschillen zijn?
Jambo?
De credits zijn voor Jambo en de vorige TS, ik heb alleen ctrl+c en ctrl+v gedaan en de boel een beetje rechtgezetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef Lutte het volgende:
Complimenten voor de OP!Ik zal de topics morgen koppelen, zit nu mobiel
Dat vind ik dus wel belangrijk, dat andere merken er ook doorheen passen! Ik wil ook van die leuke dingen uitstansen enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb de bigshot sinds kort. Bevalt heel goed.
Je kunt er alles doorheen doen, alle merken. Hij is wel wat groot, maar heel stevig. Past net in de fietstas
Heb je nog lo's gemaakt Lady?
Op marktplaats staan alleen maar webwinkels waar je ze voor de volle prijs kan kopenquote:Op zondag 31 juli 2011 13:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het is ook leuk en makkelijk! Ik heb de laatste tijd juist veel met/voor mijn zusje gedaan.
Die wordt ook al aardig scrap fan.
Randjesponzen ook veel gebruikt.
Ik zit op een scrap forum en 2e hands ook leuke stansjes gescoord!
Oh, dan moet je maar net geluk hebben. Ik heb de bigshot gekocht bij scrapbookzolder.nl omdat ik haar ken en ze in mijn woonplaats woont. Via mp wel een alfabet stans.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
Op marktplaats staan alleen maar webwinkels waar je ze voor de volle prijs kan kopenOp wel forum zit jij dan, Ingrid?
Dat heb ik nog nooit gebruikt, kan ik je niet mee helpen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:32 schreef LadyS het volgende:
Wat moet je precies doen met Embossing Powder eigenlijk? edit: misschien moet ik mijn eigen OP eens lezen, want daar staat het gewoon
En ik zie allerlei assecoires bij die Big Shot zoals snijplaten, zwarte platen, rubber platen? Dus met alleen de machine en stanzen kom je er niet?
Vragen staat vrij toch?! En misschien leert iemand anders er weer van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:19 schreef LadyS het volgende:
Noem het maar enthousiasme....
Ik had dat kunnen doen ja, en dat is meestal ook wel mijn gewoonte eigenlijk. Excuses dat ik het hier vroeg.
Uit je Google-linkje werd me niet geheel duidelijk wat nu de bedoeling van al die platen was, maar via Youtube wel:
Ik heb geen fototape, alleen dubbelzijdige tape van Action, tackyglue enz.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:55 schreef Jambo het volgende:
Ingrid, ik gebruik er altijd cardstock voor omdat gewoon printerpapier erg slap is. Maar ik denk dat het wel moet kunnen. Je moet waarschijnlijk alleen uitkijken waarmee je de foto erop bevestigd. Maar als je van die fototape gebruikt lijkt het me niet dat de foto aangetast wordt.
Ik heb vanmorgen één van de eerste vakantieLO's gemaakt. Het formaat is 8x8 (oftewel 20x20 cm).
[ afbeelding ]
Nee, die zijn gemaakt met een (transparante) perlen pen. Het midden van de bloemen is gemaakt met een witte perlenpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef LadyS het volgende:
En die duppeltjes op de bladen... zijn dat gewoon druppeljes lijm?
SPOILER: en nog een boekje van kiro en mij, deze is uitklapbaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allebei trouwens 15 bij 10 cm en helemaal zelf gefreubeld
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
simmu, wat een onwijs mooi boekje heb je gemaakt en het geeft echt een goeie impressiequote:Op woensdag 28 september 2011 20:49 schreef simmu het volgende:
zo. ik heb ook wat af. ik had vorige week een reunie en aangezien het 3 uur rijden hiervandaan was de kinderen niet mee. dus 2 miniboekjes gemaakt. ziehier het resultaat:
voorkant:
[ afbeelding ]
Ik gebruik daar een lineaal voor van Tim Holtz. Die is doorzichtig en heeft allemaal gaatjes waarmee je dan met een prikpen de gaatjes voor kan stansen. En dan alles borduren. Kost een hoop tijd, maar ik vind het zelf wel heel erg mooi altijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef simmu het volgende:
mooi jambo! wat kan jij mooie rechte steekjes maken![]()
Klinkt goed Ingrid. Heb je er ook een foto van?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mooi Jambo!
Ik heb een scrap kerstkaart gemaakt op cursus. Leuk om te doen!
ik weet niet of het gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Kun je morgen wel irl zien als je wilt.
Ah dat zou jammer zijn! Ik ga wel f naar msn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:04 schreef simmu het volgende:
[..]
ik weet niet of het gaat lukken
sangdrax komt iig met de kinderen, maar ik heb nog steeds koorts
haha, nee, want ik bleek e.e.a. niet bij te hebben en de boekjes waren tofquote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is het boekje in de vakantie nog gelukt Simmu?
Zelf gebruik ik daarvoor vaak een kartonnen nagelvijltje of een stukje schuurpapier (als het steviger karton is)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:57 schreef mainedoll het volgende:
*valt binnen*
[sub]
Maar goed, ik heb het scrappen weer eens opgepakt en ik wil van dat papier met rommelige randen. Ik had vriendlief al zover gekregen om gisteren op een holletje nog met me naar de Pipoos te gaan voor een Paper Distresser, maar dat gaf niet het zelfde effect..
Dus wie kan het me uitleggen? Speciaal papier? Ander "apparaatje"?
Wat mooi geworden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef simmu het volgende:
zoooooooooo, daar is het dan![]()
het boekje is dus voor mijn ma, voor het geval dat zulks nog niet duidelijk was
voorkant:
[ afbeelding ]
binnenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik daarvoor vaak een kartonnen nagelvijltje of een stukje schuurpapier (als het steviger karton is)
Wat ik ook wel doe, vooral als ik een iets grover effect wil hebben, is het natmaken van de randjes en dan met mijn vingernagels, de zijkant van een schaar of een mesje de boel vernaggelen. Omdat het papier dan iets meegeeft scheurt het ook iets makkelijker (klinkt tegenstrijdig, I know, maar het is wel zo). En zodra het papier dan droog is is het een lekker rommelig zootje.
Dat zal denk ik hetzelfde effect geven als die Paper Distresser denk ik, want de mevrouw van de Pipoos zei ook dat ze dat met een schaar deed. Maar als ik die Distresser gebruik, komt er wel een leuk rafelig randje aan, maar het gaat niet 'omkrullen' zeg maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
ik heb het met kaartjes maken geleerd om gewoon met een schaar te doen. Schaar open klappen en erlangs halen.
precies wat ik begin maart al zei dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef Jambo het volgende:
Ik weet inmiddels hoe je die randjes maakt die je zo leuk vindt mainedoll.
Eerst maak je de randen een beetje vochtig, daarna rul je het bovenste laagje van het papier af. Als je dat gedaan hebt kan je het papier in vorm rollen. Zodra het naar je zin zit gebruik je een heattool om het papier weer te drogen.
Ik heb dit laatst op een filmpje gezien maar ik kan dat filmpje niet meer terugvinddn. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik de link hier nog plaatsen.
Ik moest even goed kijken wat je bedoelde met hartjesborder. Maar ik heb het gevonden. Dat is een goedkope plastic onderzetter met kantmotiefje. Gekocht bij een alles en nogwat winkel/uitdragerij. 5 voor een kwartje. In zijn geheel is het bijna een miniatuur tafelkleedje. En ik vind ze geweldig om mee te werken.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Jambo het volgende:
Je had het idd al gezegd zie ik nu Summerbreeze. Had er helemaal overheen gelezen.
Leuk die projecten van Round Robin. Vind die hartjesborder op de eerste foto echt heel gaaf.
voorkant:quote:
mooi dattie bevaltquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk dames!
Simmu die je voor mij had gemaakt is ook erg leuk!
ik ontdekte deze week dit topic. Ik scrap ook jaren, maar het laatste jaar bijna niets meer aan gedaan. Door dit topic krijg ik er weer zin in.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:06 schreef Jambo het volgende:
In een Ribba-lijstje van de Ikea heb ik dit gescrapt:
[ afbeelding ]
Ik heb nog 3 lijstjes die ik moet scrappen en dan komen ze straks aan de muur te hangen.
Leuk dat dit topic je weer zin en inspiratie in scrappen geeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ontdekte deze week dit topic. Ik scrap ook jaren, maar het laatste jaar bijna niets meer aan gedaan. Door dit topic krijg ik er weer zin in.![]()
Als mijn zoon volgende week zijn bed meeneemt, dan kan ik mijn knutselkamer weer inrichten en weer beginnen. Dit fotolijstje vond ik zo leuk en goed gevonden dat ik meteen 3 lijstjes gehaald heb. Ik zocht nog iets voor op de muur in de huiskamer en hier gevonden
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef Jambo het volgende:
Bij mij is het bij vlagen. Als ik aan het werk ben heb ik er te weinig tijd voor. Maar momenteel heb ik vakantie en zal er dus wel meer uit mijn handen komen.
Deze LO heb ik vanmiddag gemaakt.
[ afbeelding ]
Op de foto staat mijn nichtje van 7 bellen te blazen. Vind het persoonlijk een erg mooie foto en een geslaagde LO.
buiten het papier, lintjes, lijm e.d. heb je natuurlijk ook een mesje en snijmat nodig.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef -Spring het volgende:
Hai,
Ik zat me al een tijdje af te vragen wat ik toch met dit soort foto's moest:
[ afbeelding ]
Want telefoonfoto's en slecht van kwaliteit. Tot ik me gisteren bedacht dat scrappen mss wel leuk is.
Ik ben alleen totáál niet creatief. Of mss ben ik het wel, dat zullen we zien, maar doe ik er niets mee. Ik heb iig nog geen Prittstift in de kast liggen. Dus nu ik jullie geweldige creaties zie, begint het me een beetje te duizelen en vraag ik me af waar ik in hemelsnaam moet beginnen.
Wat zijn nou dé basisattributen om in huis te hebben?
Die zou je eventueel op zijn kop kunnen gebruiken. Maar ze zijn erg klein. En duur.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:23 schreef -Spring het volgende:
En zo'n glazen snijplankje voor in de keuken? Of wacht, die hebben relief natuurlijk.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:07 schreef Jambo het volgende:
Ik weet inmiddels hoe je die randjes maakt die je zo leuk vindt mainedoll.
Eerst maak je de randen een beetje vochtig, daarna rul je het bovenste laagje van het papier af. Als je dat gedaan hebt kan je het papier in vorm rollen. Zodra het naar je zin zit gebruik je een heattool om het papier weer te drogen.
Ik heb dit laatst op een filmpje gezien maar ik kan dat filmpje niet meer terugvinddn. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik de link hier nog plaatsen.
Ohhhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Jambo het volgende:
Sinds maandag hebben we een kitten erbij in huis. Daar moest natuurlijk gelijk een LO van worden gescrapt:
[ afbeelding ]
Ja, ze gaan dus 3 weken die kant op en daarna zijn ze 3 weken hier. Maar als ze willen, komen ze gewoon weer een paar dagen hierheen. En andersom ook. Maar hoe dan ook. Ik zal genoeg tijd hebben om dat kamertje af te maken zodat ik ook écht een plek heb om te scrappen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Jambo het volgende:
Oeh, 3 weken zonder kidsGelukkig gaat bij ons de normale regeling gewoon door tijdens vakanties. Behalve als we op vakantie gaan dan.
Hopelijk kom je eraan toe om weer wat te scrappen. Het geeft mij in ieder geval altijd wel afleiding.
alweer een mooiequote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Jambo het volgende:
Kaatje, ben je al aan je lijst begonnen?
Mainedoll al tijd gevonden om te scrappen?
Ik heb vanmorgen deze LO gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik kreeg de kleuren helaas niet goed op de foto, maar in het echt heeft het papier dezelfde kleur rood als de foto. In de journaling staat:
Zo'n klein kitten verstopt zich op de vreemdste plekken.
Zo ook Bibi. Ik had haar al overal gezocht maar ze was ergens te vinden.
Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken,
Bleek ze even lekker onder de wol te zijn gekropen.
leuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor het allereerst van mn leven , op de kleuterschool na, iets geknutseld. En ik vind leuk!
Omdat ik zo'n noob ben (en de printerinkt op is) maar begonnen met die standaard bladen. Het is me hierdoor wel iets te Amerikaans allemaal, maar je moet ergens beginnen.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook van die mallen (wist niet dat het Azza heet), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het scrappen zonder die mallen. Heb ze heel in het begin gebruikt omdat ze vooral handig zijn voor een LO-indeling.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef kaatje50 het volgende:
ik was vandaag bij mijn zus, zij scrapt ook, en we hadden het over de mallen van Azza. Kennen jullie het systeem van Azza. Het zogenaamde Europees scrappen. Dat is minder druk en heel stijlvol.
Ik heb daar ooit een wordshop van gehad en is echt leuk.
hier een link om wat voorbeelden te bekijken..
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1345&bih=590
Erg leuk Spring en ik vind het knap gemaakt, zeker voor een eerste keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor het allereerst van mn leven , op de kleuterschool na, iets geknutseld. En ik vind het leuk!
Omdat ik zo'n noob ben (en de printerinkt op is) maar begonnen met die standaard bladen. Het is me hierdoor wel iets te Amerikaans allemaal, maar je moet ergens beginnen.
[ afbeelding ]
ik vind die van jou wel erg mooi hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook van die mallen (wist niet dat het Azza heet), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het scrappen zonder die mallen. Heb ze heel in het begin gebruikt omdat ze vooral handig zijn voor een LO-indeling.
Deze vind ik van de voorbeelden uit je link dan trouwens wel erg leuk:
[ afbeelding ]
En deze heb ik in 2009 zelf met zo'n mal gemaakt:
[ afbeelding ]
[..]
Erg leuk Spring en ik vind het knap gemaakt, zeker voor een eerste keer.
Ik heb ook periodes dat ik totaal geen inspiratie heb. Wat bij mij dan nog wel eens wil helpen is om veel voorbeelden van anderen te bekijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind die van jou wel erg mooi hoor.
Ben overigens vanavond begonnen met het eerste lijstje. Valt een beetje tegen, morgen maar eens kijken of ik ideeën krijg het wat meer naar mjin zin te maken. Heb het ook al erg lang niet meer gedaan. Maar komt goed
Heb je de smaak te pakken gekregen Spring?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:22 schreef -Spring het volgende:
Thanks!
Simmu, ik begrijp nu wat beter hoe jij een weekendje alleen in een vakantiehuisje kan vertoeven.
Ik heb deze vandaag gebruikt voor inspiratie. Heb bij een vriendin geknutseld die danwel niet scrapt, maar ziekelijk veel knutselzooi heeft. Dit is m geworden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Jambo het volgende:
Ik heb de titel niet zelf bedacht hoor! Zo creatief ben ik niet.
Leuk dat je de cuttlebug hebt. Welke stansen heb je gekocht?
Ben in ieder geval benieuwd naar jou werk de komende weken.
Ik kijk heel veel naar LO's van anderen. De leuke sla ik op en probeer ik na te maken (liften in scrapjargon). Vaak geef ik er dan halverwege mijn eigen draai aan.
Van de week heb ik deze gemaakt n.a.v. een LO van iemand. Heb hem bijna 1 op 1 overgenomen (alleen ander papier). Ben er zeer tevreden over.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm erg mooi Spring! Leuk die fotohartjes rechts.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb deze vandaag gebruikt voor inspiratie. Heb bij een vriendin geknutseld die danwel niet scrapt, maar ziekelijk veel knutselzooi heeft. Dit is m geworden.
[ afbeelding ]
Ik vind het zo leuk.
daar ben ik blij meequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef mainedoll het volgende:
Leuheuk, Spring!! Die hartjes inderdaad
Ik heb de boel hier ingericht op mijn nieuwe 'werkplek'. Nu heb ik een doos met zooi die ik niet meer ga gebruiken. Iemand hier interesse erin? Ik hoef alleen de verzendkosten (pakketzending) vergoed te hebben. Let wel: het zijn dingen die ik niet meer leuk vind, dus verwacht er niet al te veel van
, maar het is gewoon zonde om zo weg te gooien. In grote lijnen zit er in:
• inktkussentjes (nieuw en gebruikt)
• diverse stempels
• linten
• stickers (gebruikte en ongebruikte stickervellen)
• karton en papier
• een vouwpakket ofzo
• kaarten (blanco, dus om zelf kaarten te maken)
• vilten onderzetters (daar heb ik bloemen vanaf geknipt bijvoorbeeld)
• allerlei versierseltjes
Ja, ben ook benieuwdquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef Jambo het volgende:
Lekker dat je nu je eigen werkplek hebt mainedoll. Ben heel benieuwd wat voor moois daaruit gaat komen.
De dingen die je weggaat doen, is het niks voor je meiden om lekker mee te knutselen?
Geef me je adres en ik stuur het op!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef simmu het volgende:
[..]
daar ben ik blij mee![]()
ik heb van ma een zooi stempels gehad waarvan ik nu al weet dat ik het niet ga gebruikentis gewoon echt mijn smaak niet, ik denk dat sommigen hier ze wellicht wel tof vinden, zal ik er anders ff foto's van maken?
voor ik het vergeet; ik ga met mam en een vriendin naar de knotsgekke dingesdagen in zwolle
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eens1, 3 en 4 lijken echt een serie, zowel qua stijl als qua foto's
Ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
yep, jullie hebben gelijk. Ik heb ze naast elkaar gelegd. Dan doe ik foto 3 in het midden en 1. en 4. aan de buitenkanten.
hmm, ja, klopt wel wat je zegt. Ik twijfelde zelf ook behoorlijk. Laat het nu even zo hangen. Kom nog wel op een idee om een mooiere te maken. Ben toch van plan zo af en toe andere foto's erin te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:04 schreef Jambo het volgende:
Leuk geworden Kaatje. En ze hangen zelfs al! Ik moet nog steeds 3 lijstjes vullen en eerst witten voor ik ze op kan hangen.![]()
Persoonlijk had ik de eerste foto er niet bij gedaan omdat ik vind dat bij die LO de aandacht naar het midden wordt getrokken en niet naar de foto's.
Leuk idee om er nog kunstof botjes of iets dergelijks bij te doen.
Dat is ook leuk, steeds andere erin. En die uit het lijstje kan je dan in een scrapbook opbergen. Je hebt nl. ook scrapboeken van 20x20 cm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hmm, ja, klopt wel wat je zegt. Ik twijfelde zelf ook behoorlijk. Laat het nu even zo hangen. Kom nog wel op een idee om een mooiere te maken. Ben toch van plan zo af en toe andere foto's erin te doen.
dat probleem herken ik hoor. Ga voorlopig ook niets bijkopen. Geen geld, en spullen genoeg om op te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Jambo het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, steeds andere erin. En die uit het lijstje kan je dan in een scrapbook opbergen. Je hebt nl. ook scrapboeken van 20x20 cm.
Ik weet ook nog niet of ik dat ene lijstje straks zo hou. Ik wil eigenlijk 4 lijstjes waarin ik dezelfde papierlijn heb gebruikt, maar ik kan de goede kleuren nog niet vinden. Plus dat mijn portomonee het op dit moment even niet meer toe laat om scrapspullen te kopen.
Is het gelukt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:15 schreef simmu het volgende:
bij mijn weten zou alles wat met water eraf kan goed zijn, maar ik heb geen idee......... ik zal vanaaf eens proberen met acrylverf als ik tijd heb
quote:
Ik ben op zoek gegaan naar workshops in de buurt van Geleen en/ of Genk maar ik kon er helaas geen vinden. Op internet zie ik idd veel leuke voorbeelden maar ik zou graag eens een paar scrapbooken live in handen hebben om de details goed te bekijken. Het zou leuk zijn als er een hobbyclub of knutselclub was die af en toe bij elkaar komt om gezellig samen te freubelen maar ook dat heb ik jammer genoeg nog niet gevonden. (mocht iemand er een weten....)quote:Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Jambo het volgende:
Ik ben niet zo bekend in Limburg Valentijn. Maar scrapwinkels geven vaak ook workshops. Dus mocht er een scrapwinkel in Limburg zitten dan zou je daar eens kunnen informeren.
Zelf ben ik ooit gewoon begonnen aan de hand van voorbeelden op internet. Op bijvoorbeeld pinterest kun je heel veel voorbeelden vinden.
Ik heb ook zo'n zin om weer eens te scrappen, maar ik kom gewoon tijd tekort. Hopelijk vind ik in de zomermaanden weer wat tijd (en inspiratie).
Misschien kan je op een scrapforum een oproepje doen? Er zijn verschillende meiden die zo nu en dan bij elkaar komen om samen te scrappen bij iemand thuis.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek gegaan naar workshops in de buurt van Geleen en/ of Genk maar ik kon er helaas geen vinden. Op internet zie ik idd veel leuke voorbeelden maar ik zou graag eens een paar scrapbooken live in handen hebben om de details goed te bekijken. Het zou leuk zijn als er een hobbyclub of knutselclub was die af en toe bij elkaar komt om gezellig samen te freubelen maar ook dat heb ik jammer genoeg nog niet gevonden. (mocht iemand er een weten....)
Mijn scrapspullen heb ik tot nu toe bij boekenvoordeel en action gekocht. Scheelt een hoop vergeleken met Ava (belgie).
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:36 schreef Jambo het volgende:
Sinds lange tijd weer eens crea bezig geweest vandaag.
[ link | afbeelding ]
kleipoppetjes uitknippen uit screenshot van deze clip?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef valentijn101 het volgende:
Erg mooi. Ik ben momenteel op zoek naar inspiratie. Ik heb een leuke foto waar mij man Uranus op een informatiebord aanwijst. was dus richting startrek (there are klingons near uranus) aan het denken. Maar krijg geen leuke layout. Iemand ideeen?
heb je niet het idee dat al die onzin er omheen alleen maar de aandacht van de foto af leid?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:05 schreef valentijn101 het volgende:
Dat zijn ook leuke voorbeelden. Ik vind het nog vaak moeilijk om uit te vogelen waar ik de foto moet zetten en hoe ik de rest er om heen moet plaatsen. Misschien moet ik toch eens met sjablonen gaan werken om een mooie compositie te krijgen.
Ik zie het meer als aanvulling op de foto.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
heb je niet het idee dat al die onzin er omheen alleen maar de aandacht van de foto af leid?
lijkt me sterk dat je een hele reis op 1 pagina krijgt, of je hebt niks gedaan tijdens die cruise.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:20 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik zie het meer als aanvulling op de foto.
Zo heb ik bv een pagina van onze laatste cruise gemaakt:
Foto van mijn man en ik met het schip op de achtergrond en daaromheen onze cruisepasjes, het reisschema (havens waar we aangelegd hebben) visitekaartje van het hotel waar we (voorafgaand aan de cruise) overnacht hebben en het vliegticket naar huis. De complete reis op een pagina dus.
1 pagina voor de reis en daarnaast nog een paar pagina s met details. Bvquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:29 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat je een hele reis op 1 pagina krijgt, of je hebt niks gedaan tijdens die cruise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |