Heb je de smaak te pakken gekregen Spring?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:22 schreef -Spring het volgende:
Thanks!
Simmu, ik begrijp nu wat beter hoe jij een weekendje alleen in een vakantiehuisje kan vertoeven.
Ik heb deze vandaag gebruikt voor inspiratie. Heb bij een vriendin geknutseld die danwel niet scrapt, maar ziekelijk veel knutselzooi heeft. Dit is m geworden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Jambo het volgende:
Ik heb de titel niet zelf bedacht hoor! Zo creatief ben ik niet.
Leuk dat je de cuttlebug hebt. Welke stansen heb je gekocht?
Ben in ieder geval benieuwd naar jou werk de komende weken.
Ik kijk heel veel naar LO's van anderen. De leuke sla ik op en probeer ik na te maken (liften in scrapjargon). Vaak geef ik er dan halverwege mijn eigen draai aan.
Van de week heb ik deze gemaakt n.a.v. een LO van iemand. Heb hem bijna 1 op 1 overgenomen (alleen ander papier). Ben er zeer tevreden over.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm erg mooi Spring! Leuk die fotohartjes rechts.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb deze vandaag gebruikt voor inspiratie. Heb bij een vriendin geknutseld die danwel niet scrapt, maar ziekelijk veel knutselzooi heeft. Dit is m geworden.
[ afbeelding ]
Ik vind het zo leuk.
daar ben ik blij meequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef mainedoll het volgende:
Leuheuk, Spring!! Die hartjes inderdaad
Ik heb de boel hier ingericht op mijn nieuwe 'werkplek'. Nu heb ik een doos met zooi die ik niet meer ga gebruiken. Iemand hier interesse erin? Ik hoef alleen de verzendkosten (pakketzending) vergoed te hebben. Let wel: het zijn dingen die ik niet meer leuk vind, dus verwacht er niet al te veel van
, maar het is gewoon zonde om zo weg te gooien. In grote lijnen zit er in:
• inktkussentjes (nieuw en gebruikt)
• diverse stempels
• linten
• stickers (gebruikte en ongebruikte stickervellen)
• karton en papier
• een vouwpakket ofzo
• kaarten (blanco, dus om zelf kaarten te maken)
• vilten onderzetters (daar heb ik bloemen vanaf geknipt bijvoorbeeld)
• allerlei versierseltjes
Ja, ben ook benieuwdquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef Jambo het volgende:
Lekker dat je nu je eigen werkplek hebt mainedoll. Ben heel benieuwd wat voor moois daaruit gaat komen.
De dingen die je weggaat doen, is het niks voor je meiden om lekker mee te knutselen?
Geef me je adres en ik stuur het op!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef simmu het volgende:
[..]
daar ben ik blij mee![]()
ik heb van ma een zooi stempels gehad waarvan ik nu al weet dat ik het niet ga gebruikentis gewoon echt mijn smaak niet, ik denk dat sommigen hier ze wellicht wel tof vinden, zal ik er anders ff foto's van maken?
voor ik het vergeet; ik ga met mam en een vriendin naar de knotsgekke dingesdagen in zwolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |